quote:
Nieuwe clip al gezien? Die is echt sickquote:
dat zijn wel al veel belangrijke dingen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehm, bed. Kast. Nachtkastje, tafeltjes etc. Klok met ingebouwde DVD/CDkastiets. Twee lampjes, bovenstaande stoel, weegschaal, badkameraccessoires, ladekast. Niet dus. Maar wel van alles dubbel.
Wat een faalavond vanavond op FOK.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
!!!
Hoe oud verwacht je dat ik ben? *eventjes leeftijd uit profiel sloopt*
Ik heb zoveel toffe ideeen om dingen zelf te maken, maar dat kost zoveel geldquote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Na de zomer wil ik en ga ik op mezelf wonen ( mits ik nieuwe baan krijg )
Had ik volgens mijn vader toch wel effe zeker 10.000 euro nodig.
Ik vind dat best wel veel
Niet dat je zoveel nodig hebt voor een studieplaats, maar ik verwacht toch meer dan 1300 euro.
39quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
!!!
Hoe oud verwacht je dat ik ben? *eventjes leeftijd uit profiel sloopt*
JAAAAAAAA supervet! Zag hem in dat ene topic waar ik blij van werd, nieuwe electroiets ofzo. Maar moet even afkicken want over 1,5 week TBB in Watt dus moet het wel weer leuk vinden dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nieuwe clip al gezien? Die is echt sick
Eerlijk? Ik faal gewoon vandaag, ik lees over alles heen en enquote:
Dan kom je dicht langs Puttenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Renesite het volgende:
Ik had Frans.
'René. mon ammi, Iek wil alleen gemotiveerdon in mijne klasse... Iek verzoeke je dan ook vriendelijk geen France te kiezen volgende jare'
Had geboren Francaise als docente.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond Frans echt verschrikkelijk om te leren, hoe mooi ik de taal ook vind. Eergister een Franse fiml gekeken en dat was ook![]()
![]()
Maar Duits is niet zo lelijk als mensen denken.
Ik vind Duits leukkkkkk.
Ontloop mijn vraag nietquote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik faal gewoon vandaag, ik lees over alles heen en en
Alles kost geldquote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb zoveel toffe ideeen om dingen zelf te maken, maar dat kost zoveel geld
Hoe oud je bent? Ik kan dat niet inschatten. Ik dacht dat naatje_1 ookal 21 was, maar hij bleek 15 te zijnquote:
Neejoh, daar komen zoveel nieuwe platen langsquote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JAAAAAAAA supervet! Zag hem in dat ene topic waar ik blij van werd, nieuwe electroiets ofzo. Maar moet even afkicken want over 1,5 week TBB in Watt dus moet het wel weer leuk vinden dan.
Maar zelf dingen maken is duurder. Bovendien heb je maar weinig ruimte, en kan je niet al je ideeen uitvoerenquote:
Naatje is gewoon een klapmongoolquote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud je bent? Ik kan dat niet inschatten. Ik dacht dat naatje_1 ookal 21 was, maar hij bleek 15 te zijn
Ik zou d'r doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Mr.DD het volgende:
M'n ex wil toch met me praten![]()
Das ook voor het eerst
Schat mij eens 15 in.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud je bent? Ik kan dat niet inschatten. Ik dacht dat naatje_1 ookal 21 was, maar hij bleek 15 te zijn
Totale plaatje wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
10.000 euro aan meubels, wtf?
Naatje 15???quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zelf dingen maken is geloof ik wel goedkoper hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar zelf dingen maken is duurder. Bovendien heb je maar weinig ruimte, en kan je niet al je ideeen uitvoeren
Dit is weer een anderquote:
Ja, of dit is mijn zoveelste faal uitspraak deze avond.quote:
Mooie TV meubel van mijn ouders was geloof ik 800 euro. Erg kek ding, teakhout, mooie grote kasten en zoquote:
Hij doet wel heel oud en verzuurd maar stiekem is hij nog best jong hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat Renesite 25 is? Ik snap er niks meer van
Dan zou ik 3.000 euro schatten. Als je alles nieuw wilt.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Totale plaatje wel.
Alles erop en eraan.
10.000 vind ik nog veel.
Bed, tv, kasten, bureau, kamertafel heb ik al
Sowieso is het op een feest altijd vetter. Maar toch. Even afkicken is wel nodig.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, daar komen zoveel nieuwe platen langsGewoon doorbeuken
Hij's de helft daarvan!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat Renesite 25 is? Ik snap er niks meer van
Tong is 13 toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doet wel heel oud en verzuurd maar stiekem is hij nog best jong hoorEen soort omgekeerde tong80.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doet wel heel oud en verzuurd maar stiekem is hij nog best jong hoorEen soort omgekeerde tong80.
Hoe oud is tong danquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind lederen wandbekleding wel wat hebben voor een slaapkamer.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelf dingen maken is geloof ik wel goedkoper hoor.. Heb je tenminste massief hout ipv dat gelamineerde mdf wat bij Ikea vaak voorkomt.
Dan ga ik in een kleine periode heel veel geld uitgeven.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
10.000?
Meubels
TV
Wasmachine
Keukenapparatuur
Klusapparatuur
Mwaaaah... Wil je het meteen redelijk doen... ja, 10k heb je dan misschien wel nodig, houd je ook nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |