Bij de vooraankondiging vorige week hadden ze het over een stewardessenschool, maar of dat nog komt?quote:
Kut, ik weet haar naam niet!quote:
Weinig tijd...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de vooraankondiging vorige week hadden ze het over een stewardessenschool, maar of dat nog komt?
\als ze doorkrijgen dat FOK-users kijken, krijgen we tech-reclamesquote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Ze denken zeker dat er alleen maar vrouwen naar dit programma kijken, ik zie allemaal "vrouwenreclames" voorbijkomen, zalfjes en clearblue.
Denk het nietquote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de vooraankondiging vorige week hadden ze het over een stewardessenschool, maar of dat nog komt?
Waaromquote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Is er hier iemand met zo'n kijkcijferkastje?
Kijk ik elke dagquote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kijkonderzoek.nl morgen kijken
Zou ik ook doen maar ze zijn bang om hun baan te verliezen en dat begrijp ik ook welquote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp dit niet... als je toch een uitzendkracht dit soort crap ziet uithalen, dan trek je toch die uitzendkracht bij zijn of haar strotDan ga je toch niet anoniem zitten janken bij John
OH JA!! snel zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |