En zo is het!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zolang Ajax alles wint, dan worden ze gewoon kampioen. Tenminste, hoogstwaarschijnlijk.
20 minuten was genoegquote:Op zondag 21 februari 2010 22:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vinden.. hij heeft in totaal nog geen 20 min gespeeld
vind je het heel gek? als je een arena inkomt waar 50 000 mensen al helemaal gek worden voordat je ook maar 1 bal geraakt hebt?? Vindt dat je hem echt meer tijd moet geven en niet nual afschrijven.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
20 minuten was genoegVeel opportunisme, veel inzet maar veels te weinig kwaliteit
Uit naar de arena bevalt PSV doorgaans wel goedquote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajax krijgt psv nog!
Psv krijgt Ajax, Feyenoord,Twente en Az nog.
Twenten krijgt Feyenoord,Az en Psv nog.
Ik zie het nog wel gebeuren hoor.
Heel simpelquote:Op maandag 22 februari 2010 11:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uit naar de arena bevalt PSV doorgaans wel goed![]()
En ik moet ook nog maar zien of ajax wint van Utrecht zondag met juve in de benen. Ik ga er wel vanuit dat jullie twente nog inhalen. Hoop het ook eigenlijk, als NL zijnde kunnen we maar beter met ajax richting de CL.
Dat jij denkt dat je dat nu al kan beoordelen zegt veel meer over jouw kwaliteit dan over die van Suk.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
20 minuten was genoegVeel opportunisme, veel inzet maar veels te weinig kwaliteit
Je gaat je écht vergissen. Twente zit aan het eind van zijn latijn en psv gaat ook steeds stroever, nu al 1-1 tegen Sparta. Ze wilden er met een 1-0 vanaf komen, maar niet dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:45 schreef Barca het volgende:
De nummers 1 en 2 gaan niet zo veel punten verliezen dat wij hen nog gaan inhalen.
Als het dit jaar nog lukt dan bereikt Jol een heldenstatus in Amsterdam.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat het nog heel spannend gaat worden. Ik zie PSV en Twente eigenlijk meer punten verliezen dan Ajax in de volgende wedstrijden. Zoals Ajax nu speelt is het gewoon de enige club die echt recht heeft op het kampioenschap. Als het, het dit jaar nog net niet wordt gaat Jol het gewoon doen volgend jaar ik heb er alle vertrouwen in.
Zal me dan ook een beste feestje worden als het lukt hahaquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het dit jaar nog lukt dan bereikt Jol een heldenstatus in Amsterdam.
Laat het a.u.b. zo zijn!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal me dan ook een beste feestje worden als het lukt haha
Niet mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat het nog heel spannend gaat worden. Ik zie PSV en Twente eigenlijk meer punten verliezen dan Ajax in de volgende wedstrijden. Zoals Ajax nu speelt is het gewoon de enige club die echt recht heeft op het kampioenschap. Als het, het dit jaar nog net niet wordt gaat Jol het gewoon doen volgend jaar ik heb er alle vertrouwen in.
Nee hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je gaat je écht vergissen. Twente zit aan het eind van zijn latijn en psv gaat ook steeds stroever, nu al 1-1 tegen Sparta. Ze wilden er met een 1-0 vanaf komen, maar niet dus.
Ik zie Ajax kampioen worden.
Als we zo gaan oordelen was Zlatan niks, Pantelic niks en ga zo maar door. Wat een gelul.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is toch geen niveau Ajax man..quote:Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Als we zo gaan oordelen was Zlatan niks, Pantelic niks en ga zo maar door. Wat een gelul.
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.quote:
Ga je deze ook nog posten in het schoen-opeten topicquote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.
Maar de nummers 1 en 2 zullen niet zo veel punten missen dat Ajax nog kampioen of 2e wordt.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar de nummers 1 en 2 zullen niet zo veel punten missen dat Ajax nog kampioen of 2e wordt.
Gebeurd niet vaak dat ik het met je eens ben... Eigenlijk is dit zelfs de 1e keerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar de nummers 1 en 2 zullen niet zo veel punten missen dat Ajax nog kampioen of 2e wordt.
Jeps + 1 assist.quote:
Die goals lieten echt helemaal niks zien van eventuele klasse of voetballend vermogen, zegt mij dus helemaal niks die 3 goals.quote:
Nee juist niet ! Heb je zelf de beelden gezien ? Het waren veredelde intikkers, die maakt iedereen. Mensen staren zich blind op statistieken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:53 schreef Catch22- het volgende:
hij legt ze er wel in, daar gaat het om.
Dat verwacht ik eigenlijk wel, zeker in de huidige vorm van zowel Ajax als PSV. Daarbij komt ook nog eens dat Ajax in de arena heel erg sterk is. Twente is opgerold en ik verwacht eigenlijk hetzelfde met PSV. PSV had al veel eerder punten moeten verspelen steeds dat verdomde geluk, zelfde als Twente tegen Vitesse frustrerend is het voor een Ajax supporter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:01 schreef Catch22- het volgende:
of dat we er gewoon overheen lopen?
Het zou zomaar nog eens raar kunnen lopen.
Ik ben het opzich ook wel met je eens , maar wij Ajacieden moeten waken met dit soort gedachtes en eerst focussen op ons zelf. Voorlopig staan we gewoon 7 punten achter. Hoevaak hebben we het wel niet laten liggen tegen de kleinere clubs (Feyenoord uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk wel, zeker in de huidige vorm van zowel Ajax als PSV. Daarbij komt ook nog eens dat Ajax in de arena heel erg sterk is. Twente is opgerold en ik verwacht eigenlijk hetzelfde met PSV. PSV had al veel eerder punten moeten verspelen steeds dat verdomde geluk, zelfde als Twente tegen Vitesse frustrerend is het voor een Ajax supporter.
Laatste keer dat Ajax kampioen werd was ook tegen Nec uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef Catch22- het volgende:
Utrecht Thuis
Sparta Uit
PSV Thuis
RKC Uit
Groningen Thuis
ADO Uit
VVV Thuis
Willem II Thuis
Heracles Thuis
NEC Uit
Komende programma
Daar verbaas ik me ook vaak overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef w00h00 het volgende:
Sjeezus, het is echt uitgestorven hier sinds de rel zeg.
10 / 15 posts per dag?![]()
Zou lekker zijn als het weer gebeurd en dan wel in de allerlaatste seconden. Waar tot op dat moment psv nog op kampioenskoers lag en het daarna aan tiggelen geschoten zag doordat Ajax de winnende maakte tegen NEC.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ajax kampioen werd was ook tegen Nec uit
Hehe.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ga je deze ook nog posten in het schoen-opeten topic?
quote:Een mooie vernedering. Sulejmani en Aissati, op het parkeerterrein, met een sponsje en een emmer lauw sop naast Jol zijn auto. Jol eromheen lopend. Hopen dat hij dat ene plekje meeuwenstront achter op de uitlaat niet ziet zitten. Spannend!
Jol wrijft over zijn auto. Kijkt de spelers aan. Loopt weer door. Gaat met zijn nagel door het profiel van de rechter achterband.Houdt hem voor Aissati. Wat is dit? ‘Modder meneer Jol.' Daarna een korte knik met het hoofd. Aissati weet genoeg. Hij is al onderweg naar de douche om zijn tandenborstel te halen.
Even voor diegenen die niet alles meegekregen hebben . . . Welke rel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef w00h00 het volgende:
Sjeezus, het is echt uitgestorven hier sinds de rel zeg.
10 / 15 posts per dag?![]()
Misschien een stomme tweede vraag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Catch22- het volgende:
een aantal mods kregen ruzie met heerschap Roodbol omdat 1 mod had gezegd dat hij hier alleen voor VBL kwam en dat was niet loyaal volgens Herr von Trapp en toen stapte de andere mods uit sympathie op.
kort door de bocht
Haha als Ajax kampioen word ga ik ook mooi naar Amsterdam !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ajax kampioen werd was ook tegen Nec uit
10.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha als Ajax kampioen word ga ik ook mooi naar Amsterdam !
Ook al moet ik vanuit Assen komen![]()
Ik zie het nog wel gebeuren dat Ajax kampioen word , maar we hebben nog 11 wedstrijden te spelen ofzo.
omdat er een rel ontstond en die mods dus weg gingen, iets minder populaire mods kwamen terug en het forum is een aantal dagen dicht geweest (VBL forum) waardoor iedereen naar een ander forum is gegaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Misschien een stomme tweede vraag.
Wat heeft het opstappen van de mods te maken met het postaantal in dit topic?
Aaaaah thanks voor de uitleg, ik zat me al af te vragen wat er in vredesnaam gebeurd was met VBLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat er een rel ontstond en die mods dus weg gingen, iets minder populaire mods kwamen terug en het forum is een aantal dagen dicht geweest (VBL forum) waardoor iedereen naar een ander forum is gegaan
Goed ik ga met de bus dus had daar toch geen last van gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Informatie ivm Juventus - Ajax:
Datum plaatsing: 23-02-2010 13:55:00
Den Haag supporters van Schiphol geweerd
Vandaag bereikte ons het bericht dat een aantal supporters die de wedstrijd Juventus - Ajax wilden gaan bezoeken door Justitie van hun bed zijn gelicht. Deze supporters worden aangemerkt als hooligans en vanuit die optiek is hen een verblijfsontzegging op Schiphol opgelegd.
Hieronder het volledige bericht.
DE BURGEMEESTER VAN DE GEMEENTE HAARLEMMERMEER
Overwegende dat:
- op 25 februari 2010 de wedstrijd Juventus – Ajax word gespeeld in Turijn;
- uit politie-informatie naar voren is gekomen dat een harde kern supporters van ADO Den Haag een avondvlucht op 24 februari 2010 naar Milaan heeft geboekt voor de wedstrijd Juventus – Ajax in Turijn;
- uit politie-informatie blijkt dat deze groep ADO-supporters op Schiphol of in het vliegtuig naar Milaan wil komen tot een treffen met Ajax-supporters;
- uit onderzoek door de KMar Schiphol is komen vast te staan dat een groep van 16 hooligans, met name bekende zogenaamde harde kern supporters van ADO Den Haag, een avondvlucht naar Milaan hebben geboekt voor 24 februari 2010 (vliegtuigmaatschappij ***, vluchtnummer *****), zijnde de avond voorafgaande aan genoemde voetbalwedstrijd;
- er gelet op het bovenstaande er een ernstige verstoring dreigt van de openbare orde op het luchtvaartterrein schiphol en/of gevaarzetting aan boord van een luchtvaartuig op 24 februari 2010 en op de wedstrijddag zelf (25 februari 2010).
Gelet op artikel 11 juncto artikel 10 van de APV Haarlemmermeer;
Besluit
- het luchthavengebied Schiphol als weergegeven in de bijlage aan te wijzen als gebeid waar een verblijfsontzegging word opgelegd;
- ter handhaving van de openbare orde dat de heer ****** geboren op **** te ’s-Gravenhage zicht uit het aangewezen gebied als weergeven in de bijlage verwijderd dient te houden.
Dit besluit is geldig van woensdag 24 februari 2010, 0.01 uur to donderdag 25 februari 23.59
bron: http://www.adofans.nl/art(...)Schiphol_geweerd.htm
Tsja....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed ik ga met de bus dus had daar toch geen last van gehad
Wat een treurigheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Informatie ivm Juventus - Ajax:
Datum plaatsing: 23-02-2010 13:55:00
Den Haag supporters van Schiphol geweerd
Ik zit me nu af te vragen wat ik heb gedaan dat ik niet eens gemerkt heb dat VBL er een paar dagen uit lagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Aaaaah thanks voor de uitleg, ik zat me al af te vragen wat er in vredesnaam gebeurd was met VBL
quote:Ajax biedt Van der Meyde plek aan bij beloften
Andy van der Meyde traint voorlopig mee met de beloften van Ajax. De aanvaller krijgt van zijn oude club de gelegenheid zijn conditie op peil te houden terwijl hij wacht op een aanbod van een nieuwe club.
Van der Meyde speelde tussen 1997 en 2003 bij Ajax en trok vervolgens naar Internazionale. Na twee mislukte seizoenen zocht hij zijn heil bij Everton, waar hij in vier jaar niet verder kwam dan twintig competitieoptredens. Dit seizoen heeft hij nog geen nieuwe club kunnen vinden.
"Ik vind het geweldig dat ik van Pieter Huistra vanaf morgen met Jong Ajax mag meetrainen", zegt Van der Meyde in De Telegraaf. "Zo kan ik weer helemaal fit worden voor het geval een club me tot het einde van het seizoen of voor volgend jaar zou willen vastleggen. Ik ben nu clubloos, dus dat kan nog steeds."
Voorlopig is er niet de intentie om een definitieve samenwerking aan te gaan. "Maar zeg nooit nooit", knipoogt Van der Meyde. "Ik heb tien jaar lang voor deze prachtige club mogen spelen en ben blij dat Ajax me deze kans geeft. Het voelt goed om terug te keren op het oude nest. Ik ga mijn stinkende best doen."
quote:Eerste gesprek Eriksen en Ajax verloopt prettig
Christian Eriksen en Ajax hebben deze week de onderhandelingen over een nieuw contract geopend. Volgens De Telegraaf verliep het eerste gesprek tussen de achttienjarige Deen en de club zeer prettig.
De partijen maakten de afspraak dat er half maart nadere details worden ingevuld. Er zou worden onderhandeld over een contract tot de zomer van 2014 of 2015. De huidige verbintenis van Eriksen komt medio 2012 ten einde. "En ik wil blijven", zegt het Deense talent.
"Ik ben de club en Martin Jol dankbaar mijn debuut te hebben mogen maken en denk hier nog veel te kunnen leren." Jol voorspelt Eriksen een gouden toekomst. "Hij kan net zo goed worden als de Ajacieden die in het verleden zijn verkocht. Het is een goede speler, in de trant van Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder."
Eriksen maakte begin dit kalenderjaar tegen NAC Breda zijn debuut voor Ajax. De afgelopen wedstrijden tegen sc Heerenveen, Juventus en Vitesse maakte de pas achttienjarige middenvelder veel indruk.
Onzin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:16 schreef Drassss het volgende:
Ach van het 1 komt het ander. Je snapt zelf toch ook wel dat hij iets laat zien op die trainingen dat hij gewoon aangenomen wordt. Ze hebben nog steeds die Kennedy die ook geen pepernoot raakt de laatste jaren.
Dat mensen gewoon belemmerd worden in waar ze heen willen? Inderdaad, ja.quote:
Kan wel zien waar het geld zit in Nederland.quote:'Ajax biedt Sulejmani-achtig bedrag op Gaitán'
Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 24-feb-2010 11:17
'Ajax biedt Sulejmani-achtig bedrag op Gaitán' Argentijnse media doen woensdag kond van verregaande belangstelling van Ajax voor Nicolás Gaitán (foto), een 22-jarige spelmaker van Boca Juniors. Via een tussenpersoon zouden de Amsterdammers zelfs een bod van vijftien miljoen Amerikaanse dollar (zo’n elf miljoen euro) hebben uitgebracht op de Argentijns international.
Het nieuwsmedium Canchallena bericht dat Gaitáns belangenbehartiger, de zakenman José Irribarren, volgende week naar Europa reist om de persoonlijke voorwaarden door te spreken. Eerst wacht hij op groen licht van Boca Juniors.
Gaitán wordt de laatste maanden door Canchallena vaker gelinkt aan buitenlandse clubs, tot nu toe bleek het telkens een broodjeaapverhaal. In het geval van het bod van Ajax zou die vlieger ook wel eens kunnen opgaan. De nummer drie van de eredivisie schreef een halfjaarverslag in bloedrode cijfers en heeft in de personen van Nicolas Lodeiro, Christian Eriksen, Siem de Jong en Ismail Aissati vier spelers die dezelfde positie van Gaitán bekleden. (MA)
Wat een stupidass moron ben je af en toe, die gasten zijn uit op een vechtpartij in het vliegtuig en jij vindt dat een belemmering van waar ze heen willenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat mensen gewoon belemmerd worden in waar ze heen willen? Inderdaad, ja.[..]
Kan wel zien waar het geld zit in Nederland.
Je weet toch, betutteling ten top!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een stupidass moron ben je af en toe, die gasten zijn uit op een vechtpartij in het vliegtuig en jij vindt dat een belemmering van waar ze heen willen
Waar dan? Bij Ajax kennelijk niet zoals ook in het stukje staat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat mensen gewoon belemmerd worden in waar ze heen willen? Inderdaad, ja.
[..]
Kan wel zien waar het geld zit in Nederland.
Dat is het verhaal van de politie. Hecht ik nooit zoveel waarde aan in dit soort situaties.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een stupidass moron ben je af en toe, die gasten zijn uit op een vechtpartij in het vliegtuig en jij vindt dat een belemmering van waar ze heen willen
Ik hecht geen waarde aan Feyenoorders die een kant kiezen in een conflict tegen Ajax. Kunnen ze mod zijn of niet. Het is hier FN nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van de politie. Hecht ik nooit zoveel waarde aan in dit soort situaties.
Het stond zelfs op de adohoolie site flapdrol.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van de politie. Hecht ik nooit zoveel waarde aan in dit soort situaties.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ze gingen, ja. Dat ze gingen om in het vliegtuig te vechten niet, pannekoek. Negen van de tien keer wordt dit soort verhalen proportioneel opgeblazen tot sensatieverhalen waar iedereen van smult en ze lekker met de vinger kunnen wijzen: "zie je wel, allemaal tuig die voetbalsupporters".quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het stond zelfs op de adohoolie site flapdrol.
Als Ajax evenveel kansen gaat hebben als in Amsterdam en ze maken de kansen dan ook nog eens af, zie ik niet in waarom niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ze hebben het verloren in Amsterdam. Ik zie ze niet winnen met 2 doelpunten verschil. Juventus laat dat echt niet toe.
Hoeft ook niet, 2-3 is voldoendequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ze hebben het verloren in Amsterdam. Ik zie ze niet winnen met 2 doelpunten verschil. Juventus laat dat echt niet toe.
quote:DEN HAAG - Verzekeraar Aegon heeft dankzij beter dan verwachte resultaten in het vierde kwartaal, over heel 2009 zwarte cijfers geschreven. Dit bleek donderdag bij de publicatie van de jaarcijfers.
De nettowinst in de laatste maanden van het jaar kwam uit op 393 miljoen euro, tegen een analistenverwachting van 168 miljoen euro. Over het hele jaar bedroeg de nettowinst 204 miljoen euro, waar marktvorsers een verlies van 21 miljoen euro voorzagen.
Vorig jaar moest Aegon de kredietcrisis nog een nettoverlies van 1,1 miljard euro bekend maken.
''We maken weer winst, de kosten zijn teruggebracht en we hebben het vertrouwen van onze klanten behouden'', constateerde bestuursvoorzitter Alex Wynaendts in een verklaring. Aegon keert over 2009 geen dividend uit.
Kosten
Het winstherstel was onder meer te danken aan kostenbesparingen. Aegon heeft over het afgelopen jaar 250 miljoen euro bespaard, veel meer dan een eerdere doelstelling van 150 miljoen euro. Het personeelsbestand kromp met 7 procent tot iets meer dan 25.000 medewerkers.
Ook de verbetering van het klimaat op de financiële markten hielp het bedrijf. De afschrijvingen op de beleggingen van de verzekeraar waren veel kleiner dan een jaar eerder.
Herstel
Aegon moet nog goedkeuring krijgen van de Europese Commissie voor een herstelplan dat het heeft moeten indienen, nadat het concern 3 miljard euro aan steun van de Nederlandse staat had gekregen. Het bedrijf liet weinig los over de stand van zaken rond de goedkeuring.
Van de drie miljard euro staatssteun die het concern eind 2008 kreeg, is inmiddels een miljard euro terugbetaald. Door de terugbetaling liep de kapitaalbuffer terug naar 3,7 miljard euro aan het einde van 2009.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het stond zelfs op de adohoolie site flapdrol.
bronhttp://www.goal.com/en/ne(...)review-juventus-ajaxquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:23 schreef paaskannekoekje het volgende:
artikel van goal.com
quote: "They will head to Turin full of confidence having beaten Vitesse 4-0 at the weekend to maintain the pressure at the top of the league. Danger man Sulejmani was rested for the game so he could be in optimum condition against the Old Lady."
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:23 schreef paaskannekoekje het volgende:
artikel van goal.com
quote: "They will head to Turin full of confidence having beaten Vitesse 4-0 at the weekend to maintain the pressure at the top of the league. Danger man Sulejmani was rested for the game so he could be in optimum condition against the Old Lady."
Idd. Sulejmani deed het de eerste twintig minuten aardig in de thuiswedstrijd tegen Juventus, maar daarna viel het ook écht niet mee zeg met die gozer.quote:
A-men !!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Sulejmani deed het de eerste twintig minuten aardig in de thuiswedstrijd tegen Juventus, maar daarna viel het ook écht niet mee zeg met die gozer.
Zou Lodeiro vanavond nou een zoveel slechtere optie zijn? ( een beetje als hangende linksbuiten dan )
Hij maakte bij Uruguay notabene zijn debuut in een aartsmoeilijke play-off wedstrijd. Daar stond er een enorme druk op zijn schouders, want heel Uruguay verwacht veel van Lodeiro. Hij doorstond de test met verve.
Dus ja, Lodeiro vanavond in de basis zetten tegen Juventus zou ik als serieuze optie overwegen.
Ik zal wel weer geluiden horen van: ja, maar, hij is nog niet gewend aan zijn ploeggenoten. Kul-argument, want slimme en goede voetballers hebben hun ploeggenoten al snel door.
Doet Urby het zo slecht dan? Zolang hij maar niet als vleugelverdediger ingezet wordt mag hij van mij wel spelen hoor.quote:
Ja, daarbij vind ik een systeem met 3 spitsen een slecht idee. Sulejmani is ook maar een rukker. Bakt er ook niks van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Doet Urby het zo slecht dan? Zolang hij maar niet als vleugelverdediger ingezet wordt mag hij van mij wel spelen hoor.
Sulejmani is ons geheime wapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, daarbij vind ik een systeem met 3 spitsen een slecht idee. Sulejmani is ook maar een rukker. Bakt er ook niks van.
Nee, hij is het geheime wapen van Juve!quote:
Zie onderstaande opstelling.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:29 schreef gniffie het volgende:
Ik zie liever 4-4-2 in een ruit, echte vleugels heeft ajax niet echt met rommie, emmie en sullie
Eventueel Vertonghen en Anita van positie wisselen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef Barca het volgende:
Zó spelen:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen;
Anita;
De Zeeuw, Enoh;
De Jong;
Suk, Pantelic
Het is ook jammer dat suarie niet speelt, maar met pantie in de spits en de jongie erachter moeten we ook wel wat kansjes kunnen creëeren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:29 schreef gniffie het volgende:
Ik zie liever 4-4-2 in een ruit, echte vleugels heeft ajax niet echt met rommie, emmie en sullie
I was being sarcasticquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, hij is het geheime wapen van Juve!
[..]
Zie onderstaande opstelling.
[..]
Eventueel Vertonghen en Anita van positie wisselen.
4-4-3quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:45 schreef Moonlighter het volgende:
Als ik jol was zou ik de opstelling van afgelopen zondag gebruiken met dan sulejmani ipv suarez
4-4-2![]()
4-4-3![]()
http://liveonsat.com/sport_today.php#quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef kalinhos het volgende:
Iemand nig idee of Juve-Ajax ook wordt uitgezonden door een Engels sportkanaal? Zit nu in Frankrijk en zou het toch graag willen kijken
kijken via internet is geen optie
Misschien wil Moonlighter heel aanvallend gaan spelen en eventueel gaat hij er vanuit dat Ajax geen balverlies lijdt en als ze dat al doen ze hem vliegensvlug weer terug veroveren.quote:
Cruijff wilde toch het oude Ajax terugquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien wil Moonlighter heel aanvallend gaan spelen en eventueel gaat hij er vanuit dat Ajax geen balverlies lijdt en als ze dat al doen ze hem vliegensvlug weer terug veroveren.
Ja, in theorie is het natuurlijk 4-3-3, maar wanneer Maarten inschuift speel je eigenlijk 4-4-3. Logisch toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien wil Moonlighter heel aanvallend gaan spelen en eventueel gaat hij er vanuit dat Ajax geen balverlies lijdt en als ze dat al doen ze hem vliegensvlug weer terug veroveren.
Hehe, dat is waar, maar waarom staat hij verdomme dan niet op dat trainersstekkie ipv Jol?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Cruijff wilde toch het oude Ajax terug
Maarten en inschuivenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja, in theorie is het natuurlijk 4-3-3, maar wanneer Maarten inschuift speel je eigenlijk 4-4-3. Logisch toch?
Nou moet je Maarten niet onderschatten. Ik zie er wel wat in. Waarvoor heb je een keeper nodig als je 70% van het balbezit hebt. Gewoon lekker mee opbouwen. Heb je mooi een extra man over.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maarten en inschuivenDat is hetzelfde als Bakircioglu als ausputzer neerplanten. Daarbij komt er dan te veel ruimte achter de verdediging en een Maarten kan nu al zijn verdediging niet heel lekker coachen, dus tsja...haha
Spelershome in Barca hed meer te bieden dan alleen frikandellen/kroketten en hamburgersquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar, maar waarom staat hij verdomme dan niet op dat trainersstekkie ipv Jol?![]()
Maar er komt dan wel een zee van ruimte achter de verdediging te liggen en als het mis gaat, dan zijn de Italianen er als de kippen bij om dat gruwelijk hard af te straffen. Toch kan het wel wat jij zegt, zeker als de uitvoering goed is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou moet je Maarten niet onderschatten. Ik zie er wel wat in. Waarvoor heb je een keeper nodig als je 70% van het balbezit hebt. Gewoon lekker mee opbouwen. Heb je mooi een extra man over.
Zoals?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spelershome in Barca hed meer te bieden dan alleen frikandellen/kroketten en hamburgers
Dat is gewoon de volgende fase. 30 jaar geleden was het ondenkbaar dat de keeper mee zou voetballen. Nu is het bijna een vereiste geworden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar er komt dan wel een zee van ruimte achter de verdediging te liggen en als het mis gaat, dan zijn de Italianen er als de kippen bij om dat gruwelijk hard af te straffen. Toch kan het wel wat jij zegt, zeker als de uitvoering goed is.
Van der Sar was altijd wel een meevoetballende doelman, maar écht mee helpen opbouwen deed hij ook niet.
Jawel, maar dan moet Stekelenburg geen gekke dingen gaan doen en om dat nou uit te proberen tegen Juventus in zo'n belangrijke wedstrijd lijkt me toch riskant. Maar niet geprobeerd is altijd mis geschoten, dus het kan wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is gewoon de volgende fase. 30 jaar geleden was het ondenkbaar dat de keeper mee zou voetballen. Nu is het bijna een vereiste geworden.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet Stekelenburg geen gekke dingen gaan doen en om dat nou uit te proberen tegen Juventus in zo'n belangrijke wedstrijd lijkt me toch riskant. Maar niet geprobeerd is altijd mis geschoten, dus het kan wel.
Met die 11 namen kun je net zo goed thuis blijven. 2 statische spitsen naast elkaar in de punt, terwijl je geen vleugels hebt ? Een middenveld met te weinig techniek om je tegenstander te kunnen domineren, te weinig snelheid in de voorhoede voor de omschakeling.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef Barca het volgende:
Zó spelen:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen;
Anita;
De Zeeuw, Enoh;
De Jong;
Suk, Pantelic
Tsja, doe maar gewoon 4-3-3 of iig een aanvallende opstelling voor vanavond.quote:
Dat kwam ook doordat het in een ongekend zwak en traag tempo ging. In Godsnaam denk ik dan, probeer op zijn minst goed en snel te combineren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef LostnFound het volgende:
waardeloos. Waar in de thuis wedstrijd nog veel kansen gecreëerd werden was het echt kansloos vanavond
Ik had toch wel verwacht dat we nog wat gevaarlijker konden zijn maar er kwam echt helemaal niks uit
Klopt, maar je kan al toch aangeven dat Suk absoluut niet het voordeel van de twijfel krijgt dat hij ook maar iets kan wat goed genoeg is voor een ajax spits? Kijk dat het publiek het prachtig vindt is gewoon puur om maar te dollen, want je moet iets op de tribunequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef Sj0rs het volgende:
Mickey heeft ruim de tijd gehad om te laten zien wat hij kan. Dus nee ik zeg dat niet.
Eens. Ook positie kiezen is vooralsnog niet zijn sterkste kant. Na de goede voorzet van Rommedahl, bleek dat ook wel. Maar ook in eerdere speelminuten van Suk bleek dat wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef Drassss het volgende:
Ik beoordeel hem op de kwaliteiten qua aannames/inzicht etc en vind het totaal niks? Belachelijk dat de man ( hoe mooi het verhaal ook is, dat gun ik hem graag ) gewoon mag mee ballen. Zet er dan gewoon Bodul neer zou ik zeggen. Je gaat toch ook niet zeggen dat Sulejmani opeens ook weer 16 miljoen waard is na dat ene doelpuntje?
Juist. Knop moet volledig omgedraaid worden en zondag goed spelen en dan de kansen wél afmaken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:57 schreef dnzl het volgende:
Jammer. Wat rest is de waardevolle ervaring voor de jonkies![]()
Op naar zondag waar Utrecht totaal van de mat zal worden gespeeld
niet heel gek als je zag hoe hij de eerste helft speeldequote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:03 schreef dnzl het volgende:
Droevig om te zien dat Vertonghen als enige vrije man, met zn handen omhoog, totaal werd overgeslagen in de tweede helft. Is een stuk of 4 keer gebeurd.
Inderdaad. Ik heb hem altijd hoog zitten. Maar gisteren was het echt niks.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:33 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
niet heel gek als je zag hoe hij de eerste helft speelde
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat een held die Suk, dat gaat een grote worden!
Hij had duidelijk een off day.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb hem altijd hoog zitten. Maar gisteren was het echt niks.
let maar op, volgend seizoen eerste spits...quote:
Klopt, want dan hebben ze Suarez en Sulej verkocht omdat ze geld nodig haddenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
let maar op, volgend seizoen eerste spits...
Pantelicquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, want dan hebben ze Suarez en Sulej verkocht omdat ze geld nodig hadden
Maar even serieus. Ik heb hem eigenlijk bijna nog niet zien spelen. Kan hij nou eigenlijk wel wat of is het echt alleen maar één grote hype?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
let maar op, volgend seizoen eerste spits...
Zou me niks verbazen als het de nieuwe Urzaiz gaat worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Grote hype, hij heeft tot nu toe nog niks echt laten zien. Mensen gaan gewoon als een idioot te keer als hij aan het warmlopen is. Het zal nog moeten blijken of hij werkelijk wat kan, hij heeft het voordeel van de twijfel bij mij.
Suk is tot nu toe niets meer dan een imagocampagne voor Ajax. Ik ben wel benieuwd naar hem maar laat die jongen eens naar de kapper gaan zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar even serieus. Ik heb hem eigenlijk bijna nog niet zien spelen. Kan hij nou eigenlijk wel wat of is het echt alleen maar één grote hype?
Wat? Heeft hij dat gezegd? Oh my God, dat wordt nog wat dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:52 schreef gnilrednoz het volgende:
Jol vond Vertonghen btw goed spelen.. weet niet welke wedstrijd hij heeft zitten kijken
Hoe heeft hij het dan wel gezegd?quote:
Met Dost weet ik het nog niet, dan hoop ik liever dat we Arnautovic strikken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Typisch zo'n speler waarvan ik verwacht dat hij te kort komt voor Ajax, maar heel leuk is voor bv NEC. Is Dost niet wat voor in de punt als eventueel Suarez weg gaat ? Dan kunnen we Marko ook weg doen met zijn hoge salaris.
Maar voetballend brengt hij in de minuten die hij tot nu toe heeft gespeeld niet veel. En daar moet Ajax het toch van hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef _Fonz het volgende:
Wat lees ik nu .. Suk afschrijven? Wil niet veel zeggen hoor, maar die gast is echt goed. Gedisciplineerd, goede bouw, een conditie als een paard, een echte groeibriljant.
Nee ik draai het alleen om. Ik vind het wat overdreven dat hij nu al een status bereikt heeft die niet past bij die van een jonge nieuwkomer die zich nog moet bewijzen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef peaceman het volgende:
Ah ik lees dat Suk alweer afgeschreven wordt? Leren we het dan nooit... hoeveel minuten heeft die jongen nu gespeeld? Nog niet eens een helft. Is dat niet een beetje voorbarig om nu al een oordeel te vellen??
Misschien wordt het wat, misschien niet, maar dat merken we dan vanzelf.
Over 5 wedstrijden met invalbeurten van minimaal 20 minuten praten we verderquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar voetballend brengt hij in de minuten die hij tot nu toe heeft gespeeld niet veel. En daar moet Ajax het toch van hebben.
Prima.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Over 5 wedstrijden met invalbeurten van minimaal 20 minuten praten we verder
We hebben hem amper zien spelen.. ja tegen juventus. maar daar had het niet uithemaakt welke aanvaller je er in zetten daar kon niemand wat goed doen. aangezien de aanvaller de bal nooit haddenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar voetballend brengt hij in de minuten die hij tot nu toe heeft gespeeld niet veel. En daar moet Ajax het toch van hebben.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:32 schreef Luco het volgende:
http://pattymc.hyves.nl/
Kijk eens welk plaatje daar voorbij komt vliegen in een krabbel :'D
Hij is niet snel, conditie tja 10 min meespelen kan iedereen wel opbrengenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef _Fonz het volgende:
Wat lees ik nu .. Suk afschrijven? Wil niet veel zeggen hoor, maar die gast is echt goed. Gedisciplineerd, goede bouw, een conditie als een paard, een echte groeibriljant.
Ligt eraan waarmee je hem vergelijkt. Het is geen pantelic, het is geen kluivert. Hij heeft een beetje weg van Zlatan welke in het begin ook erg slungelig over kwam, maar uiteindelijk super uit de verf kwam. Suk is groot, sterk en durft te schieten. Daarbij hoop ik dat hij nog van zijn aziatische roots gebruik gaat maken en in het belang van het team gaat spelen, ipv hoe een suarez dat doet. Dat hij nog niet altijd goed loopt en oog heeft voor de medespelers is een gegeven, maar daarvoor is hij denk ik ook nog te jong en onervaren (maar dan ga je hem ook gelijk weer met pantelic vergelijken).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar even serieus. Ik heb hem eigenlijk bijna nog niet zien spelen. Kan hij nou eigenlijk wel wat of is het echt alleen maar één grote hype?
quote:De carrière van Christian Eriksen bevindt zich momenteel in een stroomversnelling. De spelmaker is basisspeler bij Ajax en werd vrijdag tot zijn eigen verbazing opgenomen in de selectie van het nationale elftal van Denemarken.
Tegenover de Deense televisiezender TV 2 reageerde Eriksen opgetogen op het nieuws. "Toen ik hoorde dat het Olsen (de Deense bondscoach Morten Olsen, red.) aan de lijn was, werd ik een beetje bang en verrast. Maar het was heel mooi om te horen."
De pas achttienjarige middenvelder kan nog maar amper bevatten dat hij in de oefeninterland tegen Oostenrijk mogelijk zijn debuut maakt als Deens international. "Dit is de mooiste dag voor mij. Ik denk dat ik vanavond niet zal kunnen slapen. Ik kan mijn laatste maanden nauwelijks beschrijven, dit is beter dan een droom."
Bondscoach Olsen heeft op zijn beurt alle vertrouwen in het supertalent, laat hij weten op de website van de Deense voetbalbond. "We zijn al enkele jaren op de hoogte van het enorme potentieel van Christian. We waren blij te constateren dat hij met Ajax binnen korte tijd tegen zeer goede tegenstanders tot een zeer hoog niveau is gekomen. Hij is de man van de toekomst."
Eens dat hij niet veel speelt, maar waarom kan Lodeiro in de minuten dat hij speelde dan wel al overtuigen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
We hebben hem amper zien spelen.. ja tegen juventus. maar daar had het niet uithemaakt welke aanvaller je er in zetten daar kon niemand wat goed doen. aangezien de aanvaller de bal nooit hadden
Waarop baseer je je mbt Lodeiro? De wedstrijd tegen Vitesse? Ik kan namelijk even geen andere wedstrijd noemen waarin hij enigszins opvielquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens dat hij niet veel speelt, maar waarom kan Lodeiro in de minuten dat hij speelde dan wel al overtuigen.
Je ziet het aan Lodeiro zijn balbehandeling, inzicht en hij durft de steekpasses te geven.
Zijn 'baltouches' zijn nu al bijzonder en dan heeft Lodeiro nog amper kunnen spelen.
Suk heeft ook nog niet veel gespeeld, maar qua puur voetballend vermogen zie ik nog niet waar ik heel warm van word. Missschien komt dat nog. Wel is er natuurlijk zijn enthousiasme, maar als je in het Ajax-shirt speelt, is het logisch.
En zijn allereerste invalbeurt. De pass op Rommedahl bv. De bal doodleggen in de 16.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waarop baseer je je mbt Lodeiro? De wedstrijd tegen Vitesse? Ik kan namelijk even geen andere wedstrijd noemen waarin hij enigszins opviel
Wedstrijd tegen Twente dus. Niet dat Lodeiro mij geen goede speler lijkt, maar ik vind niet dat je op basis van die 30 minuten die hij tot nu toe gespeeld heeft een gedegen oordeel over hem kan vellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En zijn allereerste invalbeurt. De pass op Rommedahl bv. De bal doodleggen in de 16.
Klopt, maar je ziet de in de speelminuten die hij heeft gehad dat hij 'het' heeft. Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Twente dus. Niet dat Lodeiro mij geen goede speler lijkt, maar ik vind niet dat je op basis van die 30 minuten die hij tot nu toe gespeeld heeft een gedegen oordeel over hem kan vellen.
Hij zal toch wel een aardig balletje kunnen trappen? Als ze 'm alleen op z'n inzet hebben gehaald ga ik me volgende week ook melden bij ome Jol.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hij heeft zich tijdens de proefstage bewezen met meerdere goals. Zijn tijd komt nog wel. En daarnaast lijkt het commercieel interessant om hem in de ploeg te hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:51 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Hij zal toch wel een aardig balletje kunnen trappen? Als ze 'm alleen op z'n inzet hebben gehaald ga ik me volgende week ook melden bij ome Jol.
haha, wat is die Eriksen toch een schatjequote:Tegenover de Deense televisiezender TV 2 reageerde Eriksen opgetogen op het nieuws. "Toen ik hoorde dat het Olsen (de Deense bondscoach Morten Olsen, red.) aan de lijn was, werd ik een beetje bang en verrast. Maar het was heel mooi om te horen."
De pas achttienjarige middenvelder kan nog maar amper bevatten dat hij in de oefeninterland tegen Oostenrijk mogelijk zijn debuut maakt als Deens international. "Dit is de mooiste dag voor mij. Ik denk dat ik vanavond niet zal kunnen slapen. Ik kan mijn laatste maanden nauwelijks beschrijven, dit is beter dan een droom."
Ik heb de wedstrijd in Italië op tv gezien. Nou spreek ik geen Italiaans maar de naam Eriksen kwam verreweg het meeste voorbij. Het zou wel eens kunnen zijn dat we niet zo lang van dit briljantje kunnen genieten.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:54 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
haha, wat is die Eriksen toch een schatje![]()
Wie hadden dan geselecteerd moeten worden?quote:Op zondag 28 februari 2010 06:18 schreef Barca het volgende:
Selectie voor duel met FC Utrecht: Wat een bagger selectie!
Gast, wat zei ik een tijd terug nou over je manier van posten? Je valt in herhaling en het is vermoeiend, dus kap daar eens mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 06:18 schreef Barca het volgende:
Selectie voor duel met FC Utrecht: Wat een bagger selectie!
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Toby Alderweireld
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Hyun Jun Suk
Demy de Zeeuw
Nicolas Lodeiro
Christian Eriksen
Opnieuw geen Aisatti. Definitief einde verhaal? Ik hoop het!
Donald en Wielaert dan maar. Probleem is dat we weinig goede spelers hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wie hadden dan geselecteerd moeten worden?
De situatie is niet veranderd, dus mijn mening ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, wat zei ik een tijd terug nou over je manier van posten? Je valt in herhaling en het is vermoeiend, dus kap daar eens mee.
Terwijl Donald op dit moment bij Willem 2 zit?!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Donald en Wielaert dan maar. Probleem is dat we weinig goede spelers hebben.
Jij kan je mening gewoon ventileren, maar wel op een normale manier. Anders ga ik gewoon weer over op het verwijderen van posts.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:41 schreef Barca het volgende:
De situatie is niet veranderd, dus mijn mening ook niet.
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Ik ga niet zeggen dat ik iets goed vind als ik het slecht vind.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij kan je mening gewoon ventileren, maar wel op een normale manier. Anders ga ik gewoon weer over op het verwijderen van posts.
Dan valt die af. Maar was het geen andere Ajacied?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Terwijl Donald op dit moment bij Willem 2 zit?!
Vanaf nu wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Ik ga niet zeggen dat ik iets goed vind als ik het slecht vind.
Nee, als ik iets slecht vind dan zeg ik dat. Als jij het dan niet goed vindt, dan haal je een bericht maar weg.quote:
v/d heijden zit ook bij willem 2quote:Op zondag 28 februari 2010 13:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Ik ga niet zeggen dat ik iets goed vind als ik het slecht vind.
[..]
Dan valt die af. Maar was het geen andere Ajacied?
Oh, ok. Maar ik blijf vinden dat een aantal spelers niet in de selectie thuishoren. En dan is het jammer dat we niet meer kwaliteit hebben. Hoe zit het overigens met Boilesen?quote:
oh Slob wil dat hij speelt?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef Catch22- het volgende:
Marketingtechnisch is hij zeker interresant
Eerst maar eens wat langere invalbeurten zienquote:Op zondag 28 februari 2010 23:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
oh Slob wil dat hij speelt?
schiet mij maar lek.
Op dit moment is het vrij triest gesteld met de spitsen in de jeugd bij Ajax hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef PLAE@ het volgende:
Maar mensen als we eerlijk zijn is het Suk verhaal toch één grote comedie? Die jongen is toch geen betere voetballer dan elke andere willekeurige spits die we rond hebben lopen t/m de B'tjes?
Shirtjesverkoop in Azie is een grote markt hoor. Moet je maar kijken wat ManUtd omzet door Parkquote:Op zondag 28 februari 2010 23:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
oh Slob wil dat hij speelt?
schiet mij maar lek.
Dat doen heel veel anderen ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef Catch22- het volgende:Barca, wat de mod bedoelt is dat je niet ELKE keer hetzelfde hoeft te zeggen. Iedereen weet wel wat jij er van denkt, dat hoef je niet elke keer te verkondigen.
Niet zo extreem als jij... anders was het wel opgevallenquote:
Met zn rug, maar met zn kont was ongetwijfeld ook geluktquote:Op maandag 1 maart 2010 10:45 schreef pberends het volgende:
Scoorde Suarez die eerste goal gister nu met z'n rug of met z'n kont?
Hoeveel is dat?quote:Op maandag 1 maart 2010 00:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Shirtjesverkoop in Azie is een grote markt hoor. Moet je maar kijken wat ManUtd omzet door Park
Dat heb je idd al gevraagd, maar ik wil nog wel een antwoord daarop geven.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:16 schreef Robar het volgende:
Barca heeft wel een punt, standpunten worden hier tot in den treure herhaald . . . .
Heb ik trouwens al eens gevraagd of Suk nou echt wat kan of alleen een hype is?
Leuk voor hem persoonlijk, maar als hij wat minder egoïstisch zou zijn ( want hij is heel egoïstisch ) zou Ajax waarschijnlijk bovenaan staan.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:06 schreef Torrio het volgende:
Suarez gaat echt dik de grens van 30 over als hij zo door blijft gaan
Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Leuk voor hem persoonlijk, maar als hij wat minder egoïstisch zou zijn ( want hij is heel egoïstisch ) zou Ajax waarschijnlijk bovenaan staan.
Maar ik meen het wel degelijk.quote:
Ajax bestaat toch al decennia uit 11 ego's?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Leuk voor hem persoonlijk, maar als hij wat minder egoïstisch zou zijn ( want hij is heel egoïstisch ) zou Ajax waarschijnlijk bovenaan staan.
Nou ja, dat is ook weer iets té.. Maar Suarez, dat valt me toch altijd bij hem op. Het lijkt me ook enorm gefrustreerd voor zijn ploeggenoten.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ajax bestaat toch al decennia uit 11 ego's?
Hij is na Dzsudzsak de speler met de meeste assists in de Eredivisie. Hij is daarnaast inderdaad ook wel de speler met veruit het meeste schoten. Het blijft natuurlijk wel een spits, maar in mijn ogen heeft hij zich wel aardig ontwikkeld wat spelinzicht betreft de laatste jaren en is het niet meer de speler die puur naar de bal kijkt en blind uithaalt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook weer iets té.. Maar Suarez, dat valt me toch altijd bij hem op. Het lijkt me ook enorm gefrustreerd voor zijn ploeggenoten.
Wat heb jij nu weer te janken?quote:Op maandag 1 maart 2010 06:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"maar zij doen het ook , boooohooooo"
Nee, dat komt omdat jij selectief oordeelt!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet zo extreem als jij... anders was het wel opgevallen
Maar het had allemaal veel meer kunnen zijn. Het niet overspelen, terwijl er ploeggenoten vogelvrij staan.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is na Dzsudzsak de speler met de meeste assists in de Eredivisie. Hij is daarnaast inderdaad ook wel de speler met veruit het meeste schoten. Het blijft natuurlijk wel een spits, maar in mijn ogen heeft hij zich wel aardig ontwikkeld wat spelinzicht betreft de laatste jaren en is het niet meer de speler die puur naar de bal kijkt en blind uithaalt.
andere clubsquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef Catch22- het volgende:
dan komen andere clubs weer met 'ja dat zijn nepsupporters! want het zijn provincialen allemaal!'
Dit is toch wel overkritisch hoor. Suarez is de topscorer, met afstand zelfs en daarnaast de nr. 1 als het om assists gaat. Natuurlijk mist een spits veel kansen en ziet hij wel eens een medespeler over het hoofd. Dat doen Messie en C. Ronaldo ook om maar iets te noemen. Nu bekritiseren slaat echt de plank mis.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar het had allemaal veel meer kunnen zijn. Het niet overspelen, terwijl er ploeggenoten vogelvrij staan.
Hij haalt bij lange na niet het maximale uit de kansen die er zijn. Dan bedoel ik de kansen voor de gehele ploeg. Dat dus. Het uitspelen van dat soort kansen, ploeggenoten veel meer de kans gunnen als ze vrij staan en niet altijd alleen gaan.
Je moet natuurlijk wel bedenken dat je als spits bij ajax tegen clubs als RKC en Willem II veel meer kansen krijgt dan Ronaldo krijgt tegen Barca.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit is toch wel overkritisch hoor. Suarez is de topscorer, met afstand zelfs en daarnaast de nr. 1 als het om assists gaat. Natuurlijk mist een spits veel kansen en ziet hij wel eens een medespeler over het hoofd. Dat doen Messie en C. Ronaldo ook om maar iets te noemen. Nu bekritiseren slaat echt de plank mis.
Ja maar dan nog heeft Suarez 184 schoten er voor nodig gehad, en Ruiz slechts 47.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
Ook na aftrek van die 6 penalties staat Suarez nog boven Ruiz.
Ik kan uit die statistieken niet direct concluderen dat Ruiz veel indrukwekkender presteert. Natuurlijk zitten bij die goals van Suarez in tegenstelling tot die van Ruiz een aantal penalties. Suarez heeft echter bijvoorbeeld 14 assists, terwjil Ruiz er maar 4 heeft. Ruiz heeft een hogere efficiëntie wat afronding betreft. Suarez heeft daarentegen weer een hogere efficiëntie wat assists betreft, 14 op pakweg 160, terwijl Ruiz er 4 op pakweg 75 heeft. Daarbij kun je dan weer de kanttekening plaatsen dat je bij assists wel afhankelijk bent van het scorend vermogen van teamgenoten, hoewel dat natuurlijk ook weer afhangt van hoe goed je voorzet. Daarnaast doet Ruiz het dan wat efficiëntie betreft beter als je puur kijkt naar schoten en doelpunten, maar daarbij neem je dan weer niet mee in hoeverre de speler in staat is kansen te creëren voor hemzelf of anderen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel bedenken dat je als spits bij ajax tegen clubs als RKC en Willem II veel meer kansen krijgt dan Ronaldo krijgt tegen Barca.
Dat Suarez 1 op 1 loopt in NL is indrukwekkend, maar een buitenlandse club zal toch ook naar de statistieken kijken. En dan zien ze dat er zes penaltys tussen zitten bijvoorbeeld. De statistieken van Ruiz zijn veel indrukwekkender:
http://www.elfvoetbal.nl/club/00156_ajax/statistieken/uitgebreid
http://www.elfvoetbal.nl/(...)tistieken/uitgebreid
Als je het over Real - Barca hebt, dan moet je vergelijken met PSV - Ajax. En niet RKC en Willem II aanhalen. Verder heb je natuurlijk wel gelijk, maar aan de andere kant speel je daar met veel betere spelers om je heen en kan Suarez zich wellicht meer richten op scoren alleen ipv scoren en het zelf creëren van kansen of andersom.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel bedenken dat je als spits bij ajax tegen clubs als RKC en Willem II veel meer kansen krijgt dan Ronaldo krijgt tegen Barca.
Dat Suarez 1 op 1 loopt in NL is indrukwekkend, maar een buitenlandse club zal toch ook naar de statistieken kijken. En dan zien ze dat er zes penaltys tussen zitten bijvoorbeeld. De statistieken van Ruiz zijn veel indrukwekkender:
http://www.elfvoetbal.nl/club/00156_ajax/statistieken/uitgebreid
http://www.elfvoetbal.nl/(...)tistieken/uitgebreid
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef Notyouraverage het volgende:
Juni 2011 is Ajax ruim 11 miljoen aan salarissen kwijt puur door de aflopende contracten. 4 in het komend seizoen, 7 volgend seizoen. Daarbij nog wat transfers en je bent al een heel end. Niet zo'n probleem, Dirk-Kuyt.
Komt allemaal wel goed als over anderhalf jaar 11 contractspelers vertrekken of niet Notyouraverage?quote:CFO Ajax ligt wel eens wakker: het gaat slecht bij Ajax
Financieel directeur Jeroen Slop heeft vorige week de halfjaarcijfers van Ajax gepresenteerd: 9,9 miljoen euro verlies in 6 maanden. "Ik slaap daar wel eens slecht van, dat zijn enorme bedragen. Het gaat niet goed met Ajax", aldus Slop op AT5.
Financieel directeur openhartig
Jeroen Slop was erg openhartig dit weekeinde in het AT5-programma Studio Ajax. Op de vraag: "als Ajax kampioen wordt krijgen de spelers ongeveer 300.000 euro premie, hoe gaat u dat betalen? Antwoordde Slop openhartig: "De vraag is tegenwoordig sowieso waar halen we het geld vandaan."
Verlies ondanks verkoop spelers
Ajax heeft de afgelopen 3,5 seizoenen 36,8 miljoen euro verlies geleden op de gewone bedrijfsvoering. Door de verkoop van spelers werd het nettoverlies beperkt tot 18 miljoen euro. Ajax verkocht in die tijd voor het astronomische bedrag van 81,8 miljoen euro aan spelers. Daar bleef na afschrijvingen 18,8 miljoen euro aan winst van over.
Geld is op
12 jaar geleden ging de club naar de beurs en haalde daarmee 57 miljoen euro op. Dat geld is nagenoeg op, er is nog slechts 5 miljoen euro in kas. Ajax moet binnenkort aankloppen bij huisbankier ABN Amro. Het eigen vermogen is nog wel 50 miljoen euro. De spelersgroep staat voor 43 miljoen euro op de balans. De beurskoers is in die tijd gezakt van 11,35 naar nu 6,30 euro.
Verlies
"Ik maak me wel eens zorgen. 9,9 miljoen euro verlies over een halfjaar (op 33 miljoen omzet). Dat zijn enorme bedragen, daar heb je wel zorgen over. We hebben momenteel een goede zelfopgeleide verdediging en we moeten leven van spelers die getransfereerd moeten worden, helaas. En dan zie je dat er in de transferperiode in januari helemaal niets heeft plaatsgevonden."
Hoe krijg u het verlies terug?
"De titel en de Champions League, spelers verkopen of kosten beheersen, dat zijn de keuzes." "We moeten kampioen worden." "Als Ajax er zo slecht voorstaat als nu dat moet je nagaan hoe dat komt. We spelen al 4 jaar geen Champions League, dat is een groot probleem. Iedereen maakt fouten, als je ergens zit worden er fouten gemaakt."
Of de vraag heeft u gegokt en verloren?
"Nee, we hebben nog eigen vermogen en de spelers staan op onze eigen balans, in tegenstelling tot bij Feyenoord. Daar zitten ze in spelersfondsen en Feyenoord heeft geen positief eigen vermogen. Wij zullen ook nooit 30 miljoen euro gaan lenen om spelers te kopen."
Miskopen?
"We hebben net als iedere club miskopen. Vanuit financieel oogpunt is Sulejmani een drama, hij is nog niet goed genoeg bevonden door de trainer en hij staat voor 10 miljoen euro op de balans."
Nieuwe transfers
"Als ik zeg dat het geld op is, dan wordt daar in de directie over vergaderd en dan doen we het niet. Jol zou nog veel meer willen doen, maar het kan niet."
Ja en wat andere bezuinigingen, dan komt het zeker goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef Babovic het volgende:
[..]
[..]
Komt allemaal wel goed als over anderhalf jaar 11 contractspelers vertrekken of niet Notyouraverage?
Uiteraard dat is duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Barca het volgende:
Het herstel gaat wel langer duren dan anderhalf jaar.
Je draait het om. Deze cijfers zeggen mij dat ondanks dat Suarez veel doelpunten scoort, hij behoorlijk wat kansen nodig heeft daar voor. En dat hij dus nog veel meer had kunnen/moeten scoren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat betreft de statistieken die je aanhaalt ziet het er inderdaad een stuk positiever uit voor Ruiz, maar wat zegt dat volgens jou? Mij zegt het alleen maar, dat Ruiz blijkbaar minder kansen nodig heeft om te scoren. Maar hoe die kansen tot stand zijn gekomen staat er niet. Dat lijkt mij namelijk veel belangrijker. Hoeveel assists geven ze? Wie staan er aan de basis van een doelpunt? Heeft de speler de kans zelf gecreeerd? Ook penalty's zijn weldegelijk belangrijk, want wie weet is Suarez wel de veroorzaker ervan of stond hij aan de basis van de aanval waar een penalty uit voortkwam. Leuk dat percentage. Maar het kan net zo goed betekenen dat ze Ruiz op de doellijn hebben geplaatst en hem steeds het laatste tikke laten geven. (ietwat overdreven gesteld)
Jaar of 12 lijkt me realistischer!quote:
tring!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef Schanulleke het volgende:
Over drie jaar winnen we de CL en zijn alle zorgen weer voorbij!
Twaalf jaar om te zorgen dat we jaarlijk een winst omzetten?Nee lijkt me niet.quote:
Voor we van onze schulden af zijn, financieel gezond zijn. En mischien zelfs weer eens kampioen worden. We moeten terug naar af. We met die middelmaat en spelen met spelers die we zelf hebben opgeleid. Dat gaat tijd kosten voor dat zijn vruchten afwerpt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Twaalf jaar om te zorgen dat we jaarlijk een winst omzetten?Nee lijkt me niet.
Schulden?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Voor we van onze schulden af zijn, financieel gezond zijn. En mischien zelfs weer eens kampioen worden. We moeten terug naar af. We met die middelmaat en spelen met spelers die we zelf hebben opgeleid. Dat gaat tijd kosten voor dat zijn vruchten afwerpt.
We zijn Feyenoord nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Voor we van onze schulden af zijn, financieel gezond zijn. En mischien zelfs weer eens kampioen worden. We moeten terug naar af. We met die middelmaat en spelen met spelers die we zelf hebben opgeleid. Dat gaat tijd kosten voor dat zijn vruchten afwerpt.
Schulden heeft Ajax nog niet nee. Wel is al het geld van de beursgang al op dus als je daar ooit vanaf zou willen moet je flink betalen.quote:
Als, ooitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef Babovic het volgende:
[..]
Schulden heeft Ajax nog niet nee. Wel is al het geld van de beursgang al op dus als je daar ooit vanaf zou willen moet je flink betalen.
quote:'Van der Meyde maakt seizoen af bij PSV'
Volgens De Telegraaf heeft Andy van der Meyde een nieuwe werkgever gevonden. Mocht de vleugelaanvaller de fitheidstest doorstaan, dan tekent hij een contract tot aan het einde van het seizoen bij PSV.
Van der Meyde moet in Eindhoven het nakende vertrek van Danko Lazovic opvangen. Zenit Sint-Petersburg bracht onlangs een bod uit van bijna vijf miljoen euro. De directie van PSV wil Lazovic graag verkopen om zo het dreigende begrotingstekort te verminderen.
PSV-trainer Fred Rutten werkte tien jaar geleden bij FC Twente samen met Van der Meyde. In 2003 verhuisde hij van Ajax naar Internazionale en twee jaar later tekende hij bij Everton. Veel succes brachten de buitenlandse uitstapjes Van der Meyde niet op.
Momenteel traint hij mee met de beloften van Jong Ajax om zijn conditie op orde te houden tot hij een nieuwe club heeft gevonden. Eerder liep een transfer naar Blackburn Rovers spaak en wees hij zelf een overgang naar Hull City af.
Ik denk dat Ajax er ook blij om is.quote:Petrovic blij dat hij niet bij Ajax werkt
Uitgegeven: 3 maart 2010 12:24
AMSTERDAM - Zeljko Petrovic betreurt het niet dat er bij Ajax vorig jaar geen plaats voor hem was als rechterhand van trainer Martin Jol. De Montenegrijn werkte afgelopen seizoen in die hoedanigheid met Jol samen bij Hamburger SV.
‘Ik was al gebeld door mensen binnen Ajax die zeiden: 'Je moet daar niet gaan werken, jij verdient dat niet'', zegt Petrovic woensdag tegenover De Pers.
''Van die zogenaamde Ajax-trainertjes hadden bij de leiding geklaagd wat Petrovic nou in Amsterdam te zoeken had zonder Ajax-achtergrond. Dat zijn dan je collega’s. Ze hebben nog gelijk ook: ik was er doodongelukkig geworden.''
Werkloos
Gevolg is wel dat Petrovic al ruim een halfjaar werkloos thuis zit. De oefenmeester zou in beeld zijn bij FC Dordrecht, al zegt hij niet benaderd te zijn door de Jupiler League-club. Petrovic vindt het jammer dat de aanbiedingen uitblijven.
''Ik werk keihard, heb ervaring en ben loyaal aan de club waarvoor ik werk. Maar gevoelsmatig denk ik dat mijn toekomst in het buitenland ligt. Er zijn zoveel trainers in Nederland, het zal wel even duren voordat ik weer aan de beurt ben.''
Ach typisch Petrovic, huilebalkquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax er ook blij om is.Maar wel een beetje trieste gang van zaken, dat geklaag.
Ja hij gaat bij dordt werkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nu komt ie vast extra snel weer aan de bak, sukkel
En ik op Petro, of vindt jij hem zo geweldig?quote:
Wtf???quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lachen worden onder de douche met zn ajax tattoo
Ik hoop het ookquote:
Ik dacht dat, dat Alex wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je met 'het' Andy bedoelt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is al rond , dus ik denk het niet
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met 'het' Andy bedoelt?
Had hem toch ook wel graag bij ajax gezien. Gezellig na de training samen met Verhoeven naar de pizzeria.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met 'het' Andy bedoelt?
Daarnaast word ik eerlijk gezegd een beetje moe van dat doemdenken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:22 schreef El_Bassie het volgende:
Fucking oud nieuws. Waar denk je dat het de afgelopen maanden over is gegaan?
Deden wij ook nooit, tot dat het opeens te laat was.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Daarnaast word ik eerlijk gezegd een beetje moe van dat doemdenken.
Ze zijn ook allemaal niet te vertrouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:58 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn onvergelijkbaar. Lees de vi van deze week.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Deden wij ook nooit, tot dat het opeens te laat was.
bron:www.voetbalrpimeur.nlquote:Van der Meyde weet niet wanneer hij zijn debuut voor PSV kan maken. "Ik moet eerst helemaal fit worden en hoop dat snel te zijn", vervolgt Van der Meyde. "Misschien kan ik tegen Ajax al op de bank zitten. Ik heb de laatste tijd veel voor mezelf getraind, maar met een groep is toch anders. Ik ben blij om hier te zijn en hoop dat ik wat extra’s kan brengen in die paar maanden. Ik wil graag belangrijk zijn voor PSV en kampioen worden
Ik weet bijna zeker dat hij wat extra's gaat brengen. Kan me niet voorstellen dat er al spelers met een Ajax tattoo rondlopen bij PSV.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:03 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWat een eikol
Sinds wanneer ben jij CFO?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef Barca het volgende:
Ja, ik had ergens iets gelezen over een schuld van ¤ 40.000.000,00. Dit kan ik zo gauw niet terug vinden. Wél heb ik dit gevonden: Ajax heeft vrijdag de halfjaarcijfers per 31 december 2009 bekend gemaakt. Ajax heeft een netto verlies van 9,9 miljoen euro geboekt.
Kerncijfers
* Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2009/2010 een netto verlies van ¤ 9,9 miljoen geboekt, na verrekening aandeel derden.
* Het operationele resultaat bedraagt ¤ 7,2 miljoen negatief.
* Het saldo vergoedingssommen bedraagt ¤ 6,0 miljoen negatief.
Dat lijkt me al een fors probleem. Waar PSV Lazovic wil verkopen, daar moeten wij maar kijken of we spelers als Suarez, Van der Wiel, Vertonghen en Emanuelson kunnen verkopen. Verder een groot aantal contracten niet verlengen.
Dat staat los van elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bron:www.voetbalrpimeur.nl
Fok you Andy en met je kampioen worden met Psv, paar weken geleden was Ajax nog de mooiste club en nou komt hij met dat ze kampioen worden![]()
optie voor nog 2 extra seizoenen in zijn contract.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Die komt pas volgend seizoen in actie.
Je vergeet Huntelaar en Hoekstraquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:59 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben als PSV'er ook niet zo blij met Mandy, maar goed het zij zo. Jullie Rommedahl, wij Mandy. 1-0 voor jullie.
Jullie Stam, wij Kluivert. 2-0 voor jullie
Jullie Colin wij Reiziger.. hmmm moeilijk.
Jullie Wielaert wij Jonk 2-1
ehm.. verder wil ik niet gaan...
Op basis van?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vergeet Huntelaar en Hoekstra
Maar ik vind Andy beter dan Rommedahl.
Huntelaar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andy in z'n topjaren was beter dan de huidige Rommedahl ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je waagt je maar niet aan Kenneth Perez ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:59 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben als PSV'er ook niet zo blij met Mandy, maar goed het zij zo. Jullie Rommedahl, wij Mandy. 1-0 voor jullie.
Jullie Stam, wij Kluivert. 2-0 voor jullie
Jullie Colin wij Reiziger.. hmmm moeilijk.
Jullie Wielaert wij Jonk 2-1
ehm.. verder wil ik niet gaan...
Mijn gevoel zegt dat gewoon.quote:
Nee ik waag me niet aan die clubhoer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je waagt je maar niet aan Kenneth Perez ?
Ik vind broodje frikandel ook lekkerder dan kroket...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee ik waag me niet aan die clubhoer.
Maar Andy in zijn toptijd vergelijken met Rommedahl nu
Ja ik vind Kluivert in zijn topdagen ook beter dan Stam nu.
Wat was er zo geweldig aan hem? Ik vond het maar een prutser.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat gewoon.
Ik vond hem in zijn Ajax tijd echt geweldig en ik ben nooit een fan van Rommedahl geweest, ook niet in zijn psv tijd
Veel assists had hij en hij ging er tenminste altijd vol voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat was er zo geweldig aan hem? Ik vond het maar een prutser.
Suk komt er nog wel, mensen moeten hem gewoon de tijd gevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:09 schreef Catch22- het volgende:
wat een gelul hier over Suk. Die jongen heeft nu 2-4x 20minuutjes meegespeeld...
Heel apart dat hij niet 2x scoorde in die 20 minuten tegen Juve idd!
Andy in zijn toptijd was ook behoorlijk wisselvallig hoor. Hij heeft mij nooit echt 100% kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welke goede Ajax spits nu wel dan de afgelopen jaren? Zijn zoveel Ajax onwaardige spelers langsgekomen met uitzondering van bijvoorbeeld Ibra, Suarez en Huntelaar. Babel vond ik wel een goede vleugel speler voor Ajax maar is helaas te vroeg weg gegaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Andy in zijn toptijd was ook behoorlijk wisselvallig hoor. Hij heeft mij nooit echt 100% kunnen overtuigen.
Vanaf welk jaar gerekened?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Welke goede Ajax spits nu wel dan de afgelopen jaren? Zijn zoveel Ajax onwaardige spelers langsgekomen met uitzondering van bijvoorbeeld Ibra, Suarez en Huntelaar. Babel vond ik wel een goede vleugel speler voor Ajax maar is helaas te vroeg weg gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |