Nee hoor, fouten maken is menselijk, van andermans fouten profiteren blijkbaar ook...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef BeamofLight het volgende:
Heb ik het ineens gedaan?
Die mensen zijn gewoon luiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee hoor, fouten maken is menselijk, van andermans fouten profiteren blijkbaar ook...
In de OP staat dat ik de link moet toevoegen in de wiki, maar ik mag niet op die pagina en hij is ook al een paar topics lang niet meer bijgewerkt. Zijn mensen gewoon lui of moet de OP worden aangepast?
Jij hebt een excuus, jij doet de stand alquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon lui![]()
Oh wacht, ik heb het zelf ook niet gedaan
Ach, de ene vraag is makkelijk, de andere moeilijk. Deze was niet moeilijk zullen we maar zeggen. Hij heeft het punt gekregen. Hij mag het houden. Dalijk is het de echte Henk trouwens, dan zijn we de lul.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee hoor, fouten maken is menselijk, van andermans fouten profiteren blijkbaar ook...
In de OP staat dat ik de link moet toevoegen in de wiki, maar ik mag niet op die pagina en hij is ook al een paar topics lang niet meer bijgewerkt. Zijn mensen gewoon lui of moet de OP worden aangepast?
3 goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef ScottTracy het volgende:
Friesland
Limburg
Zeeland
Drenthe
Flevoland
4 goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef nightcowboy het volgende:
Friesland
Noord-Brabant
Zeeland
Gelderland
Flevoland
BeamofLight trapt af met het eerste punt van dit deelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:31 schreef BeamofLight het volgende:
Friesland
Zuid Holland
Zeeland
Gelderland
Flevoland
Ghehe, geen toeval dat jij dit weetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:38 schreef Rucebo het volgende:
Kroatië en Brabant?
Goeiemiddag trouwens
Ik kom wel uit Limburg, maar inderdaad niet echt toevalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ghehe, geen toeval dat jij dit weet
AKQ #1896
1 BeamofLight
1 Rucebo
Qua kleur ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:41 schreef Bart het volgende:
Ik vind mijn antwoord ook wel goed eigenlijk
Roemenie:
[ afbeelding ]
Noord-Holland:
[ afbeelding ]
Wapen van kroatie lijkt op vlag van brabant jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:46 schreef bierjoost het volgende:
Het ging toch ook om het wapen stond in de vraag?
Neequote:
Die klopt wel.quote:
AKQ #1896quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Rucebo het volgende:
Sydney Crosby (een van de enige ijshockeyers die ik ken)?
quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_Khmerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef De_Hertog het volgende:
De Soviet-vlag is volgens mij niet door de rode Khmer gebruikt hoor.
[ afbeelding ]
Dit was de rode Khmer-vlag
[ afbeelding ]
En dit was de vlag van Cambodia toen de rode Khmer aan de macht was.
Lolo Ferrari?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef BeamofLight het volgende:
Bij wie horen deze tietjes?
[ afbeelding ]
Doe maar Westbroek. Dat is duidelijker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
AKQ #1896
2 BeamofLight
2 Rucebo
2 Zeroku
1 Yankee
1 Trekpop
Hmm vreemd, op de Engelse wiki-pagina wordt deze niet gebruikt en in de musea ben ik ze ook niet tegengekomen. Toch eens gaan nazoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_Khmer
Vraag het Zeroku, de vraagsteller.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hmm vreemd, op de Engelse wiki-pagina wordt deze niet gebruikt en in de musea ben ik ze ook niet tegengekomen. Toch eens gaan nazoeken.
David Hasselhoffquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Doe maar Westbroek. Dat is duidelijker.
Hoe heet het personage Mitch uit Baywatch in het echt?
Eigenlijk was ie zo makkelijk dat ie maar een half punt waard is, maar vooruitquote:
Nee naar die Utrechter boven jequote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
De TT nog een verwijzing naar mijn conflictje met Banaan?![]()
Okay niet dat het mij had uitgemaakt hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee naar die Utrechter boven je
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hint: Als in Leipheimer.
Westbroek had een naam 'geraden' die gewoon in het plaatje stond, wat door de vraagsteller over het hoofd was gezien, en weigert zijn punt terug te geven want 'hij heeft de fout niet gemaakt.'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay niet dat het mij had uitgemaakt hoor.
Ah okay. Niet erg sportief maar niet tegen de regels idd....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Westbroek had een naam 'geraden' die gewoon in het plaatje stond, wat door de vraagsteller over het hoofd was gezien, en weigert zijn punt terug te geven want 'hij heeft de fout niet gemaakt.'
Absoluut niet! Het is daar gezellig.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:30 schreef Westbroek het volgende:
Game on! Discussies kunnen voortgezet worden in de slowchat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Stand AKQ #1896:quote:
quote:
Juist.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef Westbroek het volgende:
Dick Tracy?
Juist.quote:
Laurens it isquote:
Inderdaad, het was 2001.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef BeamofLight het volgende:
In 2000 waren er toch een stuk of 10? Vraag klopt niet.
Jaartal zal anders moeten.
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Royal Music Hall, Londen?
Yurithemaster +1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Yurithemaster het volgende:
abbyroad studios?
Jeejquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef De_Hertog het volgende:
Yurithemaster +1
Nee, ben geen Groningen supporter ga alleen af en toe naar een wedstrijd. Ik wilde gewoon even deze af en toe in VBL gebruikte benaming erin gooien. Vind zelf dat er niks mis is met de Euroborgquote:
quote:
Primaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
Herken 'em niet... maar zijn het de Stones? Zou dan wel een recente cd moeten zijn
Echt een drama jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Yankee het volgende:
Jezus dat was even kut zeg......
Wat een geluk dat Willem van Hanegem niet in Vancouver zat. Die zou Gerard Kemkers 'neerslaan'.quote:
quote:
Gold Gianni Romme (NED) 13:15.33 WRquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef BeamofLight het volgende:
De Jong, romme, Ritsma
Goed verbeterdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef BeamofLight het volgende:
nee ipv paars -> oranje
quote:Op 23 februari 2010 maakte de toch al niet geweldige coach de grootste fout van zijn leven door de Nederlandse kampioen Sven Kramer de binnenbaan in te sturen op de Olympische 10 kilometer. Kramer moest eigenlijk naar de buitenbaan en werd gediskwalificeerd. Prins Willem-Alexander zei in een interview kort na de race blij te zijn omdat hij "het geld van de verkoop van het vakantiehuis in Mozambique op Kramer's concurrent Lee had ingezet". "Dat was al een flinke bom duiten, maar van de opbrengst kunnen we nu waarschijnlijk niet alleen het huis terugkopen maar héél Mozambique", aldus de prins in een eerste reactie.
Hij heeft Kemkers omgekocht.quote:
Wederom goed hersteld, A15 ligt ongeveer parallel maar net iets zuidelijkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef BeamofLight het volgende:
Herstel A12
Is goed. Ofyles +1quote:
Sorry, maar dat worden minpunten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:26 schreef Westbroek het volgende:
Mits mijn antwoord goed is, dan mag iemand anders de volgende vraag stellen. Ik moet aan het werk.
Als je zeker bent van het antwoord mag je het punt toekennen, maar hij heeft geen volgende vraag gesteldn dus stel ik voor dat je er gewoon een nieuwe vraag ingooid.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:38 schreef Berkery het volgende:
Kramer vs. Kramer is goed.
Maar ik begrijp datik geen punt mag geven
Nee, hij werd vijfde, maar had veel hoger kunnen eindigen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:58 schreef banaantjeEE het volgende:
In de verkeerde baan gereden?
Jij bent echt wel de plezantste thuis ehquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:03 schreef De_Hertog het volgende:
Kemkers, 10 km. Dat zal dan wel biljarten zijn?
Toch knap dat je dan de actuele gok kunt doen "hij wisselde van baan".quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik weet zelfs niet over welke sport het gaat
Nee, dat is nog wel in te halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:01 schreef De_Hertog het volgende:
Valse start bij de eerste keer en daardoor te lang gewacht?
Dankje, ik veronderstel, Nederlanders kennende + winterspelen = schaatsenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan de actuele gok kunt doen "hij wisselde van baan".
Zat hij bij het wisselen 'vast' achter iemand of zo? Kan me verder weinig voorstellen dat tijd kost eigenlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, dat is nog wel in te halen.
Dan Jansen overkwam het ook, dat jaar. Op een andere afstand.
Jullie bobsleedames deden het goed vannacht hè?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dankje, ik veronderstel, Nederlanders kennende + winterspelen = schaatsen
Weet ik veel... ik wist zelfs niet dat er Belgen waren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jullie bobsleedames deden het goed vannacht hè?
Yep, op het rechte stukquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Hij viel?
En dan toch nog vijfde worden, knap. Ik zou denken val = einde race.quote:
quote:
+1quote:
Die niet alleen de oorzaak van de Eerste Wereldoorlog goed voorspelde, maar in een andere uitspraak ook het tijdstip.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Bismarck
+1 Westbroekquote:
Dat is de vraag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:52 schreef Yankee het volgende:
Lijkt me inderdaad Shimizu, maar wat is nog maar zijn voornaam?
Juist.quote:
quote:
quote:
Dat kan niet want er zijn meerdere Conan-films.quote:
Juist, dat is de correcte titel.quote:
Helaas, te laat. Ik zeg ook niet Pie i.p.v. American Pie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
Conan The Destroyer en Conan The Barbarian als je toch volledig wil zijn.
Whateverquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:05 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Helaas, te laat. Ik zeg ook niet Pie i.p.v. American Pie.
Wopkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |