Thanks, is inmiddels wegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Trollface. het volgende:
MBT
Bot, zie signature en enorm vage posts.
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat levert haar een note op. Dit kan natuurlijk niet.
quote:Op zondag 7 maart 2010 07:51 schreef Dagonet het volgende:
hoe is de pilot met het juridisch loket afgelopen?
beide medewerkers zijn in ieder geval al een maand niet meer langsgeweest. denk dat die sticky wel kan zakken of niet?
En? Al iets gehoord?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:36 schreef Sjeen het volgende:
Goeie vraag, schoot van de week ook door mijn hoofd. Ik ga eens informeren
Volgens jouw collega-mod: [WGR]: FAQ en huishoudelijke zaken...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef Sjeen het volgende:
Is er trouwens al een topic over de belastingteruggave? Ik heb voor 1 april aangifte gedaan en wil graag weten of er al iemand bericht heeft...
Neen... *weer informeren gaatquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Volgens jouw collega-mod: [WGR]: FAQ en huishoudelijke zaken...
1 april grapje zeker?quote:
Waar zie jij 'm in dat topic op zijn geaardheid aangevallen worden danquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Vraag mbt inschatting snelheid agent
Dat gezeik over Karr-1's geaardheid lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik kan snappen dan F_H het niet met hem eens is, maar je zult het toch wel met me eens zijn dat zulke reacties niet horen?
quote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Onze rugridder Karr-1 reageert helaas nooit wanneer je hem om een bron van de, sorry, zijn waarheid vraagt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het tere zieltje van Karr-1 dit feiten bombardement aankan. Hij zal inmiddels z'n vrind (of is het roommate) wel al gebeld hebben.
Ah oke, thnx. Ja, dat is idd niet nodig.quote:
"kutmod" heeft hij gebruikt? Ik heb alleen dit gezien, en dan meldt ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, ik had de eerste post niet gezien (en nu alsnog gewijzigd). De tweede vind ik inderdaad wel meevallen. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar het is minder erg dan 'kutmod'.....
Pure onzin dit, en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Ach, als hij hetero was geweest had er gestaan "Hij zal inmiddels z'n vriendin (of is het hoertje) wel al gebeld hebben.". En dan valt opeens niemand er meer over. En het karretje is wel wat gewend inmiddels daarover.
Neuh, dat was iemand anders. Maar bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
"kutmod" heeft hij gebruikt? Ik heb alleen dit gezien, en dan meldt ik. Iig bedankt
![]()
[..]
Ah okéquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, dat was iemand anders. Maar bedankt voor het melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |