Ja, ik snap het ook niet, als mijn werkgever zoiets zou flikken, nou dan wist ik het wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies. Met zo'n mail ga je gewoon lekker naar een advocaat en klaar....
Bij de vooraankondiging vorige week hadden ze het over een stewardessenschool, maar of dat nog komt?quote:
Kut, ik weet haar naam niet!quote:
Weinig tijd...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de vooraankondiging vorige week hadden ze het over een stewardessenschool, maar of dat nog komt?
\als ze doorkrijgen dat FOK-users kijken, krijgen we tech-reclamesquote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Ze denken zeker dat er alleen maar vrouwen naar dit programma kijken, ik zie allemaal "vrouwenreclames" voorbijkomen, zalfjes en clearblue.
Denk het nietquote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de vooraankondiging vorige week hadden ze het over een stewardessenschool, maar of dat nog komt?
Waaromquote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Is er hier iemand met zo'n kijkcijferkastje?
Kijk ik elke dagquote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kijkonderzoek.nl morgen kijken
Zou ik ook doen maar ze zijn bang om hun baan te verliezen en dat begrijp ik ook welquote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp dit niet... als je toch een uitzendkracht dit soort crap ziet uithalen, dan trek je toch die uitzendkracht bij zijn of haar strotDan ga je toch niet anoniem zitten janken bij John
OH JA!! snel zoekenquote:
Inderdaad, of doen leidinggevenden klappen uitdelen?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp dit niet... als je toch een uitzendkracht dit soort crap ziet uithalen, dan trek je toch die uitzendkracht bij zijn of haar strotDan ga je toch niet anoniem zitten janken bij John
tja... dan vind ik hen net zo "slecht" als degene die mishandelenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen maar ze zijn bang om hun baan te verliezen en dat begrijp ik ook wel
Ze zijn vast wel naar de politie gegaanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja... dan vind ik hen net zo "slecht" als degene die mishandelen
Ongezonde lucht voor de andere bewonersquote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
stinkend naar de woonkamer gebracht... alsof het personeel de hele dag in die lucht gaat lopen.... beetje ongeloofwaardig....
Is toch geen reden voor om het niet te zeggen?quote:
Flauw.quote:
nonsens, dan hoeven ze ook niet anoniem te gaan zitten doen nuquote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze zijn vast wel naar de politie gegaan
Dement + misschien bedreiging?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat er dan niemand is die wat zegt.
De familie of personeel, dat die niets zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dement + misschien bedreiging?
Of het is zwaar overdreven.
Het is natuurlijk wel schandalig dat er zo wordt omgegaan met de mensen die ons groot hebben gebracht.quote:
Nouja zeg, het is niet eens live!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Deze informatie die ze zegt klopt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |