abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80355477
Een vriend van me is 2 maanden geleden verhuisd, hij heeft echter niet aangegeven bij de gemeente dat hij ging verhuizen naar een andere gemeente.

Nu heeft hij alsnog bij de nieuwe gemeente aangifte gedaan dat hij woonachtig is in de gemeente, echter stond zijn status op iets van " vertrokken bestemming onbekend" . Het schijint dus dat de nieuwe gemeente een heel proces moet doorlopen voordat hij daadwerkelijk in geschreven staat als woonachtige op zijn nieuwe adres in de GBA.

Probleem is dat hij eind april voor een vakantie van 2 weken naar het buitenland vliegt. Indien de inschrijving in het GBA niet op dat moment is doorgevoerd, kan dat bij de douane problemen opleveren? Hij heeft uiteraard wel een geldig paspoort
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_80355989
Dat kan wel problemen opleveren ja. echter zal die inschrijving niet veel voorstellen.
Ik heb dat in 2008 zelf ook ervaren. Je krijgt een invulfomulier alsof je inderdaad een buitenlander bent. Je moet alles opgeven van familie, achtergrond, talen, etc. later krijg je van de belastingdienst nog het verzoek om je wereldinkomen op te geven.

Je wordt vanzelf geaccepteerd. Zorg in iedergeval je inschrijving gedaan is.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_80356036
hij heeft vandaag inschrijving gedaan bij de gemeente en hij vliegt 1 mei. Ze konden alleen niet bij de balie zeggen hoelang zo'n controle etc zou duren
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_80385677
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef x-tremed het volgende:
hij heeft vandaag inschrijving gedaan bij de gemeente en hij vliegt 1 mei. Ze konden alleen niet bij de balie zeggen hoelang zo'n controle etc zou duren
Ik zou me niet druk maken... als hij gewoon in nederland is verbleven terwijl de GBA registratie niet juist was kunnen nav belasting, betaling zorgverzekering, etc gewoon zien dat het in orde is. Die controle is meer voor mensen vanwaar de achtergrond onbekend is.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')