Hoe lang geleden>quote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Net een lekker big mac menu gehad
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Maaaaaaacquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Is dat nieuw?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
Nee, dat zeg je liever niet?quote:
Een zien hoelang we het volhouden om deze onderwerpen te vermijden!quote:
Ik doe het liever nietquote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je liever niet?
Ik heb nu al last van afkickverschijnselenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een zien hoelang we het volhouden om deze onderwerpen te vermijden!
Waar wel dan?quote:
Dan heb jij de verkeerde auto geprobeerd denk ikquote:
Ik zei sex EN auto's, niet sex IN auto'squote:
Wakkerquote:
Count me inquote:
Nee joh gekkie. Dat gaat niet meer lukken vandaagquote:
Oh sorry, mijn fout.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei sex EN auto's, niet sex IN auto's
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/UNPROFOR
Noemen ze dat een afkorting.
Ik ben hier.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Suus waar ben je? Moet je me jurkje nog zien?
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Dat gaat niet meer lukken vandaag
UNPF klinkt toch veel lekkerder?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/UNPROFOR
Noemen ze dat een afkorting.
Ik wil hem ook wel zienquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 21:43 schreef tliciouz het volgende:
juhquote:
Beidequote:
Ja!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Ik spreek het nooit uitquote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
UNPF klinkt toch veel lekkerder?
quote:
quote:
Sorry voor de vreemde posequote:
Mooiquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry voor de vreemde poseen hij is niet heel duidelijk maar wel heul lief
[afbeelding]
Geeft niets hoor, ik dacht heel even dat je liever geen sex deed, and then I lol'd.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh sorry, mijn fout.
Bij deze excuses!
leuk hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is tof!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou best vreemd zijn inderdaad!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik dacht heel even dat je liever geen sex deed, and then I lol'd.
Zie? Net als dat koe en kuu uitmaakt. Vind ik.quote:
Ja, maar met jou weet je het maar nooitquote:Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat zou best vreemd zijn inderdaad!
Hee, ik wil anders oook wel even beschrijven hoe die slijm eruit ziet.quote:
jong, jij woont in grunnquote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
Zegt me ma opeens: 'we moeten volgende week nog naar Ikea... René kan wel, jij bent smiddags toch wel vrij he? Je werkt toch maar 3 ochtenden.'...
'Ja mamma?!'
Onder de plak bij moeders.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
Zegt me ma opeens: 'we moeten volgende week nog naar Ikea... René kan wel, jij bent smiddags toch wel vrij he? Je werkt toch maar 3 ochtenden.'...
'Ja mamma?!'
Ik ga morgen!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
'Ja mamma?!'
Tja, eigen schuld ook wel. Heb d'r 4 fotolijstjes gegeven met sinterklaas, nou wil ze meerquote:
Wat heeft Groningen van doen met Ikeaquote:Op zondag 21 februari 2010 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jong, jij woont in grunn
niet zeiken.
tis best een leuke winkel
Ikea is best chillquote:
Mja, het maakt ook wel uitquote:Op zondag 21 februari 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie? Net als dat koe en kuu uitmaakt. Vind ik.
Ik wist niet dat jij rapper wasquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
I've been rapping for about seventeen years, okay? I don't write my stuff any more, I just kick it from my head, you no what I'm sayin'? I can do that, no disrespect but that's how I am.
Ook met bloed erdoor, net als ik soms?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, ik wil anders oook wel even beschrijven hoe die slijm eruit ziet.
Bloed is voor pussys, er zitten bij mij kankerballetjes erbij men.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook met bloed erdoor, net als ik soms?
dat je niet heel stad en land hoeft af te reizen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, eigen schuld ook wel. Heb d'r 4 fotolijstjes gegeven met sinterklaas, nou wil ze meer!
[..]
Wat heeft Groningen van doen met Ikea! Behalve dat-ie zich daar bevindt.
Net als spaghetti, maar dan zonder de sliertjes!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bloed is voor pussys, er zitten bij mij kankerballetjes erbij men.
Ik vind eigenlijk dat het koe isquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, het maakt ook wel uit, alleen ik hoef het niet uit te spreken dus het maakt me niet zoveel uit
.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
I've been rapping for about seventeen years, okay? I don't write my stuff any more, I just kick it from my head, you no what I'm sayin'? I can do that, no disrespect but that's how I am.
Ik heb de hele dag niksquote:
En waar je om de 5 minuten dit hoort:quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
IKEA
Dat vind ik nou geen fijne winkel.
Zoeken, zoeken en nog eens zoeken.
Kom je eigenlijk thuis kun je dan met het knutselen beginnen.
Ratatat isquote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind hem wel apart ja
spullen voor in je huis!quote:
Daarom doordeweeks gaanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
En waar je om de 5 minuten dit hoort:
'Willen de ouders van <insert naam, leeftijd en plaats waar die woont> bij de ballenbak op komen halen? Hij vindt het hier niet meer leuk.'
Jamaar ik bedoel dat alles zo duidelijk is enzo. Hoe kan je dan zoeken zoeken zoeken?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
spullen voor in je huis!
Dan is het dat tochquote:Op zondag 21 februari 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het koe is
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bwoh, komt er ineesn een nummer langs dat ik een hele tijd niet heb geluisterd en ooit heel veel.
Deze:
Inderdaad jaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
En waar je om de 5 minuten dit hoort:
'Willen de ouders van <insert naam, leeftijd en plaats waar die woont> bij de ballenbak op komen halen? Hij vindt het hier niet meer leuk.'
Ik ken die groep niet, maar ze klinken wel apart.quote:
Als het niet ligt waar je je op dat moment bevindt, staat er een nummer van een rij en een vakje op het dingetje wat je wilt, dan loop je naar het magazijn en pak je het dingetje bij die rij uit dat vakje.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
IKEA
Dat vind ik nou geen fijne winkel.
Zoeken, zoeken en nog eens zoeken.
Kom je eigenlijk thuis kun je dan met het knutselen beginnen.
Downloaduhhhhh.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken die groep niet, maar ze klinken wel apart.
Ooooooooooh, als dat alles isquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een verlanglijst van 1600 euro op de IKEA site voor als ik op kamers ga.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het niet ligt waar je je op dat moment bevindt, staat er een nummer van een rij en een vakje op het dingetje wat je wilt, dan loop je naar het magazijn en pak je het dingetje bij die rij uit dat vakje.
Zo heel moeilijk is het niet hoor.
Het bureau wat ik moest hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat valt er te zoeken in IKEA?
En in Amersfoort weet ik zo langzamerhand de binnendoor route naar het magazijn welquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het niet ligt waar je je op dat moment bevindt, staat er een nummer van een rij en een vakje op het dingetje wat je wilt, dan loop je naar het magazijn en pak je het dingetje bij die rij uit dat vakje.
Zo heel moeilijk is het niet hoor.
Dat vind ik nog meevallen eigenlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een verlanglijst van 1600 euro op de IKEA site voor als ik op kamers ga.
Maar als je één specifiek bureau wilt hebben en het staat niet bij de bureau's dan ga je het toch gelijk vragen?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Het bureau wat ik moest hebben.
Ik kon het maar niet vinden.
Omdat het in de aanbieding was hadden ze het ergens anders neergezet.
Maar dat wist ik dus niet.
Das best veelquote:
1 keer quoten was idd genoeg hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar als je één specifiek bureau wilt hebben en het staat niet bij de bureau's dan ga je het toch gelijk vragen?
Foei!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En in Amersfoort weet ik zo langzamerhand de binnendoor route naar het magazijn wel
En anders zelf bouwen van wat hout en schroevenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Das best veelJe moet gewoon op marktplaats zoeken voor hetzelfde
![]()
En heel veel mensen geven hun Benny's en Björns gratis weg.
Ik doe allebei!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Ik koop CD's
Vind ik knap.quote:
Ja maar dat doe ik nu nog niet, heeft toch geen zin.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
![]()
Als ik heb wat ik moet hebben welquote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Foei!
Je neemt toch niet de binnendoorroute!![]()
(morgen niet in elk geval)
Ik ben te verwend wat meubels betreft. Wil alles strak hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En anders zelf bouwen van wat hout en schroeven
Tss. Ken de ikea-klassiekersquote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar dat doe ik nu nog niet, heeft toch geen zin.
Hun wat?
Ik hou niet zo van 2e handsquote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
![]()
Waar ookalweer?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik heb wat ik moet hebben wel... Kom je me ophalen?
En waarom heb je dat dan nog niet gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
Om jailbait aan te trekken hoef je slechts een dure auto te bezitten, naar een middelbare schoolfeest te rijden, de eerste lekkere tienermeid aan te spreken en een iPod beloven.... en dan heb je seks!
Daar had je 31 minuten voor nodig?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
Om jailbait aan te trekken hoef je slechts een dure auto te bezitten, naar een middelbare schoolfeest te rijden, de eerste lekkere tienermeid aan te spreken en een iPod beloven.... en dan heb je seks!
Hij is te jong.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
En waarom heb je dat dan nog niet gedaan?
Ik dacht dus eerst de goede gevonden te hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar als je één specifiek bureau wilt hebben en het staat niet bij de bureau's dan ga je het toch gelijk vragen?
Puttenquote:
Ik kom het topic net binnen, slimmerd.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar had je 31 minuten voor nodig?
Ik hoef geen sletjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
En waarom heb je dat dan nog niet gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom een pa die goed is in houtbewerkingquote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben te verwend wat meubels betreft. Wil alles strak hebben.
Dat is toch knap man, als je dat in 31 minuten voor elkaar krijgtquote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar had je 31 minuten voor nodig?
Kan bestquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ken Ratatat en Boys Noize door jou of niet?
Leer je nog steeds?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kut is het als je 1023984103 keer woordjes hebt geleerd van Duits en ze dan opnieuw moet leren en ze allemaal vergeten bent? En dat drie fucking keren achter elkaar? En dan heb ik dat straks weer.
pff. De maatschappij van tegenwoordig. Het is verdomde hout.quote:
Ratatat, is dat zoals Boys Noize?quote:
Valt mee.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh 't is maar ¤ 1.385,12, mijn verlanglijst.
Ojaaaa!quote:
Omdat daaromquote:Op zondag 21 februari 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
Waarom zijn die toffe tv kasten bij de ikea allemaal rond de ¤600?
Ligt er aan naar welke Ikea je gaatquote:Op zondag 21 februari 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojaaaa!
Dan kom ik wel in de buurt he?
En dan heb je alles voor op een kamer te wonen ?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
I willquote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Zoek op YouTube en ontdek.
Nee gekquote:
Heb ik wel... Maar ik heb nog meer erop staanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat heb ik je net al verteldquote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ligt er aan naar welke Ikea je gaat
ja, precies, dat vind ik weinigquote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan heb je alles voor op een kamer te wonen ?
Ohja?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik je net al verteld
Zo waar !quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Desunoto het volgende:
Ik haatte Duits.
Maar Frans nog meer.
Frans is pas moeilijk. Duits is slechts lelijk.
Ik wou dat ik het beide hadquote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Desunoto het volgende:
Ik haatte Duits.
Maar Frans nog meer.
Ehm, bed. Kast. Nachtkastje, tafeltjes etc. Klok met ingebouwde DVD/CDkastiets. Twee lampjes, bovenstaande stoel, weegschaal, badkameraccessoires, ladekast. Niet dus. Maar wel van alles dubbel.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan heb je alles voor op een kamer te wonen ?
Oh goede combo.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gekBeetje als MSTRKRFT, Hot Chip en MGMT.
Het verschil met MGMT is dan weer dat het maar twee leuke nummers heeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gekBeetje als MSTRKRFT, Hot Chip en MGMT.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Desunoto het volgende:
Ik haatte Duits.
Maar Frans nog meer.
Ja, helaas de verkeerde keuze gemaaktquote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar had je toch voor kunnen kiezen?
Kies je Frans volgend jaar?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Renesite het volgende:
Ik had Frans.
'René. mon ammi, Iek wil alleen gemotiveerdon in mijne klasse... Iek verzoeke je dan ook vriendelijk geen France te kiezen volgende jare'
Had geboren Francaise als docente.
Na de zomer wil ik en ga ik op mezelf wonen ( mits ik nieuwe baan krijg )quote:
Stimmt jaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het verschil met MGMT is dan weer dat het maar twee leuke nummers heeft.
MSTRKRFT daarentegen.
Dan heb ik er overheen gelezenquote:
Ik heb Duits, maar bij Frans hebben ze zo'n leraar die een Franse gast die zijn spreektoets perfect doet een 8.5 geeft omdat 'hij er toch geen moeite voor heeft gedaan'quote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Renesite het volgende:
Ik had Frans.
'René. mon ammi, Iek wil alleen gemotiveerdon in mijne klasse... Iek verzoeke je dan ook vriendelijk geen France te kiezen volgende jare'
quote:
Nieuwe clip al gezien? Die is echt sickquote:
dat zijn wel al veel belangrijke dingen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehm, bed. Kast. Nachtkastje, tafeltjes etc. Klok met ingebouwde DVD/CDkastiets. Twee lampjes, bovenstaande stoel, weegschaal, badkameraccessoires, ladekast. Niet dus. Maar wel van alles dubbel.
Wat een faalavond vanavond op FOK.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
!!!
Hoe oud verwacht je dat ik ben? *eventjes leeftijd uit profiel sloopt*
Ik heb zoveel toffe ideeen om dingen zelf te maken, maar dat kost zoveel geldquote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Na de zomer wil ik en ga ik op mezelf wonen ( mits ik nieuwe baan krijg )
Had ik volgens mijn vader toch wel effe zeker 10.000 euro nodig.
Ik vind dat best wel veel
Niet dat je zoveel nodig hebt voor een studieplaats, maar ik verwacht toch meer dan 1300 euro.
39quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
!!!
Hoe oud verwacht je dat ik ben? *eventjes leeftijd uit profiel sloopt*
JAAAAAAAA supervet! Zag hem in dat ene topic waar ik blij van werd, nieuwe electroiets ofzo. Maar moet even afkicken want over 1,5 week TBB in Watt dus moet het wel weer leuk vinden dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nieuwe clip al gezien? Die is echt sick
Eerlijk? Ik faal gewoon vandaag, ik lees over alles heen en enquote:
Dan kom je dicht langs Puttenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Renesite het volgende:
Ik had Frans.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond Frans echt verschrikkelijk om te leren, hoe mooi ik de taal ook vind. Eergister een Franse fiml gekeken en dat was ook![]()
![]()
Maar Duits is niet zo lelijk als mensen denken.
Ik vind Duits leukkkkkk.
Ontloop mijn vraag nietquote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik faal gewoon vandaag, ik lees over alles heen en en
Alles kost geldquote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb zoveel toffe ideeen om dingen zelf te maken, maar dat kost zoveel geld
Hoe oud je bent? Ik kan dat niet inschatten. Ik dacht dat naatje_1 ookal 21 was, maar hij bleek 15 te zijnquote:
Neejoh, daar komen zoveel nieuwe platen langsquote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JAAAAAAAA supervet! Zag hem in dat ene topic waar ik blij van werd, nieuwe electroiets ofzo. Maar moet even afkicken want over 1,5 week TBB in Watt dus moet het wel weer leuk vinden dan.
Maar zelf dingen maken is duurder. Bovendien heb je maar weinig ruimte, en kan je niet al je ideeen uitvoerenquote:
Naatje is gewoon een klapmongoolquote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud je bent? Ik kan dat niet inschatten. Ik dacht dat naatje_1 ookal 21 was, maar hij bleek 15 te zijn
Ik zou d'r doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Mr.DD het volgende:
M'n ex wil toch met me praten![]()
Das ook voor het eerst
Schat mij eens 15 in.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud je bent? Ik kan dat niet inschatten. Ik dacht dat naatje_1 ookal 21 was, maar hij bleek 15 te zijn
Totale plaatje wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
10.000 euro aan meubels, wtf?
Naatje 15???quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zelf dingen maken is geloof ik wel goedkoper hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar zelf dingen maken is duurder. Bovendien heb je maar weinig ruimte, en kan je niet al je ideeen uitvoeren
Dit is weer een anderquote:
Ja, of dit is mijn zoveelste faal uitspraak deze avond.quote:
Mooie TV meubel van mijn ouders was geloof ik 800 euro. Erg kek ding, teakhout, mooie grote kasten en zoquote:
Hij doet wel heel oud en verzuurd maar stiekem is hij nog best jong hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat Renesite 25 is? Ik snap er niks meer van
Dan zou ik 3.000 euro schatten. Als je alles nieuw wilt.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Totale plaatje wel.
Alles erop en eraan.
10.000 vind ik nog veel.
Bed, tv, kasten, bureau, kamertafel heb ik al
Sowieso is het op een feest altijd vetter. Maar toch. Even afkicken is wel nodig.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, daar komen zoveel nieuwe platen langsGewoon doorbeuken
Hij's de helft daarvan!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat Renesite 25 is? Ik snap er niks meer van
Tong is 13 toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doet wel heel oud en verzuurd maar stiekem is hij nog best jong hoorEen soort omgekeerde tong80.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doet wel heel oud en verzuurd maar stiekem is hij nog best jong hoorEen soort omgekeerde tong80.
Hoe oud is tong danquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind lederen wandbekleding wel wat hebben voor een slaapkamer.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelf dingen maken is geloof ik wel goedkoper hoor.. Heb je tenminste massief hout ipv dat gelamineerde mdf wat bij Ikea vaak voorkomt.
Dan ga ik in een kleine periode heel veel geld uitgeven.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
10.000?
Meubels
TV
Wasmachine
Keukenapparatuur
Klusapparatuur
Mwaaaah... Wil je het meteen redelijk doen... ja, 10k heb je dan misschien wel nodig, houd je ook nog over.
Hij zei 47.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud is tong danVolgensmij is die nog echt niet ouder dan 30.
47 was het toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud is tong danVolgensmij is die nog echt niet ouder dan 30.
Ok Noorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sowieso is het op een feest altijd vetter. Maar toch. Even afkicken is wel nodig.
Ik zag ze ook staan jaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mooie TV meubel van mijn ouders was geloof ik 800 euro. Erg kek ding, teakhout, mooie grote kasten en zo!
Nooit van gehoord maar ik zal eens kijken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok NoorGa dan voor de afwisseling maar ff het nieuwe album van Gui Boratto luisteren
Misschien wel wat meer, maar echt geen 10.000 lijkt me.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan zou ik 3.000 euro schatten. Als je alles nieuw wilt.
[..]
WTF. Hoe oud denken jullie dat ik ben dan? (Degene die het weten, sssshtquote:
Noorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ik zal eens kijken.
ff rekenen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WTF. Hoe oud denken jullie dat ik ben dan? (Degene die het weten, ssssht)
Ja als je moeilijk gaat doen gaat het veel kostenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind lederen wandbekleding wel wat hebben voor een slaapkamer.
Of een "afgetrapte" kamer, dus met verroeste buizen een tafelframe maken, met daarop een kapotgeslagen plaat gelamineerd glasEn dan veel traanplaat etc.
Ik weet dat het 17-18 is, maar ik zou 2 jaar minder gokken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eind 60.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou zo graag later mijn hele huis van de grond af ontwerpen. 20 maar kijken voor interieurarchitectquote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja als je moeilijk gaat doen gaat het veel kosten... Alleen traanplaat is al belachelijk duur.. Volgens mij kan je met PVC ook aardig wat
.. Zou wel mijn stijl kunnen zijn, kast van PVC buis, wat planken en buisklemmen
Aan jouw reacties enzo te zien dacht ik al bijna dat je de 50 gepasseerd was. Maar dat had je er zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
21 zegt mijn paspoort
21 zegt mijn rijbewijs
21 zegt mijn schoolpasje
21 zegt het pasje van mijn studievereniging
21 zegt mijn hoofd
Ja...
21
Tong is zelf eens op tv geweest bij een tv quiz.quote:
Als ik nou de buitenkant voor je ontwerp, doe jij de binnenkant.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou zo graag later mijn hele huis van de grond af ontwerpen. 20 maar kijken voor interieurarchitect
Oke, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet dat het 17-18 is, maar ik zou 2 jaar minder gokken.
Je geboorte datum staat in je profiel.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Au.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aan jouw reacties enzo te zien dacht ik al bijna dat je de 50 gepasseerd was. Maar dat had je er zelf naar gemaakt.
Die aflevering moet ik zienquote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tong is zelf eens op tv geweest bij een tv quiz.
Dit vertelde iemand mij ooit op een VBL meet.
Ik wist zelfs de voornaam van Tong
Wat hij verder doet weet ik niet.
Weet ik, daarom doe ik het ook met tederheid, liefde en op een gepast tempo.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hallo ik kom toch net om de hoek kijken.
17!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je 50 bent ga je toch niet meer in PUB postenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aan jouw reacties enzo te zien dacht ik al bijna dat je de 50 gepasseerd was. Maar dat had je er zelf naar gemaakt.
Ik doe een sociale studie, doe iets met rechten, heb nu vreemdelingen recht, heb een week in Brussel gezeten waar dat onderwerp ook veelvuldig aan bod kwam... Ofwel: ik wist/weet er veel af en daarom tikte ik gisteren iets teveelquote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Deal. Zo'n ijzeren draaitrap midden in de kamer is trouwens ook vet. En een soort binnenbalkonquote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik nou de buitenkant voor je ontwerp, doe jij de binnenkant.
Eigen huis laten bouwenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou zo graag later mijn hele huis van de grond af ontwerpen. 20 maar kijken voor interieurarchitect
quote:
Ik zeg altijd: De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je 50 bent ga je toch niet meer in PUB posten
Lief. Noem nog eens wat.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik, daarom doe ik het ook met tederheid, liefde en op een gepast tempo.
Volgens mij niets meer, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die aflevering moet ik zien
"wat doe je voor werk?"
"uhh. ICT"
Ik heb je nooit in het echt gezien, en dit is gebaseerd op hoe je hier bent.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
In de blauwe stad staan een paar erg mooie huisjesquote:Op zondag 21 februari 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eigen huis laten bouwen... Eigen ontwerp in Zweedse stijl
TLK?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
TLK komt ook ouder over dan hij is volgensmij.
Dan is PUB het 50+ forumquote:Op zondag 21 februari 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je 50 bent ga je toch niet meer in PUB posten
Blauwe stad... nog dood niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In de blauwe stad staan een paar erg mooie huisjes
Ook niet in het fobo?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb je nooit in het echt gezien, en dit is gebaseerd op hoe je hier bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |