Groningen ook echtquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet dat er in Groningen een herenkledingzaak zit die Small & Tall heet.
Broeken kun je overigens vakkundig en niet te duur laten inkorten in van die Turkse kledingateliers.
Een dagje Groningen is geen straf hoor, als je in Dronten woont.quote:
Als je in Dronten woont verheug je je zelfs op een dagje Almerequote:Op donderdag 25 februari 2010 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een dagje Groningen is geen straf hoor, als je in Dronten woont.
En dat zegt wat!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:16 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Als je in Dronten woont verheug je je zelfs op een dagje Almere
Heb net even gekeken.. en bedankt!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef HPoi het volgende:
Ik ben 1.70m. Spijkerbroeken koop ik van Levi via www.jeansonline.nl . Die hebben mijn maten zonder dat er ingekort hoeft te worden.
En nog mooier. Je kan er op rekening kopen! Dus ik betaal altijd pas als alles heel is aangekomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Heb net even gekeken.. en bedankt!!!
Ik word echt blij van die website!
Ahhhhhhhquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:38 schreef E.S.T. het volgende:
Hallo allemaal!
Weet iemand ook waar je kleren voor mannen kan kopen die kleiner zijn dan gemiddeld? Ik heb vooral problemen met broeken en schoenen. Ik ben 168 en heb maat 39.
De kleinste broeken die ik vind hebben de lengte 32 en dat is net te groot (nu moet ik ze altijd inkorten, maar ik wil ze gewoon op maat kopen).. en schoenen voor mannen zijn nooit kleiner dan maat 40..
Wie raad weet is mijn held!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |