Je weet toch dat je hoger op de ladder staat, als je zo stoer bent om een topic te mogen openen.quote:
Das idd jammer ja. Ik kan het zo goedquote:
Het had zo'n mooi en intensief leermoment voor mij kunnen zijn...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Das idd jammer ja. Ik kan het zo goed
Meer van het matrascontact?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet zo van het lichamelijk contact eigenlijk.
Typisch , al die moeite om een ander zwart te willen maken , duik vooral in de geschiedenis misselijke trol.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal vanavond een poging ondernemen om het terug te halen. Staat nog ergens in een Singles
Ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het had zo'n mooi en intensief leermoment voor mij kunnen zijn...
En hoe ook vooral.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Lichamelijk contact![]()
Al ligt het er wel aan met wie......
Je zou kappenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Typisch , al die moeite om een ander zwart te willen maken , duik vooral in de geschiedenis misselijke trol.
Hoop dat je daar je hele gallische nacht mee bezig bent.
O ja, even vergetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet toch dat je hoger op de ladder staat, als je zo stoer bent om een topic te mogen openen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JB.. ik ben nog iets vergeten vandaag..
Dus ook geen zoen bij ontmoeten, of bij felicitaties? Gewoon een hand geven ter begroeting?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet zo van het lichamelijk contact eigenlijk.
En daarna hadden we kunnen dansen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja!Ik had je nog wel wat "moves" kunnen leren.
Ik wil jou ook zwart maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Typisch , al die moeite om een ander zwart te willen maken , duik vooral in de geschiedenis misselijke trol.
Proost!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Zelfs dat kan je niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil jou ook zwart maken.
Met een grote brander.
Dood verwensing?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil jou ook zwart maken.
Met een grote brander.
Als er niks staat dan is er ook niks te vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Niet heet vrouwvriendelijk van je, Babs.quote:Meer van het matrascontact?
knuffelen is goed!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Liefst standaard 3 zoenen bij ontmoeten en afscheidEn knuffelen, veel knuffelen...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Liefst standaard 3 zoenen bij ontmoeten en afscheidEn knuffelen, veel knuffelen...
Nee dat nog niet. Wel lekker gegeten gisteren.quote:
Jij moet uitloggen , dat moet je er mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Graag zelfs , maar nu begint die Zeug ook nog eens , wat moet je daarmee ?
Ik ben heel vrouwvriendelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet heet vrouwvriendelijk van je, Babs.
Maar nee, ik ben gewoon niet zo knuffelig en aanrakerig aangelegd.
Zelfs opdonderen lukt hem niet, dus ik vraag het me af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er dan iets??? wat hij wel kan?
Middag Samzzquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Wat een gezelligheid hierik word er helemaal warm van
Sorryquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Tvp
En jij moet ook kappen met dat gezeik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet uitloggen , dat moet je er mee.
aaaww, je bent ook zo een liefdevol persoon!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Wat heb je gegeten? Plataan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Wel lekker gegeten gisteren.
Omdat ik haar erin gezet heb...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nieuwsgierig vraagje, waarom staat knuffelmeisje niet met haar foknaam in het meet lijstje?
Ik word vervelend, jij was het al.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
En jij moet ook kappen met dat gezeik.
De zogenaamde helpende hand uit hangen.
Je word vervelend met dat gezeik.
Neuken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil in plaats van dit gebash graag wat meer liefde in dit topic.![]()
Nu weet ik dat dat teveel gevraagd is, dus platte seks is ook goed.
En we allemaal met haar mogen knuffelen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat ik haar erin gezet heb...
Italiaans.quote:
dan kan die gasbrander in zijn handen nog voor leuke taferelen zorgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs opdonderen lukt hem niet, dus ik vraag het me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |