abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:05:10 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_113455719
Trevler heb ik een tijdje gebruikt :) Wel redelijk :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_113456224
ging die hele geen bijtellings regeling niet vervallen of is dat weer van de baan?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:44:34 #28
65960 sanger
pi_113460060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ging die hele geen bijtellings regeling niet vervallen of is dat weer van de baan?
Nooit sprake van geweest. De discussie was of woon/werkverkeer nu prive lijkt te worden waardoor veel minder mensen onder de regeling zullen vallen (alleen als je met prive vervoer naar de zaak gaat en daar de auto pas neemt).
pi_113471341
ah ok, duidelijk :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_113666755
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:05 schreef sanger het volgende:
Trevler heb ik een tijdje gebruikt :) Wel redelijk :)
Trevler is wel erg duur vind ik. Ik zocht meer een soort alternatief als je bijvoorbeeld naar Ritmeter kijkt.
Die is niet zo duur.
Ik heb wel meerdere apps gezien in de market, maar ik wil graag jullie ervaringen weten. Ik heb namelijk ook geen idee of Ritmeter goed is of niet.
pi_113666927
Het is zo'n gedoe om dat allemaal handmatig te doen. Met een blackbox heb je er geen omkijken naar en je hele registratie altijd en overal paraat. Betaal een paar euro per maand, dat scheelt enorm veel tijd.
pi_113667735
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef locatienu.nl het volgende:
Het is zo'n gedoe om dat allemaal handmatig te doen. Met een blackbox heb je er geen omkijken naar en je hele registratie altijd en overal paraat. Betaal een paar euro per maand, dat scheelt enorm veel tijd.
Goh, en toevallig kunnen we zo'n blackbox via locatienu.nl kopen? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 2 juli 2012 @ 13:00:37 #33
65960 sanger
pi_113667964
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef locatienu.nl het volgende:
Nadeel van een blackbox vind ik dat je dan steeds een knopje moet indrukken. Met Trevler bijvoorbeeld kun je dat achteraf allemaal toewijzen :)
pi_113960648
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Nadeel van een blackbox vind ik dat je dan steeds een knopje moet indrukken. Met Trevler bijvoorbeeld kun je dat achteraf allemaal toewijzen :)
Groter nadeel van de blackbox is dat ze niet eens aan de eisen van de belastingdienst voldoen.
Daarom wil ik ook een smartphone app die alles keurig in excel zet zodat als het nodig is je gewoon een kolom kan toevoegen en dat het wel aan de eisen van de belastingdienst voldoet.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:23:14 #35
65960 sanger
pi_113961545
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:50 schreef Kees1024 het volgende:

[..]

Groter nadeel van de blackbox is dat ze niet eens aan de eisen van de belastingdienst voldoen.
Daarom wil ik ook een smartphone app die alles keurig in excel zet zodat als het nodig is je gewoon een kolom kan toevoegen en dat het wel aan de eisen van de belastingdienst voldoet.
En dan vergeten aan te zetten alsje instapt?
  maandag 9 juli 2012 @ 11:26:48 #36
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_113961637
knopje zakelijk of knopje privé is zoiets waarvan ik zeg dat ze het niet makkelijker kunnen maken. Als dat al te veel of te lastig is dan zou het met een kladblok ed wel moeten lukken ?

Enige optie die nog eenvoudiger is is wat ik zelf doe... gewoon max bijtelling nemen, heb je geen enkele last meer van de administratief geneuzel
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  maandag 9 juli 2012 @ 11:59:39 #37
65960 sanger
pi_113962687
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:26 schreef klusfoobje het volgende:
knopje zakelijk of knopje privé is zoiets waarvan ik zeg dat ze het niet makkelijker kunnen maken. Als dat al te veel of te lastig is dan zou het met een kladblok ed wel moeten lukken ?

Enige optie die nog eenvoudiger is is wat ik zelf doe... gewoon max bijtelling nemen, heb je geen enkele last meer van de administratief geneuzel
Iedereen kan en keer vergeten dat knopje om te zetten.

Er zijn ook pakketten waar je alles in een progje krijgt en dan aangeeft of het privé of zakelijk was. Dan hoef je in de auto geen knop om te zetten....
  maandag 9 juli 2012 @ 12:04:07 #38
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_113962842
ahhh Sanger...

klopt, was ook maar een mening.

ik vond nog een oud topic van je, hoe heb jij dat uiteindelijk met je nokbalk opgelost? Zit nu ook met iets dergelijks
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  maandag 9 juli 2012 @ 13:20:09 #39
65960 sanger
pi_113965149
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:04 schreef klusfoobje het volgende:
ahhh Sanger...

klopt, was ook maar een mening.

ik vond nog een oud topic van je, hoe heb jij dat uiteindelijk met je nokbalk opgelost? Zit nu ook met iets dergelijks
Check je pm :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')