Die lui dachten echt om 01:00 klaar te zijn aangezien het om 23:00 al bijna gebeurd leek te zijn. Klein inschattingsfoutje en om 05:00 zitten ze er sowieso nog welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Vooral top dat RTL dit allemaal zo uitzend

Hangt er vanaf, misschien gaan ze nog even door als demmisionair kabinet met 2 partijen of misschien vallen ze volledig en gaan ze zo snel mogelijk (zal eind maart/begin april zijn) verkiezingen uitschrijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef capricia het volgende:
Stel dat het nu valt, wanneer zijn de verkiezingen dan?

Als het kabinet demissionair is hebben ze MAXIMAAL 83 dagen voor nieuwe verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op z'n vroegst 89 dagen na de val.

Tenzij er een partij uitstapt, dan krijg je een zgn. rompkabinet en kan het nog wel iets langer duren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op z'n vroegst 89 dagen na de val.

Laten we dan een jostiband oprichten. Ik sla de tromquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja vind je het gek? Je moet toch wel een volle mongol zijn om al die tijd te blijven zitten kijken en posten

jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:44 schreef Yurithemaster het volgende:
vraag me af of jan de hoop zometeen langs komt

OKe okequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb net het hoofd van Balkenende op een snuggiedrager geshopt. Wat denk je zelf?

ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:44 schreef bascross het volgende:
De presentator heeft het gehad.

Was één of andere halve dakloze die in Den Haag geïnterviewd werd en schatte dat het vallen 50/50 was. Op een andere vraag daarna (die hij niet verstond/begreep) antwoordde hij dus nóg een keer 50/50.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:43 schreef TeringHenkie het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met 50/50? CDA-stylo-ruggengraatloze middenoplossing?

Wedden dat het kabinet dan met 5 minuten valt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:44 schreef Yurithemaster het volgende:
vraag me af of jan de hoop zometeen langs komt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |