Ik zou persoonlijk voor de BMW gaan. Die straalt wat meer "freude am fahren" (durrr) uit en oogt net een beetje bruter, uitdagender en speelser.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk.
Ik zou nog steeds voor de Audi gaan though. Vind ik meer uitstralen... is wat gedistingeerder in z'n snelheid. De BMW heeft ook wel wat, maar is net wat meer ordinair.
ik woon niet in nederland dusquote:Op donderdag 1 april 2010 14:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beetje jammer dat je er dan in nederland niet in mag rijden
doe je het toch en je word langs de kant gezet mag je alsnog de BPM en een extra boete afrekenen
Duidelijk te onderscheiden aan de koplampen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh kom op zeg. De echte kenners zullen natuurlijk het onderscheid kunnen maken, maar ik vind ze verdacht veel op elkaar lijken.
A4
[ afbeelding ]
A3
[ afbeelding ]
A5
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik dat op de a6 en de a5 wel erg fraai vind. Op de A4 en de nieuwe A8 vind ik het vreselijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, die kerstverlichting is inderdaad verschillend per type. Voortaan daar maar op letten dan
het is een rs5, chef. de 5 is een coupe of sportback, nederdenooitniet een station. dan moet je een rs4 of rs6 pakken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT ?!?!?!, de Hooch moet ook mee, en die mag niet op de leren bekleding kwijlen
Die kerstverlichting vind ik zelf eigenlijk wel mooi staan, beetje te vergelijken met een mooie vrouw die eyeliner op d'r oogrand heeft of een rugbyspeler met zwarte verf onder de ogen, geeft uitstraling, heeft iets aggressiefs.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, die kerstverlichting is inderdaad verschillend per type. Voortaan daar maar op letten dan
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef SiGNe het volgende:
Nu ook al bij de Citroën DS3, ook weer niet op een mooie manier gedaan.
[ afbeelding ]
Ik vind nog steeds de LED's bij de Audi's het mooiste staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |