Ja, boeie hoe ze het gedaan hebben, OP HET OOG ziet de M3 er lichter uit dan de RS5. Vind ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
Carbonfiber dak.
Een paar andere auto's die datzelfde hebben / hadden zijn de Mercedes S-klasse W140, de Alfa's 159 en Brera en de Audi Q7 / Porsche Cayenne.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Niet te vergelijken natuurlijk, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel als toen de Peugeot 307 op de markt kwam; ook veel te groot en te zwaar.....
Er zit een 4.2L V8 in met 450pk.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
V10 , check dat filmpje maar en luister
Meer door de (permanente) Quattro.quote:
Ik zou inderdaad niet in een E92 M3 gezien willen worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vast en zeker, maar daar wil je buiten je woonwagenkamp niet in gezien worden.
Een E92 M3 doet 1555kg, dus aanzienlijk minder.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Komt ook door die dikke motoren en alle luxe en opties hè. Maar lichtgewicht is het inderdaad zeker niet. Een M3 doet 1655kg, ook flink.
En ach, een RS6 Avant weegt meer dan twee ton.
Andere plaatjes ook:quote:Audi heeft een prijskaartje gehangen aan het absolute pk-monster van de A5-reeks.
De Audi RS5 heeft een prijs van 112.500 euro. De auto kan vanaf heden worden besteld, en in juni starten de leveringen. Voor dat geld wordt een product geleverd dat is ontwikkeld door Quattro GmbH. Hij beleefde aan het begin van deze maand zijn debuut op de Autosalon van Genève.
De sterkste onder de A5’s is voorzien van een 450 pk sterke V8 die is gekoppeld aan een zeventraps S-tronic transmissie. Hij sprint in 4,6 seconden van 0 naar 100 km/u en de topsnelheid is begrensd op 250 km/u. Voor wie wil kan dat worden opgeschroefd tot 280 km/u. Als verbruik wordt 10,8 liter per 100 km opgegeven.
In Duitsland is ie leverbaar vanaf ¤77.700. Gaat ook nergens meer over in NL.quote:Audi heeft een prijskaartje gehangen aan het absolute pk-monster van de A5-reeks.
De Audi RS5 heeft een prijs van 112.500 euro.
Verrek, je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:01 schreef Maharbal het volgende:
Een E92 M3 doet 1555kg, dus aanzienlijk minder.
Lang leve de BPM, slurptaks en al die andere onzinquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In Duitsland is ie leverbaar vanaf ¤77.700. Gaat ook nergens meer over in NL.![]()
http://www.audi.de/etc/me(...)00315_preisliste.pdf
Lezen is ook een vak. 6 posts boven je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef thespindoctor het volgende:
wat moet zoiets dan kosten vraag ik mij af?
Ik zie nu pas dat er meer pagina's zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak. 6 posts boven je.
Mooi, vooral in het zwart.
Hoppakee, dan maar mooi bestellen in NL en in Luxemburg op kentekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In Duitsland is ie leverbaar vanaf ¤77.700. Gaat ook nergens meer over in NL.![]()
http://www.audi.de/etc/me(...)00315_preisliste.pdf
Inderdaad, lijken allemaal op elkaar. A3, A4, A5, A6, A8. Als er eentje achter me rijdt moet ik echt een paar tellen kijken om te zien welke het nou is en vaak is het niet eens te zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef CasB het volgende:
Wat is er zo speciaal aan?Ik zie gewoon een Audi.
Hoeveel RS-jes rijden achter jou?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Inderdaad, lijken allemaal op elkaar. A3, A4, A5, A6, A8. Als er eentje achter me rijdt ...
Als je het verschil tussen een A3 en die anderen niet ziet, heb ik liever niet dat je deelneemt in het verkeer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Inderdaad, lijken allemaal op elkaar. A3, A4, A5, A6, A8. Als er eentje achter me rijdt moet ik echt een paar tellen kijken om te zien welke het nou is en vaak is het niet eens te zien.
Oh kom op zeg. De echte kenners zullen natuurlijk het onderscheid kunnen maken, maar ik vind ze verdacht veel op elkaar lijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen een A3 en die anderen niet ziet, heb ik liever niet dat je deelneemt in het verkeer.
Ik voel me zo opgelaten nu.
beetje jammer dat je er dan in nederland niet in mag rijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Hoppakee, dan maar mooi bestellen in NL en in Luxemburg op kentekenDat is een van de goedkoopste oplossingen. hehe.
Daar ben ik eerlijk gezegd ook bang voor, dat de Audi series meer als Corsa, Astra, Kadett en Vectra uit de jaren 90 wordt.. Over 10/20 jaar worden zij de Opels van zo'n heden tot 10 jaar geledenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef fathank het volgende:
Het wordt tijd dat Audi iets minder de kopieermachine aanzet. Het is een vette bak maar het blijft een audi die je tegenwoordig nog vaker ziet dan een Opel heb ik het idee.
Ik zou persoonlijk voor de BMW gaan. Die straalt wat meer "freude am fahren" (durrr) uit en oogt net een beetje bruter, uitdagender en speelser.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk.
Ik zou nog steeds voor de Audi gaan though. Vind ik meer uitstralen... is wat gedistingeerder in z'n snelheid. De BMW heeft ook wel wat, maar is net wat meer ordinair.
ik woon niet in nederland dusquote:Op donderdag 1 april 2010 14:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beetje jammer dat je er dan in nederland niet in mag rijden
doe je het toch en je word langs de kant gezet mag je alsnog de BPM en een extra boete afrekenen
Duidelijk te onderscheiden aan de koplampen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh kom op zeg. De echte kenners zullen natuurlijk het onderscheid kunnen maken, maar ik vind ze verdacht veel op elkaar lijken.
A4
[ afbeelding ]
A3
[ afbeelding ]
A5
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik dat op de a6 en de a5 wel erg fraai vind. Op de A4 en de nieuwe A8 vind ik het vreselijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, die kerstverlichting is inderdaad verschillend per type. Voortaan daar maar op letten dan
het is een rs5, chef. de 5 is een coupe of sportback, nederdenooitniet een station. dan moet je een rs4 of rs6 pakken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT ?!?!?!, de Hooch moet ook mee, en die mag niet op de leren bekleding kwijlen
Die kerstverlichting vind ik zelf eigenlijk wel mooi staan, beetje te vergelijken met een mooie vrouw die eyeliner op d'r oogrand heeft of een rugbyspeler met zwarte verf onder de ogen, geeft uitstraling, heeft iets aggressiefs.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, die kerstverlichting is inderdaad verschillend per type. Voortaan daar maar op letten dan
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef SiGNe het volgende:
Nu ook al bij de Citroën DS3, ook weer niet op een mooie manier gedaan.
[ afbeelding ]
Ik vind nog steeds de LED's bij de Audi's het mooiste staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |