Chickies in leren pak ja inderdaadquote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:19 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat ligt voor de hand![]()
Moeilijk doen
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!quote:
Het kan juist ook positief effect hebben, als je daadwerkelijk een klik had dan toon je juist initiatief.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!
Vraag dan aan die instructeur wanneer zij weer lest en plan dan ook een les. Of plan er een les voor en/of na, dan weet je gelijk waar ze woontquote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk eigenlijk dat het te laat is om haar nu te bellen, het is dus hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vraag dan aan die instructeur wanneer zij weer lest en plan dan ook een les. Of plan er een les voor en/of na, dan weet je gelijk waar ze woont
En jij bent 30?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk toch dat het te laat is om haar nu te bellen en het hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.
je hebt niets te verliezen kerel, zodra je dat door hebt kan je gewoon haar naam vragen aan je instructeur.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk eigenlijk dat het te laat is om haar nu te bellen, het is dus hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef ShiroYasha het volgende:
Is vast al naar voren gekomen; maar je weet nu toch sowieso waar ze woont?
Gewoon stalken die handel, daar kicken vrouwen op
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:28 schreef Jeroenz het volgende:
bied haar iets te drinken aan de volgende rijles, en dan stiekem spaanse vlieg erin doen.
en dan ga je naar een bos rijden en sla je de instructeur knock-out.
quote:
Dit dusquote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef ShiroYasha het volgende:
Is vast al naar voren gekomen; maar je weet nu toch sowieso waar ze woont?
Gewoon stalken die handel, daar kicken vrouwen op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |