En zo is het!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zolang Ajax alles wint, dan worden ze gewoon kampioen. Tenminste, hoogstwaarschijnlijk.
20 minuten was genoegquote:Op zondag 21 februari 2010 22:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vinden.. hij heeft in totaal nog geen 20 min gespeeld
vind je het heel gek? als je een arena inkomt waar 50 000 mensen al helemaal gek worden voordat je ook maar 1 bal geraakt hebt?? Vindt dat je hem echt meer tijd moet geven en niet nual afschrijven.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
20 minuten was genoegVeel opportunisme, veel inzet maar veels te weinig kwaliteit
Uit naar de arena bevalt PSV doorgaans wel goedquote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajax krijgt psv nog!
Psv krijgt Ajax, Feyenoord,Twente en Az nog.
Twenten krijgt Feyenoord,Az en Psv nog.
Ik zie het nog wel gebeuren hoor.
Heel simpelquote:Op maandag 22 februari 2010 11:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uit naar de arena bevalt PSV doorgaans wel goed![]()
En ik moet ook nog maar zien of ajax wint van Utrecht zondag met juve in de benen. Ik ga er wel vanuit dat jullie twente nog inhalen. Hoop het ook eigenlijk, als NL zijnde kunnen we maar beter met ajax richting de CL.
Dat jij denkt dat je dat nu al kan beoordelen zegt veel meer over jouw kwaliteit dan over die van Suk.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
20 minuten was genoegVeel opportunisme, veel inzet maar veels te weinig kwaliteit
Je gaat je écht vergissen. Twente zit aan het eind van zijn latijn en psv gaat ook steeds stroever, nu al 1-1 tegen Sparta. Ze wilden er met een 1-0 vanaf komen, maar niet dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:45 schreef Barca het volgende:
De nummers 1 en 2 gaan niet zo veel punten verliezen dat wij hen nog gaan inhalen.
Als het dit jaar nog lukt dan bereikt Jol een heldenstatus in Amsterdam.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat het nog heel spannend gaat worden. Ik zie PSV en Twente eigenlijk meer punten verliezen dan Ajax in de volgende wedstrijden. Zoals Ajax nu speelt is het gewoon de enige club die echt recht heeft op het kampioenschap. Als het, het dit jaar nog net niet wordt gaat Jol het gewoon doen volgend jaar ik heb er alle vertrouwen in.
Zal me dan ook een beste feestje worden als het lukt hahaquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het dit jaar nog lukt dan bereikt Jol een heldenstatus in Amsterdam.
Laat het a.u.b. zo zijn!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal me dan ook een beste feestje worden als het lukt haha
Niet mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat het nog heel spannend gaat worden. Ik zie PSV en Twente eigenlijk meer punten verliezen dan Ajax in de volgende wedstrijden. Zoals Ajax nu speelt is het gewoon de enige club die echt recht heeft op het kampioenschap. Als het, het dit jaar nog net niet wordt gaat Jol het gewoon doen volgend jaar ik heb er alle vertrouwen in.
Nee hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je gaat je écht vergissen. Twente zit aan het eind van zijn latijn en psv gaat ook steeds stroever, nu al 1-1 tegen Sparta. Ze wilden er met een 1-0 vanaf komen, maar niet dus.
Ik zie Ajax kampioen worden.
Als we zo gaan oordelen was Zlatan niks, Pantelic niks en ga zo maar door. Wat een gelul.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is toch geen niveau Ajax man..quote:Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Als we zo gaan oordelen was Zlatan niks, Pantelic niks en ga zo maar door. Wat een gelul.
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.quote:
Ga je deze ook nog posten in het schoen-opeten topicquote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.
Maar de nummers 1 en 2 zullen niet zo veel punten missen dat Ajax nog kampioen of 2e wordt.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar de nummers 1 en 2 zullen niet zo veel punten missen dat Ajax nog kampioen of 2e wordt.
Gebeurd niet vaak dat ik het met je eens ben... Eigenlijk is dit zelfs de 1e keerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar de nummers 1 en 2 zullen niet zo veel punten missen dat Ajax nog kampioen of 2e wordt.
Jeps + 1 assist.quote:
Die goals lieten echt helemaal niks zien van eventuele klasse of voetballend vermogen, zegt mij dus helemaal niks die 3 goals.quote:
Nee juist niet ! Heb je zelf de beelden gezien ? Het waren veredelde intikkers, die maakt iedereen. Mensen staren zich blind op statistieken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:53 schreef Catch22- het volgende:
hij legt ze er wel in, daar gaat het om.
Dat verwacht ik eigenlijk wel, zeker in de huidige vorm van zowel Ajax als PSV. Daarbij komt ook nog eens dat Ajax in de arena heel erg sterk is. Twente is opgerold en ik verwacht eigenlijk hetzelfde met PSV. PSV had al veel eerder punten moeten verspelen steeds dat verdomde geluk, zelfde als Twente tegen Vitesse frustrerend is het voor een Ajax supporter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:01 schreef Catch22- het volgende:
of dat we er gewoon overheen lopen?
Het zou zomaar nog eens raar kunnen lopen.
Ik ben het opzich ook wel met je eens , maar wij Ajacieden moeten waken met dit soort gedachtes en eerst focussen op ons zelf. Voorlopig staan we gewoon 7 punten achter. Hoevaak hebben we het wel niet laten liggen tegen de kleinere clubs (Feyenoord uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk wel, zeker in de huidige vorm van zowel Ajax als PSV. Daarbij komt ook nog eens dat Ajax in de arena heel erg sterk is. Twente is opgerold en ik verwacht eigenlijk hetzelfde met PSV. PSV had al veel eerder punten moeten verspelen steeds dat verdomde geluk, zelfde als Twente tegen Vitesse frustrerend is het voor een Ajax supporter.
Laatste keer dat Ajax kampioen werd was ook tegen Nec uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef Catch22- het volgende:
Utrecht Thuis
Sparta Uit
PSV Thuis
RKC Uit
Groningen Thuis
ADO Uit
VVV Thuis
Willem II Thuis
Heracles Thuis
NEC Uit
Komende programma
Daar verbaas ik me ook vaak overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef w00h00 het volgende:
Sjeezus, het is echt uitgestorven hier sinds de rel zeg.
10 / 15 posts per dag?![]()
Zou lekker zijn als het weer gebeurd en dan wel in de allerlaatste seconden. Waar tot op dat moment psv nog op kampioenskoers lag en het daarna aan tiggelen geschoten zag doordat Ajax de winnende maakte tegen NEC.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ajax kampioen werd was ook tegen Nec uit
Hehe.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ga je deze ook nog posten in het schoen-opeten topic?
quote:Een mooie vernedering. Sulejmani en Aissati, op het parkeerterrein, met een sponsje en een emmer lauw sop naast Jol zijn auto. Jol eromheen lopend. Hopen dat hij dat ene plekje meeuwenstront achter op de uitlaat niet ziet zitten. Spannend!
Jol wrijft over zijn auto. Kijkt de spelers aan. Loopt weer door. Gaat met zijn nagel door het profiel van de rechter achterband.Houdt hem voor Aissati. Wat is dit? ‘Modder meneer Jol.' Daarna een korte knik met het hoofd. Aissati weet genoeg. Hij is al onderweg naar de douche om zijn tandenborstel te halen.
Even voor diegenen die niet alles meegekregen hebben . . . Welke rel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef w00h00 het volgende:
Sjeezus, het is echt uitgestorven hier sinds de rel zeg.
10 / 15 posts per dag?![]()
Misschien een stomme tweede vraag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Catch22- het volgende:
een aantal mods kregen ruzie met heerschap Roodbol omdat 1 mod had gezegd dat hij hier alleen voor VBL kwam en dat was niet loyaal volgens Herr von Trapp en toen stapte de andere mods uit sympathie op.
kort door de bocht
Haha als Ajax kampioen word ga ik ook mooi naar Amsterdam !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ajax kampioen werd was ook tegen Nec uit
10.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha als Ajax kampioen word ga ik ook mooi naar Amsterdam !
Ook al moet ik vanuit Assen komen![]()
Ik zie het nog wel gebeuren dat Ajax kampioen word , maar we hebben nog 11 wedstrijden te spelen ofzo.
omdat er een rel ontstond en die mods dus weg gingen, iets minder populaire mods kwamen terug en het forum is een aantal dagen dicht geweest (VBL forum) waardoor iedereen naar een ander forum is gegaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Misschien een stomme tweede vraag.
Wat heeft het opstappen van de mods te maken met het postaantal in dit topic?
Aaaaah thanks voor de uitleg, ik zat me al af te vragen wat er in vredesnaam gebeurd was met VBLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat er een rel ontstond en die mods dus weg gingen, iets minder populaire mods kwamen terug en het forum is een aantal dagen dicht geweest (VBL forum) waardoor iedereen naar een ander forum is gegaan
Goed ik ga met de bus dus had daar toch geen last van gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Informatie ivm Juventus - Ajax:
Datum plaatsing: 23-02-2010 13:55:00
Den Haag supporters van Schiphol geweerd
Vandaag bereikte ons het bericht dat een aantal supporters die de wedstrijd Juventus - Ajax wilden gaan bezoeken door Justitie van hun bed zijn gelicht. Deze supporters worden aangemerkt als hooligans en vanuit die optiek is hen een verblijfsontzegging op Schiphol opgelegd.
Hieronder het volledige bericht.
DE BURGEMEESTER VAN DE GEMEENTE HAARLEMMERMEER
Overwegende dat:
- op 25 februari 2010 de wedstrijd Juventus – Ajax word gespeeld in Turijn;
- uit politie-informatie naar voren is gekomen dat een harde kern supporters van ADO Den Haag een avondvlucht op 24 februari 2010 naar Milaan heeft geboekt voor de wedstrijd Juventus – Ajax in Turijn;
- uit politie-informatie blijkt dat deze groep ADO-supporters op Schiphol of in het vliegtuig naar Milaan wil komen tot een treffen met Ajax-supporters;
- uit onderzoek door de KMar Schiphol is komen vast te staan dat een groep van 16 hooligans, met name bekende zogenaamde harde kern supporters van ADO Den Haag, een avondvlucht naar Milaan hebben geboekt voor 24 februari 2010 (vliegtuigmaatschappij ***, vluchtnummer *****), zijnde de avond voorafgaande aan genoemde voetbalwedstrijd;
- er gelet op het bovenstaande er een ernstige verstoring dreigt van de openbare orde op het luchtvaartterrein schiphol en/of gevaarzetting aan boord van een luchtvaartuig op 24 februari 2010 en op de wedstrijddag zelf (25 februari 2010).
Gelet op artikel 11 juncto artikel 10 van de APV Haarlemmermeer;
Besluit
- het luchthavengebied Schiphol als weergegeven in de bijlage aan te wijzen als gebeid waar een verblijfsontzegging word opgelegd;
- ter handhaving van de openbare orde dat de heer ****** geboren op **** te ’s-Gravenhage zicht uit het aangewezen gebied als weergeven in de bijlage verwijderd dient te houden.
Dit besluit is geldig van woensdag 24 februari 2010, 0.01 uur to donderdag 25 februari 23.59
bron: http://www.adofans.nl/art(...)Schiphol_geweerd.htm
Tsja....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed ik ga met de bus dus had daar toch geen last van gehad
Wat een treurigheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Informatie ivm Juventus - Ajax:
Datum plaatsing: 23-02-2010 13:55:00
Den Haag supporters van Schiphol geweerd
Ik zit me nu af te vragen wat ik heb gedaan dat ik niet eens gemerkt heb dat VBL er een paar dagen uit lagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Aaaaah thanks voor de uitleg, ik zat me al af te vragen wat er in vredesnaam gebeurd was met VBL
quote:Ajax biedt Van der Meyde plek aan bij beloften
Andy van der Meyde traint voorlopig mee met de beloften van Ajax. De aanvaller krijgt van zijn oude club de gelegenheid zijn conditie op peil te houden terwijl hij wacht op een aanbod van een nieuwe club.
Van der Meyde speelde tussen 1997 en 2003 bij Ajax en trok vervolgens naar Internazionale. Na twee mislukte seizoenen zocht hij zijn heil bij Everton, waar hij in vier jaar niet verder kwam dan twintig competitieoptredens. Dit seizoen heeft hij nog geen nieuwe club kunnen vinden.
"Ik vind het geweldig dat ik van Pieter Huistra vanaf morgen met Jong Ajax mag meetrainen", zegt Van der Meyde in De Telegraaf. "Zo kan ik weer helemaal fit worden voor het geval een club me tot het einde van het seizoen of voor volgend jaar zou willen vastleggen. Ik ben nu clubloos, dus dat kan nog steeds."
Voorlopig is er niet de intentie om een definitieve samenwerking aan te gaan. "Maar zeg nooit nooit", knipoogt Van der Meyde. "Ik heb tien jaar lang voor deze prachtige club mogen spelen en ben blij dat Ajax me deze kans geeft. Het voelt goed om terug te keren op het oude nest. Ik ga mijn stinkende best doen."
quote:Eerste gesprek Eriksen en Ajax verloopt prettig
Christian Eriksen en Ajax hebben deze week de onderhandelingen over een nieuw contract geopend. Volgens De Telegraaf verliep het eerste gesprek tussen de achttienjarige Deen en de club zeer prettig.
De partijen maakten de afspraak dat er half maart nadere details worden ingevuld. Er zou worden onderhandeld over een contract tot de zomer van 2014 of 2015. De huidige verbintenis van Eriksen komt medio 2012 ten einde. "En ik wil blijven", zegt het Deense talent.
"Ik ben de club en Martin Jol dankbaar mijn debuut te hebben mogen maken en denk hier nog veel te kunnen leren." Jol voorspelt Eriksen een gouden toekomst. "Hij kan net zo goed worden als de Ajacieden die in het verleden zijn verkocht. Het is een goede speler, in de trant van Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder."
Eriksen maakte begin dit kalenderjaar tegen NAC Breda zijn debuut voor Ajax. De afgelopen wedstrijden tegen sc Heerenveen, Juventus en Vitesse maakte de pas achttienjarige middenvelder veel indruk.
Onzin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:16 schreef Drassss het volgende:
Ach van het 1 komt het ander. Je snapt zelf toch ook wel dat hij iets laat zien op die trainingen dat hij gewoon aangenomen wordt. Ze hebben nog steeds die Kennedy die ook geen pepernoot raakt de laatste jaren.
Dat mensen gewoon belemmerd worden in waar ze heen willen? Inderdaad, ja.quote:
Kan wel zien waar het geld zit in Nederland.quote:'Ajax biedt Sulejmani-achtig bedrag op Gaitán'
Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 24-feb-2010 11:17
'Ajax biedt Sulejmani-achtig bedrag op Gaitán' Argentijnse media doen woensdag kond van verregaande belangstelling van Ajax voor Nicolás Gaitán (foto), een 22-jarige spelmaker van Boca Juniors. Via een tussenpersoon zouden de Amsterdammers zelfs een bod van vijftien miljoen Amerikaanse dollar (zo’n elf miljoen euro) hebben uitgebracht op de Argentijns international.
Het nieuwsmedium Canchallena bericht dat Gaitáns belangenbehartiger, de zakenman José Irribarren, volgende week naar Europa reist om de persoonlijke voorwaarden door te spreken. Eerst wacht hij op groen licht van Boca Juniors.
Gaitán wordt de laatste maanden door Canchallena vaker gelinkt aan buitenlandse clubs, tot nu toe bleek het telkens een broodjeaapverhaal. In het geval van het bod van Ajax zou die vlieger ook wel eens kunnen opgaan. De nummer drie van de eredivisie schreef een halfjaarverslag in bloedrode cijfers en heeft in de personen van Nicolas Lodeiro, Christian Eriksen, Siem de Jong en Ismail Aissati vier spelers die dezelfde positie van Gaitán bekleden. (MA)
Wat een stupidass moron ben je af en toe, die gasten zijn uit op een vechtpartij in het vliegtuig en jij vindt dat een belemmering van waar ze heen willenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat mensen gewoon belemmerd worden in waar ze heen willen? Inderdaad, ja.[..]
Kan wel zien waar het geld zit in Nederland.
Je weet toch, betutteling ten top!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een stupidass moron ben je af en toe, die gasten zijn uit op een vechtpartij in het vliegtuig en jij vindt dat een belemmering van waar ze heen willen
Waar dan? Bij Ajax kennelijk niet zoals ook in het stukje staat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat mensen gewoon belemmerd worden in waar ze heen willen? Inderdaad, ja.
[..]
Kan wel zien waar het geld zit in Nederland.
Dat is het verhaal van de politie. Hecht ik nooit zoveel waarde aan in dit soort situaties.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een stupidass moron ben je af en toe, die gasten zijn uit op een vechtpartij in het vliegtuig en jij vindt dat een belemmering van waar ze heen willen
Ik hecht geen waarde aan Feyenoorders die een kant kiezen in een conflict tegen Ajax. Kunnen ze mod zijn of niet. Het is hier FN nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van de politie. Hecht ik nooit zoveel waarde aan in dit soort situaties.
Het stond zelfs op de adohoolie site flapdrol.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van de politie. Hecht ik nooit zoveel waarde aan in dit soort situaties.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ze gingen, ja. Dat ze gingen om in het vliegtuig te vechten niet, pannekoek. Negen van de tien keer wordt dit soort verhalen proportioneel opgeblazen tot sensatieverhalen waar iedereen van smult en ze lekker met de vinger kunnen wijzen: "zie je wel, allemaal tuig die voetbalsupporters".quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het stond zelfs op de adohoolie site flapdrol.
Als Ajax evenveel kansen gaat hebben als in Amsterdam en ze maken de kansen dan ook nog eens af, zie ik niet in waarom niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ze hebben het verloren in Amsterdam. Ik zie ze niet winnen met 2 doelpunten verschil. Juventus laat dat echt niet toe.
Hoeft ook niet, 2-3 is voldoendequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:47 schreef Sj0rs het volgende:
Ze hebben het verloren in Amsterdam. Ik zie ze niet winnen met 2 doelpunten verschil. Juventus laat dat echt niet toe.
quote:DEN HAAG - Verzekeraar Aegon heeft dankzij beter dan verwachte resultaten in het vierde kwartaal, over heel 2009 zwarte cijfers geschreven. Dit bleek donderdag bij de publicatie van de jaarcijfers.
De nettowinst in de laatste maanden van het jaar kwam uit op 393 miljoen euro, tegen een analistenverwachting van 168 miljoen euro. Over het hele jaar bedroeg de nettowinst 204 miljoen euro, waar marktvorsers een verlies van 21 miljoen euro voorzagen.
Vorig jaar moest Aegon de kredietcrisis nog een nettoverlies van 1,1 miljard euro bekend maken.
''We maken weer winst, de kosten zijn teruggebracht en we hebben het vertrouwen van onze klanten behouden'', constateerde bestuursvoorzitter Alex Wynaendts in een verklaring. Aegon keert over 2009 geen dividend uit.
Kosten
Het winstherstel was onder meer te danken aan kostenbesparingen. Aegon heeft over het afgelopen jaar 250 miljoen euro bespaard, veel meer dan een eerdere doelstelling van 150 miljoen euro. Het personeelsbestand kromp met 7 procent tot iets meer dan 25.000 medewerkers.
Ook de verbetering van het klimaat op de financiële markten hielp het bedrijf. De afschrijvingen op de beleggingen van de verzekeraar waren veel kleiner dan een jaar eerder.
Herstel
Aegon moet nog goedkeuring krijgen van de Europese Commissie voor een herstelplan dat het heeft moeten indienen, nadat het concern 3 miljard euro aan steun van de Nederlandse staat had gekregen. Het bedrijf liet weinig los over de stand van zaken rond de goedkeuring.
Van de drie miljard euro staatssteun die het concern eind 2008 kreeg, is inmiddels een miljard euro terugbetaald. Door de terugbetaling liep de kapitaalbuffer terug naar 3,7 miljard euro aan het einde van 2009.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het stond zelfs op de adohoolie site flapdrol.
bronhttp://www.goal.com/en/ne(...)review-juventus-ajaxquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:23 schreef paaskannekoekje het volgende:
artikel van goal.com
quote: "They will head to Turin full of confidence having beaten Vitesse 4-0 at the weekend to maintain the pressure at the top of the league. Danger man Sulejmani was rested for the game so he could be in optimum condition against the Old Lady."
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:23 schreef paaskannekoekje het volgende:
artikel van goal.com
quote: "They will head to Turin full of confidence having beaten Vitesse 4-0 at the weekend to maintain the pressure at the top of the league. Danger man Sulejmani was rested for the game so he could be in optimum condition against the Old Lady."
Idd. Sulejmani deed het de eerste twintig minuten aardig in de thuiswedstrijd tegen Juventus, maar daarna viel het ook écht niet mee zeg met die gozer.quote:
A-men !!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Sulejmani deed het de eerste twintig minuten aardig in de thuiswedstrijd tegen Juventus, maar daarna viel het ook écht niet mee zeg met die gozer.
Zou Lodeiro vanavond nou een zoveel slechtere optie zijn? ( een beetje als hangende linksbuiten dan )
Hij maakte bij Uruguay notabene zijn debuut in een aartsmoeilijke play-off wedstrijd. Daar stond er een enorme druk op zijn schouders, want heel Uruguay verwacht veel van Lodeiro. Hij doorstond de test met verve.
Dus ja, Lodeiro vanavond in de basis zetten tegen Juventus zou ik als serieuze optie overwegen.
Ik zal wel weer geluiden horen van: ja, maar, hij is nog niet gewend aan zijn ploeggenoten. Kul-argument, want slimme en goede voetballers hebben hun ploeggenoten al snel door.
Doet Urby het zo slecht dan? Zolang hij maar niet als vleugelverdediger ingezet wordt mag hij van mij wel spelen hoor.quote:
Ja, daarbij vind ik een systeem met 3 spitsen een slecht idee. Sulejmani is ook maar een rukker. Bakt er ook niks van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Doet Urby het zo slecht dan? Zolang hij maar niet als vleugelverdediger ingezet wordt mag hij van mij wel spelen hoor.
Sulejmani is ons geheime wapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, daarbij vind ik een systeem met 3 spitsen een slecht idee. Sulejmani is ook maar een rukker. Bakt er ook niks van.
Nee, hij is het geheime wapen van Juve!quote:
Zie onderstaande opstelling.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:29 schreef gniffie het volgende:
Ik zie liever 4-4-2 in een ruit, echte vleugels heeft ajax niet echt met rommie, emmie en sullie
Eventueel Vertonghen en Anita van positie wisselen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef Barca het volgende:
Zó spelen:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen;
Anita;
De Zeeuw, Enoh;
De Jong;
Suk, Pantelic
Het is ook jammer dat suarie niet speelt, maar met pantie in de spits en de jongie erachter moeten we ook wel wat kansjes kunnen creëeren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:29 schreef gniffie het volgende:
Ik zie liever 4-4-2 in een ruit, echte vleugels heeft ajax niet echt met rommie, emmie en sullie
I was being sarcasticquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, hij is het geheime wapen van Juve!
[..]
Zie onderstaande opstelling.
[..]
Eventueel Vertonghen en Anita van positie wisselen.
4-4-3quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:45 schreef Moonlighter het volgende:
Als ik jol was zou ik de opstelling van afgelopen zondag gebruiken met dan sulejmani ipv suarez
4-4-2![]()
4-4-3![]()
http://liveonsat.com/sport_today.php#quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef kalinhos het volgende:
Iemand nig idee of Juve-Ajax ook wordt uitgezonden door een Engels sportkanaal? Zit nu in Frankrijk en zou het toch graag willen kijken
kijken via internet is geen optie
Misschien wil Moonlighter heel aanvallend gaan spelen en eventueel gaat hij er vanuit dat Ajax geen balverlies lijdt en als ze dat al doen ze hem vliegensvlug weer terug veroveren.quote:
Cruijff wilde toch het oude Ajax terugquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien wil Moonlighter heel aanvallend gaan spelen en eventueel gaat hij er vanuit dat Ajax geen balverlies lijdt en als ze dat al doen ze hem vliegensvlug weer terug veroveren.
Ja, in theorie is het natuurlijk 4-3-3, maar wanneer Maarten inschuift speel je eigenlijk 4-4-3. Logisch toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien wil Moonlighter heel aanvallend gaan spelen en eventueel gaat hij er vanuit dat Ajax geen balverlies lijdt en als ze dat al doen ze hem vliegensvlug weer terug veroveren.
Hehe, dat is waar, maar waarom staat hij verdomme dan niet op dat trainersstekkie ipv Jol?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Cruijff wilde toch het oude Ajax terug
Maarten en inschuivenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja, in theorie is het natuurlijk 4-3-3, maar wanneer Maarten inschuift speel je eigenlijk 4-4-3. Logisch toch?
Nou moet je Maarten niet onderschatten. Ik zie er wel wat in. Waarvoor heb je een keeper nodig als je 70% van het balbezit hebt. Gewoon lekker mee opbouwen. Heb je mooi een extra man over.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maarten en inschuivenDat is hetzelfde als Bakircioglu als ausputzer neerplanten. Daarbij komt er dan te veel ruimte achter de verdediging en een Maarten kan nu al zijn verdediging niet heel lekker coachen, dus tsja...haha
Spelershome in Barca hed meer te bieden dan alleen frikandellen/kroketten en hamburgersquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar, maar waarom staat hij verdomme dan niet op dat trainersstekkie ipv Jol?![]()
Maar er komt dan wel een zee van ruimte achter de verdediging te liggen en als het mis gaat, dan zijn de Italianen er als de kippen bij om dat gruwelijk hard af te straffen. Toch kan het wel wat jij zegt, zeker als de uitvoering goed is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou moet je Maarten niet onderschatten. Ik zie er wel wat in. Waarvoor heb je een keeper nodig als je 70% van het balbezit hebt. Gewoon lekker mee opbouwen. Heb je mooi een extra man over.
Zoals?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spelershome in Barca hed meer te bieden dan alleen frikandellen/kroketten en hamburgers
Dat is gewoon de volgende fase. 30 jaar geleden was het ondenkbaar dat de keeper mee zou voetballen. Nu is het bijna een vereiste geworden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar er komt dan wel een zee van ruimte achter de verdediging te liggen en als het mis gaat, dan zijn de Italianen er als de kippen bij om dat gruwelijk hard af te straffen. Toch kan het wel wat jij zegt, zeker als de uitvoering goed is.
Van der Sar was altijd wel een meevoetballende doelman, maar écht mee helpen opbouwen deed hij ook niet.
Jawel, maar dan moet Stekelenburg geen gekke dingen gaan doen en om dat nou uit te proberen tegen Juventus in zo'n belangrijke wedstrijd lijkt me toch riskant. Maar niet geprobeerd is altijd mis geschoten, dus het kan wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is gewoon de volgende fase. 30 jaar geleden was het ondenkbaar dat de keeper mee zou voetballen. Nu is het bijna een vereiste geworden.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet Stekelenburg geen gekke dingen gaan doen en om dat nou uit te proberen tegen Juventus in zo'n belangrijke wedstrijd lijkt me toch riskant. Maar niet geprobeerd is altijd mis geschoten, dus het kan wel.
Met die 11 namen kun je net zo goed thuis blijven. 2 statische spitsen naast elkaar in de punt, terwijl je geen vleugels hebt ? Een middenveld met te weinig techniek om je tegenstander te kunnen domineren, te weinig snelheid in de voorhoede voor de omschakeling.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef Barca het volgende:
Zó spelen:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen;
Anita;
De Zeeuw, Enoh;
De Jong;
Suk, Pantelic
Tsja, doe maar gewoon 4-3-3 of iig een aanvallende opstelling voor vanavond.quote:
Dat kwam ook doordat het in een ongekend zwak en traag tempo ging. In Godsnaam denk ik dan, probeer op zijn minst goed en snel te combineren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef LostnFound het volgende:
waardeloos. Waar in de thuis wedstrijd nog veel kansen gecreëerd werden was het echt kansloos vanavond
Ik had toch wel verwacht dat we nog wat gevaarlijker konden zijn maar er kwam echt helemaal niks uit
Klopt, maar je kan al toch aangeven dat Suk absoluut niet het voordeel van de twijfel krijgt dat hij ook maar iets kan wat goed genoeg is voor een ajax spits? Kijk dat het publiek het prachtig vindt is gewoon puur om maar te dollen, want je moet iets op de tribunequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef Sj0rs het volgende:
Mickey heeft ruim de tijd gehad om te laten zien wat hij kan. Dus nee ik zeg dat niet.
Eens. Ook positie kiezen is vooralsnog niet zijn sterkste kant. Na de goede voorzet van Rommedahl, bleek dat ook wel. Maar ook in eerdere speelminuten van Suk bleek dat wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef Drassss het volgende:
Ik beoordeel hem op de kwaliteiten qua aannames/inzicht etc en vind het totaal niks? Belachelijk dat de man ( hoe mooi het verhaal ook is, dat gun ik hem graag ) gewoon mag mee ballen. Zet er dan gewoon Bodul neer zou ik zeggen. Je gaat toch ook niet zeggen dat Sulejmani opeens ook weer 16 miljoen waard is na dat ene doelpuntje?
Juist. Knop moet volledig omgedraaid worden en zondag goed spelen en dan de kansen wél afmaken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:57 schreef dnzl het volgende:
Jammer. Wat rest is de waardevolle ervaring voor de jonkies![]()
Op naar zondag waar Utrecht totaal van de mat zal worden gespeeld
niet heel gek als je zag hoe hij de eerste helft speeldequote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:03 schreef dnzl het volgende:
Droevig om te zien dat Vertonghen als enige vrije man, met zn handen omhoog, totaal werd overgeslagen in de tweede helft. Is een stuk of 4 keer gebeurd.
Inderdaad. Ik heb hem altijd hoog zitten. Maar gisteren was het echt niks.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:33 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
niet heel gek als je zag hoe hij de eerste helft speelde
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat een held die Suk, dat gaat een grote worden!
Hij had duidelijk een off day.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb hem altijd hoog zitten. Maar gisteren was het echt niks.
let maar op, volgend seizoen eerste spits...quote:
Klopt, want dan hebben ze Suarez en Sulej verkocht omdat ze geld nodig haddenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
let maar op, volgend seizoen eerste spits...
Pantelicquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, want dan hebben ze Suarez en Sulej verkocht omdat ze geld nodig hadden
Maar even serieus. Ik heb hem eigenlijk bijna nog niet zien spelen. Kan hij nou eigenlijk wel wat of is het echt alleen maar één grote hype?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
let maar op, volgend seizoen eerste spits...
Zou me niks verbazen als het de nieuwe Urzaiz gaat worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Grote hype, hij heeft tot nu toe nog niks echt laten zien. Mensen gaan gewoon als een idioot te keer als hij aan het warmlopen is. Het zal nog moeten blijken of hij werkelijk wat kan, hij heeft het voordeel van de twijfel bij mij.
Suk is tot nu toe niets meer dan een imagocampagne voor Ajax. Ik ben wel benieuwd naar hem maar laat die jongen eens naar de kapper gaan zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar even serieus. Ik heb hem eigenlijk bijna nog niet zien spelen. Kan hij nou eigenlijk wel wat of is het echt alleen maar één grote hype?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |