zij wil dat zelf niet en blijft me trouwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef dyonvbaal het volgende:
ok, wist niet dat het om ontrouw ging... maar je vriendin mag dan ook doen wat ze wil? of op zijn minst 2 andere hebben?
ik moest en zou een relquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef mahlah het volgende:
Alweer een REL!
Dit topic is nog spannender dan de afloop van een voetbal wedstrijd!
Maar ze mag het dus wel van je? je zou er geen problemen mee hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:56 schreef kitao het volgende:
[..]
zij wil dat zelf niet en blijft me trouw
aah wat voor koekblikje is het dan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Doe jij eens lief over mn autootje jah, grrrrrrr
en dan ditquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:56 schreef kitao het volgende:
[..]
zij wil dat zelf niet en blijft me trouw
zal ook van jou afhangen , als de relatie goed is heb je vaak geeneens behoefte aan een ander , hoewel ik dat zelden heb meegemaakt ; eigenlijk nooit eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
de man die mij niet trouw is, zal huilend achterblijven
grrrrquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was juist kei lief..
ik zei je waar je ze kon kopen![]()
Wat een onzin!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..] en dan dit
als je van iemand houdt, of leuk vind, dan ben je niet geinteresseert in een ander
dan heb je nog nooit een goede relatie gehad..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:58 schreef kitao het volgende:
[..]
zal ook van jou afhangen , als de relatie goed is heb je vaak geeneens behoefte aan een ander , hoewel ik dat zelden heb meegemaakt ; eigenlijk nooit eerlijk gezegd.
je trollt de verkeerde kant uitquote:
krijg eerder het idee dat ze heel erg dol op je is en het maar accepteert... maar of ze er echt blij mee is...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:58 schreef kitao het volgende:
[..]
zal ook van jou afhangen , als de relatie goed is heb je vaak geeneens behoefte aan een ander , hoewel ik dat zelden heb meegemaakt ; eigenlijk nooit eerlijk gezegd.
Welke van de twee smileys ben ik?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je trollt de verkeerde kant uit
oh, die andere komen trouwens ook van de van haren af, die hele hogequote:
lijkt me wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:56 schreef mahlah het volgende:
aan kitao: Ben je haar ontrouw met deze actie?
de linkerquote:
*middelvinger opsteekt en daarna heul hard slaat*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah wat voor koekblikje is het dan ?
weet ik , daarom vind ik je ook zo leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik trek me nergens wat van aan.. dat weet je inmiddels hoop ik wel
die moet iemand verdienenquote:maar dude.. waar is de trouw?
hele hoge ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, die andere komen trouwens ook van de van haren af, die hele hoge![]()
trouw hoef je niet te verdienen, vertrouwen welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
weet ik , daarom vind ik je ook zo leuk
[..]
die moet iemand verdienen
nee , ze mag het niet , dat surinaamse meisje wel maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ze mag het dus wel van je? je zou er geen problemen mee hebben?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , ze mag het niet , dat surinaamse meisje wel maar dat is een ander verhaal.
als mijn vriendin dit zou doen dan gooi ik haar de deur uit waarschijnlijk.
dus zij mag het niet, maar jij wel.. damn dude.. ik had je echt je ballen laten opvretenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , ze mag het niet , dat surinaamse meisje wel maar dat is een ander verhaal.
als mijn vriendin dit zou doen dan gooi ik haar de deur uit waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |