quote:
quote:
Sorry voor de vreemde posequote:
Mooiquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry voor de vreemde poseen hij is niet heel duidelijk maar wel heul lief
[afbeelding]
Geeft niets hoor, ik dacht heel even dat je liever geen sex deed, and then I lol'd.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh sorry, mijn fout.
Bij deze excuses!
leuk hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is tof!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou best vreemd zijn inderdaad!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik dacht heel even dat je liever geen sex deed, and then I lol'd.
Zie? Net als dat koe en kuu uitmaakt. Vind ik.quote:
Ja, maar met jou weet je het maar nooitquote:Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat zou best vreemd zijn inderdaad!
Hee, ik wil anders oook wel even beschrijven hoe die slijm eruit ziet.quote:
jong, jij woont in grunnquote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
Zegt me ma opeens: 'we moeten volgende week nog naar Ikea... René kan wel, jij bent smiddags toch wel vrij he? Je werkt toch maar 3 ochtenden.'...
'Ja mamma?!'
Onder de plak bij moeders.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
Zegt me ma opeens: 'we moeten volgende week nog naar Ikea... René kan wel, jij bent smiddags toch wel vrij he? Je werkt toch maar 3 ochtenden.'...
'Ja mamma?!'
Ik ga morgen!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
'Ja mamma?!'
Tja, eigen schuld ook wel. Heb d'r 4 fotolijstjes gegeven met sinterklaas, nou wil ze meerquote:
Wat heeft Groningen van doen met Ikeaquote:Op zondag 21 februari 2010 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jong, jij woont in grunn
niet zeiken.
tis best een leuke winkel
Ikea is best chillquote:
Mja, het maakt ook wel uitquote:Op zondag 21 februari 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie? Net als dat koe en kuu uitmaakt. Vind ik.
Ik wist niet dat jij rapper wasquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
I've been rapping for about seventeen years, okay? I don't write my stuff any more, I just kick it from my head, you no what I'm sayin'? I can do that, no disrespect but that's how I am.
Ook met bloed erdoor, net als ik soms?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, ik wil anders oook wel even beschrijven hoe die slijm eruit ziet.
Bloed is voor pussys, er zitten bij mij kankerballetjes erbij men.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook met bloed erdoor, net als ik soms?
dat je niet heel stad en land hoeft af te reizen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, eigen schuld ook wel. Heb d'r 4 fotolijstjes gegeven met sinterklaas, nou wil ze meer!
[..]
Wat heeft Groningen van doen met Ikea! Behalve dat-ie zich daar bevindt.
Net als spaghetti, maar dan zonder de sliertjes!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bloed is voor pussys, er zitten bij mij kankerballetjes erbij men.
Ik vind eigenlijk dat het koe isquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, het maakt ook wel uit, alleen ik hoef het niet uit te spreken dus het maakt me niet zoveel uit
.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
I've been rapping for about seventeen years, okay? I don't write my stuff any more, I just kick it from my head, you no what I'm sayin'? I can do that, no disrespect but that's how I am.
Ik heb de hele dag niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |