abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78308811
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

V10 , check dat filmpje maar en luister
No way. Die is echt te zwaar om voorin te lepelen. Hooguit een V8.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78308844
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Sounddragon het volgende:

Van de voorgaande versies waren er ook station uitvoeringen dus ik zie niet waarom dat nu niet gaat komen..

Daarbij zoek ik niks uit, ik wil geen nieuwe auto's, ik moet er eerst eens 2 kwijt; oprit is (te) vol
Volgens mij is dit de eerste RS5 ooit.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78308867
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

De s5 een v8 en de RS5 een v6? Lijkt me sterk.
Ja sorry, zit niet helemaal op te letten. Haalde even de S4 met de RS4 door elkaar. Maar van de RS4 is nog geen nieuw model uit . De S4 van het recente model had namelijk 'maar' een V6, waar de vorige een V8 had.

Maar de RS'en zullen wel V8'en krijgen. Dat V10 blok voorin de A5 lijkt me too much en ook funest voor de gewichtsverdeling.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78308873
Het gerucht gaat dat er in ieder geval wel een cabriolet-versie gaat komen.
pi_78308887
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van de voorgaande versies waren er ook station uitvoeringen dus ik zie niet waarom dat nu niet gaat komen..

Daarbij zoek ik niks uit, ik wil geen nieuwe auto's, ik moet er eerst eens 2 kwijt; oprit is (te) vol
De A5 is een nieuw model, nooit een Avant van geweest .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78308908
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Anne het volgende:
Het gerucht gaat dat er in ieder geval wel een cabriolet-versie gaat komen.
Zou goed kunnen, past er wel bij aangezien de RS4 er ook gewoon als cabrio was. Geniale auto.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78308934
Ha, Autoweeknews:
quote:
Getergd door het voortijdige lekken van de RS5-brochure heeft Audi dan maar besloten om zelf voortijdig alle informatie over de auto vrij te geven. Zodoende weten we nu dat de beul uit Neckarsulm een vermogen van 450 pk tot z’n beschikking krijgt.

De kracht komt van een 4,2-liter V8, die nauw verwant is aan de 5,2-liter V10 in de Audi R8 V10. Het maximumkoppel bedraagt 430 Nm en gaat via een zeventraps S-Tronic transmissie met dubbele koppeling naar alle vier de wielen. Speciaal voor de RS5 heeft Quattro GmbH een nieuw middendifferentieel (Kronenraddifferential) ontwikkeld.

De sprint naar 100 kilometer per uur kost 4,6 seconden. De topsnelheid is begrensd op 250 kilometer per uur. Eventueel kan Quattro GmbH deze elektrische waakhond in slaap laten vallen tot 280 kilometer per uur op de teller staat. De RS5 weegt 1.725 kilogram. Het gemiddeld verbruik is 10,8 liter per 100 kilometer. Hier voegt Audi ‘slechts’ aan toe, en inderdaad: z’n aartsrivaal –de BMW M3 Coupé met M DCT transmissie- verbruikt 11,9 liter per 100 kilometer. Niet echt een argument om die auto te laten staan, maar toch.

De RS5 ligt 20 millimeter dichter bij het asfalt dan een gewone A5. Lichtmetaal met een diameter van 19 inch behoort tot de standaarduitrusting. Koolstofvezel remmen staan op de optielijst. Een achterspoiler komt bij 120 kilometer per uur automatisch omhoog, een handig controlemiddel bij de Nederlandse maximumsnelheden. Als de snelheid onder 80 kilometer per uur zakt, verdwijnt de spoiler weer.

Binnenin behoren met leder en alcantara beklede sportstoelen tot de standaarduitrusting. Sportievere kuipstoelen of juist comfortabeler zetels staan op de optielijst. De stuurwiel is met geperforeerd leder bekleed. Het interieur is bekleed met elementen van koolstofvezel. De pedalen, het MMI-paneel en de voetsteun hebben aluminiumlook. Sierstukken van geborsteld aluminium en pianolak staan op de optielijst.

In Duitsland start de levering van de Audi RS5 in het voorjaar. De prijs van de auto bedraagt bij onze oosterburen 77.700 euro. Daarmee is de auto in Duitsland ongeveer 5.000 euro duurder dan een BMW M3 Coupé met M DCT transmissie.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:38:30 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78308980

Deze Sjonnie eet Audi's voor ontbijt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 22 februari 2010 @ 16:46:11 #60
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_78309249
netjes......
Geweldige auto
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_78309274
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:37 schreef Mikkie het volgende:
Ha, Autoweeknews:
[..]
Jezus Christus, 1725 kg, is dat ding van lood gemaakt oid?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:48:48 #62
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_78309338
Beter dan de nieuwe A8; dat is een stap terug richting saai...
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 22 februari 2010 @ 16:49:04 #63
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_78309351
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van de voorgaande versies waren er ook station uitvoeringen dus ik zie niet waarom dat nu niet gaat komen..


Van de A4 ja, en de A6. Kans dat er een Q7 station komt lijkt me ook gering.
pi_78309471
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jezus Christus, 1725 kg, is dat ding van lood gemaakt oid?
Komt ook door die dikke motoren en alle luxe en opties hè. Maar lichtgewicht is het inderdaad zeker niet. Een M3 doet 1655kg, ook flink.

En ach, een RS6 Avant weegt meer dan twee ton .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:56:04 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78309623
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef ShaoliN het volgende:

[..]



Van de A4 ja, en de A6. Kans dat er een Q7 station komt lijkt me ook gering.
Je zou bijna zeggen dat deze S5 precies tussen de A4 en A6 in ligt he, en het is ook een heel stuk minder een SUV als een Q7, wat wil je nou joh, gelijk krijgen ofzo ?
Of zou er ook geen gewone A5 sedan komen denk je ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 22 februari 2010 @ 17:01:27 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_78309849
Aiaiai wat een dikke bak

De gewone A5 vind ik persoonlijk sowieso al de mooiste coupe die er de laatste jaren is gemaakt, maar deze RS5 is gewoon über!

Doe mij maar een witte aub
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:12:46 #67
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_78310303
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]


[..]



Deze twee plaatjes vind ik zeer mooi

Jammer alleen dat ik de A5 in het echt te lomp vind overkomen. Je ziet gewoon dat hij te 'dik' is. De verhoudingen kloppen prima, maar hij is gewoon een maatje te groot.

Niet te vergelijken natuurlijk, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel als toen de Peugeot 307 op de markt kwam; ook veel te groot en te zwaar.....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 22 februari 2010 @ 17:13:53 #68
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78310331
Vette kar
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 22 februari 2010 @ 17:15:59 #69
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_78310394
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn eerste gedachte, heb de A5 altijd al een mooie auto gevonden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 februari 2010 @ 17:16:10 #70
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78310401
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

Deze twee plaatjes vind ik zeer mooi

Jammer alleen dat ik de A5 in het echt te lomp vind overkomen. Je ziet gewoon dat hij te 'dik' is. De verhoudingen kloppen prima, maar hij is gewoon een maatje te groot.

Niet te vergelijken natuurlijk, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel als toen de Peugeot 307 op de markt kwam; ook veel te groot en te zwaar.....
Lekkere vergelijking ook.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_78310438
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
Lekkere vergelijking ook.
Ergens snap ik zijn punt wel, een BMW M3 ziet er veel "lichter" uit dan zo een op het oog loodzware A5.
Tenminste, ik zou zelf de M3 niet slecht 100 kg minder geven dan de RS5.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:17:33 #72
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_78310442
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef DumDaDum het volgende:
Niet te vergelijken natuurlijk, .....
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking ook.


[ Bericht 12% gewijzigd door DumDaDum op 22-02-2010 18:56:19 ]
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 22 februari 2010 @ 17:18:03 #73
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_78310464
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:38 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Sjonnie eet Audi's voor ontbijt
Vast en zeker, maar daar wil je buiten je woonwagenkamp niet in gezien worden.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:20:00 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_78310528


Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 februari 2010 @ 17:23:59 #75
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78310649
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ergens snap ik zijn punt wel, een BMW M3 ziet er veel "lichter" uit dan zo een op het oog loodzware A5.
Tenminste, ik zou zelf de M3 niet slecht 100 kg minder geven dan de RS5.
Carbonfiber dak.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_78310700
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
Carbonfiber dak.
Ja, boeie hoe ze het gedaan hebben, OP HET OOG ziet de M3 er lichter uit dan de RS5. Vind ik.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:59:12 #77
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_78311691
A5 Sportsback is ook erg mooi vind ik, dat wordt straks nog lastig kiezen als ik de loterij win
Ik neem tenminste aan dat de RS5 ook in Sportsback versie uitkomt.
Overigens zou ik dan het liefst voor een cabrioversie gaan zolang die maar een hardtop heeft.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:11:40 #78
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_78314116
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef DumDaDum het volgende:

[..]
Niet te vergelijken natuurlijk, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel als toen de Peugeot 307 op de markt kwam; ook veel te groot en te zwaar.....
Een paar andere auto's die datzelfde hebben / hadden zijn de Mercedes S-klasse W140, de Alfa's 159 en Brera en de Audi Q7 / Porsche Cayenne.

Van die auto's vind ik de Brera en de A5 het best te vergelijken; allebei fantastische looks op de foto, maar irl gewoon te 'dik'.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_78315250
Sportback is te lelijk.. haal gewoon een coupe of cabrio..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_78323621
Doe mij die maar!
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 23:03:30 #81
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78325606
Ik word er nou niet heel erg warm van.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_78325621
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:50:57 #83
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_78398526
Geillllllerrrrrrrrr
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_78399102
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

V10 , check dat filmpje maar en luister
Er zit een 4.2L V8 in met 450pk.

Fantastisch, dat soort mensen dat officiele berichten gaan betwisten omdat zij het wel even beter horen op een slechte kwaliteit youtube filmpje.

Overigens vind ik het jammer dat dat ding ruim 1700kg weegt. Dat doet het sportgevoel ietwat teniet qua weggedrag. Zo'n auto hoort een pak minder te wegen.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Carbonfiber dak.
Meer door de (permanente) Quattro.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:18 schreef Nobu het volgende:

[..]

Vast en zeker, maar daar wil je buiten je woonwagenkamp niet in gezien worden.
Ik zou inderdaad niet in een E92 M3 gezien willen worden.



Desalniettemin blijft de A5/S5/RS5 een fantastische auto om te zien. Één van de mooiste auto's in tijden.

En toch zou ik voor dat geld voor een M gaan. Het oogt allemaal wat bruter en het is wederom meer de rijdersauto.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:52 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Komt ook door die dikke motoren en alle luxe en opties hè. Maar lichtgewicht is het inderdaad zeker niet. Een M3 doet 1655kg, ook flink.

En ach, een RS6 Avant weegt meer dan twee ton .
Een E92 M3 doet 1555kg, dus aanzienlijk minder.

[ Bericht 12% gewijzigd door Maharbal op 24-02-2010 18:14:29 ]
pi_79802164
quote:
Audi heeft een prijskaartje gehangen aan het absolute pk-monster van de A5-reeks.

De Audi RS5 heeft een prijs van 112.500 euro. De auto kan vanaf heden worden besteld, en in juni starten de leveringen. Voor dat geld wordt een product geleverd dat is ontwikkeld door Quattro GmbH. Hij beleefde aan het begin van deze maand zijn debuut op de Autosalon van Genève.
De sterkste onder de A5’s is voorzien van een 450 pk sterke V8 die is gekoppeld aan een zeventraps S-tronic transmissie. Hij sprint in 4,6 seconden van 0 naar 100 km/u en de topsnelheid is begrensd op 250 km/u. Voor wie wil kan dat worden opgeschroefd tot 280 km/u. Als verbruik wordt 10,8 liter per 100 km opgegeven.
Andere plaatjes ook:







  woensdag 31 maart 2010 @ 20:21:37 #86
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_79802485
quote:
Audi heeft een prijskaartje gehangen aan het absolute pk-monster van de A5-reeks.

De Audi RS5 heeft een prijs van 112.500 euro.
In Duitsland is ie leverbaar vanaf ¤77.700. Gaat ook nergens meer over in NL.

http://www.audi.de/etc/me(...)00315_preisliste.pdf
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_79802989
Dat is verdomme gewoon de helft duurder
New in town
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:39:27 #88
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_79803339
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:01 schreef Maharbal het volgende:
Een E92 M3 doet 1555kg, dus aanzienlijk minder.
Verrek, je hebt gelijk .

Ik zou nog steeds voor de Audi gaan though. Vind ik meer uitstralen... is wat gedistingeerder in z'n snelheid. De BMW heeft ook wel wat, maar is net wat meer ordinair.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_79803420
Wat is er zo speciaal aan? Ik zie gewoon een Audi.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:41:54 #90
11102 knep
Mountainfreak
pi_79803463
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

In Duitsland is ie leverbaar vanaf ¤77.700. Gaat ook nergens meer over in NL.

http://www.audi.de/etc/me(...)00315_preisliste.pdf
Lang leve de BPM, slurptaks en al die andere onzin .
pi_79804156
wat moet zoiets dan kosten vraag ik mij af?
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_79804623
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef thespindoctor het volgende:
wat moet zoiets dan kosten vraag ik mij af?
Lezen is ook een vak. 6 posts boven je.
Mooi, vooral in het zwart.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_79806892
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak. 6 posts boven je.
Mooi, vooral in het zwart.
Ik zie nu pas dat er meer pagina's zijn bedankt in ieder geval.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_79807159
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

In Duitsland is ie leverbaar vanaf ¤77.700. Gaat ook nergens meer over in NL.

http://www.audi.de/etc/me(...)00315_preisliste.pdf
Hoppakee, dan maar mooi bestellen in NL en in Luxemburg op kenteken Dat is een van de goedkoopste oplossingen. hehe.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_79809930
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef CasB het volgende:
Wat is er zo speciaal aan? Ik zie gewoon een Audi.
Inderdaad, lijken allemaal op elkaar. A3, A4, A5, A6, A8. Als er eentje achter me rijdt moet ik echt een paar tellen kijken om te zien welke het nou is en vaak is het niet eens te zien.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 1 april 2010 @ 09:53:28 #96
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_79820338
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Inderdaad, lijken allemaal op elkaar. A3, A4, A5, A6, A8. Als er eentje achter me rijdt ...
Hoeveel RS-jes rijden achter jou?
Ik vind Audi niks an; maar een RS is toch echt wat anders dan een lease A3 met een traktordieselmotor.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_79826397
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Inderdaad, lijken allemaal op elkaar. A3, A4, A5, A6, A8. Als er eentje achter me rijdt moet ik echt een paar tellen kijken om te zien welke het nou is en vaak is het niet eens te zien.
Als je het verschil tussen een A3 en die anderen niet ziet, heb ik liever niet dat je deelneemt in het verkeer.
Ik voel me zo opgelaten nu.
pi_79826850
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Als je het verschil tussen een A3 en die anderen niet ziet, heb ik liever niet dat je deelneemt in het verkeer.
Ik voel me zo opgelaten nu.
Oh kom op zeg. De echte kenners zullen natuurlijk het onderscheid kunnen maken, maar ik vind ze verdacht veel op elkaar lijken.

A4


A3


A5
Facts don't care about your feelings
  donderdag 1 april 2010 @ 14:06:55 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_79829678
Het wordt tijd dat Audi iets minder de kopieermachine aanzet. Het is een vette bak maar het blijft een audi die je tegenwoordig nog vaker ziet dan een Opel heb ik het idee.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_79830489
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Hoppakee, dan maar mooi bestellen in NL en in Luxemburg op kenteken Dat is een van de goedkoopste oplossingen. hehe.
beetje jammer dat je er dan in nederland niet in mag rijden

doe je het toch en je word langs de kant gezet mag je alsnog de BPM en een extra boete afrekenen
pi_79830514
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef fathank het volgende:
Het wordt tijd dat Audi iets minder de kopieermachine aanzet. Het is een vette bak maar het blijft een audi die je tegenwoordig nog vaker ziet dan een Opel heb ik het idee.
Daar ben ik eerlijk gezegd ook bang voor, dat de Audi series meer als Corsa, Astra, Kadett en Vectra uit de jaren 90 wordt.. Over 10/20 jaar worden zij de Opels van zo'n heden tot 10 jaar geleden
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_79842987
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Verrek, je hebt gelijk .

Ik zou nog steeds voor de Audi gaan though. Vind ik meer uitstralen... is wat gedistingeerder in z'n snelheid. De BMW heeft ook wel wat, maar is net wat meer ordinair.
Ik zou persoonlijk voor de BMW gaan. Die straalt wat meer "freude am fahren" (durrr) uit en oogt net een beetje bruter, uitdagender en speelser.

Beide vind ik het fantastisch ogende auto's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')