En zo is het!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zolang Ajax alles wint, dan worden ze gewoon kampioen. Tenminste, hoogstwaarschijnlijk.
20 minuten was genoegquote:Op zondag 21 februari 2010 22:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vinden.. hij heeft in totaal nog geen 20 min gespeeld
vind je het heel gek? als je een arena inkomt waar 50 000 mensen al helemaal gek worden voordat je ook maar 1 bal geraakt hebt?? Vindt dat je hem echt meer tijd moet geven en niet nual afschrijven.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
20 minuten was genoegVeel opportunisme, veel inzet maar veels te weinig kwaliteit
Uit naar de arena bevalt PSV doorgaans wel goedquote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajax krijgt psv nog!
Psv krijgt Ajax, Feyenoord,Twente en Az nog.
Twenten krijgt Feyenoord,Az en Psv nog.
Ik zie het nog wel gebeuren hoor.
Heel simpelquote:Op maandag 22 februari 2010 11:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uit naar de arena bevalt PSV doorgaans wel goed![]()
En ik moet ook nog maar zien of ajax wint van Utrecht zondag met juve in de benen. Ik ga er wel vanuit dat jullie twente nog inhalen. Hoop het ook eigenlijk, als NL zijnde kunnen we maar beter met ajax richting de CL.
Dat jij denkt dat je dat nu al kan beoordelen zegt veel meer over jouw kwaliteit dan over die van Suk.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
20 minuten was genoegVeel opportunisme, veel inzet maar veels te weinig kwaliteit
Je gaat je écht vergissen. Twente zit aan het eind van zijn latijn en psv gaat ook steeds stroever, nu al 1-1 tegen Sparta. Ze wilden er met een 1-0 vanaf komen, maar niet dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:45 schreef Barca het volgende:
De nummers 1 en 2 gaan niet zo veel punten verliezen dat wij hen nog gaan inhalen.
Als het dit jaar nog lukt dan bereikt Jol een heldenstatus in Amsterdam.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat het nog heel spannend gaat worden. Ik zie PSV en Twente eigenlijk meer punten verliezen dan Ajax in de volgende wedstrijden. Zoals Ajax nu speelt is het gewoon de enige club die echt recht heeft op het kampioenschap. Als het, het dit jaar nog net niet wordt gaat Jol het gewoon doen volgend jaar ik heb er alle vertrouwen in.
Zal me dan ook een beste feestje worden als het lukt hahaquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als het dit jaar nog lukt dan bereikt Jol een heldenstatus in Amsterdam.
Laat het a.u.b. zo zijn!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal me dan ook een beste feestje worden als het lukt haha
Niet mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat het nog heel spannend gaat worden. Ik zie PSV en Twente eigenlijk meer punten verliezen dan Ajax in de volgende wedstrijden. Zoals Ajax nu speelt is het gewoon de enige club die echt recht heeft op het kampioenschap. Als het, het dit jaar nog net niet wordt gaat Jol het gewoon doen volgend jaar ik heb er alle vertrouwen in.
Nee hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je gaat je écht vergissen. Twente zit aan het eind van zijn latijn en psv gaat ook steeds stroever, nu al 1-1 tegen Sparta. Ze wilden er met een 1-0 vanaf komen, maar niet dus.
Ik zie Ajax kampioen worden.
Als we zo gaan oordelen was Zlatan niks, Pantelic niks en ga zo maar door. Wat een gelul.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is toch geen niveau Ajax man..quote:Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Als we zo gaan oordelen was Zlatan niks, Pantelic niks en ga zo maar door. Wat een gelul.
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.quote:
Ga je deze ook nog posten in het schoen-opeten topicquote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.
Maar de nummers 1 en 2 zullen niet zo veel punten missen dat Ajax nog kampioen of 2e wordt.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax geen enkel punt meer laat liggen en dat dat voldoende zal zijn voor de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |