Je aan je beloftes houden is "een smerig spelletje"? Wow, da's cynisch!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:20 schreef FB14 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat de meeste Nederlands zo dom zijn dat ze de smerige spelletjes van Bos niet kunnen zien.
waar heb je het over? dat Obama president is? dat er een G20 vergadering is?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Veranderende omstandigheden, dumbfuck.
Ja dat is ook voor het eerst bij de PvdA. Wel toevallig zo voor de verkiezingen. En als er 1 leugenaar in het kabinet zat, was het wel Wouter Bos.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je aan je beloftes houden is "een smerig spelletje"? Wow, da's cynisch!
Die is de hele nacht al bezig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Femke Halsema zit al druk te twitteren, had verwacht dat ze al in bed lag, maar blijkbaar wakker gebeld.
Vakantie? Daar gaat haar lakei!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:17 schreef JAM het volgende:
Lullig voor Beatrix trouwens,- daar gaat haar vakantie.
De zwerver wil z'n tegel terug.quote:
Onderbouw uw case?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja dat is ook voor het eerst bij de PvdA. Wel toevallig zo voor de verkiezingen. En als er 1 leugenaar in het kabinet zat, was het wel Wouter Bos.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja dat is ook voor het eerst bij de PvdA. Wel toevallig zo voor de verkiezingen. En als er 1 leugenaar in het kabinet zat, was het wel Wouter Bos.
Ja dat is het enige sneue eraan. Niets mis met Ronald Plasterk. Puike minister.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Type-R het volgende:
Zielig voor Plasterk, hij moet nu ook oprotten
Ik hoop dat je lekker zult slapen, en dat zal best wel lukken denk ik zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef larry91 het volgende:
Ik vind topic 40 een mooi topic om afscheid te nemen van alle trouwe fokkers die vandaag deze lange lijdensweg met mij hebben doorstaan, met hopelijk ook voor jullie een prachtig einde
Ik ben pitten, trusten
Het CDA ligt absoluut beter in de markt dan de PvdA met betrekking tot het vormen van een nieuwe coalitie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En nu hopen dat het CDA een keer alles wordt afgestraft. Ongestraft meerdere coalitiepartners piepelen pikt niet iedereen.
4.30 of 4.45? 4.30 red ik nog wel.quote:
We gaan toch wel gezellig met z'n allen daar op wachten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks dus een aparte persconferentie van Bos.
Nou wat erg!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Type-R het volgende:
Zielig voor Plasterk, hij moet nu ook oprotten
Ach dan hebben we over een maand of zes nog zo een weekend met 40 reltopicsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Beseffen jullie wat voor implicaties dit heeft voor de vorming van het volgende kabinet?
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor Wilders zijn PVV.
Zal nooit gebeuren, hoe kut ook...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En nu hopen dat het CDA een keer alles wordt afgestraft. Ongestraft meerdere coalitiepartners piepelen pikt niet iedereen.
De PVV kan in de regering komen ja. In het ergste geval. Maar om ze nou weg te zetten als dictatorsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Beseffen jullie wat voor implicaties dit heeft voor de vorming van het volgende kabinet?
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor Wilders zijn PVV.
Dat noemen ze DEMOCRATIEquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel dat CDA en PvdA een meerderheid van hun kiezers ondanks dit debacle zouden behouden, deze 2 partijen zullen in de nabije toekomst niet meer samen regeren. En aangezien die twee partijen hard nodig zijn om een paars kabinet te vormen, zet dit de deur wijd open voor óf een extreem links of een extreem rechtse kabinet met Wilders zijn PVV.
Jawel hoor, babyboomers die gewoon blind op CDA blijven stemmen. We zitten helaas nog een paar jaar aan ze vast.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:23 schreef One_of_the_few het volgende:
En een hele sympathieke man.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Ja dat is het enige sneue eraan. Niets mis met Ronald Plasterk. Puike minister.
De volgende keer beterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou niet graag de chauffeur van Balkenende of Bos zijn nu. Wat moet je dan zeggen.
Er zijn ook een hele hoop boomers die PvdA stemmen wur!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef Theoden het volgende:
[..]
Jawel hoor, babyboomers die gewoon blind op CDA blijven stemmen. We zitten helaas nog een paar jaar aan ze vast.
Lekker gewerkt vandaag?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou niet graag de chauffeur van Balkenende of Bos zijn nu. Wat moet je dan zeggen.
Moest dat nou zolang duren?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Behalve voor studenten dan. Maar hij droeg mooie hoeden, heel stijlvol.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat er geen zorgelijke ontwikkelingen kunnen zijn.quote:
Nou het kan ook een laf stuntje zijn van de PvdA. Even zieltjes winnen over de rug van arme Afghanen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Dank je PvdA voor je standvastigheid.
Ik heb wel meer bewondering voor PvdA hiervoor gekregen, hier moet je ballen voor hebben zo vlak voor de verkiezingen.
CDA daarentegen, laffe liegende honden.
In huize wilders is het nu feestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:27 schreef bascross het volgende:
geertwilderspvv Verkiezingen!! Fantastisch nieuws, de vlag kan uit! Eindelijk mag de kiezer zich uitspreken! De PVV is er klaar voor!
"Slaap lekker, ik rij weer naar noord-Groningen op kosten van het Rijk"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Deze actie heeft ertoe geleid dat ik juist meer neig naar CDA. Niet buigen naar de PvdA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef Theoden het volgende:
[..]
Jawel hoor, babyboomers die gewoon blind op CDA blijven stemmen. We zitten helaas nog een paar jaar aan ze vast.
Hij is gewoon sympathiek als mens - los van wat hij als minister doet. Of slaat hij studenten in elkaar?quote:
pvv en d66 gaan niet samenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Kabinet CDA, PVV, VVD, D66 over paar maanden? Ik zie het zo gebeuren.
amateursquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Janetje het volgende:
Ahh, NOS kan niet naar binnen omdat hun draden in de knoop zitten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Kabinet CDA, PVV, VVD, D66 over paar maanden? Ik zie het zo gebeuren.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Janetje het volgende:
Ahh, NOS kan niet naar binnen omdat hun draden in de knoop zitten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:27 schreef FTWO het volgende:
Gestuntel Pechtold? Jij faalde hopeloos gister door de goede vragen niet te stellen!!
Die zit wel erg lekker JPquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Wilders schijnt al plaatsgenomen te hebben in de stoel van Balkenende.
quote:
Ik zie D66 zo een compromis sluiten als Wilders ook concessies doet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
pvv en d66 gaan niet samen
Hij heeft al een scheet gelaten op het door hem zo verafschuwde pluche.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Wilders schijnt al plaatsgenomen te hebben in de stoel van Balkenende.
strakke samenvattingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:29 schreef Nemephis het volgende:
[..]
samenvatting >> kabinet gevallen
Wilders MOET concessies doen. Zeker mbt. massa-immigratie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie D66 zo een compromis sluiten als Wilders ook concessies doet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:29 schreef Nemephis het volgende:
[..]
samenvatting >> kabinet gevallen
zo ziet ze er altijd uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef Sloggi het volgende:
Hamer ziet eruit of ze is bewerkt met een sloophamer.
Hihi.
Erger nog, hij naait ze voor duizenden euro's per jaar. En dat dat overdreven rigide BaMa stelsel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hij is gewoon sympathiek als mens - los van wat hij als minister doet. Of slaat hij studenten in elkaar?
Who cares?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Erger nog, hij naait ze voor duizenden euro's per jaar. En dat dat overdreven rigide BaMa stelsel.
Kut rtlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef -jos- het volgende:
RTL belt met de oppositie, NOS interviewt de kabinetsleden
Ik denk dat het Wilders beleidtechnisch allemaal niet boeit, tenzij hij maar zijn zin krijgt op zijn paradepaardje op 'immigratie- en overlast beleid'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wilders MOET concessies doen. Zeker mbt. massa-immigratie.
Vermoeiend type ben jijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Erger nog, hij naait ze voor duizenden euro's per jaar. En dat dat overdreven rigide BaMa stelsel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef yavanna het volgende:
SietseBakker
NOS staat buiten en kan niet dichterbij komen ivm te korte draden![]()
![]()
![]()
![]()
RTL wint wel vaker de laatste tijd.quote:
Hahahaha! Op Radio 1 hoor je ook brommetjes en andere storingen over hun microfoons...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:30 schreef yavanna het volgende:
SietseBakker
NOS staat buiten en kan niet dichterbij komen ivm te korte draden![]()
![]()
![]()
![]()
RTL heeft de 50/50quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
RTL wint wel vaker de laatste tijd.
quote:
Ik denk dat Wilders al heel snel in gaat zien dat hij zijn mond moet beteugelen. Zijn grootste vijand zijn zijn eigen politici.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Wilders beleidtechnisch allemaal niet boeit, tenzij hij maar zijn zin krijgt op zijn paradepaardje op 'immigratie- en overlast beleid'.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef TommyCarcetti het volgende:
Goed, Bos zie ik morgen wel.
greetz
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef beantherio het volgende:
De verhoging van de pensioenleeftijd is nu ook dood en begraven. Geen coalitie die daar nog mee akkoord gaat.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:33 schreef Morendo het volgende:
Hij is wel ferry tired denk ik.
GL voor het evenwicht, en D66 ipv PVV. Maar dat is te weinig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:32 schreef bambino het volgende:
Zou wel tof zijn, een keer helemaal wat anders.
PVV / VVD (en evt nog een kleine partij erbij)![]()
![]()
Ik moest lachen.. ik denk dat het zo tijd wordt om te gaan slapen.quote:
dat doen politici altijd...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Stranger het volgende:
Rouvoet klinkt oprecht.
Het demissionaire kabinet mag er geen beslissing meer over nemen. En bijna alle partijen die op winst staan zijn er tegen.quote:
Ben ik even blij dat ik in België woon. Het is toch ook te treurig voor worden zeg. Hebben we hier eindelijk het Blok eruit gewerkt, komen ze daar met Wilders aan. Stelletje rechts-radicale idioten allemaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef Arcee het volgende:
CDA/PVV/VVD komt nu wel dichterbij.
Natuurlijk, hij gaat zal niet verder kunnen als fractievoorzitter.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Kwaliteit het volgende:
van geel jankt @ RTL
3 op tv en 4 via de streamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef leukvoorlater het volgende:
ik weet niet of ik rtl4 of nl3 moet kijken
4 is beter qua gevoeligheid.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef leukvoorlater het volgende:
ik weet niet of ik rtl4 of nl3 moet kijken
Ik teken ervoor maar dan welquote:
Flauw hoor. Rouvoet is een integere politicus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moet ook wel. Zijn 5 minutes of fame zijn over.
Hamer ook niet. Misschien gaat de PvdA inzien dat dit niks is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij gaat zal niet verder kunnen als fractievoorzitter.
PVV is vrij links hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef JAM het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik in België woon. Het is toch ook te treurig voor worden zeg. Hebben we hier eindelijk het Blok eruit gewerkt, komen ze daar met Wilders aan. Stelletje rechts-radicale idioten allemaal.
Ontzettend triest dat de CDA hoogstwaarschijnlijk gewoon de grootste partij blijft, wat aangeeft dat CDA-kiezers over het algemeen niet ageert op politieke flaters van het CDA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef Arcee het volgende:
CDA/PVV/VVD komt nu wel dichterbij.
Ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef capricia het volgende:
Gaan we nu eindelijk gewoon weg uit Afghanistan?
Mooie analyse.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
4 is beter qua gevoeligheid.
3 is beter qua hooligans op 't plein.
Heb niks met Wilders of PVV maar echt ik zie liever PVV een kans krijgen dan nog een keer Balkenende en/of CDA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef OeJ het volgende:
CDA/VVD/D'66
Ligt inhoudelijk ook het dichtst bijelkaar.
Dat deden ze al een tijd geleden, maar ze vonden zo snel geen goed moment om zonder al te veel herrie van haar af te komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hamer ook niet. Misschien gaat de PvdA inzien dat dit niks is.
Dit is voorlopig wel het besluit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef capricia het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:38 schreef FTWO het volgende:
Van Middelkoop verlult zich hier volgens mij @RTL4
Dat is helaas al jaren zo, met o.a. al die gristelijke oudjes uit de biblebelt enzo. Ze zouden het geloof uit de politiek moeten houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ontzettend triest dat de CDA hoogstwaarschijnlijk gewoon de grootste partij blijft, wat aangeeft dat CDA-kiezers over het algemeen niet ageert op politieke flaters van het CDA.
Wat viel er niet te begrijpen aan rechts-radicale idioot? Wilder is rechts, radicaal en een idioot. Dat valt niet tegen te spreken. Rechts, radicaal en idioot. Een rechts-radicale idioot. Ik kan het niet duidelijk zeggen.quote:
OMG RACIST KRISTALNACHT IGFARBEN=PHILIPS VOLKSWAGEN !!!einzelvertretung!111quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:38 schreef Theoden het volgende:
[..]
Heb niks met Wilders of PVV maar echt ik zie liever PVV een kans krijgen dan nog een keer Balkenende en/of CDA.
Hohoho! Dat het iets te ver gaat oké...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef JAM het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik in België woon. Het is toch ook te treurig voor worden zeg. Hebben we hier eindelijk het Blok eruit gewerkt, komen ze daar met Wilders aan. Stelletje rechts-radicale idioten allemaal.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
OMG RACIST KRISTALNACHT IGFARBEN=PHILIPS VOLKSWAGEN !!!einzelvertretung!111
iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop dat Bos straks het CDA even op hun plek zet.
Er is niets 'gewoon' aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:36 schreef capricia het volgende:
Doet hij toch nog wat goedsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop dat Bos straks het CDA even op hun plek zet.
Zolang alle opvattingen binnen de grenzen van de wet en democratie vallen, heeft elke partij bestaansrecht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hohoho! Dat het iets te ver gaat oké...
Maar waarom zouden partijen waar zo veel mensen achter staan (ala de Winter en ala Wilders) eruit gewerkt moeten worden?
Ze hebben aanhang, dus steun van het volk. Of het goed is dat is een andere kwestie.
yep.daarom vind ik ze nog vrij links.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef yavanna het volgende:
[..]
Veel van hun programma lijkt zo van de SP gejat.
Idd die blijven gewoonquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er is niets 'gewoon' aan.
De inzet in Afghanistan is en blijft nodig, dus waarom zouden wij de getrainde manschappen die we er speciaal voor aangenomen hebben niet inzetten?
...en politieke tegenstanders. Dat cordon-sanitaire was een briljante vinding. Gewoon doodzwijgen die hap.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:40 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hohoho! Dat het iets te ver gaat oké...
Maar waarom zouden partijen waar zo veel mensen achter staan (ala de Winter en ala Wilders) eruit gewerkt moeten worden?
Ze hebben aanhang, dus steun van het volk. Of het goed is dat is een andere kwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |