Nee, hij werd vijfde, maar had veel hoger kunnen eindigen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:58 schreef banaantjeEE het volgende:
In de verkeerde baan gereden?
Jij bent echt wel de plezantste thuis ehquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:03 schreef De_Hertog het volgende:
Kemkers, 10 km. Dat zal dan wel biljarten zijn?
Toch knap dat je dan de actuele gok kunt doen "hij wisselde van baan".quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik weet zelfs niet over welke sport het gaat
Nee, dat is nog wel in te halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:01 schreef De_Hertog het volgende:
Valse start bij de eerste keer en daardoor te lang gewacht?
Dankje, ik veronderstel, Nederlanders kennende + winterspelen = schaatsenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan de actuele gok kunt doen "hij wisselde van baan".
Zat hij bij het wisselen 'vast' achter iemand of zo? Kan me verder weinig voorstellen dat tijd kost eigenlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, dat is nog wel in te halen.
Dan Jansen overkwam het ook, dat jaar. Op een andere afstand.
Jullie bobsleedames deden het goed vannacht hè?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dankje, ik veronderstel, Nederlanders kennende + winterspelen = schaatsen
Weet ik veel... ik wist zelfs niet dat er Belgen waren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jullie bobsleedames deden het goed vannacht hè?
Yep, op het rechte stukquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Hij viel?
En dan toch nog vijfde worden, knap. Ik zou denken val = einde race.quote:
quote:
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |