Nooit sprake van geweest. De discussie was of woon/werkverkeer nu prive lijkt te worden waardoor veel minder mensen onder de regeling zullen vallen (alleen als je met prive vervoer naar de zaak gaat en daar de auto pas neemt).quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ging die hele geen bijtellings regeling niet vervallen of is dat weer van de baan?
Trevler is wel erg duur vind ik. Ik zocht meer een soort alternatief als je bijvoorbeeld naar Ritmeter kijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:05 schreef sanger het volgende:
Trevler heb ik een tijdje gebruiktWel redelijk
Goh, en toevallig kunnen we zo'n blackbox via locatienu.nl kopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef locatienu.nl het volgende:
Het is zo'n gedoe om dat allemaal handmatig te doen. Met een blackbox heb je er geen omkijken naar en je hele registratie altijd en overal paraat. Betaal een paar euro per maand, dat scheelt enorm veel tijd.
Nadeel van een blackbox vind ik dat je dan steeds een knopje moet indrukken. Met Trevler bijvoorbeeld kun je dat achteraf allemaal toewijzenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef locatienu.nl het volgende:
Het is zo'n gedoe om dat allemaal handmatig te doen. Met een blackbox heb je er geen omkijken naar en je hele registratie altijd en overal paraat. Betaal een paar euro per maand, dat scheelt enorm veel tijd.
Groter nadeel van de blackbox is dat ze niet eens aan de eisen van de belastingdienst voldoen.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Nadeel van een blackbox vind ik dat je dan steeds een knopje moet indrukken. Met Trevler bijvoorbeeld kun je dat achteraf allemaal toewijzen
En dan vergeten aan te zetten alsje instapt?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:50 schreef Kees1024 het volgende:
[..]
Groter nadeel van de blackbox is dat ze niet eens aan de eisen van de belastingdienst voldoen.
Daarom wil ik ook een smartphone app die alles keurig in excel zet zodat als het nodig is je gewoon een kolom kan toevoegen en dat het wel aan de eisen van de belastingdienst voldoet.
Iedereen kan en keer vergeten dat knopje om te zetten.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:26 schreef klusfoobje het volgende:
knopje zakelijk of knopje privé is zoiets waarvan ik zeg dat ze het niet makkelijker kunnen maken. Als dat al te veel of te lastig is dan zou het met een kladblok ed wel moeten lukken ?
Enige optie die nog eenvoudiger is is wat ik zelf doe... gewoon max bijtelling nemen, heb je geen enkele last meer van de administratief geneuzel
Check je pmquote:Op maandag 9 juli 2012 12:04 schreef klusfoobje het volgende:
ahhh Sanger...
klopt, was ook maar een mening.
ik vond nog een oud topic van je, hoe heb jij dat uiteindelijk met je nokbalk opgelost? Zit nu ook met iets dergelijks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |