Overzicht van de Poll(s) :quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
[...]
LIVE debatten in de Commissiezalen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naïef?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
Neem niet zomaar aan dat ik niet luister naar hem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister nou maar een keer goed naar wat die man zegt. In plaats van uit te gaan van het nazi-beeld dat je dankzij de linkse media van hem krijgt.
aaargh Piet, wil jij die oude OP even naar hier kopiëren s.v.p.?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een fout statement dit om 5u 'smorgens.
At your service, ook om 5uquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
aaargh Piet, wil jij die oude OP even naar hier kopiëren s.v.p.?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:03 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond je dan, vanavond.
Het was wel spannend. Maar toch ook fijn...
Mag er van mij wel in, maar ik kan het niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nou als ik een suggestie mag geven zou je in de TT kunnen aangeven dat het kabinet gevallen is.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
LIVE-streams Tweede Kamer
Vervolg op: Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #4
De OP uit deel 1:
[..]
Overzicht van de Poll(s) :
Poll: Circus Balkenende!Optiefen! NU! Blijven, jeeeej!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
====================================================
Enkele reacties en caps uit het vorige topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Teun_ZHV voor de caps.
En ze gaan niet dood door een bom of kogelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik ben blij voor hun moeders.
Eens maar een kind hoeft niet te leven voor zijn moeder, Een moeder hoort te leven voor haar kind,quote:
Ned3 verderquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:17 schreef Ian_Nick het volgende:
@Teun, LINKSCHE MEDIA!11 ALLES!
Ik voel me goed, de lente kriebelt aan mij.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verhagen, die is de oorzaak van deze val, kan bijna niet anders.
quote:MaximeVerhagen
Zwaar teleurgesteld: wil ontbrak om alle oplossingen te bekijken en de beste eruit te kiezen. Slecht voor NL
Maxime denkt dat buitenlandse zaken een post is die in je eentje mag uitvoeren. :quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las 'm. Verhagen is een sneaky motherfucker en Balkenende had hem niet in de hand.
Maxime wil graag een belangrijk Haantje zijn en het hele land regeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:29 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Maxime denkt dat buitenlandse zaken een post is die in je eentje mag uitvoeren. :
Volgens mij deed hij dat al met architect Donner op de achtergrond.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maxime wil graag een belangrijk Haantje zijn en het hele land regeren.
Ja, en Hirsch Ballin. Dat trio was staatsgevaarlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat al met architect Donner op de achtergrond.
Koningin stort morgen met vliegtuig neer, ik voel hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
De Koningin kan het ontslag nog weigeren als zij denkt het te kunnen lijmen
Heb je een voorstel?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 06:59 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ach een nieuw kabinet kan weer een compleet nieuwe oorlog naar hun keus beginnen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoordEchter als dit rompkabinet wordt verworpen na een motie moet er dan een formatteur aangesteld worden en beginnen ze helemaal opnieuw? Of zou Balkenende nog een keertje mogen van de Koningin?
Dat laatste zou me straf lijken, gezien het zijn partij is die elke keer opniew het feest ten einde brengt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Als dit een rompkabinet wordt, en dat is wel wat nu aangeboden is aan de koningin, dan accepteert de koninging het ontslag van de PvdA-kabinetsleden. De anderen hebben geen ontslag aangeboden (/gevraagd), maar hebben hun positie "ter beschikking gesteld" aan de koningin.
Er hoeft dan niet geformeerd te worden: de koninging vraagt de anderen hun positie te blijven vervullen tot de volgende verkiezingen.
Dan is er dus een rompkabinet. Dit kabinet wordt geacht de steun te hebben van het parlement. Dit is áltijd de veronderstelling, dus nu ook. Deze steun is er totdat er een motie van wantrouwen wordt aangenomen. Dus zolang het parlement zich niet in meerderheid verenigt opstelt achter een motie van wantrouwen, hebben we gewoon een normaal kabinet. Zonder veel slagkracht, omdat zo'n motie natuurlijk wel een reële optie is.
Pas als het parlement zo'n motie zou aannemen óf de rest van het kabinet dient z'n ontslag in, wordt het kabinet demissionair. Dan zouden er vervroegde verkiezingen uitgeschreven kunnen worden (als de tijd tot de geplande verkiezingen te kort is, worden ze niet vervroegd).
En pas na nieuwe verkiezingen komt er weer een formateur en dat hele circus.
Ik hoop dat ze door slaapgebrek onder de tram lopen, stuk voor stuk, met tussenpauzes van vijf minuten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
Wat mij betreft blijven het CDA en CU gewoon zitten waar ze zitten.
Ik ook, dat onder een tram lopen schadelijke gevolgen heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
dat vind ik cru, ik hoop dat ze een beetje lessen leren voor de toekomst.
Geblaat van die militairen! Het was vanaf 2007 al bekend dat ze eind 2010 naar huis zouden gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als de PvdA winst had willen behalen hadden ze eerder moeten kappen. Die miltairen voelen zich genaaid door een regering met twee gezichten en daarom hoop ik dat ze kerst thuis kunnen vieren.
Ja, zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als de PvdA winst had willen behalen hadden ze eerder moeten kappen. Die miltairen voelen zich genaaid door een regering met twee gezichten en daarom hoop ik dat ze kerst thuis kunnen vieren.
Nog niet eens zo'n gek idee, even orde op zaken stellen in Nederland.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Die goed opgeleide en getrainde BEROEPSmilitairen voor dit soort missies, zien zich in de toekomst alleen nog ingezet worden voor strandrellen in Hoek van Holland.
Geen slecht idee, terwijl de rest van de wereld verder gaat en niet aan navelstaren doet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n gek idee, even orde op zaken stellen in Nederland.
Lijkt me logisch. Hem valt niks te verwijten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Balkenende opnieuw CDA-lijsttrekker
Eén keer een klus niet klaren, dat kanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Hem valt niks te verwijten.
![]()
Nah, misschien wel wat, maar om daarom nou geen lijsttrekker meer te zijn. . . Hij wordt gewoon weer MP.
Thanks, TB, ik ga kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Misschien wel interessant straks, Rondom 10 om 21.10 uur op NL2
Ach, de komende jaren wordt het allemaal pet. Wie er ook MP zal zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eén keer een klus niet klaren, dat kan
Twee keer een klus niet afmaken, mwah, kan, maar ik begin te twijfelen
Drie keer een klus niet afmaken, ik twijfel niet meer, geen leiderschap
Vier keer een klus niet afmaken, je hebt geen zelfkennis, je hebt oogkleppen op, je bent volledig ongeschikt maar ziet het zelf niet
De vijfde keer een klus willen beginnen, je hebt enorm veel last van hoogmoedswaanzin en je moet direct opgenomen worden voor behandeling.
Het gaat er ook nog om waar je wil komen lijkt mij?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, de komende jaren wordt het allemaal pet. Wie er ook MP zal zijn.
Het gaat er dan ook niet om wie de klus af maakt maar wie er het verst mee komt.
Ja, ik vind het ook een perfecte timing, je zou bijna denken dat het vooropgezet wasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat er ook nog om waar je wil komen lijkt mij?
Ik vind de timing perfect. Er moet veel gebeuren wat totaal niet voorzien was bij het aantreden, hét moment dus om aan de kiezer te vragen welke richting men wenst.
quote:
Ach, ook dat hou je altijd, zeker in de roerige tijden waar we nu in zitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat er ook nog om waar je wil komen lijkt mij?
Ik vind de timing perfect. Er moet veel gebeuren wat totaal niet voorzien was bij het aantreden, hét moment dus om aan de kiezer te vragen welke richting men wenst.
Je kunt als minderheidskabinet toch niet serieus gaan leunen op het gedoogd worden door een partij als de PVV, lijkt me. Dat moet je helemaal niet willen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Buitenhof werd een "gedoogkabinet" voorgesteld van VVD en CDA (en dan gedoogd door de PVV). De enige andere optie was een regenboogkabinet van VVD en CDA aangevuld met GL / SP / etc.
Een links kabinet PvdA / GL / SP / etc. zou echt desastreus zijn nu er zo hard bezuinigd moet gaan worden.
Piet, rechtse partijen hebben in het verleden de schaatsschuld het meest laten oplopen, links heeft over het algemeen zeer goed op de schatkist gepast.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een links kabinet PvdA / GL / SP / etc. zou echt desastreus zijn nu er zo hard bezuinigd moet gaan worden.
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:15 schreef Marrije het volgende:
WILDERS vs WOUTER BOS VANAVOND 18.15 uur
Vanavond om 18:15 organiseert het actualiteitenprogramma EénVandaag het laatste lijsttrekkersdebat voor de gemeenteraadsverkiezingen van woensdag 3 maart. Door de recente val van het kabinet zijn deze lokale verkiezingen meer dan ooit een testcase voor de komende Tweede Kamerverkiezingen van woensdag 9 juni.
In het debat zullen de fractievoorzitters en partijleiders Pieter van Geel (CDA), Wouter Bos (PvdA), Agnes Kant (SP), Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV) en Alexander Pechtold (D66) elkaar de hersens inslaan over uiteenlopende onderwerpen. GroenLinks en ChristenUnie zijn dit keer niet van de partij.
Voor het eerst gaan vanavond Wilders en Bos direct met elkaar in debat over veiligheid en integratie. Kant kruist de degens met Van Geel over de gevolgen van de financiële en economische crisis. Daarna zullen Rutte en Pechtold met elkaar in discussie gaan over mobiliteit en duurzaamheid. Na elk één-op-één debat volgt een plenair gedeelte.
Het debat zal geleid worden door EénVandaag-presentatoren Pieter Jan Hagens en Wouter Kurpershoek. Na de tv-uitzending, die een uur duurt, zal het debat nog een half uur online doorgaan op de website van EenVandaag. Het EénVandaag Opiniepanel zal vervolgens een winnaar kiezen uit het debat.
Bron
Wat mij betreft wel, wat vinden de modjes ervan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het geen eigen topique waard? I.v.m. meer opvallende reclame voor ons puickende subforum?
Het is op zich juist wel goede reclame denk ik, als deze topicrééks wat meer in de spotlights staat. Het is niet iets eenmaligs immers, hier wordt álles wat sappig of ranzig interessant is in politiek Den Haag live gevolgd.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het geen eigen topique waard? I.v.m. meer opvallende reclame voor ons puickende subforum?
Jij mag het zeggen, met je blauwe heaufd. Maar dan is het misschien een idee om de titel van de reeks wat in te korten zodat ook in de TT duidelijk kan staan dat het onderwerp Bos vs Wilders is straksquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is op zich juist wel goede reclame denk ik, als deze topicrééks wat meer in de spotlights staat. Het is niet iets eenmaligs immers, hier wordt álles wat sappig of ranzig interessant is in politiek Den Haag live gevolgd.
Raar trouwens, dat dat ze bij pol geen standaardtopic voor streams hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is op zich juist wel goede reclame denk ik, als deze topicrééks wat meer in de spotlights staat. Het is niet iets eenmaligs immers, hier wordt álles wat sappig of ranzig interessant is in politiek Den Haag live gevolgd.
Bos vs Wilders: dat debat direct tussen hun is gewoon op TV! Het wordt niet zo spectaculair vrees ik, zonder TV mis je het beste.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen, met je blauwe heaufd. Maar dan is het misschien een idee om de titel van de reeks wat in te korten zodat ook in de TT duidelijk kan staan dat het onderwerp Bos vs Wilders is straks
Aids.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Bos vs Wilders: dat debat direct tussen hun is gewoon op TV! Het wordt niet zo spectaculair vrees ik, zonder TV mis je het beste.
Was er wel ooit, dacht ik. Misschien was het net zo succesvol als deze reeks.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Raar trouwens, dat dat ze bij pol geen standaardtopic voor streams hebben.
Zn haar is wel netjes bijgekleurdquote:
Niet alleen Bosquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bos heeft een oneliner ingestudeerd.
Ik hoor nauwelijks nog wat hij zegt, het is elke keer hetzelfde. Ik maak me zorgen over het aantal stemmers.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Marrije het volgende:
't Stoot mij even af. Ik luister straks wel weer.
De EUR, mijn uniquote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
lukt dat niet via die universiteit waar ze zijn?
Nu ik er even over nadenk. Het kan beter inderdaad, over een tijdje betalen Ahmed en Fatima voor Henk en Anjaquote:
ik heb in elk geval een stempas, ik doe mn bestquote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor nauwelijks nog wat hij zegt, het is elke keer hetzelfde. Ik maak me zorgen over het aantal stemmers.
Ik ook. Het is wat mij betreft nu al helemaal een plicht.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb in elk geval een stempas, ik doe mn best
klopt en ik nam de verkeerde tram en moest ook nog een half uur lopen, maar ik ga stemmen!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Het is wat mij betreft nu al helemaal een plicht.
Oh wacht, dat had je niet herinner ik me nu weer. Mooi!
Had even een stream geregeld dan, jong.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt en ik nam de verkeerde tram en moest ook nog een half uur lopen, maar ik ga stemmen!
Ik hoor van mijn vriend dat ze daar vaker last van hebben. Zou je toch niet verwachten van een publieke omroep.quote:
Heb jij wel beeldquote:
Vorige keer was 't erg snel afgelopen, half uurtje of zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dit onderdeel (vragen van publiek) misschien wel interessanter.
Kan er ook nog steeds niet op. Weet iemand of zoiets later nog te zien is?
ok thanx.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige keer was 't erg snel afgelopen, half uurtje of zo.
Misschien kan die link van Politiek hier even gezet worden..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit erop!
http://www.eenvandaag.nl/(...)e_test_voor_partijen
Yoeghee....quote:
Deze doet het!quote:
Het zijn wel brallers die de vragen stellen hequote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef Marrije het volgende:
ja, precies ff to the point, wat is uw vraag. . .
Oh, dus ik kan ophouden met probéren streams te krijgen? Geen van die linkjes deed het bij mijquote:
Was het te druk of is het buitenland geblockt?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan ophouden met probéren streams te krijgen? Geen van die linkjes deed het bij mij
Buitenland geblockt gok ik, krijg niets.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Was het te druk of is het buitenland geblockt?
Doet ie het nu? http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1
Er is nog een klok te zien.
Klote is dat he...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Buitenland geblockt gok ik, krijg niets.
Echt hè. Dat was een schokkend moment en het tweede was dat Bos het echt heel erg goed deed.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Gert het volgende:
En Wlders was de beste debater volgens de kijkers.![]()
Erasmus uni, dan krijg je datquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef hondjes het volgende:
Wat een vervelend publiek,
Neuhquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh shit..waren het je studiegenoten...
Mehehe, wat ergquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb weer wat gemist....
http://www.dumpert.nl/med(...)h_blazen_de_mos.html
Geniaal eigenlijk die de Mos. Het hoort niet in de politiek maar het is wel TOP entertainment!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |