Ik hoor nauwelijks nog wat hij zegt, het is elke keer hetzelfde. Ik maak me zorgen over het aantal stemmers.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Marrije het volgende:
't Stoot mij even af. Ik luister straks wel weer.
De EUR, mijn uniquote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
lukt dat niet via die universiteit waar ze zijn?
Nu ik er even over nadenk. Het kan beter inderdaad, over een tijdje betalen Ahmed en Fatima voor Henk en Anjaquote:
ik heb in elk geval een stempas, ik doe mn bestquote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor nauwelijks nog wat hij zegt, het is elke keer hetzelfde. Ik maak me zorgen over het aantal stemmers.
Ik ook. Het is wat mij betreft nu al helemaal een plicht.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb in elk geval een stempas, ik doe mn best
klopt en ik nam de verkeerde tram en moest ook nog een half uur lopen, maar ik ga stemmen!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Het is wat mij betreft nu al helemaal een plicht.
Oh wacht, dat had je niet herinner ik me nu weer. Mooi!
Had even een stream geregeld dan, jong.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt en ik nam de verkeerde tram en moest ook nog een half uur lopen, maar ik ga stemmen!
Ik hoor van mijn vriend dat ze daar vaker last van hebben. Zou je toch niet verwachten van een publieke omroep.quote:
Heb jij wel beeldquote:
Vorige keer was 't erg snel afgelopen, half uurtje of zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dit onderdeel (vragen van publiek) misschien wel interessanter.
Kan er ook nog steeds niet op. Weet iemand of zoiets later nog te zien is?
ok thanx.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige keer was 't erg snel afgelopen, half uurtje of zo.
Misschien kan die link van Politiek hier even gezet worden..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit erop!
http://www.eenvandaag.nl/(...)e_test_voor_partijen
Yoeghee....quote:
Deze doet het!quote:
Het zijn wel brallers die de vragen stellen hequote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef Marrije het volgende:
ja, precies ff to the point, wat is uw vraag. . .
Oh, dus ik kan ophouden met probéren streams te krijgen? Geen van die linkjes deed het bij mijquote:
Was het te druk of is het buitenland geblockt?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan ophouden met probéren streams te krijgen? Geen van die linkjes deed het bij mij
Buitenland geblockt gok ik, krijg niets.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Was het te druk of is het buitenland geblockt?
Doet ie het nu? http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1
Er is nog een klok te zien.
Klote is dat he...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Buitenland geblockt gok ik, krijg niets.
Echt hè. Dat was een schokkend moment en het tweede was dat Bos het echt heel erg goed deed.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Gert het volgende:
En Wlders was de beste debater volgens de kijkers.![]()
Erasmus uni, dan krijg je datquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef hondjes het volgende:
Wat een vervelend publiek,
Neuhquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh shit..waren het je studiegenoten...
Mehehe, wat ergquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb weer wat gemist....
http://www.dumpert.nl/med(...)h_blazen_de_mos.html
Geniaal eigenlijk die de Mos. Het hoort niet in de politiek maar het is wel TOP entertainment!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |