En waar je om de 5 minuten dit hoort:quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
IKEA
Dat vind ik nou geen fijne winkel.
Zoeken, zoeken en nog eens zoeken.
Kom je eigenlijk thuis kun je dan met het knutselen beginnen.
Ratatat isquote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind hem wel apart ja
spullen voor in je huis!quote:
Daarom doordeweeks gaanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
En waar je om de 5 minuten dit hoort:
'Willen de ouders van <insert naam, leeftijd en plaats waar die woont> bij de ballenbak op komen halen? Hij vindt het hier niet meer leuk.'
Jamaar ik bedoel dat alles zo duidelijk is enzo. Hoe kan je dan zoeken zoeken zoeken?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
spullen voor in je huis!
Dan is het dat tochquote:Op zondag 21 februari 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het koe is
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bwoh, komt er ineesn een nummer langs dat ik een hele tijd niet heb geluisterd en ooit heel veel.
Deze:
Inderdaad jaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
En waar je om de 5 minuten dit hoort:
'Willen de ouders van <insert naam, leeftijd en plaats waar die woont> bij de ballenbak op komen halen? Hij vindt het hier niet meer leuk.'
Ik ken die groep niet, maar ze klinken wel apart.quote:
Als het niet ligt waar je je op dat moment bevindt, staat er een nummer van een rij en een vakje op het dingetje wat je wilt, dan loop je naar het magazijn en pak je het dingetje bij die rij uit dat vakje.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
IKEA
Dat vind ik nou geen fijne winkel.
Zoeken, zoeken en nog eens zoeken.
Kom je eigenlijk thuis kun je dan met het knutselen beginnen.
Downloaduhhhhh.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken die groep niet, maar ze klinken wel apart.
Ooooooooooh, als dat alles isquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een verlanglijst van 1600 euro op de IKEA site voor als ik op kamers ga.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het niet ligt waar je je op dat moment bevindt, staat er een nummer van een rij en een vakje op het dingetje wat je wilt, dan loop je naar het magazijn en pak je het dingetje bij die rij uit dat vakje.
Zo heel moeilijk is het niet hoor.
Het bureau wat ik moest hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat valt er te zoeken in IKEA?
En in Amersfoort weet ik zo langzamerhand de binnendoor route naar het magazijn welquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het niet ligt waar je je op dat moment bevindt, staat er een nummer van een rij en een vakje op het dingetje wat je wilt, dan loop je naar het magazijn en pak je het dingetje bij die rij uit dat vakje.
Zo heel moeilijk is het niet hoor.
Dat vind ik nog meevallen eigenlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een verlanglijst van 1600 euro op de IKEA site voor als ik op kamers ga.
Maar als je één specifiek bureau wilt hebben en het staat niet bij de bureau's dan ga je het toch gelijk vragen?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Het bureau wat ik moest hebben.
Ik kon het maar niet vinden.
Omdat het in de aanbieding was hadden ze het ergens anders neergezet.
Maar dat wist ik dus niet.
Das best veelquote:
1 keer quoten was idd genoeg hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar als je één specifiek bureau wilt hebben en het staat niet bij de bureau's dan ga je het toch gelijk vragen?
Foei!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En in Amersfoort weet ik zo langzamerhand de binnendoor route naar het magazijn wel
En anders zelf bouwen van wat hout en schroevenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Das best veelJe moet gewoon op marktplaats zoeken voor hetzelfde
![]()
En heel veel mensen geven hun Benny's en Björns gratis weg.
Ik doe allebei!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Ik koop CD's
Vind ik knap.quote:
Ja maar dat doe ik nu nog niet, heeft toch geen zin.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
![]()
Als ik heb wat ik moet hebben welquote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Foei!
Je neemt toch niet de binnendoorroute!![]()
(morgen niet in elk geval)
Ik ben te verwend wat meubels betreft. Wil alles strak hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En anders zelf bouwen van wat hout en schroeven
Tss. Ken de ikea-klassiekersquote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar dat doe ik nu nog niet, heeft toch geen zin.
Hun wat?
Ik hou niet zo van 2e handsquote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
![]()
Waar ookalweer?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik heb wat ik moet hebben wel... Kom je me ophalen?
En waarom heb je dat dan nog niet gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
Om jailbait aan te trekken hoef je slechts een dure auto te bezitten, naar een middelbare schoolfeest te rijden, de eerste lekkere tienermeid aan te spreken en een iPod beloven.... en dan heb je seks!
Daar had je 31 minuten voor nodig?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
Om jailbait aan te trekken hoef je slechts een dure auto te bezitten, naar een middelbare schoolfeest te rijden, de eerste lekkere tienermeid aan te spreken en een iPod beloven.... en dan heb je seks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |