quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Confetti het volgende:
30 jaar, geen rijbewijs en chicks regelen via een rijles![]()
Dat ligt voor de handquote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef BrandX het volgende:
en even aan je rij-instructeur vragen naar de naam van dat meisje?
En misschien zelfs wel een telefoonnummer?
Daar dacht ik ook aan maar zat te twijfelen of dat misschien niet wat raar overkomt, volgens mij mogen instructeurs ook niet zomaar prive gegevens aan iemand doorgeven? Maar ik denk dat het meisje mij toch niet meer herinnert, ik kan alleen maar hopen dat ik haar nog een keer ziequote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef BrandX het volgende:
en even aan je rij-instructeur vragen naar de naam van dat meisje?
En misschien zelfs wel een telefoonnummer?
Ja, ik dacht, zo'n lekker wijf heeft vast wel 500 vrienden ofzo, dus heb gewoon in betreffende stad op Hyves van de meeste mensen met meer als 200-300 vrienden de vriendenlijst doorgespit in de hoop een foto tegen te komen met dat meisje.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:22 schreef 2dope het volgende:
Waar heb je in godsnaam op gezocht op hyves
^^ Dat.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Confetti het volgende:
30 jaar, geen rijbewijs en chicks regelen via een rijles![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:27 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Overkomt jou waarschijnlijk ook nog wel als je vrouw in de menopauze terechtkomt.
Amsterdam, blond haar en was 2 weken terug op vrijdag, 12:00, op de Wibautstraatquote:Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Snaavel het volgende:
Hoe zag ze er uit, en welke stad. en waar zag je haar voor het laatst?
Hallo... Het is een rij-instructeur. Geen dokter of rechercheurquote:Op zondag 21 februari 2010 23:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan maar zat te twijfelen of dat misschien niet wat raar overkomt, volgens mij mogen instructeurs ook niet zomaar prive gegevens aan iemand doorgeven? Maar ik denk dat het meisje mij toch niet meer herinnert, ik kan alleen maar hopen dat ik haar nog een keer zie
Studente wellicht met als hometown bij hyves nog altijd het saaie dorp waar haar ouders nog altijd op Zondag in stilte hun geloof belijden?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nja, amsterdam, blond haar en was 2 weken terug op vrijdag, 12:00, op de Wibautstraat
Leren pak...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
Daarbij zijn motorrijlessen veel geschikter om achter chickies aan te rijden.
Chickies in leren pak ja inderdaadquote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:19 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat ligt voor de hand![]()
Moeilijk doen
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!quote:
Het kan juist ook positief effect hebben, als je daadwerkelijk een klik had dan toon je juist initiatief.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!
Vraag dan aan die instructeur wanneer zij weer lest en plan dan ook een les. Of plan er een les voor en/of na, dan weet je gelijk waar ze woontquote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Komt dat niet wanhopig over bij dat meisje, na 2 weken opeens bellen? Een 2e ontmoeting zou veel beter zijn, ik weet dat ze tot april lest dus alsjeblieft god als je bestaat!!
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk eigenlijk dat het te laat is om haar nu te bellen, het is dus hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vraag dan aan die instructeur wanneer zij weer lest en plan dan ook een les. Of plan er een les voor en/of na, dan weet je gelijk waar ze woont
En jij bent 30?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk toch dat het te laat is om haar nu te bellen en het hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.
je hebt niets te verliezen kerel, zodra je dat door hebt kan je gewoon haar naam vragen aan je instructeur.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Moet alleen nog achter haar naam komen. Ik denk eigenlijk dat het te laat is om haar nu te bellen, het is dus hopen dat ik haar tegenkom. En daarnaast ben ik nog altijd bang om een blauwtje te lopen dus dat is ook erg kut.
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef ShiroYasha het volgende:
Is vast al naar voren gekomen; maar je weet nu toch sowieso waar ze woont?
Gewoon stalken die handel, daar kicken vrouwen op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |