quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef FB14 het volgende:
De Fokkers die 10 minuten geleden zijn gaan slapen

Wat een falersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef FB14 het volgende:

quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef the_legend_killer het volgende:
JP: wie kiezen voor de 50/50

Houdini-act?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef yavanna het volgende:
Borisham
Er schijnt nu een uitkomst te zijn. Een bron dicht bij het kabinet meldt mij: "Just Wait and See"

Moest er ook aan denken, dus toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:49 schreef FB14 het volgende:

Ben er bang voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:50 schreef Toad het volgende:
volgens mij betekent dit dat het kabinet niet is gevallen

Angstig voorgevoel ja. Hamer was al erg vaag met d'r 'kan tot 1 maart uitgesteld'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:50 schreef Toad het volgende:
volgens mij betekent dit dat het kabinet niet is gevallen

ging het kabinet maar kapotquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:51 schreef JAM het volgende:
IK GA KAPOT VAN BINNEN VERDOMME, KAPOT, KAPOT!

Nu kunnen wij Limburgers snel op onszelfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:51 schreef CamelNLD het volgende:
Welk land valt nederland binnen???

Gewoon normale mensen die uit geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:51 schreef Yurithemaster het volgende:
sjonnies voor de camera op ned3

Ja 50/50quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:52 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Ik sta serieus klaar om het op te nemen, maar het komt niet meer.

persconferentie in minazquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:
Ik heb de afgelopen vijf minuten overigens gemist - wat is precies het nieuwtje m.b.t. de naderende climax, en waarom is de sfeer zo omgeslagen ineens?

sms naar pers, "hal open"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:
Ik heb de afgelopen vijf minuten overigens gemist - wat is precies het nieuwtje m.b.t. de naderende climax, en waarom is de sfeer zo omgeslagen ineens?

Ze zouden binnenstaan ofzoietsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:

Hal is open, dus nu komt het.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:53 schreef superworm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |