AKQ #1896quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef Rucebo het volgende:
Sydney Crosby (een van de enige ijshockeyers die ik ken)?
quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_Khmerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef De_Hertog het volgende:
De Soviet-vlag is volgens mij niet door de rode Khmer gebruikt hoor.
[ afbeelding ]
Dit was de rode Khmer-vlag
[ afbeelding ]
En dit was de vlag van Cambodia toen de rode Khmer aan de macht was.
Lolo Ferrari?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef BeamofLight het volgende:
Bij wie horen deze tietjes?
[ afbeelding ]
Doe maar Westbroek. Dat is duidelijker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
AKQ #1896
2 BeamofLight
2 Rucebo
2 Zeroku
1 Yankee
1 Trekpop
Hmm vreemd, op de Engelse wiki-pagina wordt deze niet gebruikt en in de musea ben ik ze ook niet tegengekomen. Toch eens gaan nazoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_Khmer
Vraag het Zeroku, de vraagsteller.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hmm vreemd, op de Engelse wiki-pagina wordt deze niet gebruikt en in de musea ben ik ze ook niet tegengekomen. Toch eens gaan nazoeken.
David Hasselhoffquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Doe maar Westbroek. Dat is duidelijker.
Hoe heet het personage Mitch uit Baywatch in het echt?
Eigenlijk was ie zo makkelijk dat ie maar een half punt waard is, maar vooruitquote:
Nee naar die Utrechter boven jequote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
De TT nog een verwijzing naar mijn conflictje met Banaan?![]()
Okay niet dat het mij had uitgemaakt hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee naar die Utrechter boven je
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hint: Als in Leipheimer.
Westbroek had een naam 'geraden' die gewoon in het plaatje stond, wat door de vraagsteller over het hoofd was gezien, en weigert zijn punt terug te geven want 'hij heeft de fout niet gemaakt.'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay niet dat het mij had uitgemaakt hoor.
Ah okay. Niet erg sportief maar niet tegen de regels idd....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Westbroek had een naam 'geraden' die gewoon in het plaatje stond, wat door de vraagsteller over het hoofd was gezien, en weigert zijn punt terug te geven want 'hij heeft de fout niet gemaakt.'
Absoluut niet! Het is daar gezellig.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:30 schreef Westbroek het volgende:
Game on! Discussies kunnen voortgezet worden in de slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |