quote:Op maandag 22 februari 2010 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Nu ze weer vrijgezel is is het nummer al 10 x beter,,:P
Met wie dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADance With Somebody
![]()
Je het zit er weer aan te komen he,,quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij ruikt de dennennaalden al zo te zien?
Geen last van hierquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
Op de een of andere manier kan me Metmichiel de laatste tijd niet interesseren. Saai / Voorspelbaar.Denk iets te veel 3fm geluisterd.
Wordt langzaam aan wat meer gedraaid maar inderdaad zelden. (te weinig)quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef alors het volgende:
Waarom wordt de nieuwe Alicia Keys nooit gedraaid, behalve in de Megatop50? Deze is veel vetter dan de eerste single die wel werd gedraaid
Dat wil niet zeggen dat ik stop met luisterenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geen last van hier
Maar wel jammer. Ikzelf vind de muziek beter dan ooit. Veel nieuw, veel spannend!
Leuk nummer idd, toffe clip ookquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wordt langzaam aan wat meer gedraaid maar inderdaad zelden. (te weinig)
Ik snap ook niet waarom deze nooit gedraaid wordt geweldige plaat en past wel bij 3FM maar zal wel richting de Lente/Zomer pas opgepakt worden ofzo of helemaal niet. :
Dan vraag ik me af waarom het zo rustig is hierquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geen last van hier
Maar wel jammer. Ikzelf vind de muziek beter dan ooit. Veel nieuw, veel spannend!
Tja, dat weet ik ook niet. De luistercijfers zijn hoger dan ooit, dus wat dat betreft loopt dat niet gelijk op.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom het zo rustig is hier
Mja, FOK! is dan ook geen goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik ook niet. De luistercijfers zijn hoger dan ooit, dus wat dat betreft loopt dat niet gelijk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |