Mis hem toch wel,,quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Even allemaal opletten bij Supermode, ik hoor steeds Corné Klijn in het midden
Nee hier zit het betere deel, hier heeft iedereen minimaal universiteit en haat iedereen Kanequote:Op maandag 22 februari 2010 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, FOK! is dan ook geen goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking.
Voor de mensen die hem gemist hebben:quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Even allemaal opletten bij Supermode, ik hoor steeds Corné Klijn in het midden
Aj dan val ik buiten de boot,,quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hier zit het betere deel, hier heeft iedereen minimaal universiteit en haat iedereen Kane
Als 3fm goede luistercijfers heeft dan is het hier echt doodsquote:Op maandag 22 februari 2010 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, FOK! is dan ook geen goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking.
Morgen mijn naam laten fixen bij de gemeente naar Pieter-Jan Paul,, en meteen daarna wat dekselse polo's aanschaffen.quote:
oef.. ik hoor der niet bijquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hier zit het betere deel, hier heeft iedereen minimaal universiteit en haat iedereen Kane
Bijna, ben nog bezigquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook hoorquote:
nou dan ben je keurig op weg om een authentieke fokker te wordenquote:
Vandaag weer gedaan, wat een heerlijke trip down memory lane was dat. De opvolger, Dulcinea, was ook goed. Maar van Fear krijg ik nog steeds kriebels.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Toad the wet sprocket![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ge-wel-dig album, stop em zo nu en dan nog gewoon es in de vd-speler
Dulcinea moet ik ook nog eens bestellen, Something always wrong is al jaren mijn wekker, met daat heerlijk introquote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vandaag weer gedaan, wat een heerlijke trip down memory lane was dat. De opvolger, Dulcinea, was ook goed. Maar van Fear krijg ik nog steeds kriebels.
Ikhoordedeeerstetoon,enmoestweleveneenreactieTwitteren.Ondanksdeplakkendespatiebalkhier.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vandaag weer gedaan, wat een heerlijke trip down memory lane was dat. De opvolger, Dulcinea, was ook goed. Maar van Fear krijg ik nog steeds kriebels.
Op school is dat wel vaker, heel irritant inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ikhoordedeeerstetoon,enmoestweleveneenreactieTwitteren.Ondanksdeplakkendespatiebalkhier.
Kan wel met spatie onderCTRL-V maar werktniet lekker verder, maar deze plaat schreeuwde om een reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |