zijn ze niet de enige..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:39 schreef Lotusss het volgende:
Ze storten best wel in bij RTL Nieuws nu...
Ze waren toch nieuw nederlands hoopquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:38 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De SP zal denk ik ook nooit regeren. Net als de PVV zijn ook zij te ver van het midden verwijderd om een regeerakkoord mee te kunnen vormen. Maar ze hebben wel veel goeds gedaan, hoewel het jammer is dat Marijnissen weg is. De kiezer heeft veel minder vertrouwen in Kant, helaas.
maandag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef capricia het volgende:
Stel dat het nu valt, wanneer zijn de verkiezingen dan?
Lieve Janet alles goed met je ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef Janetje het volgende:
Tja, op een gegeven moment heb je écht niks meer te vertellen...
same herequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Jezus, voel nu toch echt dat ik moet gaan, maar aan de andere kant ben ik nu al lang genoeg opgebleven dat het zonde is om dan het laatste te missen
Morgen om 11:00quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef capricia het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Jezus, voel nu toch echt dat ik moet gaan, maar aan de andere kant ben ik nu al lang genoeg opgebleven dat het zonde is om dan het laatste te missen
Op z'n vroegst 89 dagen na de val.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef capricia het volgende:
quote:
Nu gluren ze door het raam...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat mens nu op Radio 1 heeft een slaapverwekkende stem.
Ik heb net het hoofd van Balkenende op een snuggiedrager geshopt. Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lieve Janet alles goed met je ?
83.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op z'n vroegst 89 dagen na de val.
Ja vind je het gek? Je moet toch wel een volle mongol zijn om al die tijd te blijven zitten kijken en postenquote:
En als je het gemist hebt, tja...beurt voorbij...quote:
dito..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef EddyAlbena het volgende:
50-50 held!quote:
Die lui dachten echt om 01:00 klaar te zijn aangezien het om 23:00 al bijna gebeurd leek te zijn. Klein inschattingsfoutje en om 05:00 zitten ze er sowieso nog welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Vooral top dat RTL dit allemaal zo uitzend
Hangt er vanaf, misschien gaan ze nog even door als demmisionair kabinet met 2 partijen of misschien vallen ze volledig en gaan ze zo snel mogelijk (zal eind maart/begin april zijn) verkiezingen uitschrijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef capricia het volgende:
Als het kabinet demissionair is hebben ze MAXIMAAL 83 dagen voor nieuwe verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tenzij er een partij uitstapt, dan krijg je een zgn. rompkabinet en kan het nog wel iets langer duren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laten we dan een jostiband oprichten. Ik sla de tromquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja vind je het gek? Je moet toch wel een volle mongol zijn om al die tijd te blijven zitten kijken en posten
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:44 schreef Yurithemaster het volgende:
vraag me af of jan de hoop zometeen langs komt
OKe okequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb net het hoofd van Balkenende op een snuggiedrager geshopt. Wat denk je zelf?
ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:44 schreef bascross het volgende:
De presentator heeft het gehad.
Was één of andere halve dakloze die in Den Haag geïnterviewd werd en schatte dat het vallen 50/50 was. Op een andere vraag daarna (die hij niet verstond/begreep) antwoordde hij dus nóg een keer 50/50.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:43 schreef TeringHenkie het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met 50/50? CDA-stylo-ruggengraatloze middenoplossing?
Wedden dat het kabinet dan met 5 minuten valt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:44 schreef Yurithemaster het volgende:
vraag me af of jan de hoop zometeen langs komt
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:46 schreef Kw4Kje het volgende:
draaikont
` draai - kont de -woord draaikonten iem. die voortdurend van mening verandert of tegenstrijdige beweringen doet: een roomse draaikont
gevonden op http://www.woorden.org/woord/draaikont
draaikont
[zelfstandig naamwoord]• iemand die steeds van mening verandert
vb:gisteren dacht hij er heel anders over, die draaikont!
Maar ik wil geen donkere meid scorenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:47 schreef tong80 het volgende:
Moet je op RTL-7 kijken. Dan blijf je echt op de hoogte,
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef FB14 het volgende:
De Fokkers die 10 minuten geleden zijn gaan slapen
Wat een falersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef FB14 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef the_legend_killer het volgende:
JP: wie kiezen voor de 50/50
Houdini-act?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef yavanna het volgende:
Borisham
Er schijnt nu een uitkomst te zijn. Een bron dicht bij het kabinet meldt mij: "Just Wait and See"
Moest er ook aan denken, dus toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef FB14 het volgende:
Ben er bang voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:50 schreef Toad het volgende:
volgens mij betekent dit dat het kabinet niet is gevallen
Angstig voorgevoel ja. Hamer was al erg vaag met d'r 'kan tot 1 maart uitgesteld'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:50 schreef Toad het volgende:
volgens mij betekent dit dat het kabinet niet is gevallen
ging het kabinet maar kapotquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:51 schreef JAM het volgende:
IK GA KAPOT VAN BINNEN VERDOMME, KAPOT, KAPOT!
Nu kunnen wij Limburgers snel op onszelfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:51 schreef CamelNLD het volgende:
Welk land valt nederland binnen???
Gewoon normale mensen die uit geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:51 schreef Yurithemaster het volgende:
sjonnies voor de camera op ned3
Ja 50/50quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:52 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Ik sta serieus klaar om het op te nemen, maar het komt niet meer.
persconferentie in minazquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:
Ik heb de afgelopen vijf minuten overigens gemist - wat is precies het nieuwtje m.b.t. de naderende climax, en waarom is de sfeer zo omgeslagen ineens?
sms naar pers, "hal open"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:
Ik heb de afgelopen vijf minuten overigens gemist - wat is precies het nieuwtje m.b.t. de naderende climax, en waarom is de sfeer zo omgeslagen ineens?
Ze zouden binnenstaan ofzoietsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:
Hal is open, dus nu komt het.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:
De hal is open, aka de journalisten mogen naar binnen en minister-president gaat dus binnenkort verklaring geven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:
Dan ga ik meteen bier zoeken in huisquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef yavanna het volgende:
Mag toch hopen op goed nieuws -> val kabinet.
Klappertand Josquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:55 schreef leukvoorlater het volgende:
Jos is eindelijk binnen! bijna doodgevroren!
En faalt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:56 schreef Sloggi het volgende:
Niemann neemt 'n executive decision.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:56 schreef DaverzNL het volgende:
Bij de NOS weten ze nog van niks, volgens mij. RTL zijn toppers, werkelijk waar.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:57 schreef larry91 het volgende:
Legendarische topic reeks
Met super climax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |