Eens, doodzonde en dat geldt eigenlijk voor alle platen die opnieuw worden uitgebracht. Beggin vond ik een toffe plaat, maar ik krijg er nu braakneigingen van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
Net zoals dat Snow Patrol - Run ook ineens ontzettend vaak wordt gedraaid. Dit is jammer het is natuurlijk een prachtplaat maar als ze hem nu iedere dag 1 á 2 keer gaan draaien wordt het gewoon teveel en gaat hij zelfs vervelen. Sommige platen zijn gewoon mooi om eens af en toe te horen en niet iedere dag een paar keer. Ook al is de plaat opnieuw uitgebracht, zal vast wel met wat financiële toestanden te maken hebben.
Ik ben ook geen fan van re-releases in de meeste gevallen. En het valt nog mee hoe vaak we Run draaien hoor, bij de buren was ie zelfs Alarmschijf...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Eens, doodzonde en dat geldt eigenlijk voor alle platen die opnieuw worden uitgebracht. Beggin vond ik een toffe plaat, maar ik krijg er nu braakneigingen van.
Daar zitten dan ook niet de meest creatieve mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van re-releases in de meeste gevallen. En het valt nog mee hoe vaak we Run draaien hoor, bij de buren was ie zelfs Alarmschijf...
Veenstra geeft je weer een volle accu,,quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:42 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds!
Best vreemd nu ik er zo over nadenk, maar ik heb dus weken lang bijna geen MetMichiel geluisterd 's avonds omdat ik daar te "moe" voor was, en nu ik een weekje vakantie heb luister ik dus alweer twee avonden op rij.
Dat terwijl radio luisteren juist een vorm van ontspanning is, dus waarom ik er dan niet naar luister wanneer ik moe ben is mij een raadsel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |