PvdA belonen omdat ze 1 helder momentje haddenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:26 schreef HBUU het volgende:
[..]
Goed idee, sinds gisteren ga ik dat inderdaad doen ja
Ik vind het stoppen van domme zinloze oorlogen heel belangrijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
PvdA belonen omdat ze 1 helder momentje hadden
Doe mij nog maar een keer Paars: PvdA D66 en VVD, een imo mooie progressieve combinatie die niet teveel naar links of rechts doorslaat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
PvdA D66 GL.
Tenminste mensen die vrijzinnig positmistisch en streng kunnen zijn. Samen door 1 deur kunnen dus wél 4 jaar de rit uitzitten en stabiel moeilijke beslissingen kunnen nemen. De peilingen maken het nu nog niet mogelijk, straks wel.
Is een prima plan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een keer Paars: PvdA D66 en VVD, een imo mooie progressieve combinatie die niet teveel naar links of rechts doorslaat.
Kan het CDA voorlopig weer een tijdje bij zinnen komen in de oppositie.
Helaas niet, was ook voor Neu-paars.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is een prima plan!
Ben alleen bang dat hun samen geen meerderheid hebben.
In die volgorde van grote zijn we wel van Balkenende af hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb liever VVD-D66-CDA (in die orde van grote). Alleen jammer dat Balkenende en Verhagen dan ook weer in het kabinet zitten, aan de ander kant zijn we van Bos af op financiën.
Het CDA gaat echt niet zijn lijsttrekker aan de kant zetten zodat die in de Tweede Kamer-fractie mag gaan zitten denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:08 schreef MrBadGuy het volgende:
In die volgorde van grote zijn we wel van Balkenende af hoor
Ik denk niet dat Balkenende in een kabinet gaat zitten zonder zelf de hoogste positie te bekleden. Ook verwacht ik niet dat hij in de TK gaat zitten. Die krijgt dan wel een ander baantje.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het CDA gaat echt niet zijn lijsttrekker aan de kant zetten zodat die in de Tweede Kamer-fractie mag gaan zitten denk ik.
Hmm, dan zou je misschien PvdA, D66 en PVV moeten overwegen, met de PVV als stand-in voor VDD aan de rechterkant. Maar ik ben bang dat het politieke verstand dan een beetje gaat verzuipen in het geschreeuw van de PVVers.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas niet, was ook voor Neu-paars.
Het ziet er naar uit dat PvdA / VVD / D66 rond de 55 - 60 zetels uitkomt.
Een eventuele 3-partijencoalitie zal in ieder geval de PVV of het CDA moeten bevatten
Dat moet de rest toch ook?quote:Op zondag 21 februari 2010 00:37 schreef CantFazeMe het volgende:
PVV schreeuwt over één standpunt: richting de moslims/immigranten.
Ik vind dat ze verder wel goede standpunten hebben. Maar als PVV in de tweede kamer komt moeten ze haast wel compromissen maken...
En wat krijgen we dan in 2012?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:51 schreef LXIV het volgende:
Ieder volk krijgt de leiders die het verdient.
Ik voorzie een Balkenende V, VI, VII, VIII, IX en X
femke als pm dus?quote:Op zondag 21 februari 2010 01:03 schreef prupke het volgende:
[..]
voorspelling van de maya's dat de wereld vergaat....
Als het waarheid zou worden betekent dat tevens het faiiliet van NL.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
PvdA D66 GL.
Tenminste mensen die vrijzinnig positmistisch en streng kunnen zijn. Samen door 1 deur kunnen dus wél 4 jaar de rit uitzitten en stabiel moeilijke beslissingen kunnen nemen. De peilingen maken het nu nog niet mogelijk, straks wel.
Niet per se.quote:Op zondag 21 februari 2010 08:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als het waarheid zou worden betekent dat tevens het faiiliet van NL.
De leeftijd is prima, de menselijkheid ontbreektquote:Op zondag 21 februari 2010 09:30 schreef fokjunk het volgende:
Kunnen we Balkenende niet inruilen voor een jonger exemplaar?
Mwah, christenen hebben maar twee echte keuzes: CDA of CU. De SGP is voor die kleine stabiele groep. De CU is een veel minder geöliede machine dan het CDA. Het gaat denk ik minder om de resultaten en meer om de levensbeschouwelijke beweegredenen van de politici in die partijen.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
De achterban van het CDA is bijkans nog dommer dan die van Wilders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |