Pfff klinkt omslachtig... wat een spanning!! Ik duim mee voor goed bericht!!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:08 schreef mefke79 het volgende:
Manlief moet op een vastgestelde tijd naar een outplacementbureau komen. Ze hebben het bedrijfsgebouw op slot gedaan, daar mag niemand in. En dan moet iedereen per afdeling bij de outplacementbureau komen voor het oordeel. En dat oordeel is tussen 10.15 en 10.45 uur.
Net weer een brief de deur uit gedaanquote:Op maandag 22 februari 2010 10:18 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, hoe gaat het met solliciteren?
En ja, Diaan, omslachtig. Maar ja, je moet wat als bijna de helft van de mensen ontslagen gaat worden.
Zo irritant is dat.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Net weer een brief de deur uit gedaanMisschien word ik wel YPPY's collega
![]()
![]()
En verder ehhhh hetzelfde. Veel brieven de deur uit, even zo veel afwijzingen - altijd zonder opgaaf van reden - terug.![]()
Jeetje, de helft van alle werknemers... poeh. Is 't een groot bedrijf?
Oh dat zou ik nou weer nooit doen, omdat ik het zelf bloedirritant vind als ik mailtjes krijg die om zo'n bevestiging vragenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:42 schreef mefke79 het volgende:
Innepin, ik doe dat nooit. Wat ik wel altijd doe is bij verzending van een mail de ontvangstbevestiging aan zetten. Als ik dan geen bevestiging krijg, heb ik altijd nog het bewijs dat de mail wel aangekomen is.
quote:
Er wordt altijd gevraagd of je die wilt verzenden, en ik klik altijd op nee. Ik haat dat ook.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nou weer nooit doen, omdat ik het zelf bloedirritant vind als ik mailtjes krijg die om zo'n bevestiging vragen
Ik krijg die meldingen zelfs niet meer te zien omdat ik in mijn outlook heb aangegeven om nooit een bevestiging te versturen. Ik vind het zo irritant eigenlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er wordt altijd gevraagd of je die wilt verzenden, en ik klik altijd op nee. Ik haat dat ook.
of je krijgt te horen dat er zoooooooooooooooooveel aanmeldingenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Net weer een brief de deur uit gedaanMisschien word ik wel YPPY's collega
![]()
![]()
En verder ehhhh hetzelfde. Veel brieven de deur uit, even zo veel afwijzingen - altijd zonder opgaaf van reden - terug.![]()
Jeetje, de helft van alle werknemers... poeh. Is 't een groot bedrijf?
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:55 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Mefke!
Innepin, ik kreeg om half 12 's avonds ofzo een ontvangstbevesting, persoonlijk, met mijn naam erin. Bizar.
De nieuwbouw is in B ja. Wij wonen nu inderdaad in O.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:33 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, is het een idee om tijdelijk op een camping te gaan zitten ofzo? Of wil je naar een echt huis? En hoe zit het met het nieuwbouwproject? Is dat in B.? (jij woont toch in O?)
Ik geloof er niets van, dat het ooit nog lente gaat worden. Het is hier (Oslo) -14 en het sneeuw keihard... Grr... Moet gewoon eind februari een nieuwe muts gaan kopen omdat al mijn mutsen te koud zijn. Tis nie eerlijk...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:45 schreef Oxymoron het volgende:
Bijna middag![]()
Ik ben vanochtend met échte vogelgeluiden wakker geworden. Het is over een maand al lente!![]()
Omdat het regentgaan papa en ik binnen, klussen. (tuindeur maken).
Dat laatste ben ik onlangs ook tegengekomen. Een berg kleren in onze slaapkamer en iemand die ons huis nog nooit had gezien en totaal onverwacht op bezoek kwam en het zo fijn zou vinden om eens een rondleiding te krijgenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Mn vader belde net... er zit een nieuwe radiator aan, er is nieuw water opgezet en alle radiatoren zijn ontlucht![]()
Het is dus klaar... en het kost "maar" 65 euro. Kun je geen ellende voor hebben.
bedenk me net dat ze dus ook op onze slaapkamer zijn geweest..daar is een bom aan kleding ontploft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |