Jaaaaaaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef blupper het volgende:
Dus gewoon niks aantrekken wat mensen van mij denken, en gewoon mijn eigen ding doen.
nou ja, wel iets van aantrekken maar het positief benaderen... als iemand zegt wat harder te praten het dan ook gewoon doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef blupper het volgende:
Dus gewoon niks aantrekken wat mensen van mij denken, en gewoon mijn eigen ding doen.
Dat is dus helemaal in tegenwoordig; vooral niets aantrekken van anderen. Dit klopt tot op zekere hoogte; je moet je niet late leiden door anderen. Rekening houden met anderen kan natuurlijk nooit kwaad.quote:
Ja ben ook bang dat "gewoon zus en zo doen" niet gaat helpen... daarom suggeerde ik dus eeen training...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:23 schreef Taurus het volgende:Sorry hoor, maar 'gewoon niet zo onzeker doen' is toch wel het slechtste advies dat ik ooit iemand heb zien geven. Ik zou daar nog geen tien cent voor over hebben. Alsof TS dat zelf niet had kunnen bedenken, dat zit natuurlijk veel dieper. Ik zeg: psych. Of gewoon zo door blijven leven tot je wat ouder en wijzer bent geworden en wat meer levenservaring hebt. Dat oefenen voor de spiegel wat hierboven getipt wordt vind ik ook wel 'n goeie. Wie weet helpt dat. Of ga in een winkel werken waar je de hele tijd klanten moet aanspreken.
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:23 schreef Taurus het volgende:Sorry hoor, maar 'gewoon niet zo onzeker doen' is toch wel het slechtste advies dat ik ooit iemand heb zien geven. Ik zou daar nog geen tien cent voor over hebben. Alsof TS dat zelf niet had kunnen bedenken, dat zit natuurlijk veel dieper.
Flikker eens op om in iedere post van je te moeten vermelden dat je jezelf zo geweldig vind.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef DuTank het volgende:
Hier zijn vast speciale cursussen/trainingen voor. Het heeft grotendeels met zelfvertrouwen te maken, bazen als ik hebben daar geen problemen mee.. Sommige mensen wel, maar daar kun je wat aan doen
Hier zeg je eigenlijk dat je ook je eigen probleem ontwikkeld. Door eerst zacht te praten, krijg je de aandacht en durf je niet meer. Probeer dan de eerste keer toch iets je stem te verheffenk waardoor dat tweede deel al net meer zal gebeuren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef blupper het volgende:
Bijv. in de klas, dan ben ik aan de beurt, en dan durf ik meestal niet om iets te zeggen, en dan praat ik zacht, en dan zegt de docent, kun je dat wat harder zeggen a.u.b.?, en dan heb je al de aandacht van de klas, dus dan kan ik bijna niet uit mijn woorden komen, en dan trek ik meestal mijn schouders op als teken dat ik het niet weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |