Ja DHL heeft zo'n service, maar het is natuurlijk wel afhankelijk van je leverancier welke pakketbezorger zij gebruikenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Meissiej het volgende:
Ik bedoel, ik kan zoiets niet bij de dichtsbijzijnde PTT laten afleveren, en het daar ophalen ofzo?
Ipv aan mijn huis
Bestaat daar een of andere service voor?
Bij vrienden kan echt niet
Etos ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
expo heeft gewoon vibrators in de winkel zelf staan.
Dit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
medicijnen haal je gewoon bij de apotheek
via internet is het niet te vertrouwen
Oh, dat is nog simpeler: Open de deur gewoon 3 dagen nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Meissiej het volgende:
Ik bedoel, ik kan zoiets niet bij de dichtsbijzijnde PTT laten afleveren, en het daar ophalen ofzo?
Ipv aan mijn huis
Bestaat daar een of andere service voor?
Bij vrienden kan echt niet
Ik gok medicijnen om snel gewicht te verliezen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Meissiej het volgende:
Het zjin medicijnen uit Canada die niet in nl verkrijgbaar zijn
Dan doet z'n ma toch open en dan zit die met een pot erectiepillen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oh, dat is nog simpeler: Open de deur gewoon 3 dagen niet![]()
Na 3 pogingen gooien ze een brief in de bus waar je het pakket wel op kunt halen met het papier erbij (kan de bloemist met een TNT punt zijn of de lokale kruidenier)
en waarom zijn die niet in NL verkrijgbaar denk je?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Meissiej het volgende:
Het zjin medicijnen uit Canada die niet in nl verkrijgbaar zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |