SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat ga ik straks pas doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:19 schreef Synthesist het volgende:
al die losertopics...
laat me raden, je ging naar huis en toen meteen aftrekken en dit topic maken![]()
het erge is dat het waarschijnlijk nog waar is ook
dus toen snel naar huis, dit topic openen. Daarna www.tnaflix.com om een aantal filmpjes te openen. Dezequote:Op donderdag 25 februari 2010 02:11 schreef Handschoen het volgende:
Vanavond was ik dus bij de herkansing van het concert van Volbeat () in 013 Tilburg (eerste keer eind november gecancelled omdat de zanger na 4 nummers in elkaar stortte
).
Nou zie ik daar dus op het vlakke gedeelte vooraan (naast de pit) een leuk meisje staan met een grijs shirtje aan en een bril die heel leuk is... Ze bleef ook na afloop maar even hangen, alleen na 1 keer oogcontact is ze er vandoor, dus hierbij mijn klacht:
Klacht: Leuk meisje is weg voordat TS haar kan aanspreken![]()
Antiklacht: Leuk meisje bij Volbeat vanavond
dat jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Zangers die instorten
'Een pitt'
013
Een meisje met een bril, ws. nepmontuur
Volbeat - WTF
Mensen die geen smaak hebben
Mensen die naar dit soort shit gaan
Alternatievelingen
Mensen die 'even blijven hangen'
Ik verklaar bij deze je klacht geheel ongegrond.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:11 schreef Handschoen het volgende:
Klacht: Leuk meisje is weg voordat TS haar kan aanspreken![]()
bowa gaat naar thunderrooooommeeeee!1!!!!11!1!!1! voor mensen die smaak hebbennn111!!!!11!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Zangers die instorten
'Een pitt'
013
Een meisje met een bril, ws. nepmontuur
Volbeat - WTF
Mensen die geen smaak hebben
Mensen die naar dit soort shit gaan
Alternatievelingen
Mensen die 'even blijven hangen'
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik verklaar bij deze je klacht geheel ongegrond.
Je hebt genoeg kansen gehad haar aan te spreken, je was gewoon te pussy om het te doen voor ze wegging
Thunderdomequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
bowa gaat naar thunderrooooommeeeee!1!!!!11!1!!1! voor mensen die smaak hebbennn111!!!!11!
Sarcasme en zulks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Thunderdome
Hardcore
Gabbers
Aussie
Pillen zonder mdma die tegenwoordig in omloop zijn
Speed snuiven, elke week coke betalen wordt een beetje duur
Dat is ook wel klachtwaardig. Die autisten die fijne wijven hebben gezien bij het uitgaan en dan op het forum van de desbetreffende uitgaansgelegenheid gaan vragen of iemand zo een meisje kent die aan die voorwaarden voldoet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef Inverted_World het volgende:
Volgens mij is dit stiekem een wanhopige poging om haar terug te vinden in de hoop dat ze een fokuser is
Ze had een bril, ze was waarschijnlijk doof, ze stond immers vooraan anders hoorde ze geen klap.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef Inverted_World het volgende:
Volgens mij is dit stiekem een wanhopige poging om haar terug te vinden in de hoop dat ze een fokuser is
Was het Tijgertje?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ze had een bril, ze was waarschijnlijk doof, ze stond immers vooraan anders hoorde ze geen klap.
Ze was alternatief en luistert naar kutmuziek. Grote kans dat het een FOK! user was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |