Het was al laat, dat snap ik,quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, ik had de eerste post niet gezien (en nu alsnog gewijzigd).
quote:Op woensdag 7 april 2010 07:43 schreef Five_Horizons het volgende:
(niet dat de reactie van Karr nu logisch is, .....)
Dat is ook waar... Ik peins nog even verder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Volgens mij krijg je daar dan vooral antwoorden over het eerste deel van je vraag.
Zeg het maar
Kan het topic toch richting DIG? Eigenlijk is het eerste deel toch wel het belangrijkst en wellicht krijg ik in DIG wat meer reacties.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Volgens mij krijg je daar dan vooral antwoorden over het eerste deel van je vraag.
Zeg het maar
Wat mij betreft ook niet, dus dat topic gaat gewoon weer open.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef Maanvis het volgende:
Pakketje bestellen maar niet thuis laten afleveren?Wattedoen
Het is niet nodig om roomser dan de paus te zijn toch? Wat TS wil doen is bij mijn weten niet illegaal?
Merciquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook niet, dus dat topic gaat gewoon weer open.
Lijkt het wel op... heb kick en reacties verwijderd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:27 schreef ManAtWork het volgende:
Promotie voor een bepaald systeem? ritregistratie leaseauto belastingdienst
(Een topic kicken van een ruim een jaar oud en enige post na registratie,...)
Daar gaat mijn postcount,...quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lijkt het wel op... heb kick en reacties verwijderd.
dat het een spammer is is duidelijk maar zulke taal heeft ook geen zin.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Je moeder zuigt pik in de hel, spamhoer.
Is de beste manier om met ze om te gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat het een spammer is is duidelijk maar zulke taal heeft ook geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |