Volkomen eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijdens zijn persconferentie zei Bos een aantal dingen die in mijn ogen niet kloppen. Zo stelde hij dat er in verkiezingstijd meer ruimte is voor partijpolitieke standpunten. Maar dan mag hij mij eens uitleggen wat de standpunt voor Uruzgan te maken heeft met de gemeenteraadsverkiezingen. Hij heeft gewoon zijn mond, al dan niet bewust, voorbij gepraat met zijn uitspraken en daarmee bewust aangestuurd op deze crisis in mijn ogen.
Iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Die persconferentie van de PvdA: alle PvdA-prutsers op een camerashot
Correct. Een ervaren politicus als Bos had een dergelijke blunder, ondanks de stand van peilingen, nooit mogen begaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volkomen eens.
En de 'ruimte in de verkiezingstijd' impliceert niet zo'n openlijke schending van artikel 45 van de Grondwet (nota bene in het parlement), bevorderen van eenheid van kabinetsbeleid, te meer dit voltrok voorafgaande aan de ministerraad en een kabinetsbesluit.
Zelfds Sharon 'Biggetje' Dijksma stond erbij. Waar komt die nou opeens vandaan?quote:
Fuckquote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
3:55 was de eerste JAAAAAA! op Fok zag ik net.
3:55 dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:08 schreef Shoombak het volgende:
Hoe laat kwam uiteindelijk het verlossende woord?
nadatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:09 schreef Green1 het volgende:
[..]
FuckEcht een paar minuten voordat ik de tv uit deed vannacht.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:08 schreef Shoombak het volgende:
Hoe laat kwam uiteindelijk het verlossende woord?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:55 schreef Arcee het volgende:
Frits: "Het kabinet is gevallen"
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:09 schreef Green1 het volgende:
[..]
FuckEcht een paar minuten voordat ik de tv uit deed vannacht.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben blij
fokkers die zijn gaan slapen
Ik om 10 uur.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:19 schreef Renesite het volgende:
Ik voel me minder lullig. Ik ben namelijk om 2 uur al gaan slapen
Idem, had ondertussen bier genoeg naar binnen gewerktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:19 schreef Renesite het volgende:
Ik voel me minder lullig. Ik ben namelijk om 2 uur al gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |