Omdat ik haar erin gezet heb...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nieuwsgierig vraagje, waarom staat knuffelmeisje niet met haar foknaam in het meet lijstje?
Ik word vervelend, jij was het al.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
En jij moet ook kappen met dat gezeik.
De zogenaamde helpende hand uit hangen.
Je word vervelend met dat gezeik.
Neuken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil in plaats van dit gebash graag wat meer liefde in dit topic.![]()
Nu weet ik dat dat teveel gevraagd is, dus platte seks is ook goed.
En we allemaal met haar mogen knuffelen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat ik haar erin gezet heb...
Italiaans.quote:
dan kan die gasbrander in zijn handen nog voor leuke taferelen zorgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs opdonderen lukt hem niet, dus ik vraag het me af.
Zal me een rotzorg wezen wat jij van me vind.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word vervelend, jij was het al.
Ik kan met mijn liefde hele continenten verwarmenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
aaaww, je bent ook zo een liefdevol persoon!![]()
Nou dat lijkt me een goed begin!quote:
Ja hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me een goed begin!
Dat dacht Adolf Hitler ook, werkte toch best goed.quote:Meer van het matrascontact?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil jou ook zwart maken.
Met een grote brander.
Verder niets gezien, maar goed, niet heel uitgebreid gezocht ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , ze mag het niet , dat surinaamse meisje wel maar dat is een ander verhaal.
als mijn vriendin dit zou doen dan gooi ik haar de deur uit waarschijnlijk.
heb je gevoelt hoe koud het al maanden is.. zorg eens gauw dat jouw vlam weer ontstoken wordt.. Ben het zat!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan met mijn liefde hele continenten verwarmenMaar met dat broeikaseffect is dat niet zo'n goed idee...
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dacht Adolf Hitler ook, werkte toch best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |