Heb ik dan genoeg aan mijn werkbriefjes?quote:meneer belasting
U houdt een sluitende rittenregistratie bij doordat u in aanvulling op uw agenda kopieën maakt van maandstaten die de vereiste informatie bevatten. De maandstaten levert u bij uw werkgever in.
Nope, want dan moet je op een lullig A5-je 75 gegevens opschrijven waar je toch nooit genoeg plaats voor hebt, terwijl ik die gegevens in excel gewoon kopieer. Alleen je km-stand onthouden en die in excel inkloppen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Is een notitieblok in de auto niet veel eenvoudiger dan een spreadsheet?
Yep.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Okee, maar accepteert de belastingdienst wel een excel sheet?
De belastingdienst accepteert iedere vorm van aanlevering zolang de verplichte componenten (beginstand, eindstand, e.d.) maar vermeld staan. Al wil je het op de achterkant van een bierviltje aanleveren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Okee, maar accepteert de belastingdienst wel een excel sheet?
Kun je daar wat meer over vertellen? Die verdomde km-registratie is voor ons tot nu toe reden maar gewoon voor de bijtelling te kiezen (veel ritten per dag, en altijd andere).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef sanger het volgende:
er zijn ook gps apparaatjes waarin je achteraf een Excelfile kunt downloaden met de gereden kms
Ik bedoelde inderdaad ervaringen met apparaten. Googlen en aanschaffen kan iedereenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef ManAtWork het volgende:
Eén van de eerste hits op google.
Je kunt vast nog wel meer alternatieven vinden.
Trackstick.nl. Maar dat is wel een dure oplossing.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Kun je daar wat meer over vertellen? Die verdomde km-registratie is voor ons tot nu toe reden maar gewoon voor de bijtelling te kiezen (veel ritten per dag, en altijd andere).
Merk, kosten, dat soort dingen?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:59 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Trackstick.nl. Maar dat is wel een dure oplossing.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef klusfoobje het volgende:
http://www.smartride.nl/_html/Smartride.htm
quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad ervaringen met apparaten. Googlen en aanschaffen kan iedereen
Oud topic, nieuwe user en een link in de post. This has spam written all over it..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:30 schreef Kees1024 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een ritregistratie systeem. Ik wil dit graag doen aan de hand van een applicatie op de Smartphone, die ook een database bijhoud en je via de pc kan downloaden dmv een excel bestand. Ik kreeg zelf deze aangeraden (klik).
Is dit een goede en zijn er nog andere alternatieven?
Blijkbaar mag ik geen vraag stellen met link erin. Ik wil gewoon weten welke applicaties jullie gebruiken om ritten te registreren en of degene die ik had gevonden goed was.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:37 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oud topic, nieuwe user en een link in de post. This has spam written all over it..
Die link ziet er ook erg vreemd uit..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:37 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oud topic, nieuwe user en een link in de post. This has spam written all over it..
Die vraag mag je zeker stellen, de link is dan weer nergens voor nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:14 schreef Kees1024 het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ik geen vraag stellen met link erin. Ik wil gewoon weten welke applicaties jullie gebruiken om ritten te registreren en of degene die ik had gevonden goed was.
En ik had geen zin om een heel nieuw topic erover te beginnen als er al een topic is.
Iemand die wel antwoord wil geven op mijn bovenstaande post.
Nooit sprake van geweest. De discussie was of woon/werkverkeer nu prive lijkt te worden waardoor veel minder mensen onder de regeling zullen vallen (alleen als je met prive vervoer naar de zaak gaat en daar de auto pas neemt).quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ging die hele geen bijtellings regeling niet vervallen of is dat weer van de baan?
Trevler is wel erg duur vind ik. Ik zocht meer een soort alternatief als je bijvoorbeeld naar Ritmeter kijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:05 schreef sanger het volgende:
Trevler heb ik een tijdje gebruiktWel redelijk
Goh, en toevallig kunnen we zo'n blackbox via locatienu.nl kopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef locatienu.nl het volgende:
Het is zo'n gedoe om dat allemaal handmatig te doen. Met een blackbox heb je er geen omkijken naar en je hele registratie altijd en overal paraat. Betaal een paar euro per maand, dat scheelt enorm veel tijd.
Nadeel van een blackbox vind ik dat je dan steeds een knopje moet indrukken. Met Trevler bijvoorbeeld kun je dat achteraf allemaal toewijzenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef locatienu.nl het volgende:
Het is zo'n gedoe om dat allemaal handmatig te doen. Met een blackbox heb je er geen omkijken naar en je hele registratie altijd en overal paraat. Betaal een paar euro per maand, dat scheelt enorm veel tijd.
Groter nadeel van de blackbox is dat ze niet eens aan de eisen van de belastingdienst voldoen.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Nadeel van een blackbox vind ik dat je dan steeds een knopje moet indrukken. Met Trevler bijvoorbeeld kun je dat achteraf allemaal toewijzen
En dan vergeten aan te zetten alsje instapt?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:50 schreef Kees1024 het volgende:
[..]
Groter nadeel van de blackbox is dat ze niet eens aan de eisen van de belastingdienst voldoen.
Daarom wil ik ook een smartphone app die alles keurig in excel zet zodat als het nodig is je gewoon een kolom kan toevoegen en dat het wel aan de eisen van de belastingdienst voldoet.
Iedereen kan en keer vergeten dat knopje om te zetten.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:26 schreef klusfoobje het volgende:
knopje zakelijk of knopje privé is zoiets waarvan ik zeg dat ze het niet makkelijker kunnen maken. Als dat al te veel of te lastig is dan zou het met een kladblok ed wel moeten lukken ?
Enige optie die nog eenvoudiger is is wat ik zelf doe... gewoon max bijtelling nemen, heb je geen enkele last meer van de administratief geneuzel
Check je pmquote:Op maandag 9 juli 2012 12:04 schreef klusfoobje het volgende:
ahhh Sanger...
klopt, was ook maar een mening.
ik vond nog een oud topic van je, hoe heb jij dat uiteindelijk met je nokbalk opgelost? Zit nu ook met iets dergelijks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |