quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Confetti het volgende:
30 jaar, geen rijbewijs en chicks regelen via een rijles![]()
Dat ligt voor de handquote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef BrandX het volgende:
en even aan je rij-instructeur vragen naar de naam van dat meisje?
En misschien zelfs wel een telefoonnummer?
Daar dacht ik ook aan maar zat te twijfelen of dat misschien niet wat raar overkomt, volgens mij mogen instructeurs ook niet zomaar prive gegevens aan iemand doorgeven? Maar ik denk dat het meisje mij toch niet meer herinnert, ik kan alleen maar hopen dat ik haar nog een keer ziequote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef BrandX het volgende:
Ja, ik dacht, zo'n lekker wijf heeft vast wel 500 vrienden ofzo, dus heb gewoon in betreffende stad op Hyves van de meeste mensen met meer als 200-300 vrienden de vriendenlijst doorgespit in de hoop een foto tegen te komen met dat meisje.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:22 schreef 2dope het volgende:
Waar heb je in godsnaam op gezocht op hyves
^^ Dat.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Confetti het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:27 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Overkomt jou waarschijnlijk ook nog wel als je vrouw in de menopauze terechtkomt.
Amsterdam, blond haar en was 2 weken terug op vrijdag, 12:00, op de Wibautstraatquote:Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Snaavel het volgende:
Hoe zag ze er uit, en welke stad. en waar zag je haar voor het laatst?
Hallo... Het is een rij-instructeur. Geen dokter of rechercheurquote:Op zondag 21 februari 2010 23:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan maar zat te twijfelen of dat misschien niet wat raar overkomt, volgens mij mogen instructeurs ook niet zomaar prive gegevens aan iemand doorgeven? Maar ik denk dat het meisje mij toch niet meer herinnert, ik kan alleen maar hopen dat ik haar nog een keer zie
Studente wellicht met als hometown bij hyves nog altijd het saaie dorp waar haar ouders nog altijd op Zondag in stilte hun geloof belijden?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nja, amsterdam, blond haar en was 2 weken terug op vrijdag, 12:00, op de Wibautstraat
Leren pak...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
Daarbij zijn motorrijlessen veel geschikter om achter chickies aan te rijden.
Chickies in leren pak ja inderdaadquote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:19 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat ligt voor de hand![]()
Moeilijk doen
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!quote:
Het kan juist ook positief effect hebben, als je daadwerkelijk een klik had dan toon je juist initiatief.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!
Vraag dan aan die instructeur wanneer zij weer lest en plan dan ook een les. Of plan er een les voor en/of na, dan weet je gelijk waar ze woontquote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk eigenlijk dat het te laat is om haar nu te bellen, het is dus hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vraag dan aan die instructeur wanneer zij weer lest en plan dan ook een les. Of plan er een les voor en/of na, dan weet je gelijk waar ze woont
En jij bent 30?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk toch dat het te laat is om haar nu te bellen en het hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.
je hebt niets te verliezen kerel, zodra je dat door hebt kan je gewoon haar naam vragen aan je instructeur.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk eigenlijk dat het te laat is om haar nu te bellen, het is dus hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef ShiroYasha het volgende:
Is vast al naar voren gekomen; maar je weet nu toch sowieso waar ze woont?
Gewoon stalken die handel, daar kicken vrouwen op
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:28 schreef Jeroenz het volgende:
bied haar iets te drinken aan de volgende rijles, en dan stiekem spaanse vlieg erin doen.
en dan ga je naar een bos rijden en sla je de instructeur knock-out.
quote:
Dit dusquote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef ShiroYasha het volgende:
Is vast al naar voren gekomen; maar je weet nu toch sowieso waar ze woont?
Gewoon stalken die handel, daar kicken vrouwen op
Zeg, wil je haar nou raken of niet? Bellen die handel.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heel effectief, inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, zo'n lekker wijf heeft vast wel 500 vrienden ofzo, dus heb gewoon in betreffende stad op Hyves van de meeste mensen met meer als 200-300 vrienden de vriendenlijst doorgespit in de hoop een foto tegen te komen met dat meisje.
Dattie dit zelf nou niet verzint he...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:16 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb onlangs besloten toch even mijn rijbewijs te halen, het gaat mij wel goed uitkomen (wordt wel tijd, ben al 30 jaar)
Dus ik had een rijles een week of 2 geleden, en daar zat toch een leuk meisje op de achterbank, ik voelde gelijk een klik![]()
Helaas had ik niet al te veel tijd om wat te praten, want de instructeur was snel klaar om te beginnen![]()
Ik heb het gevoel alsof ik nu de ware voor mijn neus heb laten ontglippen.
Klacht 1: Paar dagen actief zoekwerk op Hyves heeft niks opgeleverd, heel wat uurtjes weggegooid![]()
Klacht 2: Denk nooit een lekkere vriendin te krijgen maar een een of ander gedrocht![]()
Miss niet gelijk een telefoonnummer idd maar als je een beetje een relaxte instructeur heb zet ie jullie heus nog wel een x samen in de autoquote:Op zondag 21 februari 2010 23:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan maar zat te twijfelen of dat misschien niet wat raar overkomt, volgens mij mogen instructeurs ook niet zomaar prive gegevens aan iemand doorgeven? Maar ik denk dat het meisje mij toch niet meer herinnert, ik kan alleen maar hopen dat ik haar nog een keer zie
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Confetti het volgende:
Sommige mensen stappen op een ander punt in (station, uni, etc.).quote:Op maandag 22 februari 2010 09:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn tijd, toen de rijlessen nog 65,- gulden kostten (10 jaar terug), kwam de leerling van de les vóór mij mij thuis ophalen met de leswagen, die stapte dan achterin, en bracht ik die naar huis.. Na een uur liet de instructeur mij naar het huis van de volgende leerling rijden. Die mij dan naar huis bracht.
Is dat tegenwoordig anders? Anders weet je toch waar ze woont?
Ow ja, hou er rekening mee dat dat meisje misschien net 18 is, en zij een leeftijdsverschil van 12 jaar misschien wel erg groot vindt.
Een instructeur met een gezond verstand weet ook dat hij zo'n creep van 30 zonder rijbewijs niet bij een meisje van 18 in de wagen moet zetten. Helaas TS geef t maar op.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Lano het volgende:
[..]
Miss niet gelijk een telefoonnummer idd maar als je een beetje een relaxte instructeur heb zet ie jullie heus nog wel een x samen in de auto
Wie zegt dat zij 18 is? Zijn er genoeg die later pas hun rijbewijs halen hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Een instructeur met een gezond verstand weet ook dat hij zo'n creep van 30 zonder rijbewijs niet bij een meisje van 18 in de wagen moet zetten. Helaas TS geef t maar op.
Ik schat haar een jaar of 19-20, ik ontmoette de instructeur bij de rijschool zelf en het afzetten van het meisje gebeurde paar straten van haar huis/kamer, dus ik weet niet precies waar ze woont/verblijft.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:31 schreef Lano het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij 18 is? Zijn er genoeg die later pas hun rijbewijs halen hoor
Inderdaad vreemd.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:35 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik verwachtte in dit topics foto's van dat meisje!
Waar blijven die?
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:35 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik verwachtte in dit topics foto's van dat meisje!
Waar blijven die?
en dan vertel verder .quote:Op zondag 21 februari 2010 23:20 schreef Penisbaard het volgende:Een echte man wacht zo'n meisje op en blijft haar achtervolgen tot ze helemaal alleen in een donker steegje is
Zeer terechte vraag, ik zou het ook niet weten!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar TS, dat meisje is zoals jij beschrijft mooi en waarschijnlijk net 18 geworden.
Wat moet ze dan met een lelijke 30 jarige loser zonder rijbewijs?
Meer zoiets, met egalere huid? Heb even de foto bewerkt voor je.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:41 schreef D.D.W. het volgende:
ik vind haar erg hier op lijken:
[ afbeelding ]
maar dan een wat meer gave huid
Kerel, maak keuzes.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
een jaar of 19-20 ... huis/kamer ... woont/verblijft ... uiterlijk/leeftijd
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:16 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb onlangs besloten toch even mijn rijbewijs te halen, het gaat mij wel goed uitkomen (wordt wel tijd, ben al 30 jaar)
Dus ik had een rijles een week of 2 geleden, en daar zat toch een leuk meisje op de achterbank, ik voelde gelijk een klik![]()
Helaas had ik niet al te veel tijd om wat te praten, want de instructeur was snel klaar om te beginnen![]()
Ik heb het gevoel alsof ik nu de ware voor mijn neus heb laten ontglippen.
Klacht 1: Paar dagen actief zoekwerk op Hyves heeft niks opgeleverd, heel wat uurtjes weggegooid![]()
Klacht 2: Denk nooit een lekkere vriendin te krijgen maar een een of ander gedrocht![]()
Hier rond Amsterdam leven we eerst ons leven voor we ons settelen.quote:
Trouw niet voordat je 40 bentquote:
Goedgekeurdquote:Op maandag 22 februari 2010 13:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Meer zoiets, met egalere huid? Heb even de foto bewerkt voor je.
[ afbeelding ]
TVPquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:13 schreef De_goegemeente het volgende:
Kerel, je zegt dat je nog steeds bang bent om een blauwtje te lopen. Dat is nog begrijpelijk als je een meid opzoekt op je werk ofzo waar het tot genante herontmoetingen kan leiden. Maar in dit geval.. je kent die meid niet, dus wat kan het je in godsnaam schelen.
Waar lig je langer wakker van? Een blauwtje of het feit dat je op 30ste nog steeds alleen bent en een leegte voelt.
Mocht je d'r nog een keer in de auto krijgen vraag dan gewoon of ze een keer wat wil gaan drinken, zelfs al zit de instructeur er ook bij (dat maakt het zelfs moeilijker voor haar om je af te poeieren), gewoon lef hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |