PVV komt toch in de top3.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Wouter Bos wil ook niet met de PVV samenwerken, net zoals de D66 meneer.
Op zich wel wat voor te zeggen, want het is belachelijk duur... maar wel erg lekker!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:19 schreef alors het volgende:
Hehe cool Ben en Jerry, ik moet bekennen dat ik dat ijs nog nooit gehad heb
Deze week in de bonus bij de AH, scheelt een euro.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich wel wat voor te zeggen, want het is belachelijk duur... maar wel erg lekker!
Mij niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:37 schreef svenistheman het volgende:
Het valt me trouwens op dat 3FM iets gevarieerder draait dan pakweg een maand geleden..
Wie valt dit ook op??
Hoiquote:Op maandag 22 februari 2010 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mij niet.
Tevens: HOOIIIIIIIIIIII
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:12 schreef Captain_Slow het volgende:
Kunnen we 538 niet verbieden deze crap te draaien?![]()
![]()
Is hier ook weer nodigquote:Op maandag 22 februari 2010 19:12 schreef Captain_Slow het volgende:
Kunnen we 538 niet verbieden deze crap te draaien?![]()
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mij niet.
Tevens: HOOIIIIIIIIIIII
quote:FlorisD I uploaded a YouTube video -- [3FM] Living Doll in de Arbeidsvitaminen http://youtu.be/0lApoDR0iY0?a
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Nu ze weer vrijgezel is is het nummer al 10 x beter,,:P
Met wie dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADance With Somebody
![]()
Je het zit er weer aan te komen he,,quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij ruikt de dennennaalden al zo te zien?
Geen last van hierquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
Op de een of andere manier kan me Metmichiel de laatste tijd niet interesseren. Saai / Voorspelbaar.Denk iets te veel 3fm geluisterd.
Wordt langzaam aan wat meer gedraaid maar inderdaad zelden. (te weinig)quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef alors het volgende:
Waarom wordt de nieuwe Alicia Keys nooit gedraaid, behalve in de Megatop50? Deze is veel vetter dan de eerste single die wel werd gedraaid
Dat wil niet zeggen dat ik stop met luisterenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geen last van hier
Maar wel jammer. Ikzelf vind de muziek beter dan ooit. Veel nieuw, veel spannend!
Leuk nummer idd, toffe clip ookquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wordt langzaam aan wat meer gedraaid maar inderdaad zelden. (te weinig)
Ik snap ook niet waarom deze nooit gedraaid wordt geweldige plaat en past wel bij 3FM maar zal wel richting de Lente/Zomer pas opgepakt worden ofzo of helemaal niet. :
Dan vraag ik me af waarom het zo rustig is hierquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geen last van hier
Maar wel jammer. Ikzelf vind de muziek beter dan ooit. Veel nieuw, veel spannend!
Tja, dat weet ik ook niet. De luistercijfers zijn hoger dan ooit, dus wat dat betreft loopt dat niet gelijk op.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom het zo rustig is hier
Mja, FOK! is dan ook geen goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik ook niet. De luistercijfers zijn hoger dan ooit, dus wat dat betreft loopt dat niet gelijk op.
Mis hem toch wel,,quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Even allemaal opletten bij Supermode, ik hoor steeds Corné Klijn in het midden
Nee hier zit het betere deel, hier heeft iedereen minimaal universiteit en haat iedereen Kanequote:Op maandag 22 februari 2010 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, FOK! is dan ook geen goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking.
Voor de mensen die hem gemist hebben:quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Even allemaal opletten bij Supermode, ik hoor steeds Corné Klijn in het midden
Aj dan val ik buiten de boot,,quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hier zit het betere deel, hier heeft iedereen minimaal universiteit en haat iedereen Kane
Als 3fm goede luistercijfers heeft dan is het hier echt doodsquote:Op maandag 22 februari 2010 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, FOK! is dan ook geen goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking.
Morgen mijn naam laten fixen bij de gemeente naar Pieter-Jan Paul,, en meteen daarna wat dekselse polo's aanschaffen.quote:
oef.. ik hoor der niet bijquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hier zit het betere deel, hier heeft iedereen minimaal universiteit en haat iedereen Kane
Bijna, ben nog bezigquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook hoorquote:
nou dan ben je keurig op weg om een authentieke fokker te wordenquote:
Vandaag weer gedaan, wat een heerlijke trip down memory lane was dat. De opvolger, Dulcinea, was ook goed. Maar van Fear krijg ik nog steeds kriebels.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Toad the wet sprocket![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ge-wel-dig album, stop em zo nu en dan nog gewoon es in de vd-speler
Dulcinea moet ik ook nog eens bestellen, Something always wrong is al jaren mijn wekker, met daat heerlijk introquote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vandaag weer gedaan, wat een heerlijke trip down memory lane was dat. De opvolger, Dulcinea, was ook goed. Maar van Fear krijg ik nog steeds kriebels.
Ikhoordedeeerstetoon,enmoestweleveneenreactieTwitteren.Ondanksdeplakkendespatiebalkhier.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vandaag weer gedaan, wat een heerlijke trip down memory lane was dat. De opvolger, Dulcinea, was ook goed. Maar van Fear krijg ik nog steeds kriebels.
Op school is dat wel vaker, heel irritant inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ikhoordedeeerstetoon,enmoestweleveneenreactieTwitteren.Ondanksdeplakkendespatiebalkhier.
Kan wel met spatie onderCTRL-V maar werktniet lekker verder, maar deze plaat schreeuwde om een reactie
wil je erop fappen?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Captain_Slow het volgende:
In te Morning draaien terwijl ik mijn rechter arm niet volledig kan gebruiken
quote:
ik luister gewoon via de .asx link, dus geen last vanquote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Valt bij jullie de nieuwe stream er ook constant uit?
Ik heb daar ook last van, maar krijg ook random 404tjes in mijn browser en heb disconnects tijdens games..quote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
ik luister gewoon via de .asx link, dus geen last van
Nieuw voor je?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
"Ehm, ik geloof dat we van de zender af zijn"
"Help"![]()
"We zijn van de zender af!"
"Doe iets!"![]()
PIEP
"Hahahaha"
VLCquote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Valt bij jullie de nieuwe stream er ook constant uit?
Nee, maar is al zo lang geledenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nieuw voor je?
Ik luister alweer 2 jaar EWcorrectie 3 jaar
T is toch niet te geloven hoe dat gaat...
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
"Ehm, ik geloof dat we van de zender af zijn"
"Help"![]()
"We zijn van de zender af!"
"Doe iets!"![]()
PIEP
"Hahahaha"
De clip is zo mogelijk nog vreemder...quote:
Ik blijf het nummer nog steeds kut vinden...quote:Op maandag 22 februari 2010 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Nu ze weer vrijgezel is is het nummer al 10 x beter,,:P
Of geen tijd er voor hebben of de Olympische spelen willen volgenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
Op de een of andere manier kan me Metmichiel de laatste tijd niet interesseren. Saai / Voorspelbaar.Denk iets te veel 3fm geluisterd.
Nope, nooit eerder gehoord maar voel na het horen ook niet de behoefte om 'm nog een keer te horenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?![]()
Aiaiaiai
I am your butterfly
Need your protection
Need a samourai
Ik heb niets tegen de transfer van Ron Jans. Genoeg trainers en voetballers die van de ene naar de andere aartsrivaal overstappen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Popcorn topic: http://bit.ly/c6gbAA (gaat wel over voetballen)
Ik niet, dusssss......quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Of geen tijd er voor hebben of de Olympische spelen willen volgen
Jij moet echt KXradio gaan luisterenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, nooit eerder gehoord maar voel na het horen ook niet de behoefte om 'm nog een keer te horen.
Haha nou daar wel zeg, damn!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen de transfer van Ron Jans. Genoeg trainers en voetballers die van de ene naar de andere aartsrivaal overstappen.
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij moet echt KXradio gaan luisteren
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen!
Niet dusquote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen!
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:10 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke en d'r wanten: Bekijk deze YouTube-video
Milner kaas toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef Brennel het volgende:
In welke reclame zit dit liedje nou?
Ohja, gracias.quote:
Het wordt tijd voor waarschuwingsstickers.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef alors het volgende:
Van Haersma Buma, de topper van het CDA![]()
![]()
![]()
Dit is echt de allerergste van de ergste, dat 3fm deze man spreektijd geeft
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:10 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke en d'r wanten: Bekijk deze YouTube-video
Whahaquote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Tering, komt ze met een oven naar de studio ofzo?
oh god. De beschaving heeft haar hoogtepunt al lang gehad bewijst dit maar weer. Knokploegen, 'volgen met camerasysteem'quote:
Nou inderdaad die mogen wel eens een bezoekje gaan brengen aan een psychiaterquote:
juist!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:01 schreef themauster het volgende:
Domien verkleden als de zanger van Tokio Hotel
Kijk maar uit, die zullen dan waarschijnlijk weer z'n weblog volspammen met "Nepper! Bill is veel geiler!" en zulke crap.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:01 schreef themauster het volgende:
Domien verkleden als de zanger van Tokio Hotel
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:29 schreef Brennel het volgende:
Goedemogge!
Ik neem aan dat die ouders uit hun functie zijn gezet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef alors het volgende:
ahahhahaah die tokyo hotel meisjes, wat triest en waar zijn hun ouders?? ik had het nooit goedgekeurd als mijn kind aan dergelijke waanzin deed. En nog evenIris
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:54 schreef alors het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar die nieuwe Lisa begint nu wel te vallen bij mij, zeker met dit weer
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:09 schreef TheZapster het volgende:
Als je alles denkt gezien/gehoord te hebbenDe Mosselman
![]()
![]()
![]()
Whaha, de geniaalste versiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:09 schreef TheZapster het volgende:
Als je alles denkt gezien/gehoord te hebbenDe Mosselman
![]()
![]()
![]()
Eens, doodzonde en dat geldt eigenlijk voor alle platen die opnieuw worden uitgebracht. Beggin vond ik een toffe plaat, maar ik krijg er nu braakneigingen van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
Net zoals dat Snow Patrol - Run ook ineens ontzettend vaak wordt gedraaid. Dit is jammer het is natuurlijk een prachtplaat maar als ze hem nu iedere dag 1 á 2 keer gaan draaien wordt het gewoon teveel en gaat hij zelfs vervelen. Sommige platen zijn gewoon mooi om eens af en toe te horen en niet iedere dag een paar keer. Ook al is de plaat opnieuw uitgebracht, zal vast wel met wat financiële toestanden te maken hebben.
Ik ben ook geen fan van re-releases in de meeste gevallen. En het valt nog mee hoe vaak we Run draaien hoor, bij de buren was ie zelfs Alarmschijf...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Eens, doodzonde en dat geldt eigenlijk voor alle platen die opnieuw worden uitgebracht. Beggin vond ik een toffe plaat, maar ik krijg er nu braakneigingen van.
Daar zitten dan ook niet de meest creatieve mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van re-releases in de meeste gevallen. En het valt nog mee hoe vaak we Run draaien hoor, bij de buren was ie zelfs Alarmschijf...
Veenstra geeft je weer een volle accu,,quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:42 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds!
Best vreemd nu ik er zo over nadenk, maar ik heb dus weken lang bijna geen MetMichiel geluisterd 's avonds omdat ik daar te "moe" voor was, en nu ik een weekje vakantie heb luister ik dus alweer twee avonden op rij.
Dat terwijl radio luisteren juist een vorm van ontspanning is, dus waarom ik er dan niet naar luister wanneer ik moe ben is mij een raadsel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |