zijn ze niet de enige..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:39 schreef Lotusss het volgende:
Ze storten best wel in bij RTL Nieuws nu...
Ze waren toch nieuw nederlands hoopquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:38 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De SP zal denk ik ook nooit regeren. Net als de PVV zijn ook zij te ver van het midden verwijderd om een regeerakkoord mee te kunnen vormen. Maar ze hebben wel veel goeds gedaan, hoewel het jammer is dat Marijnissen weg is. De kiezer heeft veel minder vertrouwen in Kant, helaas.
maandag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef capricia het volgende:
Stel dat het nu valt, wanneer zijn de verkiezingen dan?
Lieve Janet alles goed met je ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef Janetje het volgende:
Tja, op een gegeven moment heb je écht niks meer te vertellen...
same herequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Jezus, voel nu toch echt dat ik moet gaan, maar aan de andere kant ben ik nu al lang genoeg opgebleven dat het zonde is om dan het laatste te missen
Morgen om 11:00quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef capricia het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Jezus, voel nu toch echt dat ik moet gaan, maar aan de andere kant ben ik nu al lang genoeg opgebleven dat het zonde is om dan het laatste te missen
Op z'n vroegst 89 dagen na de val.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef capricia het volgende:
quote:
Nu gluren ze door het raam...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat mens nu op Radio 1 heeft een slaapverwekkende stem.
Ik heb net het hoofd van Balkenende op een snuggiedrager geshopt. Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lieve Janet alles goed met je ?
83.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op z'n vroegst 89 dagen na de val.
Ja vind je het gek? Je moet toch wel een volle mongol zijn om al die tijd te blijven zitten kijken en postenquote:
En als je het gemist hebt, tja...beurt voorbij...quote:
dito..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |