Hier 1:00 waarbij ik rond 1:45 nog even een keertje gekeken heb.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:19 schreef Renesite het volgende:
Ik voel me minder lullig. Ik ben namelijk om 2 uur al gaan slapen
Ik stem op Partij voor de Dieren dus aan mij zal het niet liggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:28 schreef ethiraseth het volgende:
We worden een soort Belgie. Zou me niks verbazen als het zelfs op herverkiezingen zal uitlopen.
Inderdaad. Zijn we binnen in ieder geval binnen twee maanden van deze nietzeggende debiel verlost.quote:
tot half 6 man, we hebben alle repleys van de vorige 3 kabinets explosies voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:46 schreef Shoombak het volgende:
Hehe en de NOS en RTL hebben van 12 tot 4 een uitzending volgeluld over.. niets?
Ja, ik snap niet waarom Bos nu opeens zo z’n troef heeft uitgespeeld, anderzijds snap ik niet waarom het CDA ook heeft vastgehouden aan het alles op tafel willen houden. Wetende dat er (eigenlijk vrijwel zeker) in de kamer ook een meerderheid tegen is tegen verlenging, waarom dan toch aan die mogelijkheden vasthouden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijdens zijn persconferentie zei Bos een aantal dingen die in mijn ogen niet kloppen. Zo stelde hij dat er in verkiezingstijd meer ruimte is voor partijpolitieke standpunten. Maar dan mag hij mij eens uitleggen wat de standpunt voor Uruzgan te maken heeft met de gemeenteraadsverkiezingen. Hij heeft gewoon zijn mond, al dan niet bewust, voorbij gepraat met zijn uitspraken en daarmee bewust aangestuurd op deze crisis in mijn ogen.
Dus twee maanden extra stuurloos. Ach, weinig verschil met nu. Handig ten tijde van belangrijke beslissingen overigens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:42 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn we binnen in ieder geval binnen twee maanden van deze nietzeggende debiel verlost.
Inderdaad, vooral het geluid wat nu uit Afghanistan komt (wij willen onze taak hier afmaken anders is het voor niets geweest) zal de PvdA veel stemmers gaan kosten. Ik vind het ook echt bizar dat Bos op deze manier een kuil graaft voor zijn eigen partij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:00 schreef harmenthebest het volgende:
Ziet de pvda en alle andere partijen dan niet dat onze super goede reputatie die is opgebouwd ( mede door vormalige mp) zo ten grabbel gooit.
pvda gaat hier mee veel stemmen verliezen.
Cda gaat hier veel stemmen mee winnen.
Luister ook gewoon naar de militairen in Afganistan.!!!
Wat is dan slim stemmen volgens jou? En wat zijn goede partijen? Oh wacht, daar heeft iedereen wel zo zijn ideeën over.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:57 schreef Barca het volgende:
Dit kabinet kon nooit een succes worden. De partijen verschillen gewoon te veel van elkaar. Dit tuttifrutti kabinet (nou ja, gevallen kabinet) is het gevolg geweest van dom stemmen. Te veel n00bs stemmen op verkeerde partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |