nopequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw vrolijkheid is niet stuk te krijgen he.
Veulquote:
*Ontsteekt vlamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb je gevoelt hoe koud het al maanden is.. zorg eens gauw dat jouw vlam weer ontstoken wordt.. Ben het zat!
Ik bedoelde ook dit:quote:Ik snap em niet
Make love not warquote:
Krengelquote:
Hier word ik een beetje gallisch van, altijd geroep om "lief doen". Wat is dat dan, lekker je fictieve lesbische relatie onderhouden of een toneelstukje opvoeren, zoals hier zo vaak gebeurt?quote:
Ah right, dat maakt veel meer sensequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dit:
Misschien is is het tijd voor een poll. Dan kunnen we het echt goed verdelen in kampjes.
Dat deed Adolf Hitler ook, dat werkte best goed.
Maar ik ben niet echt handig bezig vandaag.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krengel
Zullen we samen liefde en vrede verspreiden?
Niemand is mijn meerdere hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet wel weten wanneer je je meerdere treft, Zwelgje.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier word ik een beetje gallisch van, altijd geroep om "lief doen". Wat is dat dan, lekker je fictieve lesbische relatie onderhouden of een toneelstukje opvoeren, zoals hier zo vaak gebeurt?
Waarschijnlijk kan ik zelf niet eens meer komen. Maar dat hangt van mn werk af. Heb aangegeven dat ik dat weekend iets had, maar misschien wordt het toch nog een trip naar Peru, Ecuador en Colombia.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En we allemaal met haar mogen knuffelen toch?
Nee maar dat achterlijke gejank om iets waar jezelf toch geen flikker aan kan veranderen of de ander "zwart" maken helpt ook niet aan het post plezier hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier word ik een beetje gallisch van, altijd geroep om "lief doen". Wat is dat dan, lekker je fictieve lesbische relatie onderhouden of een toneelstukje opvoeren, zoals hier zo vaak gebeurt?
Tieten posten helpt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik zitten zoeken, reageert niemand erop, gaat goed met me vandaag
Ja, zatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi zoNog leuke dingen in het verschiet?
Waar je zelf het aan mee doet debiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |