abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78294402
Tjee, ik vertraag de boel vandaag zo goed, dat ik zelfs het bankje nog dichtgooi!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 22 februari 2010 @ 10:06:36 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78294432

Mefke, moet je man naar het werk komen of krijgen jullie een telefoontje? Hoe laat is "het oordeel"?
Make love, not war ☮
pi_78294437
Mijn duimen draaien Mefke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78294441
Samenvatting: Diaan had een lage keteldruk door een lekkende radiator en een tv die niet meer uit wilde. En ik heb vanochtend zo sloom mogelijk gedaan om tijd te rekken. Nog maar 45 40 minuten max en we weten of mijn man baanloos is...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 februari 2010 @ 10:07:39 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78294457
Spannend mefke, ik duim voor je hoor!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78294467
Manlief moet op een vastgestelde tijd naar een outplacementbureau komen. Ze hebben het bedrijfsgebouw op slot gedaan, daar mag niemand in. En dan moet iedereen per afdeling bij het outplacementbureau komen voor het oordeel. En dat oordeel is tussen 10.15 en 10.45 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 22-02-2010 10:17:45 ]
pi_78294527
Oei spannend mefke... ik hoop het beste voor je!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 22 februari 2010 @ 10:13:00 #8
114177 Diaan73
pi_78294576
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:08 schreef mefke79 het volgende:
Manlief moet op een vastgestelde tijd naar een outplacementbureau komen. Ze hebben het bedrijfsgebouw op slot gedaan, daar mag niemand in. En dan moet iedereen per afdeling bij de outplacementbureau komen voor het oordeel. En dat oordeel is tussen 10.15 en 10.45 uur.
Pfff klinkt omslachtig... wat een spanning!! Ik duim mee voor goed bericht!!
Make love, not war ☮
pi_78294706
Succes Mefke!!
En Diaan ook natuurlijk
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78294716
Innepin, hoe gaat het met solliciteren?
En ja, Diaan, omslachtig. Maar ja, je moet wat als bijna de helft van de mensen ontslagen gaat worden.
pi_78294873
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:18 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, hoe gaat het met solliciteren?
En ja, Diaan, omslachtig. Maar ja, je moet wat als bijna de helft van de mensen ontslagen gaat worden.
Net weer een brief de deur uit gedaan Misschien word ik wel YPPY's collega
En verder ehhhh hetzelfde. Veel brieven de deur uit, even zo veel afwijzingen - altijd zonder opgaaf van reden - terug.

Jeetje, de helft van alle werknemers... poeh. Is 't een groot bedrijf?
pi_78294925
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef innepin het volgende:

[..]

En verder ehhhh hetzelfde. Veel brieven de deur uit, even zo veel afwijzingen - altijd zonder opgaaf van reden - terug.

Zo irritant is dat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78294943
Innie, ik las net even terug en ik vind ook dat jij nu aan de beurt bent hoor!

Mefke, spannend, wanneer horen jullie ites? iets beter lezen. M'n duimen draaien hoor!
Lotte!
Noah!
pi_78295080
maar inne, als je yppy's colllega wordt werk je bij mij in de staaad
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78295089
Bah wat een onzekerheid allemaal mefke.
Hier ook onzekerheid wat betreft waar we gaan wonen als we dit huis uit moeten. Mijn schoonvader kwam met de
mededeling dat het contract met zijn huurders nog tot 1 sept loopt. En dan wil hij nog tegels eruit slopen en een nieuwe vloer leggen en de muren schoonmaken met een hogedruk spuit... Voordat we er dan in kunnen is het 1 okt. Maar hij ging vragen of de huurders naar iets anders willen gaan zoeken maar kan ze niet verplichten. Teveel onzekerheid dus vind ik, met seb zie ik dat niet zitten. Dus ik ga eens zoeken naar wat anders waar we meteen in kunnen in juni voor een
jaar.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 22 februari 2010 @ 10:32:27 #16
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78295097
Diaan! Balen van alle tegenslag deze ochtend!

Mefke: Heel spannend! Wat veel mensen zonder baan/die hun baan verliezen op het moment. Niet leuk! En dan roepen de economen dat de crisis z'n dieptepunt gehad heeft
pi_78295109
Innepin, o, dat is zo stom, dat je dan niet eens een opgave van reden krijgt. Ook al gemerkt dat sommige hr-mensen niet zo bekend zijn met outlook. Dat je 1 mail maakt om iedereen af te wijzen, kan ik me voorstellen. Maar dat je dan raar kopieert en dus twee verschillende lettertypes en kleuren krijgt, dat snap ik dan weer niet.
Ik hoop dat ik na morgen van het solliciteren af ben en dat mijn man niet hoeft.

En groot bedrijf? Ongeveer 190 man geloof ik...
pi_78295148
Estrys, is het een idee om tijdelijk op een camping te gaan zitten ofzo? Of wil je naar een echt huis? En hoe zit het met het nieuwbouwproject? Is dat in B.? (jij woont toch in O?)
pi_78295180
* Muks zet de duimen in turbo stand
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78295196
Hij mag blijven!!!!!
pi_78295201
oh mefke wat een opluchting
pi_78295231
pi_78295252
OHHHH Wat GOED mefke! Heerlijk!

Zeg, als je een mailtje terugkrijgt van de HR afdeling dat ze je mail hebben ontvangen, stuur je dan nog iets terug van dankuwel voor de snelle reactie?
pi_78295297
nah
  maandag 22 februari 2010 @ 10:40:23 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_78295306
mefke wat een opluchting!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_78295358
Innepin, ik doe dat nooit. Wat ik wel altijd doe is bij verzending van een mail de ontvangstbevestiging aan zetten. Als ik dan geen bevestiging krijg, heb ik altijd nog het bewijs dat de mail wel aangekomen is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 februari 2010 @ 10:43:01 #27
13151 crew  Rewimo
pi_78295386
mefke wat fijn joh, wat een opluchting!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78295465
ik voel me spontaan 100 kilo lichter geloof ik.
Nou morgen nog mijn eigen assessment niet verklooien en dan laat de lente maar komen.
pi_78295601
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:42 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, ik doe dat nooit. Wat ik wel altijd doe is bij verzending van een mail de ontvangstbevestiging aan zetten. Als ik dan geen bevestiging krijg, heb ik altijd nog het bewijs dat de mail wel aangekomen is.
Oh dat zou ik nou weer nooit doen, omdat ik het zelf bloedirritant vind als ik mailtjes krijg die om zo'n bevestiging vragen
  maandag 22 februari 2010 @ 10:50:37 #31
114177 Diaan73
pi_78295610
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:36 schreef mefke79 het volgende:
Hij mag blijven!!!!!
wat een goed nieuws!!

Succes morgen met je assessment!!

Estrys, dat is inderdaad allemaal wat onzeker.. zou ik ook niet fijn vinden. Misschien kun je particulier nog wat huren! Succes!!
Make love, not war ☮
pi_78295649
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:50 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh dat zou ik nou weer nooit doen, omdat ik het zelf bloedirritant vind als ik mailtjes krijg die om zo'n bevestiging vragen
Er wordt altijd gevraagd of je die wilt verzenden, en ik klik altijd op nee. Ik haat dat ook.
pi_78295685
Mefke wat onwijs fijn !!

en 100 kg lichter Dan blijft dr niks over van mij
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78295764
Wat goed Mefke!

Innepin, ik kreeg om half 12 's avonds ofzo een ontvangstbevesting, persoonlijk, met mijn naam erin. Bizar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78295768
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Er wordt altijd gevraagd of je die wilt verzenden, en ik klik altijd op nee. Ik haat dat ook.
Ik krijg die meldingen zelfs niet meer te zien omdat ik in mijn outlook heb aangegeven om nooit een bevestiging te versturen. Ik vind het zo irritant eigenlijk
pi_78296032
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef innepin het volgende:

[..]

of je krijgt te horen dat er zoooooooooooooooooveel aanmeldingen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:04:22 #37
114177 Diaan73
pi_78296072
Voor mijn werk moeten we soms gewoon weten of dingen ontvangen zijn, dus wij verzenden eigenlijk met ontvangstbevestiging, behalve mailings voor het hele bedrijf.. ik heb zelf aangegeven altijd een bevestiging te sturen, dus dat hoef ik niet meer te beantwoorden.

Wij sturen altijd een bevestigingsbrief per post naar mensen die gesolliciteerd hebben.. en als de brievenselectie is geweest, krijgen ze of een uitnodigings- of afwijzingsbrief. In de afwijzingsbrief staat nooit de reden waarom. Dat is ook bijna niet mogelijk, omdat we soms wel honderden brieven krijgen op een functie, dan is het bijna onmogelijk om die allemaal met motivatie af te schrijven.
Make love, not war ☮
pi_78296093
Superfijn Mefke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78296223
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:55 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Mefke!

Innepin, ik kreeg om half 12 's avonds ofzo een ontvangstbevesting, persoonlijk, met mijn naam erin. Bizar.
Da's ook maf.
Ik kreeg 'm al twaalf minuten na het versturen van de brief
  maandag 22 februari 2010 @ 11:11:34 #40
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78296316
Mefke gefeliciteerd!
  maandag 22 februari 2010 @ 11:11:36 #41
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78296317
Mefke! wat onwijs fijn!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78296611
mefke wat een goed nieuws
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78296789
Ik vind het ook niet fijn, die ontvangstbevestiging, maar ik heb dus ooit gehad dat iemand beweerde mijn sollicitatiebrief niet gehad te hebben, terwijl ik em wel verstuurd had. Vandaar.
Zo en wij gaan de stad in om het te vieren . Ik ga zelf lekker niet meer werken, als het goed is moet ik toch mijn dagen opmaken en zo niet, dan heb ik straks nog dagen genoeg
Bedankt voor het duimen allemaal!
pi_78296977
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:33 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, is het een idee om tijdelijk op een camping te gaan zitten ofzo? Of wil je naar een echt huis? En hoe zit het met het nieuwbouwproject? Is dat in B.? (jij woont toch in O?)
De nieuwbouw is in B ja. Wij wonen nu inderdaad in O.
Camping kan maar heeft niet mijn voorkeur. Ik ga vanmiddag even de woningbouwstichting bellen over wanneer we in aanmerking zouden komen voor een huurhuis bij hen. Maar we hebben maar 5 woonjaren dus dat is niet heel veel. Particulier zijn er ook nog wel gewoon huizen te huur dus dat gaat vast goed komen. Maar het huis van mijn schoonvader kan dus wel maar dan moeten we 3 maanden ergens anders overbruggen en dat zie ik toch niet zo zitten met Seb. Met zijn tweeën had het me niks kunnen schelen maar ik wil graag wat regelmaat en rust. Het arme manneke weet straks helemaal niet meer waar ie aan toe is. En drie keer verhuizen in anderhalf jaar zie ik zelf eigenlijk ook steeds minder zitten
  maandag 22 februari 2010 @ 11:45:16 #45
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_78297517
Bijna middag
Ik ben vanochtend met échte vogelgeluiden wakker geworden. Het is over een maand al lente!

Omdat het regent gaan papa en ik binnen, klussen. (tuindeur maken).
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 22 februari 2010 @ 11:45:39 #46
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_78297529
Mefke, wat fijn dat je man mag blijven
Het zal ook voor de overblijvers wel zwaar worden om met de helft minder verder te moeten. Het is nogal niet niks zeg

Estrys, ik heb ook in zo'n overgangssituatie gezeten jaren geleden. Dat is inderdaad niet zo fijn. De oplossing die wij hadden was ook allesbehalve ideaal. Mijn schoonzusje had zware schulden en ze vroeg ons of wij in haar flat wilden gaan en dan ging zij tijdelijk terug naar mijn schoonouders. Zo konden wij de lasten betalen en kreeg zij een mogelijkheid om haar schulden af te betalen. Wij wilden het eigenlijk liever niet, maar werden door mijn schoonouders onder druk gezet om mijn schoonzusje te helpen op deze manier. Het ging echter niet zo goed tussen mijn schoonouders en mijn schoonzus toen zij daar weer noodgedwongen ging wonen en uiteindelijk gaf iedereen ons de schuld van alles
Dus wij hebben wel geleerd dat we ons nooit meer op zo'n manier onder druk laten zetten. Als er familie bij betrokken is is het altijd lastiger is mijn ervaring.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:51:36 #47
114177 Diaan73
pi_78297741
Estrys, groot gelijk hoor. Dat lijkt mij ook niets 3x verhuizen in anderhalf jaar... dan kun je beter een huurwoning proberen te krijgen totdat jullie huis klaar is. Hebben jullie het al gekocht trouwens?? Enne de bedenktijd is voorbij Toch??

Livelink, dat is ook wat zeg..

Mn vader belde net... er zit een nieuwe radiator aan, er is nieuw water opgezet en alle radiatoren zijn ontlucht Het is dus klaar... en het kost "maar" 65 euro. Kun je geen ellende voor hebben.
bedenk me net dat ze dus ook op onze slaapkamer zijn geweest.. daar is een bom aan kleding ontploft...
Make love, not war ☮
pi_78297762
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:45 schreef Oxymoron het volgende:
Bijna middag
Ik ben vanochtend met échte vogelgeluiden wakker geworden. Het is over een maand al lente!

Omdat het regent gaan papa en ik binnen, klussen. (tuindeur maken).
Ik geloof er niets van, dat het ooit nog lente gaat worden. Het is hier (Oslo) -14 en het sneeuw keihard... Grr... Moet gewoon eind februari een nieuwe muts gaan kopen omdat al mijn mutsen te koud zijn. Tis nie eerlijk...
pi_78297866
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Mn vader belde net... er zit een nieuwe radiator aan, er is nieuw water opgezet en alle radiatoren zijn ontlucht Het is dus klaar... en het kost "maar" 65 euro. Kun je geen ellende voor hebben.
bedenk me net dat ze dus ook op onze slaapkamer zijn geweest.. daar is een bom aan kleding ontploft...
Dat laatste ben ik onlangs ook tegengekomen. Een berg kleren in onze slaapkamer en iemand die ons huis nog nooit had gezien en totaal onverwacht op bezoek kwam en het zo fijn zou vinden om eens een rondleiding te krijgen Toch een beetje een beschamend moment
Maar wat fijn dat het zo goedkoop is opgelost
  maandag 22 februari 2010 @ 11:58:27 #50
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78297969
mefke fijn dat hij mag blijven
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78298000
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:36 schreef mefke79 het volgende:
Hij mag blijven!!!!!
Woeeehoeee! Gefeliciteerd
  maandag 22 februari 2010 @ 11:59:49 #52
114177 Diaan73
pi_78298022
Ik neem me al een paar weken voor om onze slaapkamer nu toch eens goed te gaan opruimen, maar steeds komt er wat tussen.. ziek, visite, Lennon slaapt of gewoon geen zin. Donderdag ga ik het echt echt doen!! En gaat er een deel van de kleding gewoon de vuilniszak in en naar de kledingbak.

wij kennen een gepensioneerde loodgieter die af en toe nog wat bij klust en ook nog heel dicht bij ons woont... dat scheelt wel heel veel geld. Hij heeft ook de hele badkamer bij ons aangelegd en aangesloten.
Make love, not war ☮
pi_78298149
Onze slaapkamer heb ik zaterdagmiddag helemaal opgeruimd En eigenlijk is het niet zoveel werk, zeker niet als ik het altijd netjes zou bijhouden, maar idd, er komt zo vaak iets tussen.

En zo handig zo'n gepensioneerde loodgieter. Als ik zie wat voor een loodgieter wij hier hadden bij de bouw van ons huis. Man, zo'n vreselijke vent. Ik krijg er nog koude rillingen van als ik aan hem denk.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 12:14:45 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_78298517
Mefke wat goed, taart!

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_78298552
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, groot gelijk hoor. Dat lijkt mij ook niets 3x verhuizen in anderhalf jaar... dan kun je beter een huurwoning proberen te krijgen totdat jullie huis klaar is. Hebben jullie het al gekocht trouwens?? Enne de bedenktijd is voorbij Toch??

Livelink, dat is ook wat zeg..

Wat goed van die radiator

Wij hebben het nog niet gekocht, maar de optie loopt nog steeds en vrijdag krijgen we de offertes voor de hypotheek. Dus ik verwacht dat we volgende week tot koop over kunnen gaan.
De bedenktijd is vandaag de laatste dag. Maar ook daar verwacht ik geen problemen.

Ik heb net advies ingewonnen bij een tante en mijn moeder en die vond ook dat het niet alleen voor Seb maar ook voor mij beter is om rust te hebben en dus te gaan voor een andere huurwoning waar we per 1 juni in zouden kunnen zodat we daar kunnen blijven tot het huis af is. En nou mag mijn man dat aan zijn vader gaan vertellen
  maandag 22 februari 2010 @ 12:16:40 #56
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78298584
We hebben een nieuw kippenhok Hij is alleen zo enorm groot dat ik eens even goed moet nadenken waar ik dat moet laten
  maandag 22 februari 2010 @ 12:17:16 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78298598
Dâg .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 22 februari 2010 @ 12:18:44 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78298641
Môh!
pi_78298725
Hoi
pi_78298749
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wij hebben het nog niet gekocht, maar de optie loopt nog steeds en vrijdag krijgen we de offertes voor de hypotheek. Dus ik verwacht dat we volgende week tot koop over kunnen gaan.
De bedenktijd is vandaag de laatste dag. Maar ook daar verwacht ik geen problemen.

Ik heb net advies ingewonnen bij een tante en mijn moeder en die vond ook dat het niet alleen voor Seb maar ook voor mij beter is om rust te hebben en dus te gaan voor een andere huurwoning waar we per 1 juni in zouden kunnen zodat we daar kunnen blijven tot het huis af is. En nou mag mijn man dat aan zijn vader gaan vertellen
Staat er in het contract een einddatum vermeld? Of maximum termijn dat het mag duren om te bouwen? Als ik zie hoe het bij ons is uitgelopen, mochten wij blij zijn dat we niet in een huurhuis zaten of we gingen serieus in de problemen gekomen zijn (oorspronkelijk was de oplevering in maart/april gepland en we zijn op 29 december verhuisd).
Het was bij ons natuurlijk wel een speciale situatie, maar ik hoor hier in België toch vaak dat een bouw durft uit te lopen.

En dat van jouw man die het aan zijn pa mag vertellen? Ah, het is ook zijn familie, hé
pi_78298750
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We hebben een nieuw kippenhok Hij is alleen zo enorm groot dat ik eens even goed moet nadenken waar ik dat moet laten

Maarruhhh ERGENS op dat grote grasveld??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 12:22:25 #62
43556 miss_dynastie
pi_78298757
Goed nieuws Mefke
  maandag 22 februari 2010 @ 12:24:04 #63
14746 k_i_m
pi_78298813
Heb ik nog wat gemist? .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 12:24:35 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_78298824
wat fijn mefke!

even een vraagje voor de fietsters hier op een fiets met krattenrek.
waar hebben jullie een krat vandaan gehaald?
die bij de fietsenwinkel zijn verdorie bijna nog duurder dan mijn fiets
waar haal ik een merkloze, maar stevige krat vandaan voor een leuke prijs?
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 12:26:55 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_78298906
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
wat fijn mefke!

hema, of een wasmand bij xenos.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:26:56 #66
14746 k_i_m
pi_78298907
Blokker? Aldi? Action?
In my life
Why do I smile
  maandag 22 februari 2010 @ 12:27:29 #67
114177 Diaan73
pi_78298936
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

Okay... nog even een paar dagen geduld dus vwb kopen van het huis...

Goed advies van je tante en moeder denk ik
Make love, not war ☮
pi_78298960
Mama mini? En dan een antieke
En dan hip versieren
  maandag 22 februari 2010 @ 12:30:24 #69
14746 k_i_m
pi_78299034
Oh, Estrys, zijn alle vergunningen voor jullie huis al afgegeven?
In my life
Why do I smile
pi_78299046
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:22 schreef leonieke het volgende:

[..]

Staat er in het contract een einddatum vermeld? Of maximum termijn dat het mag duren om te bouwen? Als ik zie hoe het bij ons is uitgelopen, mochten wij blij zijn dat we niet in een huurhuis zaten of we gingen serieus in de problemen gekomen zijn (oorspronkelijk was de oplevering in maart/april gepland en we zijn op 29 december verhuisd).
Het was bij ons natuurlijk wel een speciale situatie, maar ik hoor hier in België toch vaak dat een bouw durft uit te lopen.

En dat van jouw man die het aan zijn pa mag vertellen? Ah, het is ook zijn familie, hé
Nee dat staat nergens, ze verwachten het op te leveren in juni/juli 2011. We horen twee weken voor de oplevering wanneer we de sleutel krijgen. Maar het is projectbouw, ze bouwen dus de hele straat. Het kan altijd wel uitlopen maar er staat 300 werkbare dagen voor, dat is anderhalf jaar. Een en ander is afhankelijk van de hoeveelheid meer/minderwerk de kopers willen, dat duurt het langst.
Ze zijn blij dat ze iets te bouwen hebben moet ik zeggen. Ze zijn in december begonnen met de bouw maar ze hebben nog maar nauwelijks iets gedaan ivm de vorst. Bovendien kunnen ze nog niet beginnen aan de tweekapper waar wij willen gaan wonen omdat er maar 1 helft verkocht is. Onze nieuwe buren staan dan ook te springen dat iemand de andere kant koopt zei de makelaar. Maar het duurt dus altijd een jaar. Dus moeten we wel in een huurhuis want met een kind ga je toch niet zo makkelijk bij je ouders wonen, ik niet althans. En dan even kijken voor hoelang we het huren, daarom zou woningbouwstichting beter zijn want dan kun je makkelijker opzeggen.
pi_78299075
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:30 schreef k_i_m het volgende:
Oh, Estrys, zijn alle vergunningen voor jullie huis al afgegeven?
Ja
  maandag 22 februari 2010 @ 12:33:51 #72
14746 k_i_m
pi_78299140
Beter. Bij ons blijft het op een of andere vergunning hangen, waardoor wij straks een boete moeten gaan betalen omdat de hypotheek niet binnen de gestelde termijn kan passeren. Hebben we daar al die haast voor gemaakt ook, stelletje hufters .
In my life
Why do I smile
pi_78299176
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:30 schreef Estrys het volgende:

[..]
En dan even kijken voor hoelang we het huren, daarom zou woningbouwstichting beter zijn want dan kun je makkelijker opzeggen.
Ah, oké, dus je zou er langer kunnen blijven dan een jaar, zonder al te veel stress?
Eén van mijn collega's is terug naar zijn ouders moeten gaan wonen (twee weken voor zijn vrouw moest bevallen) omdat zijn huurcontract voorbij was en hij het niet meer kon verlengen (of het was direct voor 3 jaar). Maar als dat bij jullie geen probleem zou zijn, lijkt huren mij effectief de meest eenvoudige oplossing (met een kind bij je ouders wonen, lijkt me gigantisch zwaar, althans mijn collega is alleszins al op zoek naar een andere oplossing).
pi_78299349
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:33 schreef k_i_m het volgende:
Beter. Bij ons blijft het op een of andere vergunning hangen, waardoor wij straks een boete moeten gaan betalen omdat de hypotheek niet binnen de gestelde termijn kan passeren. Hebben we daar al die haast voor gemaakt ook, stelletje hufters .
Dat is klote.

Ik lees op de site van de woningbouw: om te slagen was in 2009 een gemiddelde woonduur van 12,9 jaar nodig Dussss ik denk dat het met 5 jaar een moeilijk verhaal gaat worden om enigszins in een huis te kunnen wat een beetje fatsoenlijk is en waar ik ook in de avond over straat durf
pi_78299385
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:35 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah, oké, dus je zou er langer kunnen blijven dan een jaar, zonder al te veel stress?
Eén van mijn collega's is terug naar zijn ouders moeten gaan wonen (twee weken voor zijn vrouw moest bevallen) omdat zijn huurcontract voorbij was en hij het niet meer kon verlengen (of het was direct voor 3 jaar). Maar als dat bij jullie geen probleem zou zijn, lijkt huren mij effectief de meest eenvoudige oplossing (met een kind bij je ouders wonen, lijkt me gigantisch zwaar, althans mijn collega is alleszins al op zoek naar een andere oplossing).
Ik heb geen idee hoor, maar dat moeten we dus gaan onderzoeken.
pi_78299434
ik smelt hier..
Amber is Tess een fles aan het geven en geeft kusjes op Tess' hoofd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 22 februari 2010 @ 12:43:17 #77
14746 k_i_m
pi_78299444
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat is klote.

Ik lees op de site van de woningbouw: om te slagen was in 2009 een gemiddelde woonduur van 12,9 jaar nodig Dussss ik denk dat het met 5 jaar een moeilijk verhaal gaat worden om enigszins in een huis te kunnen wat een beetje fatsoenlijk is en waar ik ook in de avond over straat durf
Als je moeder met kind bent schuif je al snel naar boven met je aanmelding. Moet je alleen je man verzwijgen .
In my life
Why do I smile
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 februari 2010 @ 12:43:46 #78
13151 crew  Rewimo
pi_78299458
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef Vicky het volgende:
ik smelt hier..
Awwww
pi_78299506
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als je moeder met kind bent schuif je al snel naar boven met je aanmelding. Moet je alleen je man verzwijgen .
pi_78299534
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef Vicky het volgende:
ik smelt hier..
Ow
Zo heeft mijn zus dit weekend een filmpje gepost op Facebook hoe haar oudste zoon zijn broertje helpt bij zijn eerste stapjes en hem ook weer recht helpt als hij is gevallen. Mijn god... de tranen bingelden hier over mijn wangen en mijn man zich maar afvragen wat er scheelde
  maandag 22 februari 2010 @ 12:49:49 #81
14746 k_i_m
pi_78299671
Ik kreeg net weer een ouderwetse rolberoerte trouwens. Sta ik met kind in de badkamer, klaar om te douchen, hoor ik ineens "he-he" "zoooooja" achter me. Staat ze met het scheermesje van mijn man in de aanslag om over haar gezicht te harken . Net zoals papa .

Die legt dat namelijk -ondanks herhaalde preken van ondergetekende . - op het randje van de wasbak, waar mevrouw sinds twee weken nu wél bijkan. Ik kon me nog net inhouden om niet het hele huis bij elkaar te schreeuwen .
In my life
Why do I smile
pi_78299692
ik heb een stoofpotje van jamie in de oven staan
M'n zoon op schoot middagslaapjes doen alleen babies

Mefke wat goed
Vicky
TF veel plezier met het nieuwe kippenhok.
Estrys veel plezier met alle voorpret.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:51:43 #83
114177 Diaan73
pi_78299732
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Zo werkt dat in Enschede niet hoor maakt helemaal niets uit... Je moet je gewoon inschrijven en hopen dat je uitgeloot wordt. Ik had destijds met de scheiding wel geluk... een neef van mn moeder ging verhuizen en toen ben ik naar de woningbouw gegaan, situatie uitgelegd en dat ik wel graag dat huis wilde "overnemen"... en toen ze alles hadden bekeken, mocht ik daar gaan wonen. Echt geluk gehad.

Een particulier huurhuis kun je toch ook gewoon opzeggen? Of moet je minimaal een jaar blijven wonen? Maar dat gaat jullie denk ik wel lukken...

Enne Peaceman mailde net dat hij 65 euro duur vond
Make love, not war ☮
  maandag 22 februari 2010 @ 12:54:30 #84
14746 k_i_m
pi_78299841
Je moet ook wel urgentie aanvragen. Over het algemeen scoort een moeder met kind die binnenkort op straat komt te staan vrij hoog hier in het midden des lands. Er zijn zelfs mensen die expres gaan scheiden zodat ze een woningbouw huis krijgen voor wênag .
In my life
Why do I smile
pi_78299989
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Je moet ook wel urgentie aanvragen. Over het algemeen scoort een moeder met kind die binnenkort op straat komt te staan vrij hoog hier in het midden des lands. Er zijn zelfs mensen die expres gaan scheiden zodat ze een woningbouw huis krijgen voor wênag .
Nou ik ga niet scheiden om een huis. Hoewel nog een keer trouwen ook leuk is Maar nee, toch maar niet. We komen niet in aanmerking voor urgentie, dus particulier huren dan maar.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:58:08 #86
114177 Diaan73
pi_78300007
quote:
Weet ik.De huurverenigingen in Enschede doen niet aan urgentie... tenminste destijds niet (meer). Dat is 6 jaar geleden trouwens. Eigenlijk geen idee hoe het nu is.
Make love, not war ☮
pi_78300024
quote:
Dat meen je niet... Toch niet alleen om die reden?
  maandag 22 februari 2010 @ 13:03:32 #88
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_78300231
Estrys,
300 werkbare dagen kunnen langer duren dan dat,
dagend at er vorst is, veel regen, wind. te warm enz worden er allemaal vanaf getrokken
wij hadden toen ook ergens op gehoopt (november) en het werd veel later (februari)

Kan iemand me vertellen hoelang die diarree ed duurt?
We hebben er hier allemaal last van, de een wat ergeer dan de ander maar niemand is er echt ziek van. Het is meer eh gewoon vervelend
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 13:03:40 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_78300239
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Weet ik.De huurverenigingen in Enschede doen niet aan urgentie... tenminste destijds niet (meer). Dat is 6 jaar geleden trouwens. Eigenlijk geen idee hoe het nu is.
hier ook niet, mijn dinnetje heeft met kind bijna 3 jr bij dr (stief) vader ingewoond.. Ene en juf van school zat al 2 jr met dr kinderen op zolder bij dr ex in huis
pi_78300444
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef ik80lll het volgende:
Estrys,
300 werkbare dagen kunnen langer duren dan dat,
dagend at er vorst is, veel regen, wind. te warm enz worden er allemaal vanaf getrokken
wij hadden toen ook ergens op gehoopt (november) en het werd veel later (februari)

Kan iemand me vertellen hoelang die diarree ed duurt?
We hebben er hier allemaal last van, de een wat ergeer dan de ander maar niemand is er echt ziek van. Het is meer eh gewoon vervelend
Ja daarom spreken ze ook van werkbare dagen. Dat zijn nooit 300 dagen achter elkaar, ze zijn in december begonnen maar ze hebben nu dus al iets van 2 maanden geen werkbare dagen gehad. 300 werkbare dagen is als het niet teveel tegenzit iets van 1,5 jaar. Het zijn allemaal verwachtingen, maar er is niks van te zeggen.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:10:14 #91
114177 Diaan73
pi_78300511
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef moussy het volgende:

[..]

hier ook niet, mijn dinnetje heeft met kind bijna 3 jr bij dr (stief) vader ingewoond.. Ene en juf van school zat al 2 jr met dr kinderen op zolder bij dr ex in huis
Ik vind het eigenlijk belachelijk... voor dat soort gevallen, moet er toch een urgentie zijn....

@ik80... bij mij duurt het nu al een week... vorige week maandag mee begonnen en nog steeds niet helemaal goed.
Make love, not war ☮
pi_78300516
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg net weer een ouderwetse rolberoerte trouwens. Sta ik met kind in de badkamer, klaar om te douchen, hoor ik ineens "he-he" "zoooooja" achter me. Staat ze met het scheermesje van mijn man in de aanslag om over haar gezicht te harken . Net zoals papa .

Die legt dat namelijk -ondanks herhaalde preken van ondergetekende . - op het randje van de wasbak, waar mevrouw sinds twee weken nu wél bijkan. Ik kon me nog net inhouden om niet het hele huis bij elkaar te schreeuwen .
Als die van mij het scheermes te pakken heeft gaat ze in de aanslag bij dr muts.. Dat heeft ze dus niet van papa
Oh en dat vindt ze ook fantastisch als het het beschermhoesje van een wegwerpding is.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 13:11:30 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_78300557
Het is echt afschuwelijk geweest, ze is opgestapt toen kind een maand of 6-7 was en hij is nu net 6 en ze woont net een half jaartje voor het eerst alleen met hem, daarvoor in brabant bij dr moeder een poging van 3 jr gedaan voor een huis en daarna dus hier...
  maandag 22 februari 2010 @ 13:37:48 #94
114177 Diaan73
pi_78301627
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef moussy het volgende:
Het is echt afschuwelijk geweest, ze is opgestapt toen kind een maand of 6-7 was en hij is nu net 6 en ze woont net een half jaartje voor het eerst alleen met hem, daarvoor in brabant bij dr moeder een poging van 3 jr gedaan voor een huis en daarna dus hier...
Pfff verschrikkelijk zeg. Knap dat ze dat vol gehouden heeft, nou ja, ze had natuurlijk ook geen andere keus.
Make love, not war ☮
pi_78302530
Pffff dan ben ik blij dat hier stukken sneller gaat allemaal, je moet ook wel urgentie aanvragen, maar toch hier is het max 6 maand wachten ofzo.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:08:34 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78302842
Mefke, wat een fijn nieuws zeg!
pi_78302993
Mefke, wat fijn dat je man mag blijven
  maandag 22 februari 2010 @ 14:22:35 #98
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_78303426
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
wat fijn mefke!

www.pimpjefiets.nl
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_78303586
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef E.T. het volgende:

[..]

www.pimpjefiets.nl
aargh m'n bankrekening... Wat doe je?!
  maandag 22 februari 2010 @ 14:34:06 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78303870
Wat een leuke site