abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78310328

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar

JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Game on!
  maandag 22 februari 2010 @ 17:16:52 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78310418
Die TT
pi_78310494
Die TT
  maandag 22 februari 2010 @ 17:19:46 #4
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78310522
Je moeder is een hamster
  maandag 22 februari 2010 @ 17:20:00 #5
118585 Crutch
pi_78310529
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die TT
Je moeder is een hamster
pi_78310733
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja dag... De gebruiker. Das lekker makkelijk! "Ja me telefoon heeft een virus, tja meneer eigen schuld. Wij scannen onze producten niet en hebben er geen controle op. Succes!"
Een virus komt niet vanzelf op een smartphone terecht. Daar is het OS (of uitgever) niet verantwoordelijk voor. Die maken een OS en die komen op smartphones terecht, wat de eindgebruiker doet is zijn probleem, niet die van de uitgever.

Zelfde netals een virus op de pc, daar is niet het OS verantwoordelijk voor maar de gebruiker. Door handelingen van de eindgebruiker komt er een virus op de pc of smartphone terecht.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:34:01 #7
118585 Crutch
pi_78310993
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:26 schreef Viro het volgende:

[..]

Een virus komt niet vanzelf op een smartphone terecht. Daar is het OS (of uitgever) niet verantwoordelijk voor. Die maken een OS en die komen op smartphones terecht, wat de eindgebruiker doet is zijn probleem, niet die van de uitgever.

Zelfde netals een virus op de pc, daar is niet het OS verantwoordelijk voor maar de gebruiker. Door handelingen van de eindgebruiker komt er een virus op de pc of smartphone terecht.
Djeez, vertel jij altijd honderd heer hetzelfde in je antwoorden?
Je moeder is een hamster
  maandag 22 februari 2010 @ 18:24:01 #8
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78312504
Leuke TT, maar helaas, ik heb geen iPhone dus klopt het niet helemaal
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_78313221
Tvp
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_78314359
Lol @ reacties over TT! Wilde deze smilie nog toevoegen... Maar dat was te laat... En bazen staat er gewoon omdat het te lomp klinkt

[ Bericht 47% gewijzigd door RudyCarell op 22-02-2010 19:22:35 ]
pi_78314510
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:26 schreef Viro het volgende:

[..]

Maar omdat Apple alles test gebeurt het sowieso niet... Bij Winmobile ben je misschien sneller geneigd een "pack te downloaden" of ze krijgen van vrienden... Dat kan niet met de appstore. Maar ikzelf heb hem gejailbreaked maar dat is een ander verhaal, ik weet wat ik doe
  maandag 22 februari 2010 @ 20:05:26 #12
63192 ursel
pi_78316635
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef RudyCarell het volgende:
Lol @ reacties over TT! Wilde deze smilie nog toevoegen... Maar dat was te laat... En bazen staat er gewoon omdat het te lomp klinkt
Ik kon ook tvp doen, maar dat mag niet van de modjes.
  maandag 22 februari 2010 @ 20:06:50 #13
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78316704
Beste TT sinds tijden! Hulde
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_78317173
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste TT sinds tijden! Hulde
Iphone is voor sukkels. De jongentjes in me straat van 13 lopen er ook allemaal mee.
Apple

En me Xbox heeft de ring of death Alleen dan de 2 ringen versie ipv 3
Microsoft

ik dacht dat het bij een elite versie niet kon? Bovendien is het niet 1 van de eerste xboxen, heb hem pas 1,5 jaar ofzo
pi_78317199
FF terug op winmobile... Dat Winmobile 7 ziet er toch wel aardig uit... Lijkt wel op Apple, maar toch.

http://www.microsoft.com/(...)ne/imageGallery.aspx
pi_78317392
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:16 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Iphone is voor sukkels. De jongentjes in me straat van 13 lopen er ook allemaal mee.
Apple

En me Xbox heeft de ring of death Alleen dan de 2 ringen versie ipv 3
Microsoft

ik dacht dat het bij een elite versie niet kon? Bovendien is het niet 1 van de eerste xboxen, heb hem pas 1,5 jaar ofzo
Diezelfde jongens hebben ook een xbox en een pc en waarschijnlijk zijn ze ook voor Ajax... Dus ook sukkels?

Over de xbox, 1,5 jaar oud is nog niet de laatse chipset misschien en komt de RROD nog voor...
quote:
Versie 1: Xenon (90nm) 2005 Launchconsoles (verschillende problemen)
Versie 2: Zephyr (90nm) 2007 HDMI poort (RROD probleem)
Versie 3: Falcon (65nm) 4de kwartaal 2007 Zuiniger (5% uitval/problemen)
Versie 4: Jasper (65nm) 4de kwartaal 2008 Stiller (werkt perfect)
Versie 5: Walhalla/opus (45nm) Voorjaar 2009 Geluidloos,minder warmte,zuiniger (werkt perfect)
Ik heb na een Zephyr, nu een Jasper en die werkt nog goed...
pi_78321828
Morguh
BoF!
pi_78323405
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Diezelfde jongens hebben ook een xbox en een pc en waarschijnlijk zijn ze ook voor Ajax... Dus ook sukkels?

Over de xbox, 1,5 jaar oud is nog niet de laatse chipset misschien en komt de RROD nog voor...
[..]

Iphone is een hype.. net als flippo's. Leuk voor eventjes...

but thnx for the info. Hoop dat het probleem wegblijft als ik hem laat repareren.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:16:52 #19
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78323408
quote:

[..]

[..]

Ik heb duidelijk de lauch versie
Dat ding maakt me een kabaal
2de in de Tour de BoF!
pi_78325875
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:16 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Iphone is een hype.. net als flippo's. Leuk voor eventjes...

but thnx for the info. Hoop dat het probleem wegblijft als ik hem laat repareren.
Misschien krijg je wel een nieuwe
pi_78331429
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:10 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Misschien krijg je wel een nieuwe
Wie weet... als hij het daarna maar weer voor altijd blijft doen want ik val nog maar 1 maand onder de garantie.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 06:51:28 #22
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78331493
quote:

[..]

[..]

Jep
pi_78331697
Hallo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 07:40:03 #24
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78331713
Hoi
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:59:12 #25
63192 ursel
pi_78332488
Mogguh...
DJ Bahilman.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:09:56 #26
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78332691

Nog een paar maandjes
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:12:31 #27
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78332760
Dan is je boom volgroeid?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:16:32 #28
63192 ursel
pi_78332826
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan heeft die hem eindelijk uit de knoop gehaald en staat die met schroeven erin in zijn eigen tuin..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:25:22 #29
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78334760
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, dan zoek ik die boom op en ga ik er onder liggen met een biertje
Aruba
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:09:38 #30
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78336131
quote:
Feyenoord ergert zich aan onjuiste uitspraken in Voetbal International

Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) hebben zich ernstig geërgerd aan de suggestie dat partijen zich niet druk maken om spreekkoren waarin scheidsrechters of spelers van de tegenpartij het woord kanker naar hun hoofd geslingerd krijgen. In het RTL-programma Voetbal International werd bovenstaande conclusie maandagavond meermalen getrokken op basis van een halve lezing van een document uit 2002, waarin aan supporters juist in duidelijke taal werd uitgelegd welke woorden in een stadion nu wel en niet door de beugel kunnen. Dat het gewraakte, acht jaar oude artikel zo uit zijn verband werd gerukt, was volgens Feyenoord woordvoerder Raymond Salomon des te ergerlijker omdat juist de Stadionclub al jaren opvallend actief is in het terugdringen van ongewenst taalgebruik en met name het woord kanker uit voetbalstadions.

In 2002 was er bijvoorbeeld al sprake van een in het oog springende actie van de Feyenoord Supportersvereniging in samenwerking met de club, de Nederlandse Kankerbestrijding en het Koningin Wilhelminafonds om het gebruik van het woord kanker in stadions een halt toe te roepen. Club en supporters poogden op deze manier hun medesupporters aan het denken te zetten alvorens zij zich schuldig maken aan beledigende spreekkoren, waarin de ziekte aan anderen wordt toegewenst of waarbij het woord kanker als bijvoeglijk naamwoord wordt gebruikt.

Het initiatief bestond onder meer uit een advertentiecampagne, acties rond wedstrijden, een collectie in het stadion en - ironisch genoeg - de door Voetbal International aangehaalde en als ‘schandalig’ omschreven uitlegbrief op de website over waarom bepaalde woorden en krachttermen harder aankomen dan anderen en dus niet toelaatbaar zijn. De actie was destijds een groot succes was. Er werd ruim 25.000 euro ingezameld voor de kankerbestrijding en de KNVB reikte de initiatiefnemers zelfs een symbolische onderscheiding uit voor de gevoerde campagne.

Ook het lopende seizoen is Feyenoord weer nadrukkelijk actief op het terrein van het voorkomen van kwetsende taal. In juli 2009 is in De Kuip het startschot gegeven voor de nog steeds lopende campagne ‘Kwetsen is zinloos, steunen is goud’. Met deze campagne richten Feyenoord en de supportersvereniging zich andermaal op de bestrijding van kwetsende spreekkoren die helaas toch weer te vaak de kop opsteken in de stadions. ‘Het doel is een ieder er van te overtuigen dat je naar het stadion komt om je club te steunen en niet om de tegenstanders of de arbiters te beledigen’, aldus Salomon.

‘Het is jammer dat acties als deze nog steeds nodig zijn, maar we proberen er echt van alles aan te doen. Dan is het triest en schadelijk voor de club als Feyenoord ten onrechte wordt neergezet als een voetbalclub die op dit terrein zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid niet neemt. Eén telefoontje van de redactie van Voetbal International naar de club en we hadden kunnen toelichten dat ze het bewuste, oude document totaal verkeerd interpreteren en dat het juist onderdeel is van een bekroond geheel. Kennelijk was dat te veel moeite.’

Om te voorkomen dat het bewuste document in de toekomst nog een keer op dezelfde wijze wordt gebruikt heeft Feyenoord dit inmiddels verwijderd.
Ik schrok wel even toen Genee dat gister voorlas tijdens VI. Het zou toch wel erg triest zijn als Feyenoord het schelden met kanker in welke vorm dan ook min of meer gaat goedpraten of in ieder geval bagataliseren. Gelukkig is Feyenoord juist al jaren bezig met allerlei goede acties alleen blijft het me verbazen dat zoiets op de site stond...

Derksen reageerde er ook op zoals het hoort, het schelden met "kanker"moet gewoon verbannen worden vind hij en daar ben ik het mee eens. Zoals hij ook al zei is het gewoon een kwestie van gezond fatsoen en verstand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 23-02-2010 11:21:45 ]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:14:39 #31
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78336284
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik schrok wel even toen Genee dat gister voorlas tijdens VI. Het zou toch wel erg triest zijn als Feyenoord het schelden met kanker in welke vorm dan ook min of meer gaat goedpraten of in ieder geval bagataliseren. Gelukkig is Feyenoord juist al jaren bezig met allerlei goede acties alleen blijft het me verbazen dat zoiets op de site stond...

Derksen reageerde er ook op zoals het hoort, het schelden met "kanker"moet gewoon verbannen worden vind hij en daar ben ik het mee eens. Zoals hij ook al zei is het gewoon een kwestie gezond fatsoen en verstand.
Klopt ben ik met je eens, maar met de tijd zul je zien dat niemand er meer van op kijkt.
Het verleden heeft dat al vaak genoeg bewezen
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:23:12 #32
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78336558
Heb het stukje gelezen maar vond het nou niet echt schokkend ofzo.. Had het ook gewoon laten staan eigenlijk.
Dit stuk zwierf op Fok! rond:
quote:
TOLERANTIEGRENZEN
Het gebruik van ziektes als bijvoeglijk naamwoord om een bepaalde uitspraak of
belediging kracht bij te zetten is een algemeen verschijnsel. Woorden als tyfus, tering of
kanker zijn de meest voorkomende. Veel mensen kijken er in een stad als Rotterdam
nauwelijks van op wanneer iemand de tyfus of tering wordt gewenst, en ook het noemen
van het woord kanker doet bij velen nauwelijks de wenkbrauwen fronsen. Het stellen van
een grens waarbij als criterium wordt gebruikt of de ziekte een dodelijke afloop kan
hebben is zinloos. Veel mensen overlijden aan bijvoorbeeld de griep, en er is in
Nederland niemand die zich zal storen aan een tekst als “krijg de griep”. Er is echter een
grote groep mensen die zich wel degelijk stoort en gekwetst voelt bij het horen van het
woord kanker. Veel supporters hebben dit regelmatig mondeling en/of schriftelijk via de
Feyenoord Supportersvereniging geuit.
Nou, boehoe

Hier staat dat stuk ook in:
http://www.feyenoord.nl/c(...)aken/spreekkoren.pdf
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:26:31 #33
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78336656
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef Keltie het volgende:
Heb het stukje gelezen maar vond het nou niet echt schokkend ofzo.. Had het ook gewoon laten staan eigenlijk.
Dit stuk zwierf op Fok! rond:
[..]

Nou, boehoe

Hier staat dat stuk ook in:
http://www.feyenoord.nl/c(...)aken/spreekkoren.pdf
Ik vind het belachelijk dat dat op de officiële website van een voetbalclub staat. Er zou wat mij betreft moeten staan dat schelden met "kanker" niet getolereerd wordt. Ze praten het gewoon indirect goed, echt ongelooflijk
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:30:41 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78336794
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk dat dat op de officiële website van een voetbalclub staat. Er zou wat mij betreft moeten staan dat schelden met "kanker" niet getolereerd wordt. Ze praten het gewoon indirect goed, echt ongelooflijk
Nee hoor, mede door de toevoeging van de laatste zin.
Daarnaast vind ik het slotwoord van de PDF dat perfect verwoorden:
quote:
Tot slot
Voorkomen moet worden dat een heksenjacht ontstaan op supporters die trachten
middels spreekkoren te shockeren. Mits dit binnen bepaalde grenzen blijft moet aan de
supporters deze mogelijkheid worden geboden. Voetbalstadions kunnen nu eenmaal geen
bolwerken van fatsoen worden, en van mensen in een stadion kan en mag niet verwacht
worden dat zij zich anders en beter gedragen dan mensen buiten het stadion.

Supporters moeten ten alle tijden in staat blijven hun emoties te tonen en hun onvrede
duidelijk te maken. Uiteraard met inachtneming van de tolerantiegrenzen. Maar
eventuele maatregelen dienen zich alleen te richten tegen extremiteiten en
moeten er niet op gericht zijn supporters monddood te maken.
Of je het nu leuk vind of niet, maar "kanker" lijkt als krachtterm/ scheldwoord maatschappelijk behoorlijk "normaal" te zijn.
Dan is het vrij vreemd dat je het overal op straat kan en mag roepen, maar als het in een stadion gebeurt zou er een stadionverbod moeten volgen...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:34:38 #35
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78336940
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee hoor, mede door de toevoeging van de laatste zin.
Daarnaast vind ik het slotwoord van de PDF dat perfect verwoorden:
[..]

Of je het nu leuk vind of niet, maar "kanker" lijkt als krachtterm/ scheldwoord maatschappelijk behoorlijk "normaal" te zijn.
Dan is het vrij vreemd dat je het overal op straat kan en mag roepen, maar als het in een stadion gebeurt zou er een stadionverbod moeten volgen...
Op straat erger ik me er ook aan als ik het hoor. Ik zeg er niks van want voor je het weet wordt je in elkaar getrapt. Vind jij het normaal dat "kanker" maatschappelijk normaal is tegenwoordig?
Stadionverbod hoeft van mij niet zo direct, misschien als iemand het veelvuldig en bewust blijft doen. Elkaar erop aanspreken blijft denk ik de beste manier.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:37:31 #36
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78337050
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Op straat erger ik me er ook aan als ik het hoor. Ik zeg er niks van want voor je het weet wordt je in elkaar getrapt. Vind jij het normaal dat "kanker" maatschappelijk normaal is tegenwoordig?
Stadionverbod hoeft van mij niet zo direct, misschien als iemand het veelvuldig en bewust blijft doen. Elkaar erop aanspreken blijft denk ik de beste manier.
Ik word van het woord niet warm of koud.
Ik word kwaad als iemand m'n vriendin uitmaakt voor "kankerhoer" maar niet kwaaier dan dat ze haar gewoon voor "hoer" uitmaken
pi_78340560
Jaaaaaa!!!!!!
quote:
Battlefield 3 al 3 jaar in ontwikkeling

Nieuws | 23 februari 2010 - DICE heeft in een interview met GamingUnion laten weten dat Battlefield 3 al 3 jaar in ontwikkeling is.

Geheimhoudingsverklaring
Volgens Fredrik Liliegren, studio manager van DICE Canada en voormalig directeur van DICE, is het best wel opmerkelijk dat een game 3 jaar in ontwikkeling is, maar toch nog altijd niet is aangekondigd. Liliegren mocht daar verder ook niets over zeggen; hij heeft namelijk een geheimhoudingsverklaring getekend.

Overrompelend
Hij zegt echter wel dat de ervaring overrompelend zal zijn, "It will blow you away!". Tegelijkertijd deelt Liliegren een forse tik uit aan Activision, door een beetje snerend te stellen dat de ervaring niet zo gaat worden als bij Modern Warfare 2. Waarschijnlijk doelt hij hierbij op het gebrek aan dedicated servers bij Activision's online-shooter.

Voordat Battlefield 3 uitkomt verschijnt eerst nog Battlefield: Bad Company 2.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:11:18 #38
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78340590

Eigenlijk ook raar hey? Honden hoeven hun reet helemaal niet af te vegen.
pi_78340663
Tvp
pi_78340689
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
Jaaaaaa!!!!!!
[..]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:39:18 #41
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78341691
quote:
Jaaaaaa!!!!!!
[..]
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:40:27 #42
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78341751
quote:
Jaaaaaa!!!!!!
[..]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:05:47 #44
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78342855
quote:
Stifler terug in American Pie 4
De oversekste Stifler zal zich ook in de vierde American Pie-bioscoopfilm van zijn beste kant laten zien. Acteur Sean William Scott onthulde tijdens een persconferentie over de nieuwe film dat hij voor de vierde keer Steve Stifler speelt.

De 33-jarige Scott doet onder een voorwaarde mee: de rest van de originele acteurs moet zijn of haar rol ook weer oppikken. Filmstudio Universal maakte vorige week bekend dat er een vierde American Pie-bioscoopfilm zit aan te komen.

Eerder verschenen ook al vier delen die alleen op dvd uitkwamen. Hierin keerde nauwelijks originele castleden terug.

Krankzinnig
De vierde American Pie speelt zich volgens Scott af tijdens een reünie van de middelbare school. Stifler is nog net zo krankzinnig als in de eerste drie bioscoopfilms.

"Het zou geen zin hebben om deze film te doen als Stifler niet nog steeds minstens zo gestoord zou zijn als vroeger."
pi_78347042
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Eerste 2 delen waren fantastich... Maar daarna ging het bergafwaarts en Stiffler alleen kan dat niet goedmaken
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:00:07 #46
63192 ursel
pi_78349078
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Eerste 2 delen waren fantastich... Maar daarna ging het bergafwaarts en Stiffler alleen kan dat niet goedmaken
Eens!
pi_78353469
Helleuh !
Narf!
pi_78353709
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Derksen reageerde er ook op zoals het hoort, het schelden met "kanker"moet gewoon verbannen worden vind hij en daar ben ik het mee eens. Zoals hij ook al zei is het gewoon een kwestie van gezond fatsoen en verstand.
Ik word er zelf ook niet zo koud of warm van maar Derksen heeft hier dit keer zeker een punt.
pi_78353821
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:09 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar maandjes
Nog een paar maandjes

'Alles' voor de vriendin
pi_78355328
Man man man wat een ongeloofelijk geil vlaams wijf loopt er bij ons op de firma rond!
(Financieel auditor van Ernst &Young)

geinig ook tussen al die harige lelijke kerels op ons kantoor. Snap niet waarom ik ooit de techniek ben ingegaan ipv finance
pi_78356981
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Nog een paar maandjes

[ afbeelding ]

'Alles' voor de vriendin

dan gaat ze maar lekker alleen, ik ga niet mee
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:21:20 #53
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78366568
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef jpjedi het volgende:
Man man man wat een ongeloofelijk geil vlaams wijf loopt er bij ons op de firma rond!
(Financieel auditor van Ernst &Young)

geinig ook tussen al die harige lelijke kerels op ons kantoor. Snap niet waarom ik ooit de techniek ben ingegaan ipv finance
"Tussen al die harige lelijke kerels op ons kantoor", dat je jezelf lelijk noemt okey... Maar harig?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:23:54 #54
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78366744
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:37 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Ik word er zelf ook niet zo koud of warm van maar Derksen heeft hier dit keer zeker een punt.
Onbegonnen werk, dan moet je "godverdomme" en dergelijke ook gaan uitbannen. Ook daar kwets je een behoorlijk grote groepering mee.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:24:32 #55
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78366800
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Nog een paar maandjes

[ afbeelding ]

'Alles' voor de vriendin
Anders pikstraf?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:30:15 #56
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78367231
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

"Tussen al die harige lelijke kerels op ons kantoor", dat je jezelf lelijk noemt okey... Maar harig?
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:43:41 #57
63192 ursel
pi_78368614
Kramer
pi_78368916
Kutzooi!! Wat doet hij nu zeg
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:52:00 #59
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78369824
Dat is echt een hele grote schande
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:58:54 #60
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78370631
Oh my god

Kemkes stuurt hem de binnenbocht in, je ziet hem wijzen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:03:05 #61
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78371135
Kemkers kan beter van baan wisselen
pi_78372328
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Anders pikstraf?
Kan zij niet aan joh... pikstraf.
pi_78372386
Echt gvd balen van Sven....

Zelfs advocaat wisselt beter.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:32:03 #64
63192 ursel
pi_78374033
ach ja, foutje, volgende keer beter..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:45:09 #65
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78375058
"Sven zit vanavond wel even met zijn zak in As"

!
pi_78381155
Mogguh
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:04:17 #67
63192 ursel
pi_78381300
Mogguh..
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:19:18 #68
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78381406
Mogguh

Sven
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:44:52 #69
63192 ursel
pi_78381670
Svenergy..
  woensdag 24 februari 2010 @ 08:47:53 #70
63192 ursel
pi_78381718

woensdag 24 februari 2010 @ 09:09:52 #71
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78382073

!

"Loekz, I'm your father"
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:12:03 #72
63192 ursel
pi_78382125
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:09 schreef Keltie het volgende:

!

"Loekz, I'm your father"
quote:
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:23:15 #73
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78382328
Shalalalie
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:28:14 #74
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78382441
Kansloos nummer
pi_78382629
Wie heeft er sinds gisteren ook gezeik met Win7?
pi_78382978
morguh
BoF!
pi_78385733
In Duitsland gaan de grappen snel rond over Nederelanders op de verkeerde baan.
pi_78388797
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:29 schreef jpjedi het volgende:
In Duitsland gaan de grappen snel rond over Nederelanders op de verkeerde baan.
Niet alleen in Duitsland hoor
pi_78389668
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:48 schreef staticdata het volgende:

[..]

Niet alleen in Duitsland hoor
verkeerde baan->linkerbaan->gele kentekens op autobahn met 120km/u
pi_78389780
Geloof dat ik al 50 foute grappen heb gezien over Sven
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:07:09 #81
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78391777

!!
pi_78395512
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:37 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er sinds gisteren ook gezeik met Win7?

Heb je Windows 7 van usenet geplukt?
Zo ja, dan is de kans groot dat windows activation tool (de wga voor windows 7) erop staat.
Zo niet, dan zul je ff moeten uitleggen wat er aan de hand is.

[ Bericht 21% gewijzigd door Viro op 24-02-2010 15:57:58 ]
pi_78423311
Mogguh
pi_78423827
Vrijdag
pi_78425429
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Viro het volgende:

[..]

Heb je Windows 7 van usenet geplukt?
Zo ja, dan is de kans groot dat windows activation tool (de wga voor windows 7) erop staat.
Zo niet, dan zul je ff moeten uitleggen wat er aan de hand is.
quote:
Nieuwe anti-piraterijmethode Windows 7
AMSTERDAM - Softwaregigant Microsoft komt binnenkort met een nieuwe update voor Windows 7 die illegaal gedistribueerde versies van het besturingssysteem moet opsporen. Gek genoeg is de update vrijwillig.

De patch is vanaf 16 februari te downloaden en wordt later ook via Windows Update vrij gegeven, maar de gebruiker wordt dus niet verplicht om het te installeren. Na het opwaarderen van het beveiligingssysteem maakt Windows eens in de drie maanden contact met de server van Microsoft om te controleren of het betreffende exemplaar van Windows legaal is geïnstalleerd.
Daarnaast bevat de update ook allerlei nieuwe manieren om te detecteren of de activatie van het besturingssysteem omzeild is. Deze manieren zullen na installatie constant worden bijgehouden.
De update is vooral bedoeld voor mensen die een pc hebben gekocht van een 'onbetrouwbare' bron en willen kijken of de verkochte versie van Windows ook daadwerkelijk legaal is.
Laat ik dus auto update aanhebben en die update niet meer kan deinstalleren...
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:01:56 #86
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78425634
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:55 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

[..]

Laat ik dus auto update aanhebben en die update niet meer kan deinstalleren...
Hmm, ik zal thuis eens kijken. Maar ik heb nog wel een legale upgrade versie liggen, echter ik wil die van scratch installeren en dan moet ik ook wat prutsen om hem te activeren, dat mag dan zeker ook niet?

Misschien toch binnenkort maar eens tijd vrijmaken om de pc weer eens aan te zetten
2de in de Tour de BoF!
pi_78426961
Hmm dan moet ik hier en daar on de familie even de updates uitzetten. Als het al niet te laat is...
pi_78427015
MAC
pi_78427064
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:46 schreef staticdata het volgende:
MAC
Legale software
pi_78427788
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef jpjedi het volgende:
Hmm dan moet ik hier en daar on de familie even de updates uitzetten. Als het al niet te laat is...
kb89083 Die dus niet installen...
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef Keltie het volgende:

[..]

Legale software
pi_78436936
Gadget-O-meter op tilt!

1dayfly zojuist besteld..
pi_78437021
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef jpjedi het volgende:
Gadget-O-meter op tilt!

Kicken
pi_78437076
quote:
Gadget-O-meter op tilt!

Nuttig ding...
pi_78437406
quote:
Gadget-O-meter op tilt!

OMG

Wat daar nou weer de toegevoegde waarde van is.....
pi_78438749
Kunnen we de hond overdag in de gaten houden!

we hebben al een IP cam maar met deze kunnen we ook praten/luisteren.
pi_78439639
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:21 schreef jpjedi het volgende:
Kunnen we de hond overdag in de gaten houden!

we hebben al een IP cam maar met deze kunnen we ook praten/luisteren.

Lijkt me dan wel weer lachen om met dat ding richting Indie te rijden
pi_78439869
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:07 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

[..]

Windows 7 anti-piracy-update gearriveerd
Gepubliceerd door Ron op donderdag 25 februari 2010 14:03
Bron: Microsoft, Views 323

Eerder deze maand was er het bericht dat Microsoft binnenkort met een anti-piracy-update zou komen voor Windows 7. Deze update, geïntegreerd in Windows update, is nu gearriveerd.

De update zou meer dan 70 bekende activatie-hacks detecteren om de gebruiker hier vervolgens van op de hoogte te stellen. De update genaamd 'Update voor Windows 7' heeft codenummer KB971033 meegekregen. De update, welke door Microsoft als vrijwillig bestempeld is, is voor elke (legitieme) Windows 7 gebruiker aan te raden.
pi_78439916
PS Logmein.com op je werk thuis je computer besturen
pi_78439971
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef RudyCarell het volgende:
PS Logmein.com op je werk thuis je computer besturen
heb je ook teamviewer voor, werkt prima
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:39:34 #101
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78441902
Whehe en laat die kerel nou net één van mijn beste vrienden zijn Ik weet wie hij bedoelt want was erbij

Maar die post over mij daar hoeft niet zo hoor.
pi_78442061
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe en laat die kerel nou net één van mijn beste vrienden zijn Ik weet wie hij bedoelt want was erbij

Maar die post over mij daar hoeft niet zo hoor.
je hebt hem toch niet aangepast he?
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:44:28 #103
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78442086
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:44 schreef Incolumis het volgende:

[..]

je hebt hem toch niet aangepast he?
Nee, is mijn subforum niet.
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:42:33 #104
63192 ursel
pi_78444152
Frankie,

Of je deze arme user ff kan helpen.

Kleding voor kleine mannen
pi_78444927
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef ursel het volgende:
Frankie,

donderdag 25 februari 2010 @ 18:53:35 #106
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78446645
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef ursel het volgende:
Frankie,

Ga jij dan dit topic bekijken?

Niet durven praten in real life
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:01:14 #107
63192 ursel
pi_78446924
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ga jij dan dit topic bekijken?

Niet durven praten in real life
Mijn kloon, wat doe je..
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:27:47 #108
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78457132
KAK!!!!!!!!!!!!!!!

Kut scheids
Echt wat een kut scheids en wat heeft PSV zijn eigen glazen in gegooid
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 07:00:53 #109
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78467809
Goedemorgen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 07:56:52 #110
63192 ursel
pi_78467996
Mogguh..
pi_78468133

Twente
Ajax
PSV

Heracles
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:22:24 #112
63192 ursel
pi_78468216
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:14 schreef Incolumis het volgende:

Twente
Ajax
PSV

Heracles
Zijn zij wel door?
pi_78468222
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:22 schreef ursel het volgende:

[..]

Zijn zij wel door?
het seizoen kan nu al niet meer stuk
pi_78469501
Daar worden we blij van!
quote:
Battlefield: Bad Company 2 will unlock two multiplayer maps on launch day, free to players that input a "VIP code" included with new copies of the game (think: "Project Ten Dollar"). VIPs will also gain free access to a second map pack, which developer DICE will airdrop later in March. If you purchase the game second-hand, you can access the VIP code separately via the in-game store (think: $15). We can already see a repeat of the Mass Effect 2 account confusion coming from five klicks away, so make sure your affairs are in order before you redeem the code.

BC2 Senior Producer Patrick Bach claims, "These first two map packs are just the beginning. We're planning ongoing support for the community by always keeping the experience fresh and ensuring the best possible gameplay experience." This is where Battlefield 1943 fans wipe the tears from their faces as they march toward a more modern battlefield.
pi_78469762
gaat kicken worden
pi_78470126
Sonic & SEGA All-Stars Racing is ook erg vermakelijk! Misschien wel leuker dan Mario Kart 64!
pi_78470274
voor de wii?
pi_78470654
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Incolumis het volgende:
voor de wii?
Alle systemen dacht ik
pi_78480671
Ben weer verslaafd aan Gears Of War 2

Binnen 4 dagen van lvl 37 naar lvl 50 gegaan (300.000 XP gehaald), volgende target is om lvl 100 te halen. Heb dan 6,2 miljoen XP nodig
pi_78481015
je kunt ook gewoon werk zoeken en je nuttig maken...
pi_78481185
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:40 schreef Incolumis het volgende:
je kunt ook gewoon werk zoeken en je nuttig maken...
Of ik heb gewoon vakantie...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:47:55 #122
63192 ursel
pi_78481262
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:45 schreef Viro het volgende:

[..]

Of ik heb gewoon vakantie...
Wie zegt er dat je dan niet kunt werken?
pi_78481469
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef ursel het volgende:

[..]

vrijdag 26 februari 2010 @ 14:55:57 #124
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78481577
Momenteel heb ik anders helemaal geen zin in werken...
Maar kan ook niet zeggen dat ik zin heb om een computerspelletje te spelen...

Ik denk dat ik zo maar gewoon naar huis ga en dan een beetje tv kijken en vroeg naar bed
2de in de Tour de BoF!
pi_78481583
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef ursel het volgende:

[..]

Kunnen, tuurlijk... Maar vakantie is in mijn ogen lekker je eigen ding doen...
pi_78481634
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:56 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Kunnen, tuurlijk... Maar vakantie is in mijn ogen lekker je eigen ding doen...
Dit dus, bunny is 24/7 aan het gamen op mijn xbox. Nu heb ik een week vakantie dan wil ik gamen.
Samen Gears Of War 2 spelen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:01:06 #127
63192 ursel
pi_78481741
Nou, in dat geval hou ik het nu ook wel voor gezien.
Al meer dan genoeg uren gedraaid.

Dinsdag vrij genomen, Aaron eerst op school dumpen en dan lekker lange tocht fietsen..
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:22:44 #128
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78484990
Ik ben er helemaal klaar mee!!!!!

Ik ga hopelijk van me weekend genieten

Ik mag weer rustig aan beginnen met looptrainingen dus dat ga ik dit weekend dan maar eens oppakken.

Kusjes
2de in de Tour de BoF!
pi_78488514
mogguh
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:26:20 #130
63192 ursel
pi_78493485
Sauerbreij
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:13:16 #131
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78495849
Zo als je dan toch geen zak te doen hebt, dan ga je maar windows 7 installeren

Volgens mij is hij geactiveerd en is alles dus goed gegaan
Legale Win7 X64 Ultimate voor 17 euro
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:19:37 #132
63192 ursel
pi_78496172
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Hoe wat waar??
pi_78501291
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef ursel het volgende:
Sauerbreij
sowieso zilver en misschien wel goud! Puntje van mijn stoel!!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:50:55 #134
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78501324
Geweldig inderdaad, super spannend!

Zometeen de alles beslissende run en dan om 23:07 de halve finale ploegenachtervolging bij de mannen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:53:22 #135
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78501446
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef ursel het volgende:

[..]

Hoe wat waar??
Via Lenovo. Ik heb via mijn werk een lenovo laptop en heb op de site van lenovo een upgrade besteld naar win7 en dat ging gewoon goed
2de in de Tour de BoF!
pi_78502554
Jaaaaaaaaaa!!!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:12:32 #137
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78502933
Geweldig!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:28:39 #138
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78504005
In ieder geval nog een mooie gouden plak

Maar wat jammer voor de heren zeg
Leuk voor die Blokhuizen dat hij 1 keertje sneller was dan Verheijen, maar het kost ons nu gewoon goud, althans dat vind ik

Afgezien van de 1500m was het schaatsen erg teleurstellend weer. Tijd voor veranderingen zou Poetin zeggen
2de in de Tour de BoF!
pi_78514220
BFBC2PC... Maar ga hem niet downen, van de week komt me pre-order

[ Bericht 88% gewijzigd door RudyCarell op 27-02-2010 13:33:01 ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:48:00 #140
63192 ursel
pi_78518344
Iemand bekend met FrostWire?? :s
M'n zwager heeft ut voor m'n ouders geinstalleerd zodat ze muziek kunnen downloaden, maar zit er niet op te wachten om straks alle virussen en paarden er vanaf te mogen halen..
pi_78519069
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:

geef!
pi_78524417
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef ursel het volgende:
Iemand bekend met FrostWire?? :s
M'n zwager heeft ut voor m'n ouders geinstalleerd zodat ze muziek kunnen downloaden, maar zit er niet op te wachten om straks alle virussen en paarden er vanaf te mogen halen..
Eerst laten ontdooien, dan kan je het de-installeren
pi_78537369
Wat een drama in de poules zeg !
vergeet ik Vrijdag in te vullen

Hoest verder hier?!

Maandag de voordeur afhangen als het een beetje weer is (geen regen)
Dinsdag komt er een nieuwe deur binnen (gang/kamer)

Elke keer een beetje
Narf!
pi_78545502
Ik heb vancouver 2010 gekocht voor de ps3. Echt geinig spel dat me erg doet denken aan wintergames op de amiga.

Weet uemand of SSX eigenlijk nog ooit uitkomt voor de ps3?
pi_78545552
Daar istie weer

Man man man wat een week Knetterhard boarden, knetterhard zuipen en veel gelachen. Gisteren nog geniale shots gemaakt met een HD cam van vijf man in afdaling over poedersneeuw

Nu nog twee uur naar huis reizen en dan alles maar eens schoonmaken enzo
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 28 februari 2010 @ 10:45:52 #146
63192 ursel
pi_78545836
Mogguh...

WB Fer..
pi_78547286
Mogguh! Nog 5 dagen en dan kunnen we aan BFBC2! SP schijnt erg leuk te zijn, maar ik vermijd elk filmpje wat ik erover zie... Zien we dan wel!
pi_78549733
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:07 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

[..]

hmmm die kb staat er niet bij En er zijn wel 4 van de 24e, enkele van de 15e en nog een paar van de 12e deze maand.
pi_78554296
Bahia
  zondag 28 februari 2010 @ 15:46:08 #150
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78554331
Prachtige kopbal
pi_78554774
Die supporters ook alsof je thuisspeelt ow ja en het veld van Groningen !
  zondag 28 februari 2010 @ 16:09:41 #152
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78555162
Hoppa, 0 - 2!
  zondag 28 februari 2010 @ 16:09:56 #153
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78555173
Kut 1 - 2
pi_78555746
Niet verdiend, toch gekregen Ronnie Vlaar
  zondag 28 februari 2010 @ 17:35:05 #155
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78558410
Rondewinnaar Paar plaatsen gestegen en ingelopen op Fer
pi_78559885
Dat knollenveld van Sparta ging ook nergens over zeg
pi_78560946
Telenet

25 mbit unlimited.. EINDELIJK!

Waren genoeg aanbieders over de ADSL maar ik zit te ver van de exchange. Telenet via de kabel heeft nu eindelijk een geschikt abbo.

Wel 70 euro per maand maar dat betaal ik nu ook voor 4mbit via Belgacom/Tele2.
pi_78562640
JODEN

Utrecht
Sinouh
  zondag 28 februari 2010 @ 19:59:07 #159
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78563270
Nounou JP Wat lopen die Belgen op dat gebied enorm ver achter

http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=9195
Schrok me kapot toen ik dat bericht las, wilde juist nog 1x met veel vrienden naar Lowlands gaan Gelukkig heeft de organisatie een fout gemaakt en heb ik nu alsnog een kaartje
  zondag 28 februari 2010 @ 20:08:33 #160
63192 ursel
pi_78563737
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:

Schrok me kapot toen ik dat bericht las, wilde juist nog 1x met veel vrienden naar Lowlands gaan Gelukkig heeft de organisatie een fout gemaakt en heb ik nu alsnog een kaartje
Lowlands..
pi_78564973
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:

Klopt. bittere ellende!

Al ligt Nederland ook wel enorm ver voor wat het contrast weer erg groot maakt. Maar waarom kan het de ISP markt in Vlaanderen niet zo ontwikkelen als de Nederlandse? We hebben hier dan wel geen auteurswet maar downloaden is toch ook net zo gangbaar en onbestraft als in NL.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:51:15 #162
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78565901
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef ursel het volgende:

[..]

Lowlands..
Wat is er nu weer mis met Lowlands?
pi_78566667
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

zondag 28 februari 2010 @ 21:13:01 #164
63192 ursel
pi_78567228
quote:

[..]

Net zoveel als Housefeesten
pi_78567274
quote:
Ik begin de prijsstijgingen toch wel een beetje belachelijk te vinden. Elk jaar komt er weer ruim 10% bovenop...nu 145,-. Ondertussen raakt het ook steeds eerder uitverkocht. Noem me een oude lul maar vroegah was t leuker

Ow ja, KAK! zit een barst in m'n iPhone scherm. Gelukkig zit er verzekering op
  zondag 28 februari 2010 @ 21:20:26 #166
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78567634
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:13 schreef ursel het volgende:

[..]

Net zoveel als Housefeesten
Dus je komt de deur nooit uit?

@Fer: mee eens maarja in het kader van de nostalgie wil ik toch nog minimaal één keer gaan
  zondag 28 februari 2010 @ 21:48:10 #167
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78569446
Oh ik kom definitief alleen de 5de

Ik ben weer vrijgezel
2de in de Tour de BoF!
  zondag 28 februari 2010 @ 22:11:33 #168
63192 ursel
pi_78570806
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ik kom definitief alleen de 5de

Ik ben weer vrijgezel
Wat is er nou weer gebeurd..
pi_78571031
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:11 schreef ursel het volgende:
Wat is er nou weer gebeurd..
Ze wilde nu toch echt mee naar een BoF!-avond en toen heeft hij het zelf maar uitgemaakt
  zondag 28 februari 2010 @ 22:22:45 #170
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78571404
Laten we het zo zeggen, het werkte niet echt tussen ons en we zouden vandaag een gesprek hebben waarvan we eigenlijk allebei al het idee hadden dat het daarna klaar zou zijn.

En om die gedachten kracht bij te zetten ben ik gisternacht in de kroeg net even iets te ver gegaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2de in de Tour de BoF!
pi_78577421
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je dat zegt, waar is chiel? Heb hem al een lange tijd niet meer zien lurken hier.
pi_78579460
quote:
Laten we het zo zeggen, het werkte niet echt tussen ons en we zouden vandaag een gesprek hebben waarvan we eigenlijk allebei al het idee hadden dat het daarna klaar zou zijn.

En om die gedachten kracht bij te zetten ben ik gisternacht in de kroeg net even iets te ver gegaan
SPOILER
Niks mis met vreemdgaan!! Zolang de ander het maar niet weet. Daar heb ik inmiddels van geleerd.

Heb het 1x verteld dat ik een keertje vreemd ben gegaan en krijg het nu nog te horen wanneer we ruzie hebben (1 jaar verder inmiddels...)
  maandag 1 maart 2010 @ 06:55:21 #173
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78579478
quote:
Op maandag 1 maart 2010 06:49 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Niks mis met vreemdgaan!! Zolang de ander het maar niet weet. Daar heb ik inmiddels van geleerd.

Heb het 1x verteld dat ik een keertje vreemd ben gegaan en krijg het nu nog te horen wanneer we ruzie hebben (1 jaar verder inmiddels...)
Tjah.. Daar zijn vrouwen goed in.
"Ja, vergeven en vergeten" maar ondertussen lepelen die hoeren alles weer op als er ruzie is
  maandag 1 maart 2010 @ 09:18:18 #174
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78580686
quote:
Op maandag 1 maart 2010 06:49 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Ik twijfelde al een paar dagen en na zaterdagnacht wist ik het dus helemaal zeker
Gelukkig had zij ook die twijfels en zijn we goed uitelkaar gegaan.

Sterker nog zij vond het begrijpelijk dat ik vreemd was gegaan en dat de schuld bij haar lag.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:21:33 #175
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78580738
quote:

SPOILER
Je hebt gezoend met haar beste vriendin
pi_78580766
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Sterker nog zij vond het begrijpelijk dat ik vreemd was gegaan en dat de schuld bij haar lag.
damn zo'n vriendin willen we allemaal
pi_78580776
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Je hebt gezoend met haar beste vriendin
ik denk met de barman
  maandag 1 maart 2010 @ 09:24:13 #178
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78580785
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:23 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik denk met de barman
Dat is pas vreemdgaan!
pi_78580879
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
WTF !

Goedemorgen Straks maar even langs de Halfords voor wat nieuwe binnenbandjes en dan vanmiddag maar even fietsen
  maandag 1 maart 2010 @ 09:29:38 #180
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78580891
quote:

[..]

ik denk met de barman
Ja duh. Als je het doet moet je het goed doen.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee met wie ik vreemd ben gegaan. Ik weet alleen dat ze volgens mij uit Zoetermeer komt en 22 is... Wat ik wel zeker weet is dat ik niet echt onder de indruk van haar zoenen was, maar wel van haar kontje, die voelde echt super strak
Oh en een naam heb ik niet eens gevraagd

Volgens mij zijn er wel foto's gemaakt, maar ik weet niet door wie. Woensdag op de volleybal maar eens vragen wie de foto's heeft
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:30:50 #181
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78580906
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef FJD het volgende:

[..]

WTF !
Vaak de eerlijkste redenatie.
Vreemdgaan gebeurd vaak door een gemis in de relatie
pi_78580993
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vaak de eerlijkste redenatie.
Vreemdgaan gebeurd vaak door een gemis in de relatie
of een overschot aan geilheid en gebrek aan relatie in de buurt
pi_78581063
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:35 schreef Incolumis het volgende:
Of een gebrek aan ballen en een gebrek aan respect voor de ander en jezelf.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:41:14 #184
63192 ursel
pi_78581111
quote:

[..]

ik denk met de barman
  maandag 1 maart 2010 @ 09:42:56 #185
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78581158
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:35 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Geilheid is, net zoals dronkenschap, een behoorlijke kutsmoes.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:49:10 #186
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78581303
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

Geilheid is, net zoals dronkenschap, een behoorlijke kutsmoes.
Eens. Ik was dan ook niet echt blij met mezelf.

Overigens had het niks te maken met geilheid, maar inderdaad wel te maken met het gemis van iets.

Eigenlijk wisten we het allebei al dat de relatie het weekend niet zou overleven, maar dan nog steeds vind ik het een kutstreek van mezelf. Dat is dan ook de reden dat ik direct aan het begin van ons gesprek heb verteld.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:54:39 #187
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78581436
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ja duh. Als je het doet moet je het goed doen.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee met wie ik vreemd ben gegaan. Ik weet alleen dat ze volgens mij uit Zoetermeer komt en 22 is... Wat ik wel zeker weet is dat ik niet echt onder de indruk van haar zoenen was, maar wel van haar kontje, die voelde echt super strak
Oh en een naam heb ik niet eens gevraagd

Volgens mij zijn er wel foto's gemaakt, maar ik weet niet door wie. Woensdag op de volleybal maar eens vragen wie de foto's heeft
Je was behoorlijk dronken gok ik? Heb je wel haar telefoonnummer enzo?
  maandag 1 maart 2010 @ 10:01:36 #188
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78581577
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Je moet nooit bij je vreemdgangertje blijven plakken

Zijn hier mensen met verstand van Microsoft Exchange en het tegengaan van Phising Mail?
Is het mogelijk om, zonder op de mailbox in te loggen, na te gaan wie er een forward rule heeft ingesteld op zijn of haar mailbox?
Phising mail, valt daar ook nog een enigzins eenvoudige oplossing voor te verzinnen? Ik kan niet echt een overeenkomst ontdekken waarmee ik alleen phising mail blocked.
pi_78581721
Vreemdgaan
  maandag 1 maart 2010 @ 10:31:42 #190
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78582196
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:01 schreef Keltie het volgende:

[..]

Je moet nooit bij je vreemdgangertje blijven plakken
Ja maar hij is er toch nog niet overheen gegaan
  maandag 1 maart 2010 @ 10:36:24 #191
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78582318
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja maar hij is er toch nog niet overheen gegaan
Ah, sorry.. Ik mag dan wel een beroerde opvoeding gehad hebben als "hooligan" zijnde, maar de levensfase dat ik alles wat ik maar persé geneukt moet hebben ben ik al voorbij
  maandag 1 maart 2010 @ 10:38:39 #192
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78582372
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ah, sorry.. Ik mag dan wel een beroerde opvoeding gehad hebben als "hooligan" zijnde, maar de levensfase dat ik alles wat ik maar persé geneukt moet hebben ben ik al voorbij
Het gaat ook over Jorrit
  maandag 1 maart 2010 @ 10:40:28 #193
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78582415
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Het gaat ook over Jorrit
Die is nog ouder dan ik ben, dus die zal die fase ook al wel gehad hebben.. Die ken al weer bijna toeleven naar de 2de "ik moet en wil alles neuken wat ik zie" fase: midlife crisis
  maandag 1 maart 2010 @ 10:43:07 #194
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78582475
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die is nog ouder dan ik ben, dus die zal die fase ook al wel gehad hebben.. Die ken al weer bijna toeleven naar de 2de "ik moet en wil alles neuken wat ik zie" fase: midlife crisis

Ben je er vrijdag ook bij?
  maandag 1 maart 2010 @ 10:45:52 #195
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78582536
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ben je er vrijdag ook bij?
Wat was er vrijdag ook al weer?
pi_78583022
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:45 schreef Keltie het volgende:
Wat was er vrijdag ook al weer?
Bier drinken bij mij

De extra bank komt woensdag dus dat kwam perfect uit

Als er nog liefhebbers zijn voor m'n Kramfors 2-zits bankje dan magtie voor een krat pils mee Ding is niet meer in superstaat maar ach voor een krat pils
  maandag 1 maart 2010 @ 11:07:01 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583098
Ik drink praktisch geen bier meer
Alleen als ik samen met FJD ben, om stoer te zijn maar hij pikt het niet op als hint voor een avondje hete mannenliefde
Over homo's gesproke FJD, m'n vriendin wist gisteren te melden dat ze niet meeging naar Feijenoord - Heracles dus als je wil mag je mee
pi_78583203
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:07 schreef Keltie het volgende:
Ik drink praktisch geen bier meer
Alleen als ik samen met FJD ben, om stoer te zijn maar hij pikt het niet op als hint voor een avondje hete mannenliefde
Ow vandaar die Spaanse vlieg in m'n flesje
quote:
Over homo's gesproke FJD, m'n vriendin wist gisteren te melden dat ze niet meeging naar Feijenoord - Heracles dus als je wil mag je mee
I'm in
  maandag 1 maart 2010 @ 11:11:19 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583228
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:10 schreef FJD het volgende:

[..]

Ow vandaar die Spaanse vlieg in m'n flesje
[..]

I'm in
En dat zonder poppers!
pi_78583261
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:07 schreef Keltie het volgende:

Gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag. Bij mij pikt hij het ook nooit op
Zou die iemand anders hebben?
  maandag 1 maart 2010 @ 11:13:22 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583290
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:12 schreef staticdata het volgende:

[..]

Gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag. Bij mij pikt hij het ook nooit op
Zou die iemand anders hebben?
Er stond een tijdje terug wel een fiets zonder zadel in de woonkamer....
pi_78583343
En 6 potten vaseline....
  maandag 1 maart 2010 @ 11:14:53 #203
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583345
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Bier drinken bij mij

De extra bank komt woensdag dus dat kwam perfect uit

Als er nog liefhebbers zijn voor m'n Kramfors 2-zits bankje dan magtie voor een krat pils mee Ding is niet meer in superstaat maar ach voor een krat pils
Hoe ziet dat bankje eruit? Maten enzo? Zoek nog iets voor boven in de xboxkamer (al noemt vriending het een kantoor )

Wie komen er vrijdag allemaal? Hoelaat enzo?
  maandag 1 maart 2010 @ 11:15:38 #204
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583366
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef staticdata het volgende:
En 6 potten vaseline....
Excuses daarvoor.. Die ben ik door de deceptie van die avond vergeten mee te nemen.
pi_78583456
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Excuses daarvoor.. Die ben ik door de deceptie van die avond vergeten mee te nemen.
Maakt niet uit, ik heb uit 1 potje wel een beetje gehaald, maar ook die hint wilde FJD niet begrijpen
pi_78583477
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef Keltie het volgende:
Hoe ziet dat bankje eruit? Maten enzo? Zoek nog iets voor boven in de xboxkamer (al noemt vriending het een kantoor )
Is de bank uit m'n woonkamer

Afmeting gemonteerd
Breedte: 178 cm
Diepte: 97 cm
Hoogte: 74 cm

Stof is wat uitgezeten en er zitten wat vlekjes op. Zit een gat in de onderkant omdat er een stuk hout uit kwam zetten maar dat heb ik gewoon teruggetimmerd Voor vervoer wordt de hoogte iets lager omdat de poten er onder uit kunnen.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:21:20 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583533
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:18 schreef staticdata het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ik heb uit 1 potje wel een beetje gehaald, maar ook die hint wilde FJD niet begrijpen
Tip:
Als je de volgende keer weggaat moet je even iets tussen de deur doen zodat je later weer naar binnen kan. Als alle lampen uitgaan, ga je naar binnen en pak je uit de keuken een pan en pollepel. Dan sluip je verder naar de slaapkamer, stop je piemel in z'n mond en slaat met de lepel tegen de pan zodat'ie wakker word... Als de hiint dan niet meer aankomt moeten we ons toch maar neerleggen bij het feit dat'ie een retard is

Hoi Fer

maandag 1 maart 2010 @ 11:22:15 #208
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78583565
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef FJD het volgende:

[..]

Is de bank uit m'n woonkamer

Afmeting gemonteerd
Breedte: 178 cm
Diepte: 97 cm
Hoogte: 74 cm

Stof is wat uitgezeten en er zitten wat vlekjes op. Zit een gat in de onderkant omdat er een stuk hout uit kwam zetten maar dat heb ik gewoon teruggetimmerd Voor vervoer wordt de hoogte iets lager omdat de poten er onder uit kunnen.
Even meten straks, denk dat'ie te breed is
Zoek een relatief goedkoop, klein bankje.. Zitzakken beginnen eigenlijk te irriteren.
pi_78583618
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:21 schreef Keltie het volgende:
Hoi Fer

Goed

Bankje is ideaal om lekker in te liggen en te gamen wat mij betreft maar de meningen verschillen nog wel eens

KAK! M'n W7 expired in 13 uur Moet ik daar weer naar op zoek.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:33:54 #210
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78583872
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Uhm, je kent me toch wel een beetje
Het eerste biertje zat er om 15:30 in, de laatste om 3:30. Dus ik vermoed, maar weet het niet zeker, dat ik wel dronken was

En nee ik heb haar nummer niet, ik weet niet eens hoe ze heet, dus hoe had ik haar dan in me telefoon moeten zetten. Strak kontje 06-xxxxxxxx
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 11:37:07 #211
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78583973
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

Tip:
Als je de volgende keer weggaat moet je even iets tussen de deur doen zodat je later weer naar binnen kan. Als alle lampen uitgaan, ga je naar binnen en pak je uit de keuken een pan en pollepel. Dan sluip je verder naar de slaapkamer, stop je piemel in z'n mond en slaat met de lepel tegen de pan zodat'ie wakker word... Als de hiint dan niet meer aankomt moeten we ons toch maar neerleggen bij het feit dat'ie een retard is
Daar moet nog een filmpje van zijn...
Jammer dat het echte filmpje verwijderd is
2de in de Tour de BoF!
pi_78584140
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef FJD het volgende:

[..]

Systeemtijd terugzetten
  maandag 1 maart 2010 @ 11:46:45 #213
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78584246
quote:

[..]

Goed

Bankje is ideaal om lekker in te liggen en te gamen wat mij betreft maar de meningen verschillen nog wel eens

Het is ook niet dat ik je bankje afkraak, heb alleen geen zin om er aan 1 kant een stuk af te moeten zagen omdat'ie anders voor de deur staat die dan niet meer open kan
Dan ligt'ie ook een stuk beroerder denk ik
Maar ik ga vanmiddag even kijken met m'n holmaat.. euh.. rolmaat
pi_78584358
quote:

[..]

Goed

Ik had toch ook problemen met de WinUpdate bla die bla illegaal etc... Ik heb een oplossing
  maandag 1 maart 2010 @ 11:54:07 #215
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78584461
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:50 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik had toch ook problemen met de WinUpdate bla die bla illegaal etc... Ik heb een oplossing
Ik heb ook een oplossing
2de in de Tour de BoF!
pi_78584513
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb ook een oplossing
Ik heb Vista gekocht, ze kunnen de tiefus krijgen
  maandag 1 maart 2010 @ 11:56:33 #217
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78584544
Surflicenties op het werk
pi_78584707
Middag Fifa 10 is zo stoer!
BoF!
pi_78584798
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:50 schreef RudyCarell het volgende:
Mailtje wordt gewaardeerd. Heb nu geen zin om er een full op te gaan zetten als de RC ook nog prima werkt
  maandag 1 maart 2010 @ 12:20:05 #220
63192 ursel
pi_78585457
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:55 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik heb Vista gekocht, ze kunnen de tiefus krijgen
Je had FIFA09 ook gekocht, en toch kocht je FIFA10
  maandag 1 maart 2010 @ 12:48:31 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78586491
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef Keltie het volgende:

[..]
Wie komen er vrijdag allemaal? Hoelaat enzo?
Onder andere JP, Jorrit, Ursel en ik natuurlijk Vanaf 19:30 uur...
pi_78586532
Discriminerende jongen GeenStijl opgepakt
[Forum] Banmeldtopic

Eigenlijk wel weer een sneue actie, een paar posts later roept ie nog dat hij het ontkennen misselijk vindt maar het misbruiken ervan ook. Vrije woord tot de mod het genoeg vindt Af en toe zijn het toch een partij droeftoeters bij elkaar zeg. Keltie voegt gewoon een argument toe aan de discussie, een argument waar mensen over zullen vallen ja maar dat is de kern van een discussie.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:50:25 #223
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78586553
quote:

Ik zie het in het FA topic ja
pi_78587077

maandag 1 maart 2010 @ 13:37:46 #225
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78588380
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik zie het in het FA topic ja
In neem aan dat je nu je kleurtje teruggeeft?
Dit slaat echt nergens op. Blijkbaar mag je niet op het scherps van de sneede discussieren

Trieste zaak.
2de in de Tour de BoF!
pi_78589145
Als je daar al een ban voor krijgt
pi_78589567
Chatroulette # 3

wat voor vrijdag
  maandag 1 maart 2010 @ 15:23:05 #228
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78593040
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

In neem aan dat je nu je kleurtje teruggeeft?
Dit slaat echt nergens op. Blijkbaar mag je niet op het scherps van de sneede discussieren

Trieste zaak.
Nee waarom zou ik? Ik heb niks met dat subforum te maken.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:01:14 #229
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78594505
Gefeliciteerd Viro
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 16:02:59 #230
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78594587
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nee waarom zou ik? Ik heb niks met dat subforum te maken.
De echte reden ga ik niet zeggen, aangezien ik dan ook een ban krijg

2de in de Tour de BoF!
pi_78595454
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De echte reden ga ik niet zeggen, aangezien ik dan ook een ban krijg

Mail die eens dan
pi_78595532
quote:
De problemen voor Sony lijken zich verder op te stapelen, was er vanochtend al het bericht dat veel PS3 niet meer op PSN konden, nu klagen verschillende ontwikkelaars dat hun debug-units in een eindeloze opstartcyclus blijven zitten. Het is een ander probleem dan mensen thuis ervaren, maar beide problemen lijken wel met elkaar in verband te staan.

De problemen met de oude PS3-modellen lijken los te staan van het PlayStation Network, mensen die niet met hun console op internet zitten ondervinden namelijk ook problemen. Het euvel lijkt te worden veroorzaakt door de interne klok van de PS3. Een paar pientere gebruikers van NeoGaf denken dat het waarschijnlijk met het schrikkeljaar te maken heeft. 2008 was een echt schrikkeljaar, 2010 is dit echter niet, maar wellicht dat de interne klok van de PS3 dit wel als zodanig heeft herkend en dat hierdoor het probleem is ontstaan.

Sony laat via haar Twitter weten dat PS3-slim gebruikers nergens last van hebben. Het bedrijf is hard bezig om het probleem te lokaliseren en op te lossen. Laten we hopen dat alle PS3-bezitters weer snel volwaardig van hun console kunnen genieten.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:33:25 #233
63192 ursel
pi_78595903
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:25 schreef RudyCarell het volgende:

[..]
Whehehe.. dat zou wel een uber domme bug zijn..
  maandag 1 maart 2010 @ 16:38:49 #234
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78596141
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:23 schreef FJD het volgende:

[..]

Mail die eens dan
hahaha, zo erg is het ook weer niet, maar tegenwoordig wordt je om het minste en geringste al gebanned

Zoek het in de richting van een duits regime
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 17:04:35 #235
63192 ursel
pi_78597262
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

hahaha, zo erg is het ook weer niet, maar tegenwoordig wordt je om het minste en geringste al gebanned

Zoek het in de richting van een duits regime
Je bedoeld modjes daarmee vergelijken?
  maandag 1 maart 2010 @ 17:06:05 #236
63192 ursel
pi_78597341
Frankie, heb je je kaarten ondertussen al besteld?

Lowlands is uitverkocht
  maandag 1 maart 2010 @ 17:07:42 #237
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78597409
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef ursel het volgende:
Frankie, heb je je kaarten ondertussen al besteld?

Lowlands is uitverkocht
Uiteraard! En 8 vrienden gelukkig ook dus dat gaat helemaal goed komen
pi_78599016
Zo en weer terug Damn, toch twee keer goed kapot gegaan zeg Toch in twee etappes weer 70km bijgeklokt. Daarmee komt het grand total van 2010 al op 320 buitenkilometers

Kwam nog wel een ongelofelijke klapjosti tegen op een brommer Haalt ie me heel rustig in dus ik denk ha! even aanzetten en aanhaken, 600m begon toch ook weer het wind mee stuk dus dat zou prima passen. Blijft die pisvinger op de linkerbaan hangen en remt ie na 400m enorm af om de rest van het stuk een eind achter me te blijven rijden. Verrekte mongool
  maandag 1 maart 2010 @ 17:53:50 #239
63192 ursel
pi_78599281
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef FJD het volgende:
Zo en weer terug Damn, toch twee keer goed kapot gegaan zeg Toch in twee etappes weer 70km bijgeklokt. Daarmee komt het grand total van 2010 al op 320 buitenkilometers

Kwam nog wel een ongelofelijke klapjosti tegen op een brommer Haalt ie me heel rustig in dus ik denk ha! even aanzetten en aanhaken, 600m begon toch ook weer het wind mee stuk dus dat zou prima passen. Blijft die pisvinger op de linkerbaan hangen en remt ie na 400m enorm af om de rest van het stuk een eind achter me te blijven rijden. Verrekte mongool
Een goede wielrenner doet zelf ook wat kopwerk.
Morgen mijn eerste buitentocht met hopelijk de 100 aantikken..

Vanavond ff fietsie opknappen
pi_78599409
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef ursel het volgende:
Een goede wielrenner doet zelf ook wat kopwerk.
Komt onze Hubba-Bubba weer hoor Als je nou ook zo'n grote mond had gehad toen we naar JP fietste
  maandag 1 maart 2010 @ 17:58:21 #241
63192 ursel
pi_78599460
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:57 schreef FJD het volgende:

[..]

Komt onze Hubba-Bubba weer hoor Als je nou ook zo'n grote mond had gehad toen we naar JP fietste
Niet bij kunnen houden is wat anders dan niet willen
ben nu rijden
pi_78599515
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef ursel het volgende:
Niet bij kunnen houden is wat anders dan niet willen
Net als JP toen ie er als een malle vandoor ging
  maandag 1 maart 2010 @ 18:06:37 #243
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78599827
Hmmm, ik merk wel dat ik voorlopig zeker niet meer met jullie mee kan komen
Ik heb alleen nog maar km's op de stadfiets

De enige training die ik nu doe is zorgen dat ik minder gewicht meezeul op de fiets.
Vanmorgen 95,8 kg. Eind augustus dit jaar was dat nog 108
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 18:10:52 #244
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78600003
Ik zie strijd, dat is een goed teken Daar worden we allemaal beter van
pi_78600347
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mannen onder elkaar

Goed bezig Jorrit Bij mij kan er nog een klein beetje af maar goed in de winter kan een speklaagje ook geen kwaad
  maandag 1 maart 2010 @ 18:23:53 #246
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78600449
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Mannen onder elkaar

Goed bezig Jorrit Bij mij kan er nog een klein beetje af maar goed in de winter kan een speklaagje ook geen kwaad
Ik doe er niet zo heel veel voor. Belangrijkste stap was weer thuis gaan wonen
Oh ja en veel sporten natuurlijk
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 18:24:38 #247
63192 ursel
pi_78600480
quote:
dus je gaat ook fietsen?
pi_78600820
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doe er niet zo heel veel voor. Belangrijkste stap was weer thuis gaan wonen
Oh ja en veel sporten natuurlijk
Kook dan ook eens gezond luie flikker

Ik ook niet, beetje onder controle houden, met straks 4x in de week fietsen is t er zo weer af
  maandag 1 maart 2010 @ 18:43:32 #249
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78601254
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef FJD het volgende:

[..]

Kook dan ook eens gezond luie flikker

Ik ook niet, beetje onder controle houden, met straks 4x in de week fietsen is t er zo weer af
Ik kook gezond
Ik at alleen altijd te veel. Koken voor meerdere dagen en dan alles opeten
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 19:16:08 #250
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78603203
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:24 schreef ursel het volgende:

[..]

dus je gaat ook fietsen?
Wat denk je zelf?
  maandag 1 maart 2010 @ 19:21:53 #251
63192 ursel
pi_78603554
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Hoe wordt jij er beter van dan??
  maandag 1 maart 2010 @ 19:31:39 #252
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78604174
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef ursel het volgende:

[..]

Hoe wordt jij er beter van dan??
Ik niet, jullie!
pi_78604232
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:33 schreef ursel het volgende:

[..]

nou idd
pi_78604736
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:33 schreef ursel het volgende:

[..]

Oplossing is er al.
pi_78605815
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef FJD het volgende:

[..]

Net als JP toen ie er als een malle vandoor ging
32-33 in het uur hou ik wel even vol maar je moet er ook bij vertellen dat ik bij 36km/hr aardig snel affakkelde.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:05:50 #256
63192 ursel
pi_78606147
quote:
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik niet, jullie!
Eigenlijk hoor je er dus helemaal niet bij dus??
  maandag 1 maart 2010 @ 20:07:17 #257
63192 ursel
pi_78606217
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Oplossing is er al.
pi_78606331
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Oplossing is er al.
ach ja, dit is pas de eerste, weliswaar lompe, fout. De RROD bij de 360 is zo gemeengoed geworden dat het niet bijzonder meer is
pi_78608577
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef jpjedi het volgende:
32-33 in het uur hou ik wel even vol maar je moet er ook bij vertellen dat ik bij 36km/hr aardig snel affakkelde.
Je mag jezelf iets meer krediet geven. Dat ging echt ruim boven de 40 int uur Ik moest en zou je er af fietsen

Boondock Saints II Iets minder dan de eerste film maar nog steeds een erg sterke film, deel III komt ook nog
pi_78608770
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef FJD het volgende:

[..]

Je mag jezelf iets meer krediet geven. Dat ging echt ruim boven de 40 int uur Ik moest en zou je er af fietsen

Boondock Saints II Iets minder dan de eerste film maar nog steeds een erg sterke film, deel III komt ook nog
Heeft woutje al de 1080?
pi_78609006
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft woutje al de 1080?
Gewoon de 1080p en ergens Engelse subs vandaan getrokken. Werkt prima.
  maandag 1 maart 2010 @ 22:16:00 #262
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78613763
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef FJD het volgende:

[..]

Cool!!!! Die moet ik dus hebben
2de in de Tour de BoF!
  maandag 1 maart 2010 @ 22:38:11 #263
63192 ursel
pi_78615230
Zo, fietsie is klaar voor morgen..
Nu ik nog..
pi_78617478

En weer een klus geklaard
Narf!
pi_78623389
Mogguh
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:23:11 #266
63192 ursel
pi_78623570
Nondeju, heeft ut vanacht gevroren..
Wordt kou leien op de fiets zometeen..

@Kev: Ziet er netjes uit ..
pi_78623590
moest krabben
pi_78623669
Puni, heb je een flauw idee hoe laat je vrijdag weer zou vertrekken? Collega van me woont vlak achter je en zou wel een lift kunnen gebruiken
pi_78623866
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:30 schreef FJD het volgende:
Puni, heb je een flauw idee hoe laat je vrijdag weer zou vertrekken? Collega van me woont vlak achter je en zou wel een lift kunnen gebruiken
Ik kom vrijdag uit regio utrecht,dus dan kan hij vlak bij me wonen maar dat gaat 'm niet worden .
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:50:56 #270
63192 ursel
pi_78623971
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:44 schreef staticdata het volgende:

[..]

Ik kom vrijdag uit regio utrecht,dus dan kan hij vlak bij me wonen maar dat gaat 'm niet worden .
Dan kan ik jij wel met mij meerijden..

'Ozb gaat flink stijgen'
Dat boete beleid..
quote:
Amsterdam zou plannen hebben om de belasting voor eigen woningen met twintig procent te verhogen. Als dat gebeurt, zouden bijvoorbeeld Den Haag en Rotterdam hun tarief helemaal niet kunnen verhogen. Het landelijke gemiddelde mag per jaar maar een paar procent stijgen.

De raad vreest dat gemeenten er niet uitkomen. Een boete voor het overschrijden van de norm wordt namelijk door alle gemeenten gedeeld. De gemeenten die de norm flink overschrijden hebben er dus maar weinig last van.
Welke gek heeft dat verzonnen dan??
pi_78624040
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:50 schreef ursel het volgende:

[..]

Dan kan ik jij wel met mij meerijden..
Ik met jou meerijden?
pi_78624141
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:44 schreef staticdata het volgende:

[..]

Bedoel 's nachts gek Of ga je bij je neukertje in Utrecht slapen?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:05:38 #273
63192 ursel
pi_78624181
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:56 schreef staticdata het volgende:

[..]

Ik met jou meerijden?
Of durf je dat niet
pi_78624383
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:02 schreef FJD het volgende:

[..]

Bedoel 's nachts gek Of ga je bij je neukertje in Utrecht slapen?
Nee,

verwacht eigenlijk dat dekmatras te kunnen testen
Maar 's avonds / 's nachts moet wel lukken.
pi_78624404
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:05 schreef ursel het volgende:

[..]

Of durf je dat niet
Durf het wel, maar het is in Baarn of all places! Dus ga met me eigen gele autootje.
Maar thanks
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:18:41 #276
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78624427
Wie blijven er eigenlijk slapen vrijdag Ik geloof dat ik zelf een luchtbed mee moet nemen he?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:27:18 #277
63192 ursel
pi_78624617
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie blijven er eigenlijk slapen vrijdag Ik geloof dat ik zelf een luchtbed mee moet nemen he?
Oohja.. kut.. Dat moet ik ook nog zien te regelen..
Iemand nog een luchtbedje over toevallig??
pi_78624675
Ik slaap lekker 10 minuten verderop in mijn eigen bedje
pi_78624880
Ik heb 1 luchtbed over maar die loopt wel langzaam leeg Dekmatras wordt al getest door Jorrit
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:41:45 #280
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78624919
Ik heb een matras bij Fer
Ik ga treinen en wil niet te veel meezeulen

Ik heb er wel zin an
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:45:02 #281
63192 ursel
pi_78624979
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:40 schreef FJD het volgende:
Ik heb 1 luchtbed over maar die loopt wel langzaam leeg Dekmatras wordt al getest door Jorrit
Mja, zo eentje heb ik zelf ook..
Neem uhm wel mee voor de zekerheid..
Heb jij een pomp?

Nu ben ik echt weg..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:05:13 #282
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78625546
GVD wat is die trein duur zeg. Kost me 35 euro, probeer dat er maar eens uit te zuipen

Ach ja gezelligheid kent geen prijs
2de in de Tour de BoF!
pi_78625737
Ik dacht dat die 100 colls echt een georganiseerde tocht was ergens in het jaar maar het is dus een individuele tocht die zo lang mag duren als je wilt. Moeten we vrijdag maar eens over ouwehoeren dan zeker icm bagage ist wat lastig maar ik wil toch t liefst op een racefiets rijden
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:20:12 #284
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78626000
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:12 schreef FJD het volgende:
Ik dacht dat die 100 colls echt een georganiseerde tocht was ergens in het jaar maar het is dus een individuele tocht die zo lang mag duren als je wilt. Moeten we vrijdag maar eens over ouwehoeren dan zeker icm bagage ist wat lastig maar ik wil toch t liefst op een racefiets rijden
Je zal dan altijd een volgauto moeten hebben en iemand die gek genoeg (op je) is om achter je aan te kachelen
2de in de Tour de BoF!
pi_78626158
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je zal dan altijd een volgauto moeten hebben en iemand die gek genoeg (op je) is om achter je aan te kachelen
Zal eens kijken of ik mensen zo gek kan krijgen. Heb nog wel wat mensen die vd mooie natuur zijn dus wie weet krijg ik ze zo gek. Elke dag anderhalf uur rijden en je hebt weer een nieuwe schitterende omgeving en de fietsers kunnen daar dan langs crossen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:41:45 #286
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78626730
quote:
Gezellig
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:43:53 #287
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78626821
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Gezellig
Je hoeft alleen maar iemand te vinden die genomen wil worden op de toppen van de 100cols.
Hoe moeilijk kan het zijn???
2de in de Tour de BoF!
pi_78627095
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Gezellig
gaan wij wel metallica kijken
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:54:31 #289
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78627212
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef staticdata het volgende:

[..]

We moeten dus niet alleen een auto hebben waar iedereen inpast incl. baggage en fietsen, maar er moeten ook nog schermpjes inzitten zodat jullie Metallica kunnen kijken...
Moet kunnen
2de in de Tour de BoF!
pi_78627452
Een BoF! volgauto in de laatste week zou natuurlijk wel ultiem geil zijn
pi_78627645
Dacht dat Frank meer doelde dat er vrijdag over het fietsen gepraat gaat worden
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:16:38 #292
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78628102
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef staticdata het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:05 schreef staticdata het volgende:
Dacht dat Frank meer doelde dat er vrijdag over het fietsen gepraat gaat worden
Klopt
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:17:11 #293
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78628135
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar iemand te vinden die genomen wil worden op de toppen van de 100cols.
Hoe moeilijk kan het zijn???
Heb jij er niet één over in je harem?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:20:40 #294
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78628306
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Heb jij er niet één over in je harem?
Hmm, ik zal de vraag opnemen in mijn versierproces. Stel ik tenminste nog 1 vraag
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:56:30 #295
63192 ursel
pi_78634644
quote:
En ik maar denken dat je daarvan op de hoogte was..
Was het eerst van plan om het in aantal jaren uit te smeren..

Mja, fietsen ging lekker en kut.
Bij Rotterdam waren m'n benen er een beetje klaar mee en moest ik nog terug..
Duidelijke weer wat in te halen op de lage stukken.
Maar goed, vanaf nu elk weekend proberen een lange tocht te doen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:07:20 #296
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78635075
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:56 schreef ursel het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je daarvan op de hoogte was..
Was het eerst van plan om het in aantal jaren uit te smeren..

Mja, fietsen ging lekker en kut.
Bij Rotterdam waren m'n benen er een beetje klaar mee en moest ik nog terug..
Duidelijke weer wat in te halen op de lage stukken.
Maar goed, vanaf nu elk weekend proberen een lange tocht te doen.
Dat gevoel ken ik. Na een tijd niet gefietst te hebben dacht ik afgelopen jaar ook even 140km te fietsen
Na 70km was het beste er wel af en was ik leeg. Toen moest ik nog helemaal terug
Bij een cafe'tje wat gegeten en toen terug. Staan, zitten, staan, zitten, staan, zitten. Gek werd ik ervan
2de in de Tour de BoF!
pi_78635815
Echte mannen gaan gewoon door Urs Kleine uitloop naar iets over 4 weken kan ik nog wel hebben maar we maken er wel een echte heldentocht van Al is het alleen maar om JP van z'n ongelijk te bewijzen.

Jorrit; verstand op nul en op een rustig tempo doortrappen dan herstelt je lichaam, beetje eten en rustig wachten. Nooit gaan staan, dat vreet energie.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:30:33 #298
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78636024
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef FJD het volgende:
Echte mannen gaan gewoon door Urs Kleine uitloop naar iets over 4 weken kan ik nog wel hebben maar we maken er wel een echte heldentocht van Al is het alleen maar om JP van z'n ongelijk te bewijzen.

Jorrit; verstand op nul en op een rustig tempo doortrappen dan herstelt je lichaam, beetje eten en rustig wachten. Nooit gaan staan, dat vreet energie.
Klopt je hebt helemaal gelijk, maar het grote probleem was dat ik niet alleen last had van energie te kort, maar ook van mijn reet en mijn rug. Ik had maanden niet gefietst, maar gezopen

Maar goed toch 140km fietsen Gemiddeld nog 26km/u gehaald en daar was ik best trots op. Maar goed nu begint het weer wel weer heel mooi te worden voor fietsen. Denk dat ik alles ook maar eens ga poetsen/smeren

Rotterdam hoe ver is dat?
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:44:25 #299
63192 ursel
pi_78636608
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef FJD het volgende:

Ik moest ook wel door, moet zo Aaron van school halen..
Maar vanaf nu volop aan de bak maar..

Astu

Het grote BoF! topic: Fietsen weer

[ Bericht 5% gewijzigd door ursel op 02-03-2010 15:39:45 ]
pi_78637540
Me xbox is weer terug geleverd. Binnen 4 werkdagen

Zo eerst kijken of hij ook werkelijk gerepareerd is natuurlijk... Heb slechte ervaringen met 'gerepareerde' producten.
pi_78637950
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef Diamond3d het volgende:
Me xbox is weer terug geleverd. Binnen 4 werkdagen

Zo eerst kijken of hij ook werkelijk gerepareerd is natuurlijk... Heb slechte ervaringen met 'gerepareerde' producten.
PS3's hebben nooit dit soort problemen, die denken alleen dat 2010 een schrikkeljaar is

Kut Lapo....gvd wie heeft er tijd over om een nieuwe te maken? Ursel?

Dank u
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')