Inderdaad, of doen leidinggevenden klappen uitdelen?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp dit niet... als je toch een uitzendkracht dit soort crap ziet uithalen, dan trek je toch die uitzendkracht bij zijn of haar strotDan ga je toch niet anoniem zitten janken bij John
tja... dan vind ik hen net zo "slecht" als degene die mishandelenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen maar ze zijn bang om hun baan te verliezen en dat begrijp ik ook wel
Ze zijn vast wel naar de politie gegaanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja... dan vind ik hen net zo "slecht" als degene die mishandelen
Ongezonde lucht voor de andere bewonersquote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
stinkend naar de woonkamer gebracht... alsof het personeel de hele dag in die lucht gaat lopen.... beetje ongeloofwaardig....
Is toch geen reden voor om het niet te zeggen?quote:
Flauw.quote:
nonsens, dan hoeven ze ook niet anoniem te gaan zitten doen nuquote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze zijn vast wel naar de politie gegaan
Dement + misschien bedreiging?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat er dan niemand is die wat zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |