quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie strijd, dat is een goed tekenDaar worden we allemaal beter van
Eigenlijk hoor je er dus helemaal niet bij dus??quote:
ach ja, dit is pas de eerste, weliswaar lompe, fout. De RROD bij de 360 is zo gemeengoed geworden dat het niet bijzonder meer isquote:
Je mag jezelf iets meer krediet geven. Dat ging echt ruim boven de 40 int uurquote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef jpjedi het volgende:
32-33 in het uur hou ik wel even vol maar je moet er ook bij vertellen dat ik bij 36km/hr aardig snel affakkelde.
Heeft woutje al de 1080?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mag jezelf iets meer krediet geven. Dat ging echt ruim boven de 40 int uurIk moest en zou je er af fietsen
Boondock Saints IIIets minder dan de eerste film maar nog steeds een erg sterke film, deel III komt ook nog
Gewoon de 1080p en ergens Engelse subs vandaan getrokken. Werkt prima.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft woutje al de 1080?
Cool!!!! Die moet ik dus hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mag jezelf iets meer krediet geven. Dat ging echt ruim boven de 40 int uurIk moest en zou je er af fietsen
Boondock Saints IIIets minder dan de eerste film maar nog steeds een erg sterke film, deel III komt ook nog
Ik kom vrijdag uit regio utrecht,dus dan kan hij vlak bij me wonen maar dat gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:30 schreef FJD het volgende:
Puni, heb je een flauw idee hoe laat je vrijdag weer zou vertrekken? Collega van me woont vlak achter je en zou wel een lift kunnen gebruiken
Dan kan ik jij wel met mij meerijden..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag uit regio utrecht,dus dan kan hij vlak bij me wonen maar dat gaat 'm niet worden.
Welke gek heeft dat verzonnen dan??quote:Amsterdam zou plannen hebben om de belasting voor eigen woningen met twintig procent te verhogen. Als dat gebeurt, zouden bijvoorbeeld Den Haag en Rotterdam hun tarief helemaal niet kunnen verhogen. Het landelijke gemiddelde mag per jaar maar een paar procent stijgen.
De raad vreest dat gemeenten er niet uitkomen. Een boete voor het overschrijden van de norm wordt namelijk door alle gemeenten gedeeld. De gemeenten die de norm flink overschrijden hebben er dus maar weinig last van.
Bedoel 's nachts gekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag uit regio utrecht,dus dan kan hij vlak bij me wonen maar dat gaat 'm niet worden.
Nee,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Bedoel 's nachts gekOf ga je bij je neukertje in Utrecht slapen?
Durf het wel, maar het is in Baarn of all places! Dus ga met me eigen gele autootje.quote:
Oohja.. kut.. Dat moet ik ook nog zien te regelen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie blijven er eigenlijk slapen vrijdagIk geloof dat ik zelf een luchtbed mee moet nemen he?
Mja, zo eentje heb ik zelf ook..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:40 schreef FJD het volgende:
Ik heb 1 luchtbed over maar die loopt wel langzaam leegDekmatras wordt al getest door Jorrit
Je zal dan altijd een volgauto moeten hebben en iemand die gek genoeg (op je) is om achter je aan te kachelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:12 schreef FJD het volgende:
Ik dacht dat die 100 colls echt een georganiseerde tocht was ergens in het jaar maar het is dus een individuele tocht die zo lang mag duren als je wilt. Moeten we vrijdag maar eens over ouwehoeren dan zeker icm bagage ist wat lastig maar ik wil toch t liefst op een racefiets rijden
Zal eens kijken of ik mensen zo gek kan krijgen. Heb nog wel wat mensen die vd mooie natuur zijn dus wie weet krijg ik ze zo gek. Elke dag anderhalf uur rijden en je hebt weer een nieuwe schitterende omgeving en de fietsers kunnen daar dan langs crossen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je zal dan altijd een volgauto moeten hebben en iemand die gek genoeg (op je) is om achter je aan te kachelen
Gezelligquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:12 schreef FJD het volgende:
Ik dacht dat die 100 colls echt een georganiseerde tocht was ergens in het jaar maar het is dus een individuele tocht die zo lang mag duren als je wilt. Moeten we vrijdag maar eens over ouwehoeren dan zeker icm bagage ist wat lastig maar ik wil toch t liefst op een racefiets rijden
Je hoeft alleen maar iemand te vinden die genomen wil worden op de toppen van de 100cols.quote:
We moeten dus niet alleen een auto hebben waar iedereen inpast incl. baggage en fietsen, maar er moeten ook nog schermpjes inzitten zodat jullie Metallica kunnen kijken...quote:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:05 schreef staticdata het volgende:
Dacht dat Frank meer doelde dat er vrijdag over het fietsen gepraat gaat worden
Heb jij er niet één over in je harem?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar iemand te vinden die genomen wil worden op de toppen van de 100cols.
Hoe moeilijk kan het zijn???
Hmm, ik zal de vraag opnemen in mijn versierproces. Stel ik tenminste nog 1 vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb jij er niet één over in je harem?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:12 schreef FJD het volgende:
Dat gevoel ken ik. Na een tijd niet gefietst te hebben dacht ik afgelopen jaar ook even 140km te fietsenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:56 schreef ursel het volgende:
[..]En ik maar denken dat je daarvan op de hoogte was..
Was het eerst van plan om het in aantal jaren uit te smeren..
Mja, fietsen ging lekker en kut.
Bij Rotterdam waren m'n benen er een beetje klaar mee en moest ik nog terug..![]()
Duidelijke weer wat in te halen op de lage stukken.
Maar goed, vanaf nu elk weekend proberen een lange tocht te doen.
Klopt je hebt helemaal gelijk, maar het grote probleem was dat ik niet alleen last had van energie te kort, maar ook van mijn reet en mijn rug. Ik had maanden niet gefietst, maar gezopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef FJD het volgende:
Echte mannen gaan gewoon door UrsKleine uitloop naar iets over 4 weken kan ik nog wel hebben maar we maken er wel een echte heldentocht van
Al is het alleen maar om JP van z'n ongelijk te bewijzen.
Jorrit; verstand op nul en op een rustig tempo doortrappen dan herstelt je lichaam, beetje eten en rustig wachten. Nooit gaan staan, dat vreet energie.
Ik moest ook wel door, moet zo Aaron van school halen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef FJD het volgende:
Echte mannen gaan gewoon door UrsKleine uitloop naar iets over 4 weken kan ik nog wel hebben maar we maken er wel een echte heldentocht van
Al is het alleen maar om JP van z'n ongelijk te bewijzen.
Jorrit; verstand op nul en op een rustig tempo doortrappen dan herstelt je lichaam, beetje eten en rustig wachten. Nooit gaan staan, dat vreet energie.
PS3's hebben nooit dit soort problemen, die denken alleen dat 2010 een schrikkeljaar isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef Diamond3d het volgende:
Me xbox is weer terug geleverd. Binnen 4 werkdagen![]()
Zo eerst kijken of hij ook werkelijk gerepareerd is natuurlijk... Heb slechte ervaringen met 'gerepareerde' producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |